چند گزیده خبر های مهم 25 دی ماه سال 1388

نماينده پارلمان عراق در گفتگو با فارس:آمريكا از منافقين و حزب بعث عراق حمايت مي‌كند.خبرگزاري فارس: نماينده پارلمان عراق با اشاره به جنايت‌هاي حزب بعث و گروهك تروريستي منافقين در عراق گفت: آمريكا از گروهك منافقين و حزب بعث كه دست به گورهاي جمعي مردم عراق زده‌اند، حمايت و پشتيباني مي‌كند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810231098

چرا این مهره ی دست آموز لوطی جماران و پاسداران به حساب نماینده ی ومجلس عراق نمی گوید که مگر مردم عراق خواهان دخالت گری لوطی جماران و پاسداران در عراق هستند آنگونه که این کشور عراق را نا امن و بی قانون کرده ، بلکه تبدیل به با تلاقش نموده است ؟ از سوی دیگر مگر نخست وزیر عراق المالکی آنگونه پاپت و بی اراده و دست نشانده نمی باشد که هر مهره ی رژیم کودتائی و نامشروع و ضد مردمی همچون وزیر آدمربای دستگاه ترور و جاسوسی امور خارجه تا وارد بغداد می شود و خواست و اهدافی را به پاپت المالکی دیکته می کند .در جا پادوهایش همچون همین نماینده ی نفوذی لوطی جماران و پاسداران در پارلمان عراق وارد صحنه و فعال شده تا دستورات فرمایشی و نمایشی بیت جماران و پاسداران را دنبال و اجرا کنند . اگر غیر از این است سئوال است عراق با چند کشور همسایه می باشد؟ کدامین ا کشور های همسایه همچون حاکمان ایران در امور داخلی عراق دخالت خرابکارانه و آمرانه می کنند؟ کجا در زمان صدام حسین اینهمه نا امنی و جنایت در عراق وجود داشت و پاسداران آدم کش جرأت می کردند وارد خاک عراق شوند و دست به مانور تبلیغاتی و جنگی بزنند وچاه نفت در جزیره فکه اشغال نظامی کنند. یا اینکه مواد مخدر بهر میزانی که می خواهند وارد خاک عراق کنند و رئیس جمهور این کشور را دار بزنند یا هر که را می خواهند بربایند و سر به نیست کنند. اگر حزب بعث عراق غیر قانونی است . چرا حزب بعث سوریه که دقیقاً مشابه حزب عراق است نه برروی این حزب حساسیت نیست ، بلکه رژیم کودتائی حاکم برایران و پاپت المالکی نخست وزیر عراق روابط حسنه با هاش دارند؟جالب تر اینکه این مهره ی بد نام رژیم اشغالگر عراق در پارلمان عراق چرا در برابر آنانی که این کشور را حیات خلوت خود کرده است سکوت اختیار کرده است؟ همینطور بدون اینکه توضیح دهد چرا عراق اشغال شد . این اشغال به نفع کدام کشور تمام شد؟ برای چه پایگاه های نظامی مجاهدین بمباران و خلع سلاح شدند . بدتر اینکه برای چه نام شان در توی لیست گروه و سازمان های تروریستی گذاشته شد و باز هم به نفع کدام کشور این اقدام تمام شده است ؟ چه تعداد و چگونه نظامیان آمریکا ئیان در عراق کشته و مجروح شدندومی شود و کدام کشور افتخار به این کشته ها کرده یعنی اعتراف به کشتن شدهن شان کرده و پیوسته تأکید بر اخراج نظامیان آمریکائیان از عراق نموده است . کردستان عراق را کدام کشوری سیستماتیک بمباران می کند و آب رود خاننه های نوار مرزی بدرون خاک عراق را مسدود کرده است؟ چگونه است که اینگونه اقدامات استثاء آمیز نمی باشد . اما اگر یک انتقاد سبک به توطئه ی بر کناری صالح مطلک که مقامات آمریکائی و هنوز نام مجاهدین را حاضر نیست از توی لیست تروریستی خارج کند آمریکا متهم به طرفداری از مجاهدین مقیم اشرف در عراق شده است که چرا بطور آشکارا همگام با حاکمان تهران و پاپت دسته نشانده اش نوری المالکی اینان را تحویل جلادان حاکم بر ایران نمی دهد و یا کمک به اخراج شان نکرده است تا لوطی جماران و پاسداران دربست عراق را اشغال کنند و پاسداران همان جنایاتی را در عراق مرتکب شوند که در خیابان های ایران و در سیاه چال ها با معترضان می کنند. خلاصه اینکه عراق برایش همچنان تبدیل به سرپل چانه زنی و باج گیری برای دسترسی به سلاح هسته ای باقی بماند . بهمین دلیل نیروهای ملی و میهن دوست عراق همچون صالح مطلک که مخالف اشغال گری لوطی جماران و پاسداران و حضور مجاهدین در عراق مزاحم وموی دماغ می باشند می بایست از سر راه اشغال گران بر داشته و حذف شوند.

