روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 30 دی ماه سال 1388

نقد و بررسی : سر مقاله روزی نامه ی جمهوری " همه در يك صف هستيم "

" پس از انتشار لیست حذف فیزیکی اسامی در هفته نامه های 1و2 همت از ترس تأکید شده همه در یک صف هستیم "

هنوز فراموش نشده است که خمینی شیاد از سازمان اطلاعات جاسوسی36 میلیونی اوایل انقلاب می گفت و با تبلیغ برایش کردن تأکید می کردکه اعضای خانواده علیه ی هم دست به جاسوسی بزنند.همانگونه در زندان قربانیان اسیرو در بند شکنجه شده وادار به توبه واعتراف اتهام وعمالی می شده ومی شوند که مرتکب نشده اند . یعنی اینکه رژیم تروریستی فاشیستی کودتائی از بدو بنیانگذاری اش برای بقای ننگین خود شالوده اش بر اساس دروغ و جاسوسی و اتهام زنی پی ریزی شده است . آنگونه که این شیوه ی ضد انسانی نهادنیه شده فرا گیر شده و ریشه دوانیده که همه تار و پودش را گرفته است. طوری که اکنون در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت فراتر از مخالفان و منتقدان و دگر اندیشان رفته و گریبان خودی ها و رقیب را گرفته است. آنگونه نه اینکه از مرز جاسوسی و اتهام زدن عبور کرده است ، بلکه درهفته نامه های توقیف شده ی همت 1و2 لیست تصاویر اسامی مهره های متعلق یا وابسته یا همسو به رقیب مغلوب دوم خردادی ها یا اینکه منتقد خودی بازتاب داده شده است که متهم به مخالفت کردن با لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد شده اند و با فتوا تهدید به حذف فیزیکی شده اند. البته این اقدام مورد انتقاد رقیب مغلوب و حامیان شان از جمله ی سرمقاله نویس روزی نامه ی جمهوری اسلامی واقع شده است که چرا اینگونه مطالب در اینگونه هتفته نا مه ها درج شده گرچه توقیف شده اند. زیرا که باور دارد مطالب اتهامات درج و اشاره شده در این دو هفته نامه ها که بازتاب داده شده عوارض جانبی منفی بر اذهان عمومی بر جای گذاشته است که با توقیف شدن شان آثارش از بین نمی رود. زیرا که بقول سر مقاله نویس موجب اینگونه خوراک تبلیغاتی برای دشمن آماده کرده است:

" زيان ديگر خوراكي است كه اين صف بندي هاي كاذب به رسانه هاي دشمنان ملت ايران مي دهد. دستگاه هاي تبليغاتي استكباري قبل از آنكه چنين خوراك آماده اي از درون جامعه ما به دست بياورند خودشان با فرضيه تراشي هاي حرفه اي تلاش مي كنند چنين القا نمايند كه انقلاب و جامعه ايراني دچار چند دستگي است "

فراموش نشود آن زمانکه اینگونه رفتار در مورد مخالفان و دگر اندیشان اعمال می شد نه اشکالی نداشت و انتقادی نمی شد ، بلکه حمایت هم می شد همچون جنایات اعمال شده پیرامون قربانیان قتل های زنجیره ای که از سوی عاملان و آمرانی انجام شد که اکنون همین جانیان و دژخیمان از طریق کودتا بر قدرت خزیده اند . چون تلاش می کنند رقیب را بطور کامل حذف کنند و قدرت و انباشت ثروت را انحصاری کنند اما چون رقیب مغلوب تسلیم نشده است . بنابراین چون ترکش تجربیات گذشته شان به سبک تهدید تذکری همچون نشریه ی همت 1 و 2 علیه ی رقیب مغلوب بکار برده شده موجب اعتراض واقع شده است . به ویژه اینکه شامل حال رفسنجانی مکار بساز و بفروش مکار می شود که ضریب حساسیت مطرح کردن این مسئله را مضاعف نموده است . برای همین سرمقاله نویس را وادار کرده است که در دفاع از اسامی مخاطب واقع شده در لیست این دو هفته نامه ی توقیف شده و علیه ی صحنه گردانان پشت صحنه ی هفته نامه ها و بازتاب آن موضع گیری نماید وفاش کند که اینان حتی گوش به رهنمود و توصیه های لوطی جماران نمی دهند که تأکید بر عدم تخریب همدیگر می کند . بهر حال سر مقاله نویس اینگونه در این مورد توضیح داده و انتقاد از جریان مرموز نموده است :

