گزیده خبر های 5 و 4 بهمن ماه سال 1388

چهار چهره حامی دولت در یک ردیف/ عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15318

تصاویر دلقکی متفاوت 4 رأس وکیل الدوله های بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم در حال خنیدن نمایش داده شده است که چگونه در اوج نشئگی بی خیال مشکلات مردم و به تعویق افتادن مطالبات شان می باشند و بازار مکاره را با خرابات بنگی ها و شیره کشخانه ها و یا بازار مکاره ی مال فروشان اشتباه گرفته اند و مشغول تبادل چانه زنی و معامله گری کردن چگونه شر خری و برتوی سر مال حریف زدن می باشند . البته یکی از دیگری دجال و رمال و جانی تر و دزد وغارتگر تر می باشند . چون یکی هم منقلی و پدر زن جانشین رهبر آینده ی لوطی جماران غلامعلی حداد عادل زمین خوار است . دیگری پاسدار چکمه پوش کوچک زاده است . آن یکی آخوند دلقک آقا تهرانی است که گویا معلم اخلاق اصول گرایان است . بالاخره دیگری هم یک آخوند اطلاعاتی – امنیتی – قضائی بنام روح الله حسینیان یا خسرو خوبان است که سابقه ی 31 ساله ی جنایت و شریک و سهیم در صدور احکام قتل و ترور و حذف مخالفین در قتل های زنجیره ای در کنار سعید امامی دارد . البته نقش فعالی هم در شو های اعتراف گیری و پرونده سازی دگر اندیشان برنامه ی هویت وچراغ تلویزیونی دارد.

گفتگوی حدادعادل و کوچک زاده ، آقاتهرانی و حسینیان در جلسه امروز مجلس، همزمان با تقدیم لایحه بودجه 1389 به مجلس.

استفاده از ماهواره از نگاه مقام معظم رهبری

نظر ماهواره ای – منقلی لوطی جماران پیراموان بر نامه ی ماهواه ای که تازگی صادر شده است . ضمن مضحک بودنش مصداق عینی این اصطلاح است که جزو فلسفه ی آخوندهای حکومتی می باشد که گفته می شود دیگی که برای ملا نجوشد بهتر است در آن کله ی سگ بجوشد. هم اینکه تداعی کننده ی رطب خورده کی تواند منع رطب کند . برای اینکه اثبات نه دو که چند پهلوگوئی عریان می باشد که اخیراً لوطی جماران خواص را متهم به دو پهلو گوئی کرده است . زیرا که با حلال و حرام کردن دیدن بر نامه ی های ماهواره ای که از وضع ولایت فقیه یا شبان و گوسفندی بیان شده است که دیدن شان برای خودشان ایراد ندارد و حلال است ولی برای مردم حرام است خودش چند پهلو گوئی کرده است زیرا که وحشت از ضربه خوردن سانسور و خفقان نهادینه شده و آگاه شدن مردم و موجب جمع شدن بساط دجال گری و عوامفریبی و دین فروشی ولایت فقیه و کودتا گران پاسدار می باشد..

استفتاء زیر نظر مقام معظم رهبری درباره استفاده از ماهواره است که از سایت معظم له برداشته شده است. آیا خرید و نگهدارى و استفاده از دستگاه گیرنده برنامه‏هاى تلویزیونى از ماهواره جایز است؟ و اگر دستگاه گیرنده مجانى به دست انسان برسد چه حکمى دارد؟ دستگاه آنتن ماهواره‏اى از این جهت که صرفا وسیله‏اى براى دریافت برنامه‏هاى تلویزیونى است که هم برنامه‏هاى حلال دارد و هم برنامه‏هاى حرام، حکم آلات مشترک را دارد. لذا خرید و فروش و نگهدارى آن براى استفاده در امور حرام، حرام است و براى استفاده‏هاى حلال جایز است.ولى چون این وسیله براى کسى که آن را در اختیار دارد زمینه دریافت برنامه‏هاى حرام را کاملا فراهم مى‏کند و گاهى نگهدارى آن مفاسد دیگرى را نیز در بر دارد، خرید و نگهدارى آن جایز نیست مگر براى کسى که به خودش مطمئن است که استفاده حرام از آن نمى‏کند و بر تهیه و نگهدارى آن در خانه‏اش مفسده‏اى هم مترتّب نمى‏شود. لکن اگر قانونى در این مورد وجود داشته باشد باید مراعات گردد.

