گزیده خبر های 30 دی ماه سال 1388

شعری از حداد عادل در وصف رهبر انقلاب

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15119

این شعر بند تنبانی که مصداق عینی این اصطلاح است که پسری که بابایش تعریفش رابکند بدرد عمه اش می خورد . شاعر حداد عادل خیلی چابلوسانه و متملقانه با دستمال یزدی ابریشمی بر دست و گردن در پای بساط منقل و دود و سورسات و تنقلات در کنار لوطی جماران نشسته و شعر سروده شده که آنگونه مشمئز کننده است که با این توصیف از معشوق یا لوطی جماران بطور وارونه کردن حقایق که ناشی از اوج نشئگی و هذیان گوئی عنصر حقیر و پست و چاکر و نو کر منش معتادی همچون غلامعلی حداد عادل می باشد با صدای نای خوش وافور و آتش و تریاک ناب و سوختنش این معجون را ساخته و چنین مزخرف و خالی بندی گوئی را سرهم بندی و بلغور کرده که فقط از امثال حداد عادل بر می آید که روزی مادرش در وصف نامزدی رئیس جمهور شدن وی گفته بود که فرزندش دوست نداردبازنشسته شود و خانه نشین شود زیرا که عاشق خدمتگزاری بمردم ایران همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد است. همچنین شعرش می بایست که زینت بخش ار گان تبلیغاتی پاسداران کودتا گر هم شود که نهایت افلاس و منفوریت لوطی جماران را می رساند که نیاز به چنین کریم شیره ای و طنز پردازی شاعر هم منقلی بیت جماران مثل حداد عادل مفنگی دارد .

جوان: زمانی که این شعر را خواندم، واقعا از دلم برخاست و می دانستم که ایشان هم خوش ندارند کسی از ایشان تعریف کند.

در ديدار مسئولان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستادهاي دهه فجر؛رهبرمعظم انقلاب: وظيفه همه موضع گيري شفاف و پرهيز از مواضع دوپهلو است.خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامي تاكيد كردند: وظيفه همه بويژه خواص، در دوران فتنه و غبارآلود بودن فضا، موضع گيري شفاف و پرهيز از سخنان و مواضع دو پهلو و آشکار کردن مرز با دشمن است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810291087

لوطی جماران جماران از وحشت تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن و بمناسبت مراسم دهه ی زجر مسئولان و جارچیان و پادوهای ستاد تبلیغاتی دهه زجر را به حضور پذیرفته است تا در پاسخ به فریاد رسا و شفاف مردم معترض و خشمگین که 7 ماه است مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر می دهند . با سیاه بازی و عوامفریبی خرمندرانه ی آخوندی خطاب به رقبائی که با لکنت زبان لبیک یا خامنه ای گفته و می گویند تفهیم کند و بگوید که می باست اینان آشکارا و بدون لکنت زبان با لهجه سر بازجو حسین شریعتمداری و پاسداران کودتا گر و شکنجه گران و تجاوز گران باز داشتگاه کهریزک و بازجویان زندان اوین و سایر سیاه چال ها و همچنین همچون سیاهی لشکر های در صف دریافت ساندویج و ساندیس در تظاهرات نمایشی 9 دی تهران و شهرستان ها که بدروغ بیش از 40 میلیون جا زده شده است و لبیک یا خامنه ای یا لوطی جماران گفتند اینان هم اینگونه لبیک بگویند. البته لوطی جماران برروی خواص که بیشتر رفسنجانی مکار بساز و بفروش غارتگر مورد نظر می باشد تأکید بر شفاف گوئی لبیک یا خامنه ای به جای دوپهلو موضع داشتن کرده است که نشان از نیاز داشتن به حمایت این مکار برای رو در روئی آشکار وبر خورد با مردم و معترضان و به خصوص دانشجویان همچون 22 تیر سال 78 دارد که رفسنجانی و خاتمی در کنار لوطی جماران بطور مشترک فر مان سر کوب دانشجویان را دادند وآن زمان قیام 6 روزه ی دانشجوئی را با خاک و خون کشانیدن خاموش کردند . در صورتیکه شرایط کنونی فرق بسیار اساسی با آن زمان کرده است . زیرا که در کنار جنبش دانشجوئی بیش از 7 ماه است که جوانان و زنان و دختران و سایر اقشار جامعه قرار دارند وهمه با هم فریاد می زنند ما همه باهم هستیم و فریاد می زنیم مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه. مسخره تر اینکه وقتی که حسینینه جماران تعطیل شد و همچون نام خمینی بموزه تاریخ فرستاده شد . همینطور لوطی جماران با فرصتی طلبی و پشتیبانی از کودتا گران پاسدار و مرشد شان که دشمن خمینی شیاد و اندیشه اش می باشد آخوند انگلیسی متحجر و دزد مصباح یزدی مدعی شده است 22 بهمن متعلق به خمینی است .

