گزیده خبر های 7 بهمن ماه سال 1388

عکس / لاک پشت یا تمساح

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15424

توجه داشته باشد که این تصویر واین دو نام زیرا فرقی با هم ندارد چون نمونه دوزیستی اش در حوزه علیه ی قم است که هم حرکت خزنده ی لاک پشتی برای کسب قدرت و ثروت داشته است . هماینکه همچون تمساح موقع بلعیدن طعمه اش اشک می ریزد که معروف به آیت الدولا تمساح یزدی است.

آقای دکتر احمدی نژاد لطفاً بخوانید ؛یک درخواست از رئیس جمهور درباره سخنان امروزش

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15423

عجیب است که منتقد پاسدار گماشته احمدی نژاد چقدر خوشباور است که پس از سپری شدن بیش از شهردار تهران ورئیس جمهوری بودن پاسدار کودتائی و نورانی شده را هنوز نمی شناسد که وی تعهدسپرده است که حرف راست نزند تا مورد حمایت لوطی جماران اربابش باشد . زیرا که چرا وی نگفته است چه تداد مطبوعات رقیب توقیف و تعطیل شده است . یا اینکه اگر چنانچه در داخل کشور امکان حد اقل آزادی قلم وجود داشت چرا می بایست منتقد وی به لندن برود و از سرزمین دولت فخیمه علیه ی وی قلمزنی کند؟

هر چند از رئیس جمهور انتظار می رود برای تلطیف فضای موجود و کمک به تعامل بیشتر میان رسانه ها و دولت دیدگاه های امروزش را در قالب یک بخشنامه به وزارت ارشاد ابلاغ کند و در این باره شخصاً پیگیر باشد که آنچه که در وزارت ارشاد عمل می شود همان باشد که دیدگاه مطرح شده توسط رئیس جمهور است . رئیس‌جمهور به مقالات سردبیر یكی از روزنامه ها در نقد عملكرد دولت های نهم و دهم اشاره كرد و گفت: « فردی كه در لندن مقیم است در یك سال و نیم گذشته بیش از 250‏ مقاله بر ضد من و مسائلی كه شاید ربطی هم به دولت ندارد، به صورت روزانه منتشر كرده است. چه اشكالی دارد؟ مردم آن را می خوانند و حرف ما را نیز می شنوند و در نهایت قضاوت می كنند.» وی افزود: « چه كسی گفته است كه ما بی عیب هستیم؟ اجازه دهید انتقادها مطرح شود. ممكن است از 100‏ انتقاد، یك مورد یا 10 مورد آن درست باشد كه ما باید ضمن تشكر از این انتقادها، خود را اصلاح كنیم.»

جدیدترین پست اسفندیار رحیم مشایی

تو پوزی آشکار پاسدار گماشته احمدی نژاد بهمه منتقدان خودی و غیر خودی رحیم اسفندیاز مشائی که زده است . زیرا نه وی بر کنار نشد ، بلکه پست جدید هم به وی دا ده شده است

رحيم مشايي رييس گروه مشاوران جوان شد.ایرنا: " اسفنديار رحيم مشايي" ، مشاور و رييس دفتر رييس جمهوري با حفظ سمت ، رييس گروه مشاوران جوان شد.مشاوران جوان سراسر کشور امشب با دکتر " محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران ديدار کردند.در اين ديدار ضمن معارفه رحيم مشايي ، " عبدالرضا شيخ الاسلامي" رييس سابق گروه مشاوران جوان توديع و از خدمات وي که اکنون وزير کار و امور اجتماعي دولت دهم است، قدرداني شد.در اين جلسه علاوه بر مسعود زريبافان رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران، استانداران استان هاي سمنان، سيستان و بلوچستان ، گيلان و خوزستان حضور داشتند.رييس جمهوري در جمع مشاوران جوان سراسر کشور سخنراني کرد

مشایی، صحت عکس خود با هدیه تهرانی را زیر سوال برد/مشایی گفت مرجع تقلیدمن شجونی است

عوامفریبی و خرافات و تملق گوئی و چاپلوسی و وارونه و هذیان گوئی و دین فروشی که در راستای کسب قدرت و انباشت ثروت می باشد که اساس فلسفه ی وجودی این رژیم ننگین ونامشروع ضد بشری و کودتائی غارتگر وجنگ افروز را تشکیل می دهد که از رهبر تا سایر پیروانش به جز چشم دوختن بقدرت و کسب ثروت و انحصاری کردنش به چیز دیگری نمی اندیشد و باور ندارند.اگر نه آخوند عضو باندمافیائی مؤتلفه انگلیسی که خودش پروند ی فساد دارد از موضع انتقاد تبدیل به مرجع تقلیدش نمی شود.

