گزیده خبر های 26 دیماه سال 1388

خواهرزاده رییس دیوان عدالت اداری کشور در میان لیست افراد اعدامی

در دوران تظاهرات زمان شاه موقعی بود که پلیس و ارتش و نیروهای امنیتی سر کو بگر احساس می کردند که اعضای خانواده های شان نیز در صف تظاهر کنندگان حضور دارند که دیگر انگشت شان برای چکاندن ماشه های تفنگ شات می لر زید و کار نمی کرد . اکنون نیز شرایط چنین است. زیرا که از یک سو سفرا و سر کنسول و کارمندان دستگاه جاسوسی و ترور امور خارجه استعفا می دهند و حاضر به باز گشت به ایران دیکتاتوری و کودتائی نمی باشند از طرف دیگر خواهر زاده موسوی کشته و خواهر زاده رئیس دیوان عدالت اداری در لیست نوبت اعدام قرار دارد . همچنین از طرف دیگر فرزند بهشتی و طاهری و ... باز داشت شده اند که گواه بر پایان راه و به آخر رسیدن مصرف جنایتکاران حاکم بر ایران می باشد . به خصوص اینکه اعتراف فرانده نا جا اعتراف کرده است که ایمیل ها و پیام اس ام اس ها کنترل می شود که لو داده است این اعتراف حاصل مصادره و اشغال کردن مخابرات از سوی پاسداران کودتا گر می باشد که چقدر از آگاهی مردم معترض وحشت دارد وچه اندازه متکی به سانسور و اختناق و سرکوب است.

خبرنامه امیرکبیر : در پی حوادث وسیع و گسترده ی مربوط به روز عاشورا که بازتاب بین المللی وسیعی همراه داشت، خبرهای بازداشت شدگان این روز که منابع دولتی تعدادشان را 300 نفر و منابع خبری مستقل این تعداد را تا بیش از هزار و پانصد نفر اعلام کرده اند، موج جدیدی از نگرانی ها را به دنبال آورد.گزارشهای دریافتی از بازداشتگاه عشرت آباد که به عقیده ی برخی شکنجه گاهی جایگزین برای کهریزک به شمار می آید و همچنین گزارش از وضعیت بد و نابسامان و برخوردهای غیر انسانی با زنان بازداشتی این نگرانیها را تشدید کرد.به گزارش خبرنامه امیرکبیر مسئله دیگری که در بین پیامدهای یکشنبه ی خونین خودنمایی میکند، دستگیری و کشته شدن نزدیکان برخی از افراد نام دار کشور است.از جمله این افراد می توان به امیر ارشد تاجمیر فرزند شهین مهین فر مجری با سابقه صدا و سیما و همچنین مورد دیگر که بازتاب وسیعتری داشت سید علی حبیبی موسوی خواهرزاده میرحسین موسوی اشاره کرد.اما در این بین خبر بازداشت شدن یکی از معترضین این روز به نام "حسین محمودی" از اقوام حجت الاسلام منتظری همچنان مسکوت مانده است.به گفته یکی از نزدیکان حجت السلام محمد جعفر منتظری رییس دیوان عدالت اداری کشور ، خواهرزاده ی این مقام قضایی که یکی از بازداشتی های روز عاشورا بوده است پس از انجام بازجویی هایی بدون در نظر گرفتن حق داشتن وکیل، در لیست اعدامی های این روز قرار گرفته است.حسین محمودی، دانشجوی پزشکی که مورخ یکشنبه ششم دی ماه در تظاهرات ضددولتی شهر تهران بازداشت شده بود، پس از مدتی بی اطلاعی خانواده اش با رساندن این خبر آنها را از این حکم مطلع کرد.خانواده حسین محمودی با درمیان گذاشتن این خبر با حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رییس دیوان عدالت اداری که از نهادهای در ارتباط با قوه قضاییه میباشد سعی در لغو آن داشته اما تا کنون خبری حاکی از لغو آن به این مقام عالی رتبه داده نشده است. به گزارش خبرنامه امیرکبیر موضوع صدور حکم اعدام برای خواهرزاده رییس دیوان عدالت اداری کشور به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه نیز انتقال یافته است. تایید وجود خواهرزاده رئیس دیوان عدالت ادرای درمیان لیست افراد محکوم شده به محاربه و اعدام باعث تغییراتی در این لیست شده است .به گفته ی این منبع آگاه، حجت الاسلام منتظری و دیگر اعضای خانواده سعی بر سرپوش گذاشتن بر روی این خبر و مسکوت ماندن آن دارند، چنانچه روز چهار دهم دی ماه نامه ای از سوی حجت الاسلام منتظری با مضمون قدردانی از عاشوراییان به خاطر حماسه آفرینی در روز نهم دی بر روی خبر گزاری ایرنا منتشر شد.لازم به یادآوری است صادق لاریجانی رییس قوه قضاییه از شهریور ماه امسال جعفر منتظری را به سمت رياست ديوان عدالت اداری منصوب کرده است.