" حال اگر از درون اين جامعه آنهم از ميان كساني كه مهر حمايت از ولايت فقيه بر پيشاني خود زده اند نشرياتي ظهور يابند و چنين صف بندي هائي را با عكس و تفصيلات و مقالات زهرآگين منتشر نمايند تصور كنيد چه جشني در بنگاه هاي خبرپراكني بي . بي . سي و صداي آمريكا و راديو رژيم صهيونيستي و بقيه رسانه هاي بيگانه برپا خواهد شد و چه خوراك مفصلي براي تبليغات عليه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي و ملت ايران عايد آنها خواهد شد كه تا مدت ها آنها را از تلاش براي پيدا كردن مستمسك بي نياز مي كند و اين امكان را براي آنها فراهم مي سازد كه با استناد به منابع داخلي هرچه مي خواهند عليه اين انقلاب و نظام و اين كشور و ملت سمپاشي كنند. از اينها آزاردهنده تر زمين ماندن توصيه هاي اكيد رهبري است كه همواره به تلاش براي وحدت و خودداري از تخريب همديگر به ويژه حفظ حرمت چهره هاي نظام سفارش اكيد مي كنند و متاسفانه گوش كساني كه بيش از ديگران سنگ پيروي از رهبري را به سينه مي زنند بدهكار اين توصيه ها و سفارش ها نيست و هر روز به نوعي بر طبل جنگ و تفرقه و تخريب مي كوبند"

بالاخره اینکه سر مقاله نویس در دنباله سئوالی از نهاد اطلاعاتی کرده است که پاسخش را خود می داند . به سخنی دیگر به رقبای دست اندر کاربرنامه ریز پشت پرده ی تنظیم کندگان هفته نامه های همت و دستگاه اطلاعات یا سازمان موازی اطلاعاتی حامی شان تفهیم کرده است که می داند قرار نیست که چاقو دسته ی خودش را ببرد و علیه ی اینان اقدامی شود. همینطور برای اینکه بیشتر نقش بر نامه ریزان پشت صحنه را فاش کرده باشد در ادامه سئوال تکمیلی کرده است که خودش پاسخ آن را نیز می داند . یعنی چنین پرسش کرده است که چرا هرزمان نوای آشتی به گوش می رسداینان اینگونه برای تخریب کردنش واردصحنه شده و فعال می شوند:

"ين نشريات به كجا وابسته هستند از كدام منبع تغذيه مي شوند از كجا و چه كساني خط مي گيرند با كدام پشتوانه اين چنين جسورانه به هر كس و هر چيز مي تازند و از تخريب و تفرقه انگيزي و بي حرمتي و تهمت و هر كار ديگري كه جامعه را دچار نگراني و ترديد و صف بندي كند ابائي ندارند روزنامه نگاري كه فحش دادن و تهمت و تخريب نيست اين جريان چه هدفي را دنبال مي كند اينها سئوالهاي سختي نيستند كه پيدا كردن جواب هاي آنها غيرممكن باشد. پاسخ بسياري از اين سئوالها روشن است و اگر سئوالي وجود داشته باشد كه هنوز بي پاسخ مانده است براي دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي كشور كه بحمدالله از استحكام و قدرت خوبي برخوردارند روشن كردن آنها بسيار آسان است . كافي است به اين نكته ذره اي انديشه كنيم كه چرا هر وقت اندك تلاشي براي نزديك ساختن دلها صورت مي گيرد صدائي از جائي بلند ميشود و يا قلمي به حركت در مي آيد كه آن تلاش را خنثي كند و تا مدتي فضاي جامعه را غبارآلود نگهدارد آيا اين يك امر طبيعي است يا حساب شده و دقيق و هدفمند است كمترين دليل بر حساب شده و دقيق و هدفمند بودن اين حركت اينست كه همواره درست در زماني رخ مي دهد كه اميدهائي براي حل اختلافات رخ مي نمايد. اين كافي است كه نشان دهد اين جريان مرموز ماموريت دارد فضا را همواره غبارآلود نگهدارد تا بتواند اهداف و منافع خود را تامين كند. راستي اهداف و منافعي كه فقط در فضاي غبارآلود مي توان به جستجوي آنها پرداخت چگونه مي توانند باشند و چه كساني مي توانند در جستجوي چنين اهداف و منافعي باشند"