تكرار// كاظمي قمي در گفتگو با فارس:نشست كلانتران مرزي ايران و عراق دوشنبه در قصرشيرين برگزار مي‌شودخبرگزاري فارس: سفير ايران در بغداد از برگزاري نشست كلانتران مرزي ايران و عراق در روز دوشنبه 28 دي‌ماه و در قصرشيرين خبر داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810151616

این پاسدار دیپلمات تروریست محمد حسن کاظمی قمی یکی از مسئولان اصلی طراح و برنامه ریز و هدایتگر اقدامات تروریستی و ویران سازی و گرو گان گیری و با تلاق وناامن و بی ثبات کردن عراق می باشد . زیرا که دستورات خود را بطور مستقیم از لوطی جماران و پاسداران دریافت و اجرا کرده و می کند . به خصوص اکنون که هر چه زمان به بر گزاری انتخابات پارلمانی عراق نزدیک تر می شود اقدامات دخالت گری و خرابکارانه و تروریستی هم در عراق افزایش می یابد . چونکه هدف این است که از یک سو فضا سازی علیه نامزدان و شخصیت ها و نمایندگان همچون صالح مطلک شود که مخالف دخالت گری لوطی جماران و پاسداران در امور داخلی عراق می باشد که توطئه شده که بهر شیوه ای شده است وی از صحنه رقابت انتخابات ححذف شود . ا زسوی دیگر همسو با اشغال چاه نفت فکه ز سوی پاسداران ضریب نا منی وبی نظمی در عراق گسترش داده می شود تا که هرچه کمتر مردم عراق در انتخابات پارلمانی شرکت کنند تا موجب پیروزی عوامل دست نشانده ی لوطی جماران و پاسداران و پاپت دست نشانده شان نوری المالکی امکان پذیر گردد تا که عراق از حالت حیات خلوت و سر پل صدور تروریست بودن و مکان چانه زنی و باج گیری هسته ای برای لوطی جماران و پاسداران همچنان حفظ شود.

سفير ايران در بغداد همچنين درباره اجلاس معاونان كنسولي وزراي خارجه ايران و عراق كه قرار است در تهران برگزار شود نيز گفت: «حاجي حميد» معاون حقوقي و امور بين‌الملل وزارت خارجه عراق در رأس هيئتي به منظور گفتگو درباره موضوعات كنسولي، مسائل مربوط به زوار و اتباع دو كشور نيمه اول بهمن‌ماه به تهران سفر خواهد كرد. کاظمي قمي پيش از اين در گفتگو با خبرنگار فارس از اجلاس معاونان كنسولي وزراي خارجه دو كشور در تهران خبر داده بود.منوچهر متكي وزير امور خارجه كشورمان پنجشنبه 17 دي‌ماه در رأس يك هيئت عاليرتبه به عراق سفر و به سه توافق مهم با عراقي‌ها در زمينه مرزهاي آبي و خاكي دست يافت.

رئيس حزب فضيلت در پارلمان عراق در گفتگو با فارس: آمريكا با ادعاي مبارزه با تروريسم نظاره‌گر سركوب مردم يمن است.خبرگزاري فارس: رئيس حزب فضيلت در پارلمان عراق با اشاره به ادعاي آمريكا مبني بر مبارزه با تروريسم گفت: آمريكا بجاي حمايت از مردم يمن از سركوبگران مردم حمايت مي‌كند.