وبلاگ ذغال سنگ : همسایمون با اسپری روی دیوار خونه اش نوشته:
"لعنت بر پدر و مادر کسی که در این محل بمب بگذارد

بادامچیان از احتمال ترور سران جنبش سبز خبر داد

چه جالب از موضع فرار به جلو عضو انگلیسی با ند مافیائی مؤتلفه لو داده است که سر نخ قاتلان تظاهرات ضد حکومتی و ترور علی محمدی کجاست و طرح های ترور های بعدی شان کیستند. چونکه این باند منفور انگلیسی سابقه و تجربه ی بیش از 50 ساله در ترور دارد. همانگونه که از اوایل انقلاب با هکار و عضویت قصاب بد نام زندان اوین لاجوردی و نفوذ در داستان ضد انقلاب و دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و غار تگری در حذف مخالفان حضور فعال داشته است .

شبکه جنبش راه سبز (جرس): اسدالله بادامچیان در تحلیلی عجیب که به آن نام تحلیل «جامعه‌شناسی» داده است، ترورها را به حلقه‌هایی از جنبش سبز نسبت داده و این احتمال را مطرح کرده است که سران این جنبش نیز ترور شوند. گفتنی است که شهید دکتر مسعود علی‌محمدی نیز از حامیان جنبش سبز بوده است. بر خلاف آن‌چه در این مصاحبه اشاره شده است، ایشان دانشمند هسته‌ای نبوده و در زمینه ذرات بنیادی تحقیق می‌کرده است و سازمان انرژی اتمی نیز هرگونه همکاری ایشان را تکذیب کرده است.به گزارش آفتاب، این گفتگو در خبرگزاری اصول‌گرای رسا منتشر شده است که متعلق به گروهی از طلاب حوزه علمیه قم است که دیدگاهی نزدیک به آیت‌الله مصباح یزدی دارند.اسدالله بادامچیان در رابطه با ترور دانشمند فیزیک کشور گفته است: طبق تحلیلی جامعه شناسانه ایجاد عملیات تروریستی از پیش طراحی شده گام پنجم از قدم های پنج گانه خطی است که جریان کودتای سبز مخملی آن را دنبال میکند.عضو کمیسیون امنیت داخلی و شوراها ابراز داشت: جنبش موسوم به سبز دارای پنج حلقه و گروه بود که به تدریج این حلقه ها دچار فرسایش گردیده است و کار به جایی رسید که ملاحظه می‌شود.وی ادامه داد: در گروه اول از این حلقه پنج گانه حق جویان بودند که این افراد عمدتا از مسیر انحرافی که در آن قرار داشتند فاصله گرفتند و دسته دیگر این گروه مصلحت طلبان و منفعت طلبان بودند که این عده هم خود را عوض میکنند و بنا بر مصلحت و منفعت تغییر موضع دادند.بادامچیان تصریح کرد: دو دسته دیگر از افرادی که در این جنبش به اصطلاح سبز قرار دارند افرادی هستند که از افکار خود دست نمی‌کشند و منزوی می‌شوند یا افرادی که از افکار خود دست نمی‌کشند و دست به عملیات های تروریستی می زنند.وی افزود: با توجه به این تحلیل جامعه‌شناسانه لازم است سران اغتشاش هر چه زودتر حساب خود را از افرادی که به ترور و عملیاتهای تروریستی دارند جدا کنند و هر چه سریع تر از اقدامات آنها تبری جویند.نماینده مردم تهران در پاسخ به اینکه آیا تروریسم به دنبال ترور سران اغتشاش خواهد بود گفت: ممکن است این اقدام هم صورت بگیرد زیرا این گروه برای پیشبرد هدف خود امکان دارد دست به این اقدام بزنند.

