روزی نامه ی حکومتی یکشنبه 20 دیماه سال 1388

نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه ی جمهوری " لوازم بصيرت "

باآویزان شدن به تاکتیک تبلیغاتی دین و قانون مداری، تلاش برای تبرئه کردن ولی فقیه نامشروع شده "

همانگونه که پس از حضور میلیونی تظاهر کنندگان اراضی در مراسم تدفین منتظری که زنگ خطر علیه لوطی جمارا ن و پاسداران کودتا گر عریان شد پس طرح بسیج گله های نان خوران و جیره بگیران از قم و اعزام شان به بیت جماران برای 19 دی نیز طراحی شدتا که با مرده خوری کردن محور قیام چنین روزی در دوران پیش ازانقلاب اقدام شود. بنابراین پس از بر گزاری مراسم دفن منتظری که مجوز بر گزاری مراسم سوم و هفتم داده نشد در عوض برای ایجاد مانع تراشی از جانشین منتظری شدن فضا سازی علیه یوسف صانعی در دستور کار رار گرفت و از سوی مهره ی غارتگر و آلوده شسخ محمد یزدی که ترس از فعال کردن گشودن بودن پرونده ی فساد آقازاده اش مجبور به در خدمت آخوند انگلیسی دزد و مرشد کودتا گران محمد تقی یزدی در آمده است وعلیه ی رفسنجانی مکار و بساز و بفروش اجرای نقش می کند .پس شیخ محد یزدی فتوای لغو از مرجعیت ی یوسف صانعی را صادر کرد . در ادامه پیگیری توطئه و تهاجم مشترک حمله ی سازمان یافته پاسداران و بسیجیان به خود روی حامل کروبی در قزوین دنبال و اجر شد که منجر بع شلیک دو گلوله به خودروی ضدگلوله ی وی شد. بالاخره پس از این توطئه ها معره گیری و خیمه شب بازی در بیت جماران اجرا شد و با اجرای نمایش هنری – حوزوی نشان دادن جای دوست و دشمن ازسوی لوطی جماران و که ناشی از ترس و وحشت از اجرای طرح های تدارک دیده شده است که هدف حذف فیزیکی رقبای دوم خردادی های تسلیم ناشده در برابر پاسداران کودتا گر و لبیک یا لوطی جماران ناگفته ها لوطی جماران است که اکنون لوطی جماران از موضع تبرئه کردن خود و فاش سازی وحشت از ادامه ی شرایط کنونی، به خصوص نگرانی شدید ازعاقبت اقدامات ترمز برید گان و دنده عقب کنده شدگان است که برای ظاهر سازی رهنمود داده و نصیحت نموده است که اینگونه اعمال تند روی بی ترمز و دنده ممکن است مسئله و مشکل ساز شود. بهر حال سر مقاله نویس به بخشی از سخنرانی لوطی جماران در این روضه خوانی و معرکه گیری لوطی جماران در 19 دی در دیدار با گله های بسیج و اعزام شده از قم به بیت وی چنین پرداخته و باز گو کرده است:

"براساس اين دستورالعمل همه حركت هاي دين مدارانه درصورتي به سعادت دنيوي و اخروي منتهي مي شوند كه از عنصر همراهي با رهبري حق مدارانه ديني برخوردار باشند و كساني كه با كوتاهي ها و عقب ماندن حاضر به همراهي نشوند و ياجلوتر از رهبري حق مدارانه ديني حركت كنند دچار گمراهي مي شوند و هرگز به سعادت نخواهند رسيد. اين از لوازم مهم بصيرت است و كساني كه از اين ويژگي محروم باشند نمي توانند در شرايط غبارآلود راه صحيح را تشخيص دهند و چه بسا مشكلات و زيان هائي براي خود و جامعه پديد آورند. « قيام 19 دي مردم قم در 32 سال پيش با ويژگي هائي همچون بصيرت موقع شناسي دشمن شناسي و مجاهدت مبدا تحول و ايجاد جرياني عظيم در ملت ايران شد كه همچنان درس آموز و تاثيرگذار است .براساس اين دستورالعمل همه حركت هاي دين مدارانه درصورتي به سعادت دنيوي و اخروي منتهي مي شوند كه از عنصر همراهي با رهبري حق مدارانه ديني برخوردار باشند و كساني كه با كوتاهي ها و عقب ماندن حاضر به همراهي نشوند و ياجلوتر از رهبري حق مدارانه ديني حركت كنند دچار گمراهي مي شوند و هرگز به سعادت نخواهند رسيد. اين از لوازم مهم بصيرت است و كساني كه از اين ويژگي محروم باشند نمي توانند در شرايط غبارآلود راه صحيح را تشخيص دهند و چه بسا مشكلات و زيان هائي براي خود و جامعه پديد آورند"