خبر : دبیر کل جامعه اسلامی وعاظ گفت سؤالات زیادی مانده که هنوز از مشایی پرسیده نشده است.حجت الاسلام جعفر شجونی با بیان اینکه درخصوص دیدار هدیه‌تهرانی و رحیم مشایی از رحیم مشایی سئوال کرده است، گفت:«رحیم مشایی گفت که برای دیدن نمایشگاه هدیه تهرانی به این نمایشگاه رفته و خطاب به خانم تهرانی گفته که عکس‌های شما توحیدی است و انسان را یاد خدا می‌اندازد، که در این حال خانم تهرانی گریه کرد و خطاب به مشایی گفته است که شما اولین کسی هستید که این مسائل را به من می‌گوید.»شجونی افزود:«مشایی در خصوص عکس خود با هدیه‌تهرانی نیز گفت که برخی‌ها شیطنت‌کرده و با امکانات کامپیوتری فاصله من با خانم تهرانی را در این عکس نزدیک کرده بودند که باید گفت که این عکس غیر واقعی است.»شجونی با بیان اینکه از مشایی پرسیدم، مردم از ما می‌پرسند که آقای مشایی شیعه است یا سنی و اصلا مرجع تقلید وی کیست؟ گفت: مشایی در پاسخ به من گفت مرجع تقلید من آقای شجونی است.

شجونی: بیشتر وعاظ از مشایی حلالیت طلبیدند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15407

برای همین نان بهم دیگر قرض دادن و سر ملت شیره مالیدن است که اینان چون به حلقه ای وصل هستند که لازم و ملزوم هم می باشد . بنابراین یکی از دیگری حلالیت طلبیده و دیگری وی را مرجع تقلید خود کرده است . یعنی شده داستان دعوا کردن الاغ و اسب که موجب پایمال شدن حق یابو یا قاطر می شود .

رييس جامعه وعاظ تهران تاکيد کرد: رحيم‌مشايي در جلسه شب گذشته جامعه وعاظ تهران، اکثريت آنها را در خصوص اظهاراتش که اخيرا مورد هجمه قرار گرفته بود قانع کرد و در پايان اين جلسه بيشتر اين افراد به دليل سخناني که بر عليه مشايي گفته بودند خواستار حلاليت از وي شدند.

خبر عجیب ایرنا درباره جی میل یک فرمانداری + عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15425

چرا پاسدار سردار احمدی مقدم فرمانده ی نیری انتظامی که ادعا کرده است همه ایمیل ها و پیامک های ام اس ام چک می شود این فرماندار شوت را روشن نکرده و آموزش نداده تا اینگونه گلاب زنی نکند و هذیان گوئی ننماید

ایرنا : فرماندار گتوند، از راه اندازي پست الکترونيکي اين فرمانداري براي تحقق طرح دولت الکترونيک خبر داد." قدرت الله اماني پور"، روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: اين پست الکترونيکي به نشاني OTVAND.FDI@GMAIL.COMبراي رفاه حال ارباب رجوع داير شده است. شفاف : ظاهراً فرماندار محترم چندان اطلاعی از باز کردن جی میل ندارند و نمی دانند که هر شهروندی در عرض کمتر از یک دقیقه می تواند جی میل داشته باشد و اساساً اینکه حداکثر فضا در نظر گرفته شده است هم کمی عجیب است . شاید اطلاع اشتباهی به ایشان داده شده است !

شوخی اقتصادی دو عضو شورای شهر که تبدیل به منازعه سیاسی شد

گزارش اختصاصی از چگونگی پیگیری مطالبت و مشکلات مردم از سوی نمایندگان شان در شورای شهر که مورد بررسی و پیگرد جدی واقع می شود؟

محمد علی نجفی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در زمان بررسی لایحه "اخذ عوارض نقل و انتقال اموال غیرمنقول در تهران " انتقاداتی به دریافت مالیات از فروش یک ملک داشت.به گزارش ایلنا وی ادامه سخنانش را با این عنوان ادامه داد : «برای مثال اگر " مثلاً‌" بخواهم ملکم رابه کاشانی عضو شورای شهر بفروشم...» که در این زمان کاشانی خطاب به نجفی تصریح کرد: «حالا آقای نجفی خواست یک خانه به ما بفروشد، یک "مثلاً" آورد ! » .در این زمان نیز نجفی گفت: «آقای کاشانی اینقدر بداخلاق هستند که کسی چیزی به او نمی‌فروشد».حبیب کاشانی هم جدی به نجفی پاسخ داد: «از نظر سیاسی چیزی از شما نمی‌گیریم چون شما انتظاراتتان بالا است».

هاشمي:درباره مسائل یزدی در زمان امام ، در جلسه انتخاب رهبري و در قوه قضاييه مطالبي را گوشزد خواهم كرد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15417

ادامه ی جنگ سریال قدرتی میان آخوند انگلیسی متحجر دزد مصباح یزدی با رفسنجانی مکار بساز و بفروش و مکار که از سوی شیخ محمد یزدی فاسد متحجر و با آقازاده فاسد تر از خودش که بدستور لوطی جماران و پاسداران کودتا گر و خبر گزاری دروغ ساز پاسداران فارس دنبال می شود. طوریکه اکنون رفسنجانی مصلحت اندیش مجبور به افشاگری شده و از بوی توطئه به مشامش رسیدن گفته است.