بیانیه مطبوعاتی محمد رضا حیدری به مردم ایران و جهان

چه فرقی میان این دو کار مند لانه ی جاسوس و ترور امورخارجه در بغداد و اسلو پایتخت نرژو است که یکی طراح اقدام تروریستی در بغداد می باشد و دیگری از رژیم کودتاگران نامشروع بدلیل سرکوب و نقض مستمر حقوق بشر استعفا داده و فاصله گرفته است و از همکاران و همقطارانش خواسته است که همچون وی اقدام کنند ؟ کدامیک از این دو راست می گویند ؟ شما در این مورد چه فکر می کنید؟ آیا این رژیم جنایتکار که دیپلمات هایش چنین در موردش می گویند مردمی است و مشروعیت دارد یا نه ایتکه همانگونه که مردم معترض داخل کشور مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه می زنند مصرفش تمام شده و می بایست که جایش را به یک رژیم دمکراتیک بدهد؟

همانطور که در خبرها منتشر شده بود: اینجانب محمد رضا حیدری در اعتراض به نقض آشکار حقوق بشر در ایران ، پایمال شدن آرای مردم میهنم در انتخابات ریاست جمهوری و در اعتراض به کشتار و سرکوب مردم کشورم توسط جمهوری از سمت خود در سفارت جمهوری اسلامی استعفاء داده ام و تمامی ادعاهای غلط، وزارت خارجه جمهوری اسلامی را در مورد وضعیت شغلی ام را رد می کنم.این جانب از جنبش آزادیخواهانه مردم ایران حمایت می کنم. ایران به همه ایرانیان با هر گرایش و فکری، تعلق دارد. تنها همبستگی و اتحاد همه ایرانیان ضامن آزادی مردم ایران است.من از دولت جمهوری اسلامی می خواهم به سرکوب مردم عزیز میهنم ، بیدرگ خاتمه دهد و کلیه زندانیان سیاسی بویژه افرادی را که در جریان تظاهرات های اخیر دستگیر شده اند را آزاد کند.من از جامعه جهانی تقاضا می کنم که از جمهوری اسلامی بخواهند تا به کشتار و سرکوب مردم خاتمه دهد و در عمل به رعایت حقوق بشر در ایران پایبند باشد.من از جامعه بین المللی می خواهم که در این روز های حساس از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران در مقابل دیکتاتوری و سرکوب حمایت کند.• پیام دیگر من به تمامی کارمندان و دیپلماتهای جمهوری اسلامی است. از همکاری و خدمت به رژیمی که شهروندانش را چنین بیرحمانه سرکوب و آنان را ترور می کند و یا در سیاهچالهای بی نام و نشان پس از شکنجه و آزار می کشد، همکاری نکنند. اگر هدف من و آنها خدمت به مردم و شهروندان مان بوده است، در این شرایط ، ادامه همکاری با جمهوری اسلامی، همکاری و خدمت به دیکتاتوری و استبداد است. هموطنان به مردم بپیوندید و سفارتخانه ها جمهوری اسلامی را ترک کنید. محمد رضا حیدری. نروژ- اسلوپنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۴ ژانويه ۲۰۱۰

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810231248

اینهم یک مورد دیگر از استفاده کردن عوامل دست نشانده ی لوطی جماران و پاسداران در عراق است که از اینان در راستای سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز استفاده می شود . به خصوص در مورد سیاست شکست خورده و لو رفته ی بحران آفرینی و جنگ افروزی در یمن مورد بازی واقع شده اند . زیرا که اکنون تلاش مذبوحانه می شود تا جنایات مرتکب شده ی پاسداران در یمن پاک و آمریکا مقصر معرفی شود که چرا اجازه ی صدور بحران از یمن به شیبه جزیه عربستان را آمریکا به پاسداران نداده است .

سردار باقرزاده در گفت‌وگو با فارس: دشمنان از سر استيصال دست به ترور شهيد علي‌محمدي ‌زدند.خبرگزاري فارس: رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گفت: دشمنان از سر استيصال دست به ترور شهيد "علي‌محمدي " ‌زدند و نتيجه آن تربيت جواناني خواهد بود كه اين راه را با اشتياق بيشتري ادامه خواهند داد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810240764

چون رژیم کودتائی نا مشروع حاکم بر ایران وارونه گوی می باشد . بنا براین اینگونه که این پاسدار اعتراف کرده است که دشمنان علی محمدی را ترور کرده درست گفته است . زیرا که 31 سال است که دشمنان مردم ایران در ایران حاکم می باشند .اکنون در ادامه جنگ قدرت و ثروت میان خودشان گذشته از اینکه در تظاهرات ضد حکومتی نا راضیان کشته می شوند . همچنین در دامنه ی این جنگ و حذف کردن به حذف فیزیکی رسیده است که از موضع فرافکنانه قاتلان آدرس وارونه می دهند.