گروه تحلیل :نقدی بر اظهارات بادامچیان درباره احتمال ترور سران جریان موسوم به سبز

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14912

این تحلیل هم مکمل گزارش قبلی می باشد

هر چند ممکن است چنین هشدارهایی از این جهت که دستگاه های مربوطه را به هوشیاری بیشتر فرا می خواند مفید باشد اما در مجموع نکته مهم این است که شاید چنین تحلیل هایی سبب تشویش اذهان عمومی شود . ضمن اینکه ایشان نیز باید منتظر نتایج تحقیقات دستگاه های مسئول باشند و بدون داشتن سند از ایراد اتهام پرهیز کنند .شفاف ـ گروه تحلیل : همزمان با تلطیف فضای سیاسی و تقویب خط اعتدال و میانه روی ، اسد الله بادامچیان قائم مقام دبیر کل موتلفه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از احتمال ترور سران جریان موسوم به سبز خبر داد .اسد الله بادامچیان در رابطه با ترور دانشمند متعهد فیزیک کشور گفت: ترور و عملیات از پیش طراحی شده تروریستی قدم پنجم خط انقلاب مخملی سبز است.

"محرم سازی"، معیار اصلی ساخت مدارس دخترانه

شتر با بارش می رود لنگه پشه کوره گرفته می شود . زیرا جائی که فقر و بیکاری و سرکوب و بی عدالتی نهادینه شده که با تبعیض جنسیتی ریشه مصائب و انحرافات می باشد . طوری که شرایط تبعیض آمیز حاکم دختران را هل به سوی سیگار و استعمال مواد مخدر و تن فروشی داده است اما اکنون مروجان سانسور و تفتیش عقیده و تبعیض چنین دست به این اقدام ضد بشری ارتجاعی زده اند.

شهرزادنیوز: به گفته‌ی محمد حسین ترابی‌زاده، معاون فنی و نظارت "سازمان نوسازی مدارس"، معیار اصلی ساخت مدارس دخترانه "محرم سازی" است. وی واقعیت‌های شهرسازی کنونی و ارتفاع واحدهای مسکونی، تجاری و اداری را مشکلی جدی در این رابطه عنوان کرد.گفتنی است که در سال گذشته چهارمیلیون دانش‌آموز به علت کمبود فضای تحصیلی مجبور بودند در نوبت دوم مدارس به تحصیل خویش ادامه دهند. به گفته‌ی رئیس سازمان نوسازی مدارس، در حال حاضر 20 هزار مدرسه احتیاج به تعمیر دارند.

افزايش مصرف سيگار ميان دختران دانش‌آموز


چرا برای اقدام ارتجاعی فوق تلاش و اقدامی برای در مان ایمن معضل خانمان بر انداز نسبت به دختران جامعه انجام نمی شود؟

معاون سلامت وزارت بهداشت گفت: گزارشات ما نشان داده كه مصرف سيگار و دخانيات ميان دانش‌آموزان دختر در حال افزايش است اما درصد قابل توجهي نيست چراكه به طور كلي ابتلاي زنان ما به اعتياد بسيار پايين است. حسن امامي‌رضوي در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در رابطه با پايين آمدن سن دخانيات به حدود 12 سال در كشور در رابطه با برنامه‌هاي اين وزارتخانه افزود: در حال حاضر مساله دخانيات بيش از همه قشر دانش‌آموز و جوان ما را تهديد مي‌كند كه اين امر نه به دليل كشش واقعي آنها به سيگار است بلكه در رده نوجوانان و جوانان گرايش به مصرف قليان و سيگار مساله‌اي شخصيتي است چراكه با مصرف آن احساس بزرگ بودن مي‌كنند امامي‌رضوي تصريح كرد: به نظر مي‌رسد مصرف سيگار و دخانيات كه در ميان نوجوانان و جوانان به نوعي از طريق مشاهده در ميان همسالان در حال گسترش است معلولي است كه علت آن را بايد در سطح زندگي خانواده‌هايشان دنبال كرد.