مهم‌ترين دليل اين حملات، مواضع اينجانب درباره لزوم رعايت حقوق مردم و همچنين دفاع از شخص رهبري و پرهيز از افراط بر اساس عقيده و اعتقاد قلبي‌ام است. هاشمي رفسنجاني در ادامه اصل ولايت فقيه را محور جمهوري اسلامي خواند و گفت: اگر ولايت و جايگاه رهبري آسيب ببيند نمي‌توان آينده خوبي براي كشور متصور بود. سخنان اخير آقاي يزدي همان گونه كه قبلا هم گفتم جوابم تا كنون به سخنان توام با عصبانيت و غرض‌آلود ايشان سلام بوده است، ولي با صحبت‌هاي ديروز ايشان و اطلاعات رسيده، اين بار بوي توطئه به مشام مي‌رسد و درباره مسائل ايشان در زمان امام راحل و در جلسه انتخاب رهبري بعد از ارتحال امام و در قوه قضاييه به صورت كتبي مطالبي را گوشزد خواهم كرد.

فارس> محتشمی‌پور به زودی برکنار می‌شود

http://www.fararu.com/vdcdnj0s.yt0nk6a22y.html

مشخص است وقتی که لوطی جماران نامشروع از موضع اشک افروزی کردن اشک تمساح برای مردم فلسطین می ریزد این یکی باید از مسئولیت یدک کشی حمایت از فلسطین کنار رود زیرا که در بستر ادامه ی جنگ قدرت ثروت و تلاش برای حذف رقیب آخوند محتشمی پور به اردوگاه رقیب مغلوب تعلق دارد باید که کنار گذاشته شود.

خبرگزاری فارس نوشت: در پي درخواست گروهي از نمايندگان مجلس كه خواستار بركناري محتشمي‌پور از رياست كميته دفاع از مردم فلسطين شده‌اند، بركناري وي از اين مسئوليت قطعي شده و در روزهاي آينده اعلام خواهد شد

متن مناظره رسایی با هاشمی و منتجب نیا

http://www.fararu.com/vdciwvap.t1a352bcct.html

تلاش های مذبوحانه و معرکه گیری های مناظره و میز گرد های تلویزیونی و گفتگوهای رادیوئی نوعی تصویر مار کشیدن ومار قالب کردن است که به خاطر اینکه واقعیت ها لوث شود . یعنی فریادهای بیش از 7 ماهه مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه گفتن فراموش شود و مشروعیت پوشالی برای عمود خیمه ی نظام شکسته و بی قداست و اعتبار شده ی لوطی جماران دست وپا گردد تا که هم از نوک تیزی شعار ها و فریاد های رادیکال مردم معترض کاسته شود . هم موجب اختلاف در فر یاد مشترک و همگانی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای ایجاد شود . هم زمینه ساز ایجاد وحشت و ارعاب و سانسور و ترور حاکم شود تا در نهایت منجر به حضورکمرنگ مردم در تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن با فریاد های رادیکال شود وفرصت مناسب برای از زیرتیغ بدر بردن لوطی جماران به وجود آید.