ايشان با اشاره به وحشت مخالفان نظام اسلامي، از اين حضور خالص و گسترده مردمي با گرايشها و سلايق مختلف، در مناسبتهاي گوناگون انقلاب به ويژه دهه فجر و 22 بهمن افزودند: دشمنان براي سرپوش گذاشتن بر اين انسجام و وحدت تلاش دارند، با كمك عوامل خود، و در تبليغات اينگونه وانمود كنند كه انسجام و جهت گيري واحد مردم دچار انشقاق و چند دستگي شده است. رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: در همين چارچوب در روز قدس كه پايه و اساس آن در ضديت با رژيم صهيونيستي است، گروهي معدود و فريب خورده، بر ضد موضوع فلسطين و به نفع رژيم صهيونيستي شعار دادند و در روز سيزده آبان نيز كه روز برائت و نفرت ملت ايران از استكبار امريكايي است، بر ضد اين حركت و نظام اسلامي و اسلاميت شعار دادند. راهپيمايي نهم دي، نياز لحظه ها بود كه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به درستي اقدام كرد و مردم نيز بخوبي اين نياز را تشخيص دادند و 9 دي به يكي از قله هاي تاريخ انقلاب اسلامي تبديل شد. راهپيمايي مردم در 22 بهمن با همه عظمتي كه دارد، يك كار متعارف و داراي روال مشخص است اما راهپيمايي 23 تير سال 78 و نهم دي امسال، يك كار متعارف نبود. در شرايط كنوني همه جريانها و گرايش هاي سياسي داخل نظام بايد خط و مرز خود را با دشمن به صورت شفاف مشخص كنند و در اين ميان وظيفه خواص بويژه خواصي كه تأثيرگذاري بالايي دارند، بيش از ديگران است. رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: موضع گيري دو پهلوي خواص مطلوب نيست و خواص بايد مواضع خود را در قبال سخنان و اقدامات دشمن، شفاف بيان كنند.

توسط انتشارات سوره مهر؛ سرشار «سه‌شنبه‌هاي دوست‌داشتني» را منتشر مي‌كند.خبرگزاري فارس: كتاب «سه‌شنبه‌هاي دوست‌داشتني» به كوشش محمدرضا سرشار منتشر مي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810121577

هرچه وضعیت رژیم نا مشروع کودتائی بحرانی و خطری تر می شود و ماهیت ضد مردمی و منفور لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد و سایر همکاران کودتا گران بیشتر در می آید مداحان و پادوها و متملقان چابلوس و دور قاب چینان هم بیشتر فعال شده و مشغول خوشرقصی و هنر نمائی می شوند و دست به نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن می زنند.