مسئولین بهشت زهرا: جسد زن روی برانکارد مشکل شرعی دارد

اوج جنایت و خرافات تر کیب شده و سو ء استفاده کردن از دین ابزار قدرت و ثروت و سر کوب و خفقان شده یعنی همین که مسئولین دفن و کفن بهشت زهرا مدعی اش شده اند که باج خوری علنی از مرده می شود.

مدیر عامل بهشت زهرا، در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت، هنگامی که جسد خانم‌ها روی برانکارد قرار می‌گیرد، مشکلات شرعی پیش می‌آمد، به همین دلیل برای رعایت مسائل شرعی قرار است از این به بعد از تابوت برای حمل اجساد استفاده کنیم.در استفاده از تابوت نیز تفکیک جنسیتی رعایت شده و برای زنان و مردان تابوت‌هایی بار رنگ هایی متفاوت درنظر گرفته شده است. به گفته‌ی مدیر عامل بهشت زهرا، رنگ تابوت آقایان سبز کم رنگ و رنگ تابوت خانم‌ها آبی خواهد بود

طائب:آنهاكه می‌گویند آقا ازعدالت خارج شده،معنی عدالت رانمی‌فهمند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14904

اگر چنانچه 80% جمعییت کشور که بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و تورم و گرانی و فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند و هر روز شکاف طبقاتی عمیق تر می شود. و شرایط عدالت آنگونه است که مردم نیازمند برای دریافت یک ساندویج و ساندیس از سر کول هم بالا می روند . زیرا که برایش می بایست بعنوان سیاهی لشکر جمعیت حضور داشته و لبیک گوی لوطی جماران باشند تا که اینان بیش از 40 میلیونی جا زده شوند و امثالهم نمود اینگونه مسائل بعمنی و مفهوم عدالت ناشخته شده ی لوطی جماران می باشد که طائب جنایتکار کودتاگر مدعی اش شده است . پس وی درست می گوید که دانسته شود بقیه معنی عدالت لوطی جماران که هنوز درک وو شناخته ناشده چیست؟

اگر كسی كسالت را كنار بگذارد و پرده‌هایی كه دشمن كشیده است را كنار بگذارد، می‌بیند كه رهبر معظم انقلاب با دیگران فرق می‌كند، او جور كش آقای منتظری در زمان امام خمینی(ره) بود

قيمت برق با حذف يارانه‌ها 5/21 برابر مي‌شود

این فقط یک نمونه بازتاب و واکنش از توزیع سهام دولتی است که هم ناشی از حذف یارانه های دولتی است که به مردم ایران به خصوص محرومان تحمیل می شود که طبق ادعای پاسدار گماشته احمدی نژاد قرار است پس از 3 روز همه فقر از بین رود وهم همه صاحب خانه یا ویلا ها به جای آپارتمان در کشور بزرگ ایران شوند. همچنین بخشی دیگر از نمود کشف شده ی عدالت مورد نظر لوطی جماران است که آخوند اطلاعاتی – امنیتی و جانی وکودتا گر طائب که مسئول سازمان اطلاعات پاسداران کودتا گر است ادعایش را کرده است.