حجت الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی، مهندس محمد هاشمی رفسنجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و حجت الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با شرکت در برنامه بدون خط خوردگی شبکه رادیویی گفتگو با توجه به لزوم شفاف سازی مواضع اشخاص و گروه های سیاسی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری، دیدگاه های خود را بیان کردند. منتجب نیا: بنده معتقدم گروه ها و احزاب سیاسی باید در شرایط کنونی مرزها و مواضع خود را مشخص کنند و اهداف برنامه های خود را معین کنند تا مردم بدانند با چه گروه ها و احزابی در پیوند و همکاری هستند. در این مسئله هیچ گونه شکی وجود ندارد زیرا اگر شفاف سازی و مرزها مشخص نباشد چه بسا افراد ماجرا جو و فرصت طلب و کسانی که هیچ حزب، گروه، نظام و حتی منافع کشور را قبول ندارند کارهایی را انجام دهند که به نام همه احزاب و گروه های قانونی و شخصیت های برجسته تمام شود. آنچه در اینجا لازم است این است که باید احزاب و گروه ها میدان فعالیت داشته باشند و ابزار لازم برای فعالیت، در اختیار آنها باشد. رسایی: عرض سلام خدمت آقای منتجب نیا دارم. آقای منتجب نیا می فرمایند: اعلام برائت از دشمنان خط مشی همه ما است، همین نکته ای که ایشان فرمودند درست است. امروز مهمترین اقدام این است که گروه های سیاسی، شخصیت ها از مواضعی که دشمن از آن استقبال می کند و به آن توجه دارد و به نوعی دلش را خوش می کند اعلام برائت کنند. بنده فکر می کنم شفاف بودن همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: یعنی اینکه ما مواضع خود را خیلی صریح بگوییم و از آنچه که آنها به آن توجه و امید دارند اعلام برائت کنیم. خود همین شفاف سازی موضع حق و صریح سخن گفتن وظیفه دیگری است که نخبگان، احزاب و گروه ها وظیفه دارند که عمل کنند اما متاسفانه این اتفاق در این مواقع رخ نداده است. منتجب نیا: ما باید شفاف سازی را تعریف کنیم. منظور مقام رهبری از شفاف سازی این نبود که همه یک حرف بزنند. منظور این بود که هر کسی نظرات خود را روشن و شفاف بیان کند. ما نباید انتظار داشته باشیم که همه یک حرف بزنند و یک دیدگاه داشته باشند. رسایی: ما باید یک حرف بزنیم؛ مثلا اینکه در رد دشمن نباید شک کنیم. بنده سوال کردم بیانیه ای که آقای کروبی بعد از حادثه روز عاشورا دادند در رد دشمن بود یا خیر؟ یا در تأیید آن حوادث بود؟ منتجب نیا: ببینید به بنده اصرار کردند تا در رادیو گفتگو صحبت کنم؛ من از مناظره پرهیز می کنم؛ البته حرف برای گفتن زیاد داریم. ما بحث هایی داریم که همه پاسخ دارند. مردم می دانند واقعیت غیر از آنچه که آقایان می فرمایند، است. آقایان اصرار داشتند که راه حل را بگوییم و اولویت فعالیت احزاب را بگوییم. آقای رسایی بحث هایی را مطرح می کند که هزار و یک جواب دارد، خود ایشان هم می دانند که خلاف واقع صحبت می کنند و برای مردم نیز که مشخص است. بحث مردم تمام شده نیست، اینگونه نیست که بحرانی وجود ندارد، اگر بحرانی نبود چرا اکنون مسئولین مملکت در صدد حل مسئله هستند؟ رسایی: من تعجب می کنم. ما صحبت های آقای منتجب نیا را نقد کردیم؛ باب نقد هم که از دوم خرداد باز شد و ما هم معتقدیم از برکات آن موقع نقد به وجود آمد. دوستان خود تحمل نقد را نمی کنند، وقتی ما صحبت از نقد می کنیم می گویند چرا به این امور پرداخته می شود. بالاخره این نظریه است و قضاوت با مردم است. مردم تشخیص می دهند این ادعا درست است یا خیر. من سوالم از این برادران این است، می فرمایند رهبری در جایگاه خود بماند،من نمی دانم این رهبری پس در چه مواقعی به درد ما می خورد؟ اگر قرار است زمانی که اختلافی پیدا شد، ما نتوانیم به رهبری مراجعه کنیم پس این جایگاه رهبر معظم انقلاب برای کجاست؟ مردم ما 9 دی آمدند فقط به خاطر اینکه دست ناپاک دشمن به این اصل کشیده شده است که بی بی سی و این دشمنان که من شک ندارم دشمن آقای منتجب نیا هستند، آنها حتی دشمن لباس آقای منتجب نیا و انقلاب هم هستند. محمد هاشمی: این سوال را باید از گروه های سیاسی بپرسید. بنده وکیل و وصی گروه های سیاسی نیستم؛ اما بحث شفاف سازی بحثی است که از مقوله اجتماعی و حقوق اجتماعی این بحث یک جاده یکطرفه نیست بلکه یک جاده دو طرفه است. به نظر من دولت باید شفاف سازی کند و مواضع خود را روشن کند و خصوصاً به مردم پاسخگو باشد. در نظام مردم سالاری نمی توان مردم را خس و خاشاک نامید و سپس از آنها توقعاتی داشته باشیم بالاخره این یک جاده دو طرفه است. این شفاف سازی را می توان چنین توضیح داد که اگر کسی بیاید و وارد مقولات شود، مسائل را به درست مورد بررسی قرار دهد و پاسخگویی دولت رضایت مردم را در نظر گیرد. رادیو گفتگو : بنده از حضورشما سوالاتی دارم. محمد هاشمی رفسنجانی: موبایل بنده باتری ندارد و در خیابان هستم و به تلفن ثابت دسترسی ندارم. حجت الاسلام شجونی: یک روایتی از حضرت امیرالمومنین است که ایشان فرمودند: کسی که محکم حرف می زند پیداست که قلبش به آن حرفش ایمان دارد. مانند فردی که با صدای بلند می گوید شکر می فروشم، این شخص به شیرینی شکر خود ایمان دارد. اما فالگیر نمی تواند قرص و محکم سخن بگوید، حرف هایش را بریده بریده بیان می کند و همیشه حواسش به اطرافش است تا پلیس او را نبیند و به این علت فالگیر به سخنان خود ایمان ندارد و بریده بریده حرف می زند اما فردی که قرص و محکم سخن می گوید پیداست که قلبش به گفته هایش ایمان دارد زیرا او پیوسته سخن می گوید. رسایی: آقای هاشمی فرمودند جاده باید دو طرفه باشد بنده که عرض می کنم این جاده باید صد طرفه باشد. هر کسی در هر سویی باید شفاف باشد، ما تنها دو طرف نداریم؛ دولت، مجلس،گروه های سیاسی نیز باید شفاف باشند. عدم شفاف سخن گفتن ما باعث استفاده دشمن می شود. حجت الاسلام شجونی: مقام معظم رهبری مصداق واقعی بصیرت است، قانون هم به ایشان همه نوع اختیار داده،کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند،گفتند ما همه شورای نگهبان، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول داریم. اکنون که ساکت شدند،یا دو پهلو حرف می زنند یا به موقع حرف نمی زنند. این افراد آتش فتنه را روشن تر نگاه داشته و آن را فروزان تر کرده اند. اینها خواصی هستند که بصیرت ندارند. ما اکنون عوامی داریم که بصیرتشان از خواص بیشتر است. چرا گیر کرده اند؟یا خود پسندی است، یا خود زیاد بینی است، یا حسد است. قبلا صحبت انتخابات بود، اکنون صحبت این است که امام زمان دروغ است، صحبت این است که عاشورا خرافات است، صحبت این است که عکس امام را باید پاره کرد.به نظر من خواص باید بیدار شوند،یا حرف نزنند اگر حرف می زنند شفاف سخن بگویند، قانونی حرف بزنند. اگر استخوان لای زخم بگذارند خیانت کرده اند