آيت‌الله محمد يزدي: ايجاد كميته نظارت بر آرا‌‌ ‌با وجود ‌شوراي نگهبان‌ بي‌معني بود‌.خبرگزاري فارس: رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به حوادث پس از انتخابات گفت: همان روز‌ها كه‌ سخن از كميته نظارت بر آرا‌ي مردم سخن به ميان آمد دريافتم كه مسئله چيز ديگري است زيرا با وجود ‌شوراي نگهبان، معني ندارد كميته حفاظت از آرا‌ ايجاد شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811041630

آخوند فاسد با آقتازاده فاسد تر ازخودش شیخ محمدی یزدی چرا نمی گوید اگر چنانچه شورای نگهبان آلت دست، بیطرف و مستقل بود و قدرت و موضوعیتی مشروع د اشت چه دلیل داشت که از نامزدی پاسدار گماشته حمدی نژاد دفاع کند وصحه بر کودتای تقلباتی پاسداران گذارد؟ مهمتر اینکه چرا به جای قبل از لوطی جماران پس از وی نتیجه ی نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی تقلباتی کودتائی 22 خرداد را تأئید نمود و شکایات شاکیان نا مزدان رقیب را نا دیده گرفت و آنان را متهم و محکوم کرد.

حجت‌الاسلام‌دعوتي در گفتگو با فارس: وحدت با فتنه گران عين شرارت است.خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي جمعيت وفاداران وحدت با فتنه گران را عين شرارت خواند و گفت: وحدت اگر همچون قرآن بر سر نيزه برود قداست ندارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811041442

بدر و دیوار زده می شود تا شاید آخوندک های بی نام ونشان با سابقه ی دزد و فساد و بی سواد وخود فروش و سر سپرده ای یافت شود تا که از وی دعوت شود تا با خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس گفتگو کند و فحاشی و توهین و اهانت به رقیب مغلوب دوم خردادی ها نماید تا شاید با ضرب سیلی صورت سرخ شود و پوششی برای جنایتکاران کودتا گران حاکم دست و پا شود. آخر وقتی وحدت یا آشتی گر گ هار در حال ریدن همدیگر با هم بمنزله ی عین شرارت است معلوم است که اقدام شان نسبت به مخالفان و منتقدان ودگر اندیشان چگونه می باشد؟

فاطمه رجبی> کودتا علیه " همت" ما

http://www.fararu.com/vdcezp8x.jh8opi9bbj.html

جنگ قلمی و کودتائی مرده خوران همت پیرامون هفته نامه ی همتکه میان پیروانآخوند انگلیسی متحجر و دزد مصباح یزدی با رحیم مشائی بوده است که این روز ها ز هر سو خیز برای ناک اوت و کنار گذاشته شدنش خیز بر داشته شده است . اماجالب است که در این جنگ زرگری داخلی نظرمشترک پیرامون تصاویر با اسامی رقیب مغلوب دوم خردادی هاو حامیان نزدیک به رفسنجانی مکار برای حذف فیزیکی شان اشتراک مساعی وجود دارد .