سرمقاله نویس با بی توجهی کامل به مطالبات تظاهرات کنند گان ناراضی و نوع و محتوا و پیام فریاد های مرگ بر دیتکتاتور و اصل ولایت فقیه گفتن شان که به وضوع مشخص است که مخاطب کیست و پیام نا راضیان چیست؟ اما با نسبت دادن اینکه مردم همچنان بدنبال آخوندهای شیاد و عوامفریب و دین فروش و جنگ افروز دین مندار خوانده شده می باشند، البته که منظور از آخوند های دین دار لوطی جماران و رفسنجانی مکار بساز و بفروش می باشد . بنا براین برای زیر تیغ بردن تر مز بریدگان و دنده عقب کنده شدگان که در خدمت پاسداران کودتاگر هستند وبا بر خورداری از حاشیه ی امنیتی دفاع ازلوطی جماران سپر تدافعی و تهاجمی برای خود ساخته اند . این چنین با نقل قول کردن از بخشی دیگر از سخنان و رهنمود های لوطی جماران در 19 دی به رقبای تندرو وافسار پاره کرده و مهار نا پذیر همچون سر بازجو حسین شریعتمداری و دروغ نامه ی کیهانوخبر گزاریدروغ پرداز فارس و رجانیوز و.... اشاره کرده است :


"با توجه به همين واقعيت است كه توصيه هاي ديروز رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي در زمينه خودداري از حركت هاي خودسرانه در شرايط كنوني از اهميت فوق العاده اي برخوردار است . ايشان با اشاره به آنچه در روز عاشوراي امسال در تهران رخ داد فرمودند : « دل هاي همه ي مردم از اين بي حرمتي به درد آمده است اما همه بايد مراقب باشيم با كارهاي بي رويه به فتنه انگيزي هاي دشمن كمك نكنيم » . نكته مهم ديگري كه در بيانات ديروز رهبر معظم انقلاب آمده و از لوازم بصيرت است اينست كه در شرايط غبارآلود كنوني بايد با احتياط و تدبير عمل شود تا دشمن نتواند از وضعيتي كه دلخواه اوست بهره برداري كند. دشمن خواهان بي احتياطي و بي تدبيري است و هنگامي كه دست اندركاران امور هر اقدامي را با احتياط و تدبير همراه كنند دشمن را ناكام خواهند نمود : « در اين شرايط غبارآلود بايد خيلي با احتياط و تدبير و البته در وقت خود با قاطعيت عمل كرد تا دشمن در فتنه انگيزي ناكام بماند"