انتقاد وزیر ارشاد از قوه قضائیه

http://www.fararu.com/vdcfmcdm.w6d1magiiw.html

آخر چرا وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید و خفقان ارشاد امام صادقی آشکارا دست به خود زنی زده است و اعتراف به خفقان و سانسور کرده است ؟ زیرا گذشته از اینکه در دفاع از مطبوعات مافیائی و پاسداری – بازجوئی – اطلاعاتی – کودتائی کرده از تهدید کردن با عنوان افشاگری کردن هم دفاع نموده است . از سوی دیگر نا خواسته اعتراف کرده است که سانسور در خبر و اطلاع رسانی در مطبوعات و رسانه های خبری وجود دارد که نیاز به افشا گری مطبوعات خاص وابسته به کودتا گران ولوطی جماران می باشد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي معتقد است بايد از كساني كه در فضاي غبارآلود افشاگري مي‌كنندتقدير شود نه اينكه قوه قضاييه هر روز براي آنها مشكل ايجاد كند.

افشاگری‌های عجیب علیه حسین رضازاده ادامه دارد پهلوان در محاق!

http://www.fararu.com/vdcaoane.49nou15kk4.html

پر واضح است رژیم جنایتکاری که حبیب خبیری کاپیتان نامدار و محبوب فو تبال را اعدام کرده است نمی تواند به جز مطیع و برده وبله قربان گوی چاپلوس و متملق گوی را تحمل کند و معلوم است که عاقبت رضا زاده قهر مان وزنه برداری به اینجا خواهد کشید.

سود هزار ميليارد توماني واردات ميوه در يک سال
انحصار70 درصدي در دستان ماقيای سه نفره.
يک ميليارد دلار واردات ميوه.. انحصار70 درصدي

وارد کنندگان کیستند وچه نسبتی با دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزاری و 3 برابر شدن با سیاست واردات بیش از صادرات دارند . همچنانکه پرسش است که در شرایطی که 80% جمعیت در زیر خط فقر اقتصادی قرار دارند مصرف کنند گان میوه های وارداتی کیستند؟

انحصار در واردات ميوه کلاف سردرگمي است که فقط از لابه لاي شنيده ها مي توان پي به پشت پرده آن برد. واردات ميوه همانند ساير محصولات کشاورزي مانند شکر در انحصار سه واردکننده بزرگ قرار دارد که از آن به مافياي واردات ميوه تعبير مي کنند. شنيده ها از ميادين تره بار و اتحاديه صادرکنندگان ميوه حاکي است که بيش از 70 درصد بازار واردات ميوه در اختيار اين سه نفر بوده و مابقي واردکنندگان بخش کوچکي از بازار را در اختيار دارند. قيمت گذاري ميوه هاي رنگارنگ خارجي هم در اين بازار ابهام برانگيز به نظر مي رسد. قيمت گذاري ها به قدري بدون ضابطه انجام مي شود که برخي ميوه ها با رشد 200 تا 300 درصدي به مشتريان عرضه مي شود و وزارت بازرگاني نيز تاکنون رغبتي به ساماندهي اين بازار انحصاري نشان نداده است. سود 200تا 300درصدينکته مبهمي که در واردات ميوه نهفته، اختلاف فاحش قيمت پايه ميوه وارداتي با قيمتي است که در بازار عرضه مي شود. ميوه هاي خارجي بدون هيچ مبناي اقتصادي و نظارت دولتي با سودي 200 تا 300درصدي قيمت گذاري شده و به دست مشتري مي رسند.

محمد تقی کروبی : نه معامله ای است نه ترسی

فرزندان مشاور کروبی خودشان خوب می دانند که ضریب نفرت وخشم عمومی چه مزان است و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای گفتن معترضان ناشی 31 سال خفقان وسرکوب و عوامفریبی ودین فروشی وجنگ افروزی و غارتگری است ؟ همانگونه که می دانند اگر اعتبار و مشروعیتی برای کروبی وموسوی کسب شده است دلیل آن همگام شدن شان با فریاد های معترضین بوده است . زیرا که همانگونه که موسوی در بیانیه شماره 17 خود اشاره کرد مردم معترض اگر اینان هم فراخوان ندهند مردم تظاهرات خواهند کرد . پس بهتر است که در مشورت جمعی هرچه زودتر به این جمع بندی واقعی برسند که مبارزه کردن و معروف و مشهور و محبوب شدن هزین هدارد که از طریق تسلیم وسازش با ظالم بی اعتبار شده کسب نمی شود.