وزیر: 30هزار دانش‌آموز معتاد دروغ است

http://www.fararu.com/vdcgnx9w.ak9y74prra.html

کدام ادعای رهبران ومسئولان رژیم عوامفریب و شیاد و دین فروش در 31 سال گذشته دروغ نبوده است که اکنون قرار است وزیر قدرت پرست آموزش و پرورش که چند دوره وکیل الدوله ی بازاره مکاره بوده است دروغ نگوید و در شرایطی که ایران جزو رکورد داران جهانی مصرف مواد مخدر در جهان است وی منکر آمار معتاد بودن 30 هزار دانش آموزان نشود . در صورتیکه چندین سال است که اسکله های غیر مجز سپاه پاسداران در بنادر جنوب در حال تخلیه مواد مخدر و مشروبات و کالاهای قاچاق هستند تا جائیکه مواد مخدر را تا درون زندان می برند و توزیع می کنند . بنابراین مگر اکنون قرار است که چاقو دسته ی خودش را ببرد و آمار کوچک شده 30 هزار معتاد دانش آموزان را وزیر آموزش و پرورش تأئید کند ؟ آنهم در شرایطی که پاسداران کودتاگر در قدرت می باشد. ضمن اینکه مگر تا کنون آمار 47 میلیون نفر در شرایط فقر اقتصادی بسر بردن که 80% جمعیت کشور هستند تأئید می شد که اکنون مر کز آمار این رقم را اعلام کرده است . همینطور لابد بیش از 4 میلیون دانش آموزانی که بدلیل فقر قار نیستند بمدرسه بروند و از نعمت سواد خواندن و نوشتن محروم شده اند حتما ً که طبق ادعای وزیر جدید آموزش و پرورش دروغ است.

وزير آموزش و پرورش با انتفاد از آمار هاي ارائه شده در مورد اعتياد در مدارس، اين آمار را دروغ و به ضرر تعليم و تربيت كشور خواند وافزود: ما مي‌دانيم، بررسي مي‌كنيم اما آمار دقيقي از اعتياد در مدارس نداريم.

حسینی: توقیف مطبوعات به دولت ربطی ندارد

http://www.fararu.com/vdcaoune.49noa15kk4.html

حسینی این وزیر فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید ارشاد هم همچون وزیر آموزش و پرورش کابینه ی نامشروع دروغ اندر دروغ گفته است . زیرا که دروغ پردازی مطبوعات کود تا گران حاکم را نسبت به افشاگری های بسیار محدود مطبوعات رقیب مغلوب داده است تا که بهانه برای اعمال سیاست نهادینه شده ی سانسور و ممیزگری و توجیه توقیف شدن شان داشته باشد .

هيچ جاي دنيا اجازه نمي‌دهند افراد مطالب دروغ بنويسند .وي با بيان اينكه در هيچ جاي دنيا اجازه نمي‌دهند افراد مطالبي را به دروغ بنويسند و به آنان هيچ تذكري هم داده نشود گفت: مورد اخير، سردبير يكي از روزنامه‌هاي ماست كه از خارج از كشور مطالب خود را در روزنامه‌اي منتشر كرده است.

تکذیب یک دروغ دیگر درباره سید حسن خمینی

چرا حسینی وزیر فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید ارشاد پیرامون سایت های خبررسانی مدعی اصول گرایان که خودش هم جزو اینان می باشد سخنی نمی گوید تا مشخص شود ایشان مخالف کدامین مطبوعات یا رسانه های دروغ پرداز می باشد؟

شفاف : خبر پلمپ حسینیه جماران از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی که یکی از سایت‌های اصولگرا آن را منتشر کرد، تکذیب شد.يك فرد مطلع در این رابطه گفت:«حسینه جماران هم اکنون باز است..»گفتنی است،حسینیه جماران كه در پی حوادث شب عاشورا و خسارات‌های وارده تعطیل شده بود، پس از تعویض شیشه‌های شكسته و ترمیم خسارت‌ها، 20 دی ماه بازگشایی شد.گفتنی است این سایت که از سایت های معقول اصولگرایان به شمار می رود طی ماه های گذشته اخبار کذب متعددی را علیه حجه الاسلام سید حسن خمینی منتشر کرده است که هنوز انگیزه آنان از تلاش برای تخریب نوه گرانقدر امام خمینی (ر،ه) مشخص نشده است.