مسـول واحـد مديريت مصرف انرژي شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور گفت: با اجـراي طـرح هـدفمنـدكـردن يـارانه‌ها طي بــرنـامـه پنجم توسعه، قيمت برق با حذف يارانه‌ها 5/21 برابر مي‌شود. ‌ ‌به گزارش ايسنا، < محمدقاسمي> ابراز داشت: توليد انرژي با استفاده از انرژي‌هاي نو، به ‌منظور حفاظت از محيط زيست و كاهش گازهاي گلخـانـه‌اي و حفظ منــافــع ملــي در زمينـه سوخت‌هاي فسيلي بسيار مهم و ضروري اسـت. ‌ وي با اشاره به اينكه كــشـورهـاي خاورميانه از جمله ايران منبع سـوخـت‌هـاي فسيلي است، اظهار داشت: 50 درصـد آنـچه از سوخت‌هاي فسيلي در كـشـور تـولـيد مي‌شود، در داخل مصرف و 50 درصد مـابقي صادر مي‌شود كه براي ذخيره ايـن انـرژي براي آيندگان و همچنان حفظ ثروت ملـي و افـزايـش درآمـد سـرانـه هر ايراني، صرفه جويي در مصرف سوخت‌هاي فسيلي ضروري است.

سابقه رژيم صهيونيستي در ترور دانشمندان هستهاي.خبرگزاري فارس: بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه يكي از راهبردهاي هميشگي رژيم صهيونيستي در توقف برنامه هسته‌اي كشورهاي ديگر، ترور نخبگان هسته‌اي است تا بعد از بمباران احتمالي تاسيسات، آنها را دوباره بازسازي نكنند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8808300121

آخر چرا مدعی ابله و نادان نمی داند که اینگونه اعتراف کردن نوعی تداعی کننده ی داستان تف و تاق و ریش می باشد زیرا که آبروی رژیم مدعی قدرت بر تر جهان را برده و زیرآبش را زده است . به خصوص اینکه ادعای نا بود کردن اسرائیل را دارد که اعتراف شده است دانشمند هسته ای اش که حتی به خاطرش با دنیا در گیر شده است اکنون اسرائیل می تواند به این سادگی می تواند ترورش کند!

به گزارش خبرنگار "سرويس فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، شبكه ايران نوشت؛ احتمال دست داشتن آمريكا و رژيم صهيونيستي در ترور اخير، از آنجا قوت مي‌گيرد كه پيشتر نيز شهرام اميري يكي از نخبگان هسته‌اي كشورمان در جريان سفر به مكه براي انجام مناسك حج توسط عوامل عربستان ربوده و به مقامات آمريكايي تحويل داده شد

تكرار/ فرماندار زرين دشت در واكنش به ادعاي كذب يك اصلاح‌طلب:اطاعت رد صلاحيت نشده، رأي نياورده است.خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان زرين دشت، امام جمعه شيراز و سرپرست راه آهن استان فارس با ارائه توضيحاتي در خصوص سخنان پنج‌شنبه شب اطاعت در برنامه "رو به فردا " ، مطالب مطرح شده از سوي اين اصلاح‌طلب را تكذيب كردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810250796

این آخوند طوطی صفت عجول آنقدر پرت است که نمی داند مخاطبش رد صلاحیت شده است ونه اینکه رأی نیآورده است که وی هیجانی شده و کف بر دهان آورده و بند را آب داده و آبرو ریزی ببار آورده است.

پاداش و دستمزد حضور وی ونق زدنش در یک مناظره ی تلویزیونی با یک وکیل الدوله ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم که مدافع دولت نا مشروع دهم می باشد.

بی اطلاعی آقای فرماندار؛ اطاعت رد صلاحیت شده بود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14911

این گزارش پاسخ به آخوند گیج و مشنگ است که طوطی صفتانه آنچه از پشت صحنه برایش بیان شده است وی نیز مجبور به تکرارش شده است . فقط داشته باشید که نمایند گان لوطی جماران و حامیان کودتاگران کدامین احمقان و بی شعورانی می باشند؟

خبر آنلاین : بر خلاف ادعایی که خبرگزاری فارس به نقل از فرماندار شهرستان زرین دشت نوشت که« آقای اطاعت رد صلاحیت نشده است و در دور قبل کاندیدای تهران بوده‌اند که رای هم نیاورده است.» اما فهرست نامزدهای اصلاح طلب ردصلاحیت شده توسط هیات های نظارت در انتخابات مجلس نشان دهنده موضوع دیگری است.در زیر فهرست نامزدهای ردصلاحیت شده (اعم از رد شده توسط هیات های اجرایی با تایید هیات های نظارت و یا تایید شده توسط هیات های اجرایی و رد شده توسط هیات های نظارت) در حوزه انتخابیه تهران در مجلس هشتم می آید:

