دروغ نامه کیهان شنبه 10 بهمن ماه سال 1388

نقد و بررسی (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " مثلث قدرت در قرن 21 "

"مداح یادداشت روز به جای بیلان 31 عملکرد حاکمان به مردم ایران، از 31 سال جنگ پیروزمندانه با آمریکا گفته است :

اکنون پس از 31 سال که سپری شده است . البته بدون اشاره به زد وبند های انجام شده در پشت پرده زیر درخت سیب در پاریس که از سوی خمینی شیاد و مشاوران نزدیک وی با حامیان خارجی اش بطور پنهانی گذاسته و پیمان بسته شد و قول داده شد که چگونه سازمان های انقلابی و سیاسی مبارزدر زمان شاه را از صحنه ی قدرت و فعالیت سیاسی حذف کند. اما اکنون قلم بر دست یادداشت روز نویس برای جراحی و خراطی ووارونه کردن حقایقی که اکنون بخش اعظم آن افشا ورفع ابهام شده اعتراف کرده است که بر خلاف عرف معمول و با توطئه ی نه بزرگ و تأکید بر جمهوری اسلامی بدون نه یک کلمه کم و یک بیش که در فضای احساسی مذهبی حاکم و بدون اطلاع مردم ایران از اهداف کثیف طراحی شده در پشت پرده تحمیل شد و اکنون آنگونه تق و گندش در آمده است که فریاد سراسر ایران مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه همه گیر و بلند شده است که اگر چنانچه پژواک اعتراضی کنونی شدیدتر از دوران بهمن ماه سال 57 نباشد کمتر هم نمی باشد ولی مداح متملق وارونه گوی دشمنی آشکار کودتاگران طالبانی با مردم معترض را تعبیر به دشمنی پایان ناپذیر نظام سلطه یا شیطان بزرگ کرده است . یعنی بازی کردن با ترفند و شگرد سوخته شده ی موضع ضد آمریکائی در بستر اهداف مشخص مانور تبلیغاتی داده است.

مسخره تر اینکه مداح وارونه گوی یادداشت روز نویس بدون آنکه بگوید چگونه رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران پس از اشغال نظامی افغانستان اعتراف کرد که اگر چنانچه همکاری ما نبودهنوز هم طالبان در افغانستان بر سر قدرت بود . البته مشابه ی همین همکاری هم در اشغال نظامی عراق شد و پس از آن نام سازمان مخالف جدی کودتا گران طالبانی حاکم ایران از سوی وزارت امور خارجه ی آمریکا تا کنون بر توی لیست گروه سازمان های تروریستی گنجانیده شده است . در صورتیکه در عراق و افغانستان نظامیان آمریکائی از سوی عوامل پاسداران کشته و مجروج شده و می شوند . همچنین بدون آنکه گفته شود که در شرایط کنونی کدامین کشور متعارف یا حتی نامتعارف در جهان یافت می شود که اینقدر مورد تنفر و خشم مردمش باشد و اینهمه مخالفین گوناگون داشته باشد که حتی شامل منتقدین درون حکومتی هم می شود . ولی باز هم بتوان کرد که آنگونه قدرتمند است که باقوی و بزرگ ترین قدرت جهان در 31 سال در حال مبارزه و جنگ با این رژیم ضد بشری و کودتائی و نامشروع بوده است و این قدرت یا شیطان بزرگ را شکست داده است و دلیل پیروزی هم روحیه استکبار ستیزی و فطرت عدالتخواهی حاکمان تهران دانسته است آنگونه عدالتی که پس از 31 سال دو متهم همکاری کننده با دستگاه وزارت بد نام اطلاعات بدون اطلاع حتی وکیل مدافع شان اعدام شدند و تعداد بیشتری هم در لیست اعدام قرار دارند که این چنین مداح یادداشت روز نویس هذیان گوئی های خود را مطرح و تشریح شده است :

طي سه دهه گذشته «نظام سلطه» و در رأس آن آمريكا از راههاي مختلف و بالطايف الحيل و بهره گيري از تاكتيك هاي سياسي، اقتصادي و نظامي تمام همت خود را بكار بسته و از همه توان و ظرفيت خود ياري جسته تا استراتژي دگرگوني ساختار حكومتي ايران را عملياتي و اجرايي كند. شرح اين داستان بلند و گلاويز شدن خوي استكباري نظام سلطه با فطرت عدالت خواهي نظام اسلامي و پاي فشردن به حقيقت و مقاومت و باج ندادن به زورگويان و زياده خواهان نه در اين مقال مي گنجد و نه نيازي به تكرار دارد

. عجیب تر اینکه مداح و متملق و مرثیه خوان کودتا گران پاسداران کودتائی بدون اینکه توضیح دهد که این چگونه قدرتی می باشد که ادعا شده 31 سال است با دشمن شیطان بزرگ در حال نبرد بوده است . اما از سوی دیگر بیشتر از ضعف و ناتوانی و نامشروع بودن این رژیم سخن گفته است . زیرا هم اعتراف به ادامه ی 8 ماه مقاومت مردم ناراضی کرده است که چگونه با وجود ضریب وحشتناک سرکوب و سانسور و اختناق و ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری و پرونده سازی باتشکیل بیداد گاه های نمایشی و فرمایشی بر گزار کردن و احکام محکومیت سنگین زندان و اعددام صادر نمودنها که وجودداشته ولی همچنان مقاومت اعتراضی مردم ناراضی ادامه داشته است . همینطور از طرف دیگر اینکه اذعان کرده طرح های تو در توی دشمن نیز اینگونه ادامه داشته است :