در پی انتقاد از مشایی ؛لغو قرارداد عباس سلیمی نمین با ایرنا

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15103

اینهم بهای یک مدعی اصول گرای همکار سابق سر بازجو حسین شریعتمداری بدلیل حمایت از مناظره های تلویزیونی و انتقد به رحیم مشائی کردن که اکنون اینگونه از سوی خبر گزاری دروغ ساز دولتی ایرنا مجازات شده است . نا گفته نماند که این اقدام خیلی زود تق ادعای مضحک پاسدار گماشته احمدی نژاد را در آورده است که هفته گذشته ابلهانه گفته بود بگذارید رسانه ها آزاد باشند و نقد کنند و انتقاد کردن از من را شروع کنند. البته از وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید پرسش است که دروغ گفتن رسانه ای یعنی چه و مبلغ آن کیست و آادرس غلط دادن یعنی چه؟

اين تصميم از سوي يكي از مسئولان ارشد ايرنا كه پيش از اين مدير كل پژوهش خبرگزاري ايرنا بوده است اتخاذ شده است.شفاف : در پی انتقادات عباس سلیمی نمین از اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور ، خبرگزاری ایرنا قراردادش با این پژوهشگر اصولگرا را لغو کرد

سردار وحيدي در جمع خبرنگاران:ماهواره‌هاي ديگري غير از "طلوع " نيز در حال ساخت است.خبرگزاري فارس: وزير دفاع گفت: تيم‌هاي ديگري در كنار تيم ماهواره اميد محصولات خود را در دهه فجر ارائه مي‌دهند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810290464

همزمان با فرا رسیدن دهه ی زجر پاسدار دلقک همچون پیش کسوتان خود از موضع ضعف قدرت نمائی کرده است و برای ماستمالی کردن آمار مرکز آمار که 47 میلیون در زیر خط فقر قرار دارند و ترس ناشی از حضور معترضان ناراضی در تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن و همچنین از ترس ووحشت تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای ودر شرایطی که سیاست سانسور و ممیز گری و خفقان نهادینه شده است . اما این پاسدار اینگونه خبر از ماهواره طلوع داده است تا به فضا پرتاب می شود که نزد پارسالی می رود که پاسدار گماشته احمدی نژاد هوا کرد که معلوم نشد که کجا رفت و چه بر سرش آمد؟

روایت کوچک‌زاده از بهزاد نبوی و احمد‌شیرزاد

http://www.fararu.com/vdciyrap.t1a3v2bcct.html

آنقدر اوضاع بسامان کودتاگران حاکم نا مشروع بحرانی و خرت و خر و بر هم ریخته شده است و ترس از تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن است که با سیاست حاکم شده بستن سنگ و رها کردن سگ هر پاسدار چکمه پوش کوچک عاری از شرف و انسانیت بقدرت رسیده مشغول عربده و تیغ کشی علیه ی رقیب مغلوب و اهانت و توهین کردن به معترضان ناراضی می باشند.

عضو کميسيون سياست داخلي و شوراها مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه دشمنان با آوردن اراذل و اوباش به خيابان ها مي خواستند بحران در کشور ايجاد کنند گفت: آنان بدانند که هيچ گاه با اين اعمالشان موفق نخواهند شد. امروز مي خواهم از کساني که شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه را سر مي دادند بپرسم اگر اين‌طور است پس چرا با شعار نخست وزيري امام(ره) به ميدان آمديد. بهزاد نبوي که در گذشته در روزنامه اعتماد به چاپ رسيده بود گفت: او در آن زمان نوشت هيچ منطق و عقل سليمي حکم نمي کند که کشور جهان سومي مانند ما حتي اگر ملتي پشتيبانش باشد به جنگ آمريکا برود. من به خاطر کشور و ملتم از آمريکاي تا بن دندان مسلح مي ترسم. کوچک زاده در ادامه با اشاره به مطلبي از احمد شيرزاد در روزنامه ياس نو گفت: شيرزاد در اين مطلب نوشته بود که براي ترسيدن شعور ترس نياز است بعضي ها ممکن است نترسند چون شعور درک و ترس ندارند.