فاطمه رجبی در یادداشتی تحت عنوان "‌همت ما و همت آنها " در انصار نیوز درباره نشریه همت نوشت: حزب اللهی‌های مشهد یک هفته‌نامه وزین، انقلابی و در خط ولایت داشتند به نام «همت». «همت» به نظر من یعنی تلاش و کوشش، حمیت و غیرت، پایداری و پایمردیِ حزب‌اللهی‌هایی که آن نشریه را منتشر می‌کردند. آن «همت» که سخنانی از حضرت آیت الله مصباح، آیت الله علم‌الهدی و دیگرانی در این سطح را انتشار می‌داد، چند شماره هم، تریبونی برای این‌جانب شد. مطالب آن «همت»، همتی بود برای اسلام و انقلاب اسلامی و ترویج مبانی روشن و راستین در این عرصه. یک شب سردبیر «همت» زنگ زد که: رجبی! یک مجله به نام همت و با اسم صاحب امتیاز و مدیرمسوول نشریه ما، در تهران منتشر شده است. پی‌گیری تلفنی کردم و دریافتم: بله! یک کودتا علیه «همت» ما به وقوع پیوسته است. البته کودتایی از نوع «نرم» نه «لجنی»! همان شب سردبیر «همت» ما مصاحبه‌ای کرد که منتشر شد و اعلان بی‌اطلاعی از مجله همت تهران، و عدم ارتباط با آن نمود. از آنجا که این‌جانب در همت قبلی مقاله می‌نوشتم، قطعا مورد سؤال قرار می‌گرفتم و شاید همت فعلی می‌خواست ... به همین جهت من نیز اطلاعیه‌ای دادم که این «همت» را نمی‌شناسم و با آن بی‌ارتباطم. مجله «همت» را، یعنی نخستین شماره، یعنی همان شماره‌ی کودتایی را دیدم، یک «مشایی‌نامه» بود. من از سخنرانی مشایی چاپ‌شده در آن استفاده کردم و مقاله‌ای تند در خور افاضات مشایی نوشتم. در همان شماره نخستین، خوشبختانه مطلبی علیه اینجانب با نام و نشان من درج شده بود. نمی‌دانم چرا فکر کردم این مجله با همت هاشمی‌ها در می‌آید. وزارت ارشاد آن نشریه را به دلایل قانونی تعطیل کرد، اما ما ‌دیگر نتوانستیم «همت» قبلی را منتشر کنیم.زور دومی‌ها زیاد بود! حالا آن «همت» در می‌آید و البته من هرگز آن را ندیده‌ام، و ما هم‌چنان بدون نشریه مانده‌ایم و «همت‌»‌مان را بنا بر وظیفه به گونه‌ای دیگر به کار می‌بریم. سر و صدای زیادی شنیدم که این «همت» توقیف شده است. برای چه! نمی‌دانم! چون اصولا این نشریه را منهای همان شماره اول ندیده‌ام. اما «دو ویژه‌نامه» یا «ضمیمه» آن را دیدم که یکی «تصویری بود از هاشمی و مهره‌ها و حامیانش»، مطلب خاصی نداشت جز «تصویری از واقعیت»! یک صفحه عکس هم - نمی‌دانم در کدام‌یک - شامل تصاویری از اضلاع خانه‌های ... . کار خوبی بود! اطلاع‌رسانی یعنی همین! بالاخره مردم باید بدانند مهره‌ها و حامیان هاشمی رفسنجانی چه قدر بینوا هستند و چرا این گروه «بینوایان» را تشکیل داده‌اند.

انتقاد شديد برادر احمدی نژاد از مشایی

http://www.fararu.com/vdcc4pq1.2bqo48laa2.html

واقعاً عجب اوضاع رژیم نا مشروع کودتائی خرت وخر شده است آنگونه که خر صاحبش را نمی شناسد . زیرا که مشاور و رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی به نقل از اخوی حاج داود دزد و فاسد وهم پرونده پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی اکنون کشف کرده است که رحیم مشائی با 10 سال سابقه ی عضویت در وزارت بد نام اطلاعات همچون سعید امامی جاسوس اسرائیل است.

برخي افراد تا امروز هيچ نفعي براي نظام نداشته‌اند احمدي‌نژاد دبير‌كل كميته پدافند غير‌عامل با اشاره به اينكه اين افراد با اظهارات شبهه‌افكنانه و مشكوك خود، ‌تا امروز هيچ نفعي براي نظام نداشته و اگر منافعي براي نظام داشته‌اند بيايند اعلام كنند، ادامه داد: آن آقا كه آنگونه سخنان سخيف مي‌گويد‌، خدماتش به مملكت در مسائل فرهنگي و معنوي، در مبارزه براي پيروزي انقلاب و تهاجم فرهنگي و در اغتشاشات اخير را بگويد؛ بگويد كجا بوده و چه كار كرده است. شايد رفاقت با دلال آمريكا هوشنگ اميراحمدي را بتواند به عنوان عملكرد افتخارآميز خود مطرح كند؛ همانطور كه قبلا بعضي‌ها تجربه كرده بودند و عاقبت آنرا نيز ديدند. او مي‌خواهد ما را مشغول كند كه از هدف بزرگ انقلاب غافل باشيم .وي اضافه كرد: اينكه او مثلاً بگويد حضرت نوح نتوانسته جامعه را مديريت كند، چه دردي از دردهاي جامعه را حل مي‌كند؟ او فقط مي‌خواهد ما را مشغول كند تا از آن هدف بزرگ كه امام براي ما ترسيم كرد و مقام معظم رهبري آن را هدايت مي‌كند، غافل باشيم، وي دنبال چيز ديگري نيست. برخي در برابر اسرائيل سر تعظيم فرود آوردند.احمدي‌نژاد با اشاره به جنايات گسترده رژيم صهيونيستي خاطرنشان كرد: عليرغم اينكه مستكبران اسرائيل را درست كردند، بدنبال اين بوده و هستند كه علاوه بر شهروندان خود‌، ما را نيز طرفدار اسرائيل كنند و از ما براي اسراييلي‌ها تأييديه بگيرند

