گفت و شنود دروغ نامه کیهان 30 دی ماه سال 1388

خوش خيال (گفت و شنود)

یکی می گفت من می نشیم درجلوی ماشین

دیگری می گفت نه جای من است بطور یقین

خلاصه دعوای شان شد بدجوری زدند گند

ناگهان پدر عصبی شد، صدایش کرد بلند

گفت نکنید کاری که من بزنم برروی ترمز

هر دوتااز خودرو پرت بشین تانخوانین لغز

گفت: مردم اوكراين با 95 درصد آراي خود به رقيب انتخاباتي يوشچنكو اين رئيس جمهور نارنجي را كه آمريكايي ها در جريان كودتاي مخملي به مردم اين كشور تحميل كرده بودند كنار گذاشته و فاتحه كودتاي مخملي را خواندند.
گفتم: حيوونكي آمريكا و اسرائيل را بگو كه با چه مصيبتي روبرو شده اند.
گفت: مردم اوكراين از اين كه فريب آمريكا را خورده بودند عصباني هستند و اعلام كرده اند، ما رئيس جمهوري مي خواهيم كه به منافع كشورش فكر كند نه به منافع آمريكا و انگليس.
گفتم: ولي آمريكا و انگليس و اسرائيل در ايران بلافاصله بعد از شروع كودتاي مخملي تودهني سختي خوردند. حيوونكي نتانياهو كه با ذوق زدگي از سران فتنه به عنوان «بزرگترين سرمايه اسرائيل» ياد مي كرد!
گفت: سران فتنه را بگو كه از حمايت آمريكا و اسرائيل چقدر ذوق زده شده و هنوز هيچي نشده براي مردم ايران رجز مي خواندند و خودشان را بر كرسي قدرت تصور مي كردند!!
گفتم: پدري با دو تا از بچه هاش توي پياده رو قدم مي زد يكي از بچه ها به اون يكي گفت؛ اگر بابا در قرعه كشي بانك يك خودرو برنده بشه، من جلو مي نشينم و ديگري گفت؛ نه خير! من مي نشينم و به همين علت با هم دعوايشان شد. ناگهان پدرشان برگشت و با عصبانيت گفت؛ كاري نكنيد كه بزنم روي ترمز و هر دو تون رو از ماشين بندازم بيرون!!

گفت: دستگاه شنود سر بازجوکرده رصد

رأی دادند مردم اوکراین با نود وپنج در صد

به رقیب انتخاباتی یوشچنگو رئیس جمهور

تا جانشینی برایش مردم اکراین کنند مأمور

یعنی نامزد آمریکائی ها در کودتای مخملین نارنجی

کنون کنار گذاشته شد در انتخابات بدون تحمل رنجی

گفتم : این چگونه کودتائی بود که رئیس جمهور؟

علیه ی رقیب خود بکار نبرده است تقلب با زور

چراتلاش نکرده تا همچون پاسدار احمدی نژاد؟

باحمایت لوطی جماران خفه سازد هر چه فریاد

تا باارتش کودتاکند ، رئیس جمهور شود دوباره

آرای تقلباتی بسازدتاشود رئیس جمهور همکاره

گفت : چون در اوکراین وجود نداردولی فقیه

شرایط اوکراین با ایران هر گز نیست تشبیه

تا ولی فقیه تواند دست زند به هر اقدام و قیح

مردم معترض ناراضی، هم سرکوب کندهم تنبیه

گفتم : برای همین معترضان در ایران شدند سرکوب

تا مجریان انقلاب مخملین آمریکا در ایران شوند مرعوب

گفت : بلی برای همین مدیر مسئول کیهان داده تحلیل

گفته سران فتنه شکست خوردند با نخست وزیراسرائیل

گفتم : اینگونه که تحلیل دا ده سربازجوی مسخره

خودش را گرفته این توی گل بی لام فرورفته تاخرخره

عجیب ادا و اطوارهاش شده مثل آن یارو با دو فرزند

می خواست ببانک رجوع کند همراه دو فرزند دلبند

ایندو باهم بحث می کردند اگر پدر شود برنده

بانک خودروئی ببابا دهد شیک باشدهم زیبنده

یکی می گفت من می نشیم درجلوی ماشین

دیگری می گفت نه جای من است بطور یقین

خلاصه دعوای شان شد بدجوری زدند گند

ناگهان پدر عصبی شد و صدایش کرد بلند

گفت کاری نکنید که من بزنم برروی ترمز

هر دوتااز خودرو پرت بشین تانخوانین لغز