روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 27 دی ماه سال 1388

نقد و بررسی سرمقاله روزی نامه جمهوری " فضاسازي اشغالگران براي حاكميت بعثي هادر عراق"

" توطئه مشترک استعمار و ارتجاع برای حذف نامزدان ملی عراق در انتخابات پارلمانی"

مقوله ی عدالت در عراق اشغال نظامی شده که جولانگاه عوامل تروریست های اعزامی از ایران شده است که در کنار نفوذی های درون دولت دست نشانده ی نوری المالکی قرار گرفته اند و عراق را با اقدامات تروریستی و خرابکارانه شان شخم زده و تبدیل به با تلاقش کرده اند. اینگونه عدالت و صلاحیت همانقدر معنی دارد که عدالت در ایران در زیر حاکمیت کودتاگران نا مشروع و ضد مردمی تر وریستی فاشیستی مفهوم دارد و صلاحیت هم آنگونه است که شورای نگهبان دست نشانده ی لوطی جماران با نظریه استصوابی اش نامزدان رقیب ودگر اندیش وملی را قلع و قمع می کند. حتی این نهاد دست نشانده از نقش محول شده ی تشریفاتی اش که می بایست ابتدا این نهاد فرمایشی صحه بر نتایج نمایش خیمه شب بازی بگذارد و همچون نتیجه ی نمایش کودتای تقلباتی 22 خرداد را اعلام کند. اما ابتدا لوطی جماران بنا بر خط دیکته شده ی کودتا گران پاسداران لوطی جماران وارد صحنه ی نمایش هنری نشان دادن جای دوست و دشمن شد و اذعان کردکه 86% جمعیت کشور رأی دهندگان به رژیم نامشروع ضد مردمی و لوطی جماران نا مشروع تر از آن رأی دادند و از تعداد 40 میلیون رأی ریخته شده به جعبه های مارگیری 25 میلیون رأی تعلق به پاسدار گماشته احمدی نژاد دارد .

اکنون نیز سر مقاله نویس بهمین سبک خواب نما شده است که گویا سناریوی مشابهی برای انتخابات پارلمانی عراق در 16 اسفند تدارک دیده شده است . زیرا که قبل از بر گزاری این انتخابات پارلمانی عراق ابتدا منوچهر متکی وزیر آدم ربای وزارت خانه ترور و جاسوسی امور خارجه به عراق سفر کرد و با منتقل کردن پیام ویژه موجب تأسیس شورای نگهبان شعبه ی عراق با عنوان هیئت بازخواست و عدالت و صلاحیت شد که قبلاً با نام هیئت پاک سازی بعثی ها فعالیت می کرد تاکه عملکرد مشترک با دولت فخیمه ی انگلیس و ارتجاع حاکم همچون دار زدن صدام حسین که در عید قربان مرتکب شدند اکنون ادامه ی این سناریو طور دیگری می بایست دنبال شود . برای همین پس از اعلام خطر کودتای بعثی از سوی سفیر دولت فخیمه در بغداد خبر از رد 500 نامزد فهرست های انتخاباتی شرکت در پار لمان عراق شده است از جمله سالک مطلک چهره سر شناس ملی عراق را در بر می گیردکه مخالف سرسخت دخالت گری حاکمان تهران در امور داخلی عراق می باشد . بهر حال این خبر رد صلاحیت نا مزدان فهرست انتخابات پارلمانی عراق موجب ابرازخوشحالی قلم بر دست سر مقاله نویس شده است که بر نقش دخالت گری در امور داخلی عراق و دیکته کردن سفارش از سوی لوطی جماران و پاسداران به مهره های خود در دولت دست نشانده ی عراق اعتراف کرده است و اینگونه بر مثبت بودن این اقدام رد صلاحیت نامزدان ملی گرای عراقی در انتخابات پارلمان عراق نتایج آن را مثبت دیده است :

"اين رويداد مي تواند در انتخابات مجلس عراق كه قرار است 16 اسفند ماه برگزار شود تاثيرات مثبتي بگذارد و تا حدودي از ورود بعثي ها به مراكز حكومتي جلوگيري كند. درست به همين دليل اشغالگران آمريكائي و همكاران انگليسي آنها تلاش گسترده اي براي تثبيت حاكميت بعثي ها در عراق بعمل مي آورند"

البته سر مقاله نویس برای اینکه همکاری مشترک استعمار انگلیس با ارتجاع حاکم بر این وپادو وپاپت شان نوری المالکی نخست و زیر عراق را ثابت کند تا رفع هر گونه ابهام نماید اینگونه با شاهد از دم آوردن از سفیر دولت فخیمه در بغداد از وی نقل قول کرد ه است :