بالاخره سر مقاله نویس بدون آنکه بگوید زمانی که در رژیم کودتائی و ضد مردمی و کودتائی بی در و پیکر که31سال است که قانون جنگل حاکم است . زیرا که لوطی جماران از آنچنان از قدرت و اختیارنامحدود بدون پاسخگوئی بر خور دار می باشد که می تواند نامه یا فتوای حکومتی صادر کند و بطور آشکارانه قانون را دور بزند که بی اعتبار و مصرفش کند. اما عجیب است اکنون خودش که اسیر قانون گریزان مهارناشدنی شده است که منادی و مبلغش اش بوده است . لذا برای اینکه رد گم کند و خودش را تبرئه نمایند که مسئول و مدافع و تقویت کننده ی قانون گریزان نمی باشد. پس مجبور شده است تا که نا پرهیزی کند و رهنمود دهد که گروه فشار و سرکوب مهار ناپذیر در خدمت کودتا گران زیاد فشار برروی رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد و رشوه بی قانونی با تبعیض آخوند محمد صادق لاریجائی وارد نکنند . برای همین سرمقاله نویس با آویزان شدن به مانور تبلیغاتی لوطی جماران چنین از لوطی جماران نقل قول کرده و هشدار به قانون شکنان و قانون گریزان داده است :


"تاكيد بر قانون گرائي و تصريح به اينكه : « افرادي كه مسئوليت و وظيفه قانوني ندارند نبايد در اين قضايا دخالت كنند » نيز از ديگر لوازم بصيرت است زيرا بي قانوني از عوامل زيانباري است كه مي تواند همه ي دستاوردهاي بصيرت را از بين ببرد. اگر به قانون عمل شود بطور طبيعي از حركت ها و اقدامات خودسرانه جلوگيري و مجال سواستفاده از دشمن گرفته خواهد شد. بي ترديد اقدامات خودسرانه با بهانه اي كه به دشمن مي دهد و غباري كه مي پراكند راه رسيدن به فضاي روشن را سد مي نمايد و چنين فضائي مطلوب دشمن است . به همين دليل است كه رهبر معظم انقلاب در بيانات ديروز خود فرمودند : « همه بايد از حركت خودسرانه پرهيز كنند و همه چيز بر روال قانون انجام شود "

در خاتمه اینکه در شرایطی که پس از 7 ماه سپری شدن از تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی دیگر نکته ی ابهامی از ضریب نا رضایتی عمومی باقی نمانده است. زیرا که شعله ور شد خشم و نفرتو کینه ی فشرده ی 31 ساله است که پس از وزیدن نسیم و بر طرف کردن خاکستر آتش زیر آن نما یان شده است . زیراکه سمت و سو ومحتوای فریادها و شعار هم سر داده شده نا راضیان در 7 ماه گذشته جای شکی باقی نگذاشته است که مطالبات و مخاطبان نا راضیان چیست؟ برای اینکه نقش محوری و کلیدی لوطی جماران برجسته و علنی شده است که هر گزفضای ترسیم شده نارضایتی عمومی پنهان و کتمان کردنی نمی باشد . بنا براین اکنون تلاش مذبوحانه از قانون و عدالت مداری آخوند ها به خصوص لوطی جماران گفتن نه مشکل گشا نیست ، بلکه نوعی شیادی و وارونه و هذیان گوئی می باشد که تصور نمی شود حاصلی جز آبرو ریزی بیشتر به بار آوردن برای بازیگران و مداحان و مرصیه خوانان مدافع تاکتیک قانونی شدن داشته باشد . چونکه کسی دیگر گول و فریب اینگونه نمایش موش و گربه بازی و یا بای کی یود کی بود من نبودم در آوردن و دم از تعهد به پای بندی بود به قانون گفتن که این قانون هیچگونه جایگاه تثبیت شده و ارزش و اعتباری در رژیم ضد بشری فلشیستی مذهبی ضد بشری در 31 سال گذشته نداشته است . نوعی تلاش مذبوحانه بر گرداندن آب رفته به جوی و مشروعیت تراشی کاذب برای عمود خیمه نظام شکسته شده و مهار بی ترمز ودنده کنده ی شکنان است . در صورتی که امکان ترمیم و بازسازی کردن عمود شکسته شده ی عمود خیمه ی نظام حتی با زدن شمع هم امکان پذیر نیست .

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881020/index.html

روزی نامه ی حکومتی یکشنبه 20 دیماه سال 1388