رضایی: ما عادت به ديدن اعتراضات نداشتيم

http://www.fararu.com/vdcewp8x.jh8oni9bbj.html

چه جالب چون بالاخره پاسدار سبزعلی خان رضائی پس از 31 سال یک حرف راست زد و اعتراف کرد که در 31 سال گذشته نظر مخالف تحمل نشده است بطوریکه اکنون خودی منتقد هم تحمل نمی شود؟

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد:ما عادت کرده بوديم که فقط دموکراسي را ببينيم (آرا ملت) ولي عادت به ديدن اعتراضات نداشتيم. بايد اعتراض در دولت نهادينه شود. در کشورهاي ديگر پليس خود محافظ معترضان است نه اينکه با آنها برخورد داشته باشد

موضع گیری غیر منطقی ایرنا علیه دادستان تهران

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15285

واقعاً که آتش بیش از حد شوره شده آنگونه که تبدیلبه در یاچه نمک حوض سلطانقم شده است . پیشنهاد می شود لینک این گزارش ضمیمه شده را بخوانید تا خود بدانید حدیث مفصل از این مجمل . چون اکنون مشخص شده است که ادعای دولت ساده زیست داشتن و عاشق خدمتگزار مردم بودن یعنی چه البته با ادعای مضحک 25 میلیونی یعنی باند مافیائی گروهی که حتی ارباب خودشان را نیز قبول ندارند ؟

برخی آقایان حاضر در خبرگزاری ایرنا باید به این نکته دقت کنند که ایرنا وبلاگ شخصی یا رسانه مختص به یک گروه خاص نیست که هر وقت احساس کنند دلشان می خواهد کسی را مورد تخریب و اهانت قرار دهند به راحتی از عهده این کار بر می آیند . ایرنا خبرگزاری نظام جمهوری اسلامی است و با پول بیت المال اداره می شود . لذا تمکین در برابر قانون و نهادهای قانونی در فضای غبارآلود سیاسی امروز برای این خبرگزاری بسیار ضروری است. یک نویسنده ایرنا به صراحت رئیس مجلس شورای اسلامی را متهم به ساماندهی یک جریان با هدف نفی رئیس جمهور متهم و خبرگزاری رسمی دولت آن را منتشر کرده است . آیا اتهام زدن به رئیس قوه مقننه کشور آنهم اتهام تلاش برای نفی رئیس یک قوه دیگر نیازمند سند و مدرک محکمه پسند نیست. نکته تأسف بار این است که سایر قوای کشور یعنی قوای مقننه و مجریه هیچ رسانه ای جز رسانه های فراگیر نظام ندارند و تنها راه اطلاع رسانی آنان نیز همین خبرگزاری های رسمی همچون ایرناست . اما مشکل اینجاست که همین رسانه های رسمی گاهی فراموش می کنند که رسانه همه نهادهای نظام هستند و براحتی اب خوردن اقدام به تخریب سایر نهادهای قانونی کشور می شوند ؟

رئیس قوه قضاییه:جریان آشکاری در جامعه قصد فتنه‌گری و ایجاد تفرقه دارند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15315

اکنون که اخوی های انگلیسی لاریجانی ها بر زیر سئول و فشار می باشند . آنگونه که نام دو اخوی رئیس 2نهاد در لیست حذف فیزیکی هفته نامه ی همت 1و2 آمده است . چون اینان بیش از حد وحشت زده شده اند بنابراین 3 اخوی علی و محمد صادق و محمد جواد در کنار داعی شان آخوند جوادی آملی برروی صحنه آمده و فعال شده اند و چپ و راست اخطار و هشدار می دهند. از جمله محمد صادق رئیس انتصابی دستگاه فاسد و آلوده به رشوه و تبعیض قضائیه صحه بر اخطار 4 سال پیش خاتمی در مشهد کرده است که فاش ساخته بود امروزجریان مشکوک وابسته بیگانه بقدرت رسیده است که در آینده از لوطی جماران ولی فقیه عبور خواهد کرد ودست به حذف فزیکی رقبای خود خواهد زد.