"جان جانگنز سفير انگليس در عراق به وجود طرح كودتاي نظاميان بعثي تحت حمايت عربستان امارات اردن مصر و رژيم صهيونيستي اعتراف كرد و تصريح نمود كه استحكام پايه هاي ثبات در عراق چندان اطمينان بخش نيست و با در نظر گرفتن حضور پرشمار افسران بعثي در ارتش عراق احتمال وقوع كودتاي بعثي چندان بعيد نيست . اين اظهارات در چارچوب فضاسازي اشغالگران براي بازگشت بعثي ها به قدرت قابل ارزيابي است . سفير انگليس همچنين به نقش بعثي ها در انفجارات تروريستي اخير اعتراف كرد و يادآور شد كه انگليس و آمريكا براي بازگشت افسران بعثي به صفوف ارتش جديد عراق در چارچوب « طرح آشتي ملي » اصرار ورزيده اند. منابع رسمي تعداد بعثي ها در ساختار قدرت را 30 هزار نفر ارزيابي مي كنند و اين درحاليست كه تخمين ها در مورد حضور بعثي ها در ارتش و نيروهاي امنيتي حدود 10 هزار نفر است . حضور پرتعداد بعثي ها در ارتش از آن جهت نگران كننده به نظر مي رسد كه مطابق اظهار « سامي العسكري » مشاور نورالمالكي نخست وزير عراق فرماندهان ارشد ارتش جديد عراق عموما از بعثي ها هستند. بدين ترتيب عملا بعثي ها ابزارهاي قدرت نظامي در عراق را در اختيار دارند و آنچه باقي ميماند اينست كه آيا آنها با شبكه هاي زيرزميني بعثي ها و عناصر ارشد فراري بعث از جمله « عزت ابراهيم الدوري » معاون سابق صدام در ارتباطند يا خير "

با ادعای وارونه و کمدی سئوال است که چرا مشخص نیست چگونه است که همه نتایج اقدامات تروریستی در عراق که پس از اشغال نظامی عراق شده است همه قربانیان متعلق به مخالفان حاکمان مرتجع و دست نشاندگان شان در عراق و مردم محروم فقیرمی باشند که هرروز قربانی می شوند به جای اینکه حامیان حزب بعث سابق عراق با این اقدامات و اعمال خوداز اعضای اصلی یا موافقان حاکم قربانی بگیرند؟ که سر مقاله نویس از موضع فرا به جلو چنین با وارونه و هذیان گوئی ادعا کرده است :


"از جمله « بلقيس كولي » نماينده مجلس ملي و عضو جناح اكثريت در اين زمينه اشغالگران را مسئول و عامل حضور بعثي ها در قدرت معرفي مي كند و آنها را مجري توطئه هاي آمريكا مي شناسد. مطابق اظهارات نمايندگان مجلس كه اسناد و مدارك آن توسط ارتش و نيروهاي امنيتي جمع آوري شده بخش اعظم جنايات تروريستي در سالهاي پس از سقوط صدام توسط شبكه هاي جهنمي بعثي انجام شده و هنوز هم اقدامات آنها عليه مردم مظلوم عراق و به زيان منافع ملي اين كشور درحال اجرا است"

در خاتمه اینکه نقل قول کردن از سفیر دولت فخیمه در بغداد که مدعی شده بعثی ها قصد کودتا دارند. به نظر می رسد این ادعای سفیر دولت فخیمه در بغداد با آزاد کردن گروگان انگلیسی و تعویض آن با یک تروریست نشاندار زندانی حامی رژیم کودتاگران نا مشروع و ضد مردمی حاکم بر ایران در عراق بی ارتباط نباشد. زیرا که باید توطئه مشترک استعمار و ارتجاعی باشد که همانگونه که عوامل دولت فخیمه در ایران دست به کود تا زده و رقیب مغلوب را قلع قمع نموده اند . همینطور نوری المالکی پاپت مشترک پیر استعمار انگلیس و ارتجاع حاکم بر ایران در عراق نخست وزیر است.پس اکنون نظرات نمایندگان یا وکیل الدوله ها در پارلمان عراق هم چاشنی شده است تا که اقدامات تروریستی سپاه قدس و 9 بدر که از سوی سفیر دیپلمات تروریست لوطی جماران و پاسداران در بغداد هدایت می شود که عامل و طراح و همآهنگ کننده ی اقدامات تروریستی و آدم ربائی و ناامن سازی و بی ثبات کردن عراق و تبدیل با تلاق کردنش می باشند. اکنون با پاک کردن صورت مسئله و تبرئه کردن تروریست های اصلی ویران سازی عراق ، در مقابل وابستگان حزب بعث سابق عراق متهم قلمداد شوند . از سوی دیگر برای رد گم کردن پای آمریکا وانگلیس و کشور های عربی نیز به میان کشیده شده است تا که جا انداخته شود اینان نیز با نفوذی های حزب بعثت سابق در ارتش عراق همکاری برای طرح کودتا علیه نوری المالکی دست نشانده همکاری می کنند تا بالاخره توطئه ی سفارشی رد صلاحیت کردن تعداد 500 نا مزدان احزاب و تشکل های ملی عراق در انتخابات پالمان عراق از سوی هیئت باز خواست و عدالت و صلاحیت فرمایشی عراق موجه جلوه داده شود. زیرا که شکست عوامل لوطی جماران و پاسداران در انتخابات پارلمانی عراق در 16 اسفند ماه فاجعه جبران نا پذیر است . همچنین موجب بر باد رفتن همه ی سرمایه و اهداف پلید و شوم طراحی شده ی اشغال کامل عراق ازسوی کودتا گران نامشروع حاکم بر ایران است که در بدترین وضعیت بحرانی ونا مشروعیت و تزلزل قرار دارد. در نهایت اینکه می بایست تا زمان بر گزاری انتخابات پار لمان عراق شاهد افزایش تنش بیشتر با گسترش نا امن سازی و خشونت گرائی و حذف فیزیکی رقبا در عراق باشیم که همراه با اقدامات تروریستی از سوی عوامل رژیم نا مشروع کودتا گران حاکم بر ایران بشدت و با جدیت دنبال خواهد شد.

هوشنگ - بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881027/index.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 27 دی ماه سال 1388