ریال ایران سومین پول بی ارزش جهان!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15133

مگر رژیم نامشروعی که از رأس تا ذیل آن فاسد و بی اعتبار است . جائیکه ارزش ریال در 31 سال گذشته باندازه 4 صفر جلوی ریال بی ارزش شده است به خصوص در شرایطی که مردم معترض ایران فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سرمی دهند و حاکمان رژیم دزد و غارتگر و وطن فروش و تاراج زن منابع و ذخایر ضد مردمی آشکار بی اعتبار و نامشروع شده اند.آیا می توان توقعی بیش از این جایگاه ریال در جهان داشت؟

خبر آنلاین : در تازه ترین ارزیابی ها از ارزش برابری واحد پول كشورهای مختلف جهان در برابر دلار آمریكا، ریال ایران تنها از واحد پول سائوتام و ویتنام با ارزش تر است.

تقاضای کمک یک پدر رنج کشیده + عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15120

مشکل فقط بی ارزش شدن ریال در رژیم ضدبشری نمی باشد ، بلکه بی ارزش شدن شخصیت و جان انسان های بدون وابسته به حاکمان است که بطور صعودی در 31 سال گذشته فرا گیر شده است . زیرا که سرنوشت کودکان در این رژیم ضدبشر دینفروش و غارتگر و عوامفریب و جنگ افروز چنین است .

مرور خاطرات زندگي يك كودك هفت‌ساله در باور عمومي ختم مي‌شود به بازي و اسبابش اما در باره صبای کوچک ما همه چیز فرق می کند .

اوباش گری،عربده کشی و بد مستی های یک دیپلمات!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15118

خیلی پرروئی می خواهد در شرایطی دستان دیپلمات تروریست های دستگاه جاسوسی و تروریستی امور خارجه که وزیر آن سابقه آدم ربائی در ترکیه دارد به خون ترور مخالفان در بروز مرز آلوده است . اما جالب است که اکنون ازموضع فرافکنانه اکنون اینگونه گیر به دیپلمات عربستان داده شده است.

برای من جالب است که افرادی مانند این دیپلمات در کشور خود مسلمانند، اما به محض خروج از کشورشان، مسلمانی را هم فراموش می کنند

هاشمی:مناظره از برخورد خياباني موثرتر است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15117

آویزان شدن به گفته ی لوطی جماران برای دفاع از خود و مشروعیت بخشیدن کاذب به لوطی جماران که مردم ناراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور نثارش می کنند که از سوی رفسنجانی مکار و بساز و بفروش در دفاع از مناظره های تلویزیونی بیان شده است ولی لوطی جماران اینگونه موضع گیری خواص را دو پهلو ونه شفاف لبیک گفتن به خود می داند.

رجوع به سخنان اخير مقام معظم رهبري در حاكميت قانون و پرهيز از اعمال خودسرانه و همچنين كمك به ايشان توسط همه نيروهاي سياسي و اصيل انقلاب كه به اسلام، نظام و قانون پايبند هستند، مي‌تواند حل موضوع را به همراه داشته باشد و اقدامات نظير انجام مناظرات مستدل و اظهارات رسانه‌اي به جاي برخوردهاي خياباني مي‌تواند اين مسير را هموار كند.

حمله افراد ناشناس به لوگوی تهران امروز + عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15104

لو رفتن سر نخ اصلی طراحان و آمران ترور خواهر زاده موسوی و علی محمدی دانشمند هسته ای و تنظیم کنند گان لیست و تصاویری که می بایست حذف فیزیکی شوند که در هفته نامه های توقیف شده ی همت 1 و2 چاپ شده بود که اکنون رد شان در تهاجم به لوگوی روزنامه ی تهران دیده شده است .

پیشتر هفته نامه پرتو سخن مدعی شده بود که لوگوی روزنامه تهران امروز زنی است که در حال رقص است !شفاف : تنها چند روز بعد از آنکه هفته نامه پرتو سخن لوگوی روزنامه تهران امروز را لوگویی مشکوک خواند که در واقع نشان دهنده زنی در حال رقص است ، گروهی ناشناس به بنرهای تبلیغاتی این روزنامه در تهران حمله کرد.