"آنچه امروز پس از گذشت قريب به 8 ماه از انتخابات مي توان بدون ترديد و ابهام دريافت اين است كه طراحي هاي چند لايه و تودرتوي دشمنان كه جماعتي در داخل- خواسته يا ناخواسته- ماموريت اجرايي كردن آن را داشتند بر حول خدشه در مشروعيت نظام در راستاي تضعيف اقتدار زبانزد ايران اسلامي متمركز بود"

بالاخره اینکه مداح و روضه خوان یادداشت روز نویس پس از سفسطه گری های وارونه و صغرا و کبرا کردن های حوزوی – پاسداری علیه ی نظام سلطه و دشمن بزرگ آمریکا که کرده است . آویزان به مانور تبلیغاتی تظاهرات نمایشی و فرمایشی ساندویجی و ساندیسی ده ها برابر برزگ نمائی شده ی 9 دی شده است تا توانسته باشد بر ضرب سیلی سرخ کردن اینگونه دست آویزی در برابر معترضان نقض سیستماتیک حقوق بشر رژیم کودتائی پاسداری طالبائی دست و پا کرده باشد :

"اكنون پس از سيلي محكم و پرمعناي ملت در 9 دي كه نظام سلطه از سرضعف و ناتواني و شكنندگي اين نمايش عظيم اقتدار را در رسانه هاي خود سانسور كرد! يا در پوششي تحريف شده و تنزيل يافته بازتاب داد آنها علاوه بر استفاده از فضاي سايبري به دو اهرم نخ نما شده «تحريم» و «حقوق بشر» متمسك شده اند كه نشان از سردرگمي آنان در رويارويي با نظام جمهوري اسلامي دارد. جالب اينجاست كه درباره اعمال تحريم هاي شديد عليه ايران بارها و به كرات مقامات و شخصيت ها و تشكل هاي تجاري و اقتصادي غربي بر ناكارا بودن و بي فايده بودن آن تأكيد و تصريح دارند. تا آنجا كه هفته پيش گروه هاي تجاري برجسته آمريكا (همچون اتاق بازرگاني آمريكا، شوراي تجارت بين المللي آمريكا، انجمن ملي كارخانه داران، كميته اضطراري تجارت آمريكا و...) طي نامه اي رسمي نه تنها تحريم ها عليه ايران را بي فايده و ناكارآمد دانستند بلكه به كاخ سفيد هشدار دادند كه تحريم جمهوري اسلامي منافع اقتصادي و امنيتي آمريكا را متزلزل مي كند"

در خاتمه اینکه مثله همیشه با فرار کردن از ارائه دادن بیلان عملکرد حاکمان که در 31 سال گذشته پس از ورود خمینی شیاد به ایران چه انجام شده است؟ ولی اینگونه قلم زن های اجیر شده ی اجاره ای که هیچگونه اراده و استقلال عملی از خود ندارند . ضمن نقش فلش بودن شان که وظیفه دارند فقط جهت را نشان دهند یا ترسیم کنند و باید مداح و تبلیغ گر ی لوطی جماران بی ارزش و اعتبار شده باشند اجبار دارند که می بایست با آویزان به بر خی از گزینه های لوطی جماران شوند تا ضمن تبرئه کردن خودشان آن را فصل الخطاب برای همه جریانات در گیر تحمیل نمایند تا در ادامه به نقش مأموریت اصلی کتمان کردن حقایق به پردازند . یعنی یادداشت روز نویس مداح گذشته از دروغ و هذیان و وارنه گفتن ادعا کرده است که مطرح کردن نقض حقوق بشر در ایران آن سوی طرح تحریم ها می باشد که از سوی شیطان بزرگ آمریکا می باشد که همگی غیر واقعی و دروغ و بی تأثیر می باشد . زیرا که رژیم کودتائی پاسداری طالبانی که بطور عریان مردم معترض و نا راضی را سرکوب می کند و لحظه ای از کابوس تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن آسایش وآرامش ندارد . مهمتر آنکه آنگونه دچار وحشت ناشی از متزلزل بودنش شده است که گذشته از دستگیری فعال سیاسی و مشاوران سران رقیب و هوار زدن آشکار در نماز جمعه ی تهران بر اعدام کردن ها که شده است . بدلیل منقبض بودن اوضاع فرزندان معین نامزد ریاست جمهوری دوره ی نهم و پاسدار علی لاریجانی رئیس بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم را نیز زندان کرده است . همینطور از نگرانی شدید جنبش سبز رنگ سبز پرچم ایران که شناسنامه و هویت ملی ایران است از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد به رنگ آبی تغییر داده شده است با این وجود هنوز ادعای ابر قدرت بودن در منطقه شده است !

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/881110/2.htm#other201