سحام نیوز: امروز در دانشگاه فرصتی دست داد تا با دکتر محمد تقی کروبی فرزند آقای کروبی پیرامون خبر دیروز خبرگزاری فارس بنی بر به رسمیت شناختن دولت صحبتی صریح اما کوتاه داشته باشیم. شاید این گفتگو بتواند به ابهام ها و عدم درک مناسب از مطلب آقای کروبی کمک کند. آقای دکتر خبر خبرگزاری فارس منتسب با آقای کروبی بسیاری از مردم را شوکه کرد، بطوری که بخشی از مردم تلقی کردند معامله ای در کار است. آیا معامله یا تعاملی انجام شده که مردم از آن بی خبرند؟اجازه دهید قبل از پاسخ به سوال شما به این نکته اشاره کنم که پس از جنجال خبری دیروز با پدر صحبت کردم. با اینکه نظر ایشان را در ارتباط با انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری میدانستم احتیاط کرده و مجددا نظر ایشان را جویا شدم. اگرچه عبارت بکار رفته از سوی ایشان کاملا گویا و روشن بوده اما بدلیل انعکاس گزینشی بخشی از مردم را دچار سردرگمی کرده است. ببینید مشروعیت و واقعیت موجود دو موضوع کاملا متفاوت است. (Legitimacy) به معنای مشروعیت است، احراز مشروعیت در هر امری منوط به تحقق شرائطی است. آقای کروبی از ابتدا تا به امروز گفته اند نتیجه انتخابات را مطابق آرای مردم و آنچه به صندوق ها ریخته شد، نمی دانند. حتی دیروز تصریح کردند که اشکلات به انتخابات به جای خود باقی است. از منظر ایشان نتیجه انتخابات دهم مهندسی شده بود. اما بعد از آنکه شورای نگهبان انتخابات را تائید کرد و سپس رهبری مطابق اصل یکصد دهم آن را تنفیذ کرد، آقای احمدی نژاد رئیس دولت شدند، خواه این امر را ما بپسندیم یا نپسندیم. رئیس دولت بودجه را تنظیم می کند و تصمیماتی می گیرد که در روال روزمره زندگی ما و شما موثر است، نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت. اما مقبولیت و مشروعیت نیازمند شرائطی است که معترضین معتقدند آن شرائط تحقق پیدا نکرده است. اینکه برخی از اعضای شورای نگهبان در ستاد رئیس دولت بودند و بجای نظارت به تبلیغات برای ایشان مشغول بودند و یا اینکه آرای در برخی از شهرها از میزان واجدین شرائط به میزان مضحکی بالاتر بوده و ده ها ایراد ماهوی و شکلی دیگر نکاتی است که نعین کننده مشروعیت است. اما به لحاظ شکلی هیچیک از این موارد فوق الذکر عامدانه دیده نشد و مهر تائید شورای نگهبان بر آن زده شد. در این حالت کسیکه قوه مجریه را در دست گرفته فارغ از چگونگی کسب آن، واقعیتی است که ما باید به آن توجه کنیم وکمافی السابق از مسیر قانون احیای حقوق خود را مطالبه کنیم.اگر این موضوع با این روشنی است پس اعتراضات برای چه بوده است. آقای کروبی برای چه در اعتراضات شرکت کرده اند؟ چرا مردم این هزینه سنگین را تاکنون پرداخته اند؟ من بعنوان یک فرزند شهید منتقد هستم و همین الان چند نفر از دانشجویان خود شما در زندان هستند؟ این ها سوالاتی است که در ذهن جوانان است و می خواهند بیشتر در جریان امور رهبران خود باشند.برمیگردم به بیانیه های ایشان و مهندس موسوی. کروبی و موسوی همانند بخش اعظم مردم ایران خواستار به رسمیت شناختن و اعمال حقوق مردم مطابق قانون اساسی هستند. فقدان ارتباط و محدود شدن شریان های اطلاعاتی موجب عدم شناخت مناسب از مطالبات گردیده است. ما به رفتار های غیر قانونی جریان حاکم معترضیم و معتقد به اجرای صحیح قانون در مقابل همه افراد بدون تبعیض هستیم. قانون اساسی می گوید همه افراد در مقابل قانون برابرند. ما می خواهیم این برابری در عمل تحقق یابد. قانون اساسی برای شب اول قبر نیست ، برای اجراست. اگر بنا بر آن باشد که بخش اعظم اصول آن نادیده گرفته شود پس چه خاصیتی دارد. فراموش نکنید کروبی و موسوی نیز در کنار ملت هزینه سنگینی تاکنون پرداخته اند اما اعتقاد به اصلاح و بازگرداندن قطار انقلاب به ریل و ممانعت از انحراف، آنان را در این مسیر مستحکم کرده است. هتاکی وفحاشی لجام گسیخته کیهان و سایت های رسمی و غیر رسمی دولت بخش کوچکی از هزینه ای است که کروبی تاکنون پرداخته است. اگر موضع جدید کروبی را می خواهید توصیه می کنم مطلب مربوط به اینکه چه کسانی در بیست سال گذشته در خواب هستند را حتما مطالعه کنید.