گزیده خبر های 4 بهمن ماه سال 1388

واردات سنگ قبر از چین!

در 31 ساله ی گذشته آنچنان صنعت پیشرفته قبر ستان آباد کردن شاب گرفته است که گویا سنگ تراشان سنگ قبور ساز داخلی قادر به بر آورده کردن تقاضای متقاضیان خود نمی باشند. طوریکه به جای حاکم شدن الگوی اقتصاد چینی در ایران و در راستای واردات3 برابر بیش از صادرات واردات اکنون سنگ قبر چینی هم بر لیست سبد خانوارها افزوده شده است . در این رابطه معلوم نیست که چرا آخوند های فسیل مو از ماست کش حوزه ی علمیه ها سکوت کرده اند و فتوای حلال و حرام و مکروه بودن سنگ قبر چینی که کشوری کمو نیستی می باشند برای مردگان صادر نکرده اند . در صورتیکه هنگام وقوع زلزله فاجعه انگیز که شهرتاریخی بم با خاک یکسان شد . همزمان12 ساعت در بیت رهبری پیرامون حلال و حرام بودن ورود سگان رد یاب سوئیسی بحث و جدل وجود داشت آنگونه که روز نامه های سوئیسی روز بعد در روز نامه های خود با تیتر درشت نوشتند سگان سوئیسی زود تر از پاسداران محافظ لوطی جماران بدروازه ی شهر ویران شده ی بم رسیدند و همچنان منتظر دریافت فتوای مجوز ورود بدرون شهر برای مأموریت می باشند.

مهر: رئیس بنیاد معادن سنگ کوثر کشور با انتقاد از وضعیت موجود در صنعت سنگ کشور، گفت: در حال حاضر 50 درصد ارزش افزوده سنگ ایران نصیب کشور های دیگر می شود.

اسماعيلي در گفتگو با فارس:حركت به سمت وحدت با دوپهلو صحبت كردن امكان‌پذير نيست.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون امور داخلي و شوراها با تأكيد بر اينكه حركت به سمت وحدت با دوپهلو صحبت كردن امكان پذير نيست، گفت: با منافع نظام و ملت نمي‌توان تعارف كرد چراكه اين كار باعث بحران مي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811031290

وکیل الدوله های بازار مکاره وعناصر بی اراده طوطی صفتاتی اند که همچون بچه پروندگان دهان بازی می می مانند که منتظر مادرشان هستند تا که کرم یا پشه یا قاشقک یا بچه قورباغه ای شکارشده ای را توی حلق شان بی اندازند تا پس از قورت دادن همچون قورباغه در آب سر بالا غزل خوانی کنند . اکنون بدون توجه که که نه دو پهلو گوئی بلکه مروج نفاق و عوامفریبی و دروغ و شیادی و دغلکاری بنیانگذار رژیم و جانشین و پیروانش بوده اند اما با خود به خریت زدن آویزان به وارونه گوئی دو پهلو گوئی اخیر لوطی جماران شده اند و ترجیح بند د روئی ودو پهلو گوئی علیه ی رقیب مغلوب می خوانند که چرا تسلیم لوطی جماران و پاسداران کودتا گر نشده اند؟

لاريجاني:فضاي سياسي كشور بايد از هر گونه نفاق پاك شود.خبرگزاري فارس: رييس مركز تحقيقات فيزيك نظري گفت: فضاي سياسي كشور را بايد از هر گونه نفاق پاك كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811031624

اینهم یک مورد دیگر طوطی صفتی ووارونه گوئی و کتمان کردن حقایق و تحریف گری که از سوی محمد جواد لاریجانی بیان شده است که یک مهره ی لورفته ی انگلیسی است که دارای تز معروف مذاکره با دشکمن تا قعر دوزخ می باشد . اکنون که دو اخوی وی که رئیس دو نهاد از 3 نهاد حکومتی هستند که سخت بر زیر فشار پاسداران کودتا گر می باشند وی وارد صحنه شده است تا این منافق واقعی از موضع نفاق و دردفاع از این دو اخوی دست به بیان دروغ گوئی حذف هرگونه نفاق در کشور بزد در صورتیکه بدون تغییر رژیم منافق نفاق پرورپاک شدن نفاق در کشور امکان پذیر نمی باشد.

حجت‌الاسلام‌خرسند در گفتگو با فارس:طرح وحدت با سران فتنه مصداق موضع‌گيري دو پهلوي برخي نخبگان است.خبرگزاري فارس: يك عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي معتقد است كه مطرح كردن طرح‌هاي موسوم به وحدت ملي، همراه با ادعاي تبعيت از ولي فقيه و تمكين به قانون مصداق بارز موضع‌گيري دوپهلوي برخي خواص است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811031319

آخوندها و اعضای باند مافیائی غارنگر انگلیسی مؤتلفه همچون بازجویان و ترمز بریدگان ودنده عقب کنده شدگان مهاار ناپذیر مأموریت دارند تا همگام با پاسداران کودتاگر و آخوند احمد خاتمی و لوطی جماران علیه ی رقبای دوم خردادی های مغلوب تهدید و فحاشی کنند و اتهام بزنند.

