گفت وشنود دروغ نامه ی کیهان 29 دی ماه سال 1388

مايو (گفت و شنود)

گفت : چنین انتقاد کردن ها با ادا و اطوار های این قبیل

هست مثل داستان منار و گنجشگ، یا گنجشک با فیل

چون گفته میشه روزی گنجشکی در ساحل دریا

با فیل درون دریا گفت بیا بیرون ا ی قلمی و رعنا

فیل از آب بیرون آمد ، از گنجشک در جا کرد سئوال

چیکارداری گنجشک گفت هیچی بروی تو آب کن حال؟

فقط می خواستم بدانم مایوی من تو نپوشیده باشی

حال دانستم که نیاز نیست در حال بودن آماده باشی

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: در خبرها آمده كه رزمايش دريايي مشترك آمريكا و كويت در آبهاي خليج فارس آغاز شده است.
گفت: ارتش آمريكا و ارتش كويت چه تناسبي با هم دارند؟
گفتم: چه عرض كنم؟! چه از نظر تجهيزات و ادوات جنگي و چه از نظر پرسنل نظامي و از هيچ نظر ديگري با هم قابل مقايسه نيستند.
گفت: پس مانور مشترك يعني چه؟!
گفتم: فيلي درون دريا آب تني مي كرد، گنجشكي كنار ساحل آمد و به فيل گفت؛ بيا بيرون ببينم! و فيل از آب بيرون آمد و پرسيد چيه؟ چيكار داري؟ گنجشك گفت؛ هيچي! برگرد توي آب، مي خواستم ببينم «مايو»ي من را نپوشيده باشي؟!

گفت: در خبرها کزارش شده از یک رزمایش

در خلیج فارس داده شده است یک همایش

آغاز شده است از ترکیب یک رزمایش دریائی

شامل نیروی دریائی کویت با نیروی آمریکائی

معلوم نیست چه تناسبی دارند این دو با هم دیگر؟

چون نسبتی نیست میان دو نیرو ،بدون اگر ومگر

گفتم : مگر وقتی اعلام می کند پاسدار آق محمود

3 روزه ویلا برای همه می سازد تا اوضاع شود بهبود

یا تصمیم دارد اسرائیل از روی نقشه دنیا کند نابود

یا ساختار مدیریت جهانی تغییر دهد برطرف کند کمبود

بمگر ا هم دیگر تناسب دارد اینگونه ادعای خالی بندی؟

چشم خود بر می بنندد سر بازجو منتقد با گاو بندی

تازه چرا کودتا گران پاسدار با صدور تروریسم می کنند تهدید؟

هر روز دست می زننددربرون مرز به اقدام تروریستی جدید

مدام از جنگ با صهیونیست جهانی و آمریکا می دهند نوید

تا منطقه ناامن سازند با توطئه های کثیف و شوم و پلید

گفت : چنین انتقاد کردن ها با ادا و اطوارهای این قبیل

هست مثل داستان منار و گنجشگ ،یا گنجشک با فیل

چون گفته میشه روزی گنجشکی در ساحل دریا

با فیل درون دریا گفت بیا بیرون ای قلمی و رعنا

فیل از آب بیرون آمد ، از گنجشک در جا کرد سئو ا ل

چیکارداری گنجشک گفت هیچی بروی تو آب کن حال؟

فقط می خواستم بدانم مایوی من تو نپوشیده باشی

حال دانستم که نیاز نیست در حال بودن آماده باشی