پاسخ شما قانع کننده است اما من جوابم را نگرفتم. آقای موسوی در بیانیه شماره ۱۷ در بند یک پیشنهادی خود تلویحا دولت را شناسائی کردند، بنا بر اخبار رسیده آقای خاتمی در حال نامه نگاری پشت صحنه هستند بطوریکه کیهان از آن بعنوان ندامت نامه یاد می کند و اقای کروبی دیروز بیکباره میگویند احمدی نژاد رئیس دولت این نظام است. صادقانه بگوئید آیا پشت پرده معامله ای و یا گفتگوئی صورت گرفته یا خیر؟خیر. آقای کروبی فردی صریح و شجاعی هستند که برای دو روز دنیا، آخرت خود و نیز محبت این ملت را به هیچ چیز نخواهند فروخت. اگر بنا بر معامله و نادیده گرفتن اتفاق ها بود ایشان هفت ماه تحمل دشنام ها ، برخوردهای غیر انسانی و نیز خطر ترور را به جان نمی خریدند. مطمن باشید اگر خبری باشد و کروبی از آن مطلع باشد آن را صادقانه و با صراحت اعلام خواهیم کرد. نه معامله ای است نه ترسی. آنان که از حریم امنیتی برخوردار هستند هر آنچه را که خواستند به ما گفتند. دیگر چه مانده که این جریده فخیمه و یا کیهانیان دیگر با ارتزاق از اموال بیت المال به ما و مهندس موسوی و مردم شریف این کشور نسبت ندادند. اما دوستان توجه کنند به عبارات آقایان کروبی و موسوی. به اعنقاد من بند یک اعلامیه هفدهم مهندس موسوی اتفاقا عالمانه تنظیم شده و به همین واقعیت اشاره کرده است. تلاش در جهت احقاق حقوق از دست رفته مردم و بازگشت به قانون ما را نباید در مسیر غیر منطقی خشونت طلبان، این جنگ طلبان جنگ ندیده، قرار دهد. برای روشن شدن موضوع اجازه دهید مثالی بین المللی بزنم که دیوان بین المللی دادگستری در رای معروف خود قضیه تینوکو به آن استناد کرد. کسیکه حاکم یک کشور است و قدرت را در اختیار دارد به انعقاد قراردادها و تعاملات بین المللی همچون مسائل داخلی اقدام می کند. در عرصه بین المللی کسی بدنبال تعین مشروعیت نیست و تعهدات هر دولت اعم از دموکرات، نیمه دموکرات و یا دیکتاتوری در عرصه های بین المللی معتبر است و حتی با تغیر دولت و حاکمیت تعهدات تغیر نمی کند. دولت فعلی صرف نظر از چگونگی اخذ قدرت به لحاظ شکلی مراحل قانون اساسی را طی کره و حاکم است. گفتن این نکته نباید باعث آشفتگی مردمی شود که اتفاقا با استناد به قانون می خواهند حقوق خود را مطالبه کنند. ما طبق قانون اساسی خواستار راهپیمائی هستیم، شما بگوئید از چه کسی باید درخواست مجوز کنیم؟ از چه کسی باید بابت حساب و کتاب اموال و درآمد های نجومی کشور سوال کنیم؟ از چه کسی باید در قبال امضای تعهدات بین المللی که ممکن است منافع ملی این کشور را نادیده بگیرد و یا در امور جاری که همه ما با آن به نوعی سروکار داریم، سوال کنیم ؟در ارتباط با نامه نگاری آقای خاتمی شما چه نظری دارید؟ محتوای آن چیست ؟ آیا با هماهنگی با آقای کروبی و موسوی صورت گرفته است؟من از محتوای نامه و یا نامه های آقای خاتمی اطلاع ندارم. تا آنجا که می دانم هماهنگی در بین نبوده است. اما بدانید آقای خاتمی اگر اقدامی کرده حتما از سر دلسوزی و در جهت کمک به احقاق حقوق مردم کرده است. من امیدوارم با موضع گیری ایشان و یا نزدیکان شان ابعاد موضوع در اختیار مردم قرار گیرد و جلوی سو استفاده جریان مقابل گرفته شود. دوستان ما دقت کنند عده ای در لباس روزنامه نگاری و در شرائطی که روزنامه نگاران گرانقدر یا در حبس هستند و یا محروم از این حرفه، با داشتن امنیت در جهت تخریب شخصیت ها و چهره های مورد اعتماد مردم قلم فرسائی می کنند