جوابیه مطهری به اظهارات اخیر بذر پاش

http://www.fararu.com/vdchqmnx.23nwkdftt2.html

وقتی فضای خفقان و سانسور حام باشد به جای مناظره و گفتگوی رو در روی مدعیان یا نامه نگاری یا میز گردی کمدی تلویزیونی فرمایشی کنترل شده جایگزین می گردد که آشکارا علائم دیتاتوری مطلق است .

اینکه گفته اند اینکه به نام فرزند استاد شهید به جلسات آقای هاشمی بروند و همزمان خواستار محاکمه احمدی نژاد شوند، جفای به نام « مطهری » و اندیشه های آن بزرگمرد در مقابله با نفاق و التقاط است. این یک دروغ است. آخرین ملاقات من با جناب آقای هاشمی یک سال پیش بوده است که برای مشورت درباره پیشنهاد کاندیداتوری آقای ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری با ایشان ملاقات کردم. ضمناً جفای به استاد مطهری این است که فرزند ایشان در مقابل ظلم آشکار ساکت بنشیند و بگوید چون یک طرف قدرت را در دست دارد درباره ظلم او سکوت کنیم و فقط به ظلم طرف دیگر ـ که البته بزرگتر است ـ بپردازیم، کاری که آقای بذرپاش و امثال ایشان انجام می دهند. شجاعت در بیان حق و دفاع از مظلوم و رعایت انصاف در قضاوت جزء سیره شهید مطهری است.

هاشمی رفسنجانی:رهبری را صالح ‌ترین فرد برای حل مشکلات می‌دانم

http://www.fararu.com/vdceen8x.jh8oei9bbj.html

معنی واقعی دو پهلو گوئی خواص همین سیاستی است که رفسنجانی مکار و بساز و بفروش غارتگر اتخاد کرده است . یعنی در شرایطی که همه مردم ناراضی و معترض فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ی واصل ولایت فقیه سر می دهند . ولی رفسنجانی مکار با خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم و برای حفظ موقعیت خود توپ را وارد زمین لوطی جماران کرده است ووی را صالح ترین فرد دانسته ست.

رسایی> آیا مشایی همان الیاس است!؟

http://www.fararu.com/vdcg3n9w.ak9yt4prra.html

جالب است که آنقدر مشکل روحی ئو رواحی زنجیر پاره کرده ای در مان نا پذیر پاسدار احمدی نژاد افزایش یافته و علنی شده است که آخوند دنده عقب کنده و ترمز بریده ی حامی اش که وکیل الدوله ی بازار مکاره ی کمی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم می باشد از وی قطع امید کرده است . زیرا که گفته این پاسدار روانی زنجیری زیرتأثیر رحیم مشائی واقع شده است که بر خلاف ظاهرش در باطن افکار شیطانی دارد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: «در شرايط فعلي اينجانب صالح‌ترين فرد را براي حل مشكلات فعلي جمهوري اسلامي رهبري مي‌دانم و مطمئن هستم با كمك افراد معتدل از هر دو جناح موجود كشور با تدبير رهبري مسائل موجود قابل حل و فصل استالیاس نیز در ظاهر فردی بود با گرایشات دینی ، بسیار عابد و زاهد ولی در باطن شیطانی بود که خود را به شکل فرد مومنی درآورده بود و مهمترین وظیفه اش انحراف بندگان مومن خدا و ایجاد تشکیک در آنها بود. همنشینی دکتر پژوهان با الیاس و اعتماد بیش از اندازه به وی ، کم کم باعث شد تا الیاس بتواند با استفاده از استرس های روحی دکتر پژوهان ، اعتقادات منحرف خود را به وی دیکته کند و او را که فردی مومن بود به فردی ملتقط و منحرف تغییر دهد تا جایی که تمام تلاش اطرافیان پژوهان نیز برای روبرگرداندن وی از الیاس نتیجه نداد و ...

همه چیز درباره یک انتصاب؛ معلم زبان آقای رئیس، معاون شد!

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=101592

به نظر می رسد که همه معلمان هم بد شانس نمی باشند تا که مجبور باشند چند شیفته کار کنند تا که زندگی روز مره شان به سختی و یا زور بگذرد. زیرا که بستگی به جایگاه ووابستگی دارد که در آن قرار گرفته باشند می توانند با خوش شانسی دریافت پست و مقامی رو برو شوند که هیچگونه تخصص و تجربه و آشنائی با آن نداشته باشند.

اردكاني که در زمان ریاست اسفندیار رحیم مشایی بر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به عنوان معلم زبان خصوصی وی و بقایی به کار گرفته شده بود، در حالی به این سمت منصوب شده كه هيچ گونه سابقه اي درحوزه ميراث فرهنگي ندارد.