پيام رهبر انقلاب در پي شهادت مسعود علي‌محمدي:ترور شهيد علي‌محمدي انگيزه دشمنان براي ضربه به جهاد علمي كشور را افشا كرد.خبرگزاري فارس: حضرت آيت الله خامنه‌اي ضمن تسليت شهادت استاد دانشمند دكتر مسعود علي‌محمدي تاكيد كردند: دست جنايتكاري كه اين ضايعه را آفريد، انگيزه‌ دشمنان جمهوري اسلامي را كه ضربه زدن به حركت و جهاد علمي كشور است، افشا و برملا كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810250737

این معرکه گیری و روضه خوانی لوطی جماران با پاک کردن صورت مسئله بدون شک اثبات می کند که صحنه گردانان تر تیب دهندگان پشت پرده ی این نمایش هنری نشان دادن جای دوست و دشمن لوطی جماران عاملین و آمرین ترور علی محمدی بوده اند تا که فرصت چنین منبر و روضه خوانی کردنی هم بوجود آید چونکه نیاز شدید به آن دارند تا بتوانند فضای انفجاری جامعه را کنترل کنند.

مشعل:در صورت حمله، غزه به گورستان رژيم صهيونيستي تبديل خواهد شد.خبرگزاري فارس: رئيس دفتر سياسي جنبش حماس به رژيم صهيونيستي درباره هر گونه حمله مجدد به نوار غزه هشدار داد و گفت: اگر سعي در تكرار حمله داشته باشيد، غزه به گورستان واقعي اسرائيل تبديل خواهد شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810250809

اینگونه تحریک کردن این مهره ی دست نشانده ی لوطی جماران و پاسداران بستر سازی تحریک کردن اسرائیل به راه اندازی جنگ دیگر در خاورمیانه است که کمل سیاست دخالت گری اقدامات تروریستی در یمن و افغانستان و عراق است.

تا ساعتي ديگر متكي تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترك مي‌كندخبرگزاري فارس: وزير امور خارجه كشورمان امروز در رأس هيئتي به منظور شركت در نشست سه جانبه وزراي خارجه ايران، پاكستان و افغانستان ، عازم اسلام‌آباد مي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810250396

اینگونه سفر های وزیر آدمر بای دستگاه جاسوسی و ترر امور خارجه منو چهر متکی به عراق و پاکستان گذشته از اثبات دخالت گری اقدامات تروریستی در این دو کشور می باشد همچنین پیام پشت پرده و از طریق دلال وواسطه ها به آمریکا منتقل کرن نیز می باشد.

هشدار 150 عالم ديني در صنعا آمريكا از يمن بيرون نرود ، بيرونش مي كنيم
http://www.kayhannews.ir/881026/16.htm#other1608

اعترف آشکار به دخالت گری پاسداران کودتا گر در امور دالی یمن و تلاش برای دامن زدن به ناامنی در این کشور و صدور آن به شبه ی جزیره ی عربستان

علماي ديني يمن مخالفت خود را با هرگونه مداخله سياسي، امنيتي و نظامي خارجي در امور داخلي كشورشان اعلام كردند.به گزارش خبرگزاري ها، بيش از 150 تن از علماي يمن با امضاي بيانيه اي، تاكيد كردند: با هرگونه توافقنامه امنيتي، نظامي با طرف هاي خارجي مخالف بوده و آن را مغاير با دين و به ضرر منافع كشور مي دانند.به گزارش ايسنا، علماي يمني در بيانيه خود خاطر نشان كردند: در صورت هرگونه جنگ در كشورمان، دعوت به مقابله به مثل و جنگ متقابل خواهيم كرد.در اين بيانيه، علماي ديني يمن مخالفت خود را با هرگونه پايگاه نظامي در خاك يمن و يا آب هاي اين كشور اعلام كرده و روحانيون يمن، كشتار بي گناهان و هرگونه حمله عليه آنها را حرام دانستند.