در خاتمه اینکه جریان مرموز اشاره شده از سوی سرمقاله نویس که از ترس کپی شده شعار معترضان ما با هم هستیم ، همه در یم صف هستیم را گنجانیده است .همان جریان مشوک متحجر وابسته به بیگانه می باشد که بیش از 4 سال پیش خاتمی در مشهد در میلاد حضرت علی به آن اشاره کرد . یعنی اینکه زمان کوتاه پس از سفر و سخنرانی آخوند انگلیسی و دزد متحجر محمد تقی مصباح یزدی در مشهد، خاتمی نیز به مشهد سفر کرد تا که تهدید های آخوند مصباح یزدی در جمع حزب الله را خنثی کند که مصباح در حضور پاسدار محمد رضا نقدی فر مانده کنونی بسیج و حزب الله مشهد گفته بود در 16 سال دوران کار گزاران رفسنجانی و مدعیان اصلاح طلبان خاتمی نه خبری از حکومت اسلامی در ایران نبود ، بلکه تأکید کرده بود این دو نفر به اسلام و حکومت انقلابی اسلامی خیانت کردند . آنگاه خاتمی به مخاطبان خود گفت که یک جریان مرموز و مشکوک با حمایت بیگانه زیر چتر دفاع از ولی فقیه خود را بقدرت نزدیک کرده است که بزودی از لوطی جماران یا ولی فقیه عبور خواهد کرد . همینطور افزوده بود که این جریان مشکوک بقدرت خزیده برای حذف رقبا و مخالفان خود دست به تسویه ی خونین فیزیکی خواهد زد . البته خاتمی گفت که در برابر این جریان می ایستد و مبارزه می کند و حتی حاضر است تا که جان خود را در این مبارزه بدهد . اکنون این همان جریان مشکوک وابسته به بیگانه می باشد که خواهرزاده موسوی را می کشد و علی محمدی دانشمند هسته ای را ترور می کند و دو شماره هفته نامه ی همت 1 و2 را بیرون می دهد و اسامی با تصا ویری را هویدا می سازد که می بایست حذف فیزیکی شوند . برای همین سر مقاله نویس آنگونه پرسش کرده است که اینان کیستند وبه کجا وصل می باشند و چرا از لوطی جماران عبور کرده و گوش به توصیه های وی نمی دهند ؟ زیرا که وی به خوبی می داند که اینان کیستند وبه کجا وصل می باشند؟ بهر حال این جریان مشکوک ارتجاعی که حامی اش استعمار دولت فخیمه است با اینگونه توقیف کردن هفته نا مه همت 1و2 و تهیه و تنظیم کردن چنین سرمقاله و سئوال و پرسش کردن های استخوان لای زخم گذاشتن، نه کناره گذاشتنی اند ونه اینکه از اهداف و مأموریت خود کوتاه می آیند. زیرا که خواهان نفی جمهوریت و تشکیل خلافت اسلامی مدل طالبانی در ایران می باشند و اهداف خود را همانگونه که آخوند متحجرانگلیسی دزد محمد تقی مصباح یزدی گفته است زیرپوشش دفاع تاکتیکی از ولایت فقیه تا آخرین قطره ی خون خود دنبال خواهند کرد .

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881030/index.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 30 دی ماه سال 1388