تبریک کیهان به رئیس بخش فارسی بی‌بی‌سی

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=101616

اینگونه گزاارش دادن از سوی یک سربازجوی پاسدار بد نامو شکنجه و فحاش و پرونده ساز و اتهام زن بنام حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان است که تداعی کننده ی این مثل معروف است که گفته می شود آنکه ...بود ،کلاغ پشت دریده بود

کیهان: «او يكي از معدود شاعران نامدار در ايران است كه پيوند عميقي بين شعر و فلسفه ايجاد كرده است. او معتقد است وضعيت ويژه فرهنگي در تاريخ ايران موجب شده شخصيت هنري خاصي به نام شاعر فيلسوف پديد آيد. او فلسفي مي انديشد و فلسفي مي سرايد.»اشتباه نكنيد! اينها اوصاف ناصر خسرو يا بوعلي سينا و ملاهادي سبزواري و مولوي و خيام و... نيست، بلكه ولخرجي هاي صادق صبا رئيس بخش فارسي بي بي سي انگليس براي اسماعيل خويي تملق سراي گروهك هاي ضد انقلاب در خارج از كشور است

تصویر: قطار مرگ

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=101612

چقدر واگن های قطار مسافری به سمت مشهد ارواق و داغان می با شد آنگونه که سفر نکرده چپ کرده و از رده مصرف خارج شده می باشد.چه می شد که دولت مدعی زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران بخشی از 330 میلیارد دلار در آمد فروش نفت در 4 سال گذشته را اختصاص به خریدواگن های جدید قطار مسافری می کرد تا مانع از کشتهشدن شهروندان بی گناهایرانی شود؟

حذف نام پدر کروبی از میدان الیگودرز

مشخص است که حذف نام بخشی از طرح تدارک دیده شده ترور شخصیت یا بسترسازی حذف فیزیکی است که از سوی پاسداران کودتا گر نسبت به رقبای مغلوب در پیش گرفته شده است .

این میدان در ابتدای محله‌ کاظم‌آباد واقع است ، کاظم‌آباد در جنوب شهر الیگودرز قرار گرفته‌ و یکی از نقاط محروم به شمار می رود.البرز: چندی پس از آنکه یک سایت حامی دولت خبرداد که برخی مردم رفسنجان خواستار تغییر نام میدان "سردار سازندگی" در این شهر شده اند ، اینک از الیگودرز، زادگاه مهدی کروبی هم شنیده می شود که نام میدان "احمد کروبی" نیز در شرف تغییر است.

ليست دستگيریها، ضرب وشتم ، بستن روزنامه ها و اعدامها در ماه دی
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12577

گزارش ماهانه(دی 1388) فعالين ايرانی دفاع از حقوق بشر در اروپا و آمريکای شمالی، در مورد نقض گسترده، مستمر و برنامه ریزی شده حقوق بشر در ايراندر اين گزارش بخش بسيار کوچکی از موارد نقض حقوق بشر در ايران را که توسط اين شبکه گرد آوری شده است به اطلاع می رسانيم:

تجمع دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در اعتراض به اخراج دکتر مردیها

دکتر مرتضی مردی ها که زمانی قلم زن مطبوعات دوم خردادی ها در دوران خاتمی بود و قلم جالبی هم دارد اکنون در ادامه ی طرح گورستانی کردن دانشگاه ها وینیز تحمل نشد ه و اخراج شده است . بنابراین و دانشجوین حق دارند به این اخراج اعتراض کنند . زیرا وی تسلیم کودتاگرا ننشده و تملق و چاپلوسی نکرده است .

کلمه:صبح ديروز، شنبه، ده‌ها تن از دانشجویان دانشکده ادبیات علامه طباطبایی در مقابل ساختمان اصلی دانشگاه ساعاتی تجمع کردند.به گزارش کلمه تجمع این دانشجویان کاملاً در سکوت بود، برخی از دانشجویان پوستری از اساتیدی که اخیرا اخراج شدن را در دست داشتند که خواسته‌ی بازگرداندن این استاید در آن نوشته شده بود.گزارش شده در این تجمع، دانشجویان به مناسبت سالگرد تولد ندا آقا سلطان دانشجویی که در اعتراضات پس از انتخابات مورد اصابت گلوله قرار گرفت، گل سرخ به همکلاسی‌های خود هدیه می‌دادند.علاوه بر مرتضی مردیها که عضو هیئت علمی گروه فلسفه دانشکده ادبیات علامه است، تعداد زیادی از استادان گروه اقتصاد نیز به تازگی اخراج شده‌اند.رییس این دانشگاه دلیل این اقدام را «قصد اختلال در برگزاری امتحانات» ذکر کرده است.به موجب این تغییرات گرایش توسعه در این گروه کاملاً حذف خواهد شد.