مخالفت رهبری با نامه سید محمد خاتمی

اگر لوطی جماران با این نامه موافقت نکرده است .پس چرا سر بازجو حسین شریعتمداری در نکته ی خود در دروغ نامه ی کیهان چماق علیه ی کروبی و مجید انصاری ساخته و مدعی عقب نشینی و پیشنهاد سازش دانسته است؟ ضمن اینکه چرا تا ارسال این نامه گندش در آمد چپ و راست تکذیب شد؟ همینطور چرا وقتی که خود مردم می دانند که عامل همه مشکلات به خصوص پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد لوطی جماران می باشد که خطاب به وی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر داد و نثارش کرده اند واین فریاد را با همه هزینه های جانبی آن که شامل مرگ و شکنجه و تجاوز و زندان بوده است را پرداخته برای بیش از 7 ماه فریاد خودشان را ادامه داده اند اگر مدعی جانب مردم را دارد چه ضروت دارد که نامه به یک عنصر مفلوک و مطرود و نامشروع بنویسد ودهان کجی آشکار به مردم معترض کند؟

شبکه جنبش راه سبز (جرس): سید محمد خاتمی چندی پیش نامه ای به رهبری نوشته و در آن ضمن تشریح وضع موجود و روند فزاینده قانون شکنی ها و تجاوز به حقوق شهروندی و سلب آزادی های ملت که به نام دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت صورت می پذیرد، ازعواقب روند کنونی بشدت اظهار نگرانی کرده و از وی خواسته است برای نجات کشور هر چه سریع تر اقدام کند و مانع ادامه رفتارهای فاجعه بار کنونی شود.طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره نامه سید محمد خاتمی به خامنه ای مطرح شده که خبرنگار جرس به پی گیری این موضوع پرداخت و یک منبع آگاه در این زمینه توضیحاتی ارائه داد که به دلیل فضای حاکم بر عرصه سیاسی ایران و مسائل امنیتی ، از ذکرنام این منبع آگاه خودداری می شود.به گفته این منبع آگاه، رهبری پس از مطالعه نامه، عدم موافقت خود را با تحلیل ها و توصیه های آقای خاتمی ابراز کرده است.وی توضیح داد: مطالبی که از سوی برخی محافل خبری وابسته به مراکز امنیتی و اطلاعاتی حاکمیت (و نیز برخی مطبوعات و سایتهای خبری به اتکاء منابع یادشده) در باره این نامه منتشر شده مبنی بر این که آقای خاتمی در این نامه از اصلاح طلبان انتقاد کرده و یا درباره به رسمیت شناختن دولت سخنی گفته است، تماماً عاری از صحت بوده و نوعی عملیات روانی به شمار می آید.این فرد مطلع در تشریح اهداف شایعه مذکور گفت: هدف جریان حاکم از این عملیات روانی و ترویج اخبار کذبی از این دست، ایجاد اختلاف و تفرقه میان سران اصلاحات و سلب اعتماد جامعه نسبت به رهبران جنبش سبز است. آنان به خوبی می دانند در صورت موفقیت در ایجاد بی اعتمادی میان جامعه و رهبران جنبش، بخش وسیعی از بدنه اجتماعی جنبش دلسرد و منفعل خواهد شد. و بخشی نیز از آن ها عبور کرده و به سمت رفتارهای ماجراجویانه و افراطی پیش خواهند رفت. این هر دو نتیجه خواست قلبی حاکمیت کنونی است. زیرا خیالش از یک بخش راحت شده و امکان سرکوب خشن بخش دیگر را به بهانه افراطی گری خواهد یافت.

استفاده از ترکیب "امام خامنه ای" در مکاتبات رسمی

تجویز اجباری کاربرد امام گفتن به لوطی جماران نامشروع و بی آبرو وبی اززش شده از سوی محمد کاظم انبارلوئی قزوینی و طلبه و بازجوی سابق زندان که جزو عضو باند مفیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه ی عسگر اولادی و حامی سینه چاک دولت می باشد.

ندای سبز آزادی: روزنامه رسالت در شماره امروز خود در مطلبی با عنوان "بازخوانی ولایت و امامت: از 9 دی 88 به بعد" به قلم محمدصادق انبارلویی، پیشنهاد کرد که در فضای جدید بعد از رفراندوم 9 دی (عنوانی که روزنامه های اقتدارگرا به راهپیمایی حکومتی روز نهم دی ماه می‌دهند)، به جای الفاظی نظیر آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب، ولی امر مسلمین یا مقام معظم رهبری، از عبارت "امام خامنه ای" در مکاتبات رسمی استفاده شود.

اجرای حکم شلاق در ملاعام در اندیمشک

مگر صدور احکام اعدام و شلاق که ادامه ی سیاست کثیف و حیوانی و ضد انسانی سیاست سرکوبگرایانه داخلی 31 ساله نمی باشد که اجرای حکم شلاق زدن مگر جز افشای ماهیت ضد بشری و آدمخواران متحجر و خرافاتی دین فروشان حاکم در مانده و مستأصل شده و وحشت زده از مردم می باشد به خصوص اینکه تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن در پیش است که نیازبه زهر چشم گیی می باشد؟

مهر : معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک از اجرای احکام متهمان پرونده مزاحمت در این شهرستان در ملاعام خبر داد.وی گفت : دادگاه متهم ردیف اول این پرونده را به دو سال حبس، 10 سال تبعید و دو فقره شلاق تعزیری محکوم کرد. دو متهم ردیف دوم و سوم این پرونده نیز هر کدام به دو سال حبس و تحمل 74 ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند.‌ احکام صادره نیز در دادگاه تجدید نظر استان تائید و صبح روز یک شنبه در ملاءعام به اجرا درآمد