دروغ نامه ی کیهان 24 دی ماه 1388

http://www.kayhannews.ir/881024/2.HTM#other203

تهیه تنظیم کردن پیام های جعلی و ساختگی از سوی سربازجو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان که بخشی ز آن در حمایت از مناظره تلوزیونی این سر بازجو حسین شریعتمداری می باشد . تعریف و تمجید هائی که ازوی در این مناظره تلویزیونی با مصطفی کواکبیان شده است همچون مثلی است که گفته می شود دختری که ننه اش تعریفش را بکند بدرد داعی اش می خورد . همینطور پاسخ و پرسش های پیام های ساختگی دیگر این دروغ نامه هم آنگونه تناقض آمیز ووارونه است که گاهی از موضع خود زنی است که تداعی کننده ی تف و تاق و ریش می باشد . چون جائیکه که فرصت طلبان دین فروش و عوامفرین که آویزان نه به 30 سال پیش خمینی شیاد شده ومی شوند ، بلکه پیوسته به 1400 سال پیش آویزان می شوند . اما اکنون عجیب است که انتقاد به رقیب مغلوب شده است که چرا برای طرح آشتی ملی که پیشنهاد داده شده است که چرا با این پیشنهاد تلاش شده است که پیشنهاد دهندگان به بدوران ملوک الطایفی و روش کد خدا منشی روی آورند تا که بخواهند داستان دروغ و تقلب کودتای تقلباتی را اینگونه حل کنند؟ البته از یک سربازجوی توبه و پرونده ساز و بهانه گیروتحریف گرغیراز اینگونه شیوه بر خورد نمودن انتظار دیگری نمی رود.

كيهان و خوانندگان

¤ از مدير مسئول روزنامه كيهان تشكر مي كنم. هرچه ايشان پاسخ هاي منطقي و مستدل مي داد طرف مقابل آقاي كواكبيان با سر و صداي زياد از پاسخ به پرسش هاي ايشان فرار مي كرد.خ- كريمي و تعداد زيادي تلفن هاي مشابه.¤ خدا به داد ما برسد با اين نماينده مجلس كه براي خروج از بحران چه طرح عقب افتاده اي را پيشنهاد كرد. به قول آقاي شريعتمداري بعد از 30 سال از انقلاب گذشته و با داشتن قوانين متعدد براي مسائل كشور بايد به عقب برگرديم و با كدخدامنشي موضوع ادعاي دروغ و تقلب را حل كنيم.مجتبائي و تعداد زيادي تلفن مشابه.¤ از آقاي شريعتمداري بخاطر مناظره سه شنبه 22/10/88 تشكر مي كنم. من راستش هنوز دچار ترديد بودم ولي با صحبت هاي مدير مسئول كيهان و استدلال هاي ايشان 90 درصد سؤالاتم را پاسخ گرفتم.رحيمي از تهران

عکس : خودرو مستضعفانه رهبری

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12185

اینهم تصویر یکی از خود روی لوطی جماران است که رهبر ام القرای جهان اسلام و پشتیبان دولت مدعی ساده زیست است که عاشق خدمتگزار به خصوص محرومان ایران است که نشان فاصله شعار دجا ل گرانه و شیادانه و عوامفریبانه با واقعیت ها می باشد که چقدر اختلاف فاحش با هم دارد؟ البته چون بیش از حد لوطی جماران مردمی است با این خود روی آلمانی ضد گلوله تردد می کند.

فيلم : طنین مرگ بر دیکتاتور در بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل بلژیک
لحظه کوتاه از درگیری اعضا سفارت و سبز پوشان

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12184

اینهم یک چشمه از ابرازات احساسات و علاقمندی به رهبر لوطی جماران و بسیجیان های مزدوران که در سالن مسابقات در بلژیک به نمایش گذاشته شده است.