جريان آشکاري در جامعه قصد فتنه‌انگيزي و ايجاد تفرقه در ميان مردم و مسئولان کشور دارد و قصد دارند با ترويج برخي دسته‌بنديها آنان را در مقابل نظام و رهبري قرار دهند. فتنه‌انگيزان حتي به بزرگان حوزه‌هاي علميه هم رحم نکرده و برخي از شخصيتهايي که نه تنها افتخار حوزه‌هاي علميه و کشور ايران بلکه افتخار جهان اسلام هستند را مورد تعرض قرار داده‌اند. پس از انتشار اخبار ضد و نقیضی درباره احتمال انتشار مجدد نشریه ای به مانند هفته نامه موهن همت و موج اندیشه وابسته به یک جریان التقاطی، رئیس قوه قضائیه امروز نسبت به تفرقه انگیزی برخی جریانات هشدار داد. چگونه برخي افراد بدليل وابستگي به جريانات خاص سياسي مي‌توانند با عناوين مجعول اقدام به چاپ و نشر اخبار کذب و تحليل‌هاي تفرقه‌افکنانه نمايند و با برخورداري از حريم امن اقدام به شبهه‌‌افکني در جامعه و ترويج واهي دسته‌بندي ميان مسئولان نظام نمايند. شبهه‌‌افکني‌هاي اخير برخي مطبوعات را به نفع دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران دانستند و افزودند: سازمان بازرسي کل کشور لازم است نظارت خود را در اين بخش تقويت نمايد و نحوه صدور مجوز انتشارات مطبوعات را مورد بازرسي قرار داده و گزارش نمايد و دادستان محترم تهران هم بايد با تمام ظرفيت‌هاي خويش ، به مقابله با اين تخلفات قانوني برخيزد

درخواست همسر شهید دکتر علیمحمدی از لاریجانی: عاملان ترور را رسوا کنید

چگونه می توان توقع داشت زمانیکه دو رئیس نهاد حکومتی که برادران لاریجانی انگلیسی خودشان در مضان اتهام قرار دارند که توان وعرضه ی دفاع کردن از خودشان در برابر موج تهاجمات رقیب کودتاگر غالب را ندارند .حال پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازار مکاره ی مجلس هشتم می تواند پرونده قتل ترور مسعود علی محمدی قاتلین آمرین و عاملین طراح را در بازار مکاره پیگیری کند ؟

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به همسر شهید علیمحمدی تاکید کرد: کمیته ویژه ای که در مجلس تشکیل شده این حادثه را جدیت پیگیری می کند.رئیس مجلس ساعتی پیش در مراسم یادبود شهید علیمحمدی که در محل نمازخانه کارکنان مجلس برگزار شد، شرکت کرد و هنگام خروج از این مراسم گفتگویی با همسر شهید دکتر علیمحمدی داشت.به گزارش مهر همسر علیمحمدی از لاریجانی خواست این حادثه را پیگیری کرده وعاملان آن را رسوا کنند که لاریجانی در پاسخ به وی قول مساعد داد کمیته تشکیل شده در مجلس این حادثه تروریستی را با جدیت پیگیری کند.در همین راستا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز کمیته ای تشکیل داد تا موضوع ترور شهید مسعود علی محمدی که در تاریخ 22 دیماه به شهادت رسید ، مورد بررسی قرار دهد و پرویز سروری نماینده تهران به ریاست این کمیته انتخاب شده است

پاسخ حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی به " آیا سخن گفتن با خانم ها اشکال دارد؟"

توهین و اهانت به زنان و افشای ماهیت زن ستیز بودن یک آخوند وکیل الدوله ی بازار مکاره ی کمدی و دوری و انتصابی مجلس هشتم که مدعی اصول گرائی و مدافع دولت نامشروع و پاسداران کودتاگر است

به گزارش پارسینه، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، معلم اخلاق کابینه اول احمدی نژاد در سایت شخصی خود در پاسخ به این سئوال که "آیا سخن گفتن با خانم ها اشکال دارد؟" نوشته است:صحبت کردن اگر هیچ خطری برای شما نداشته باشد، اشکالی ندارد.ولی می دانید که به شکل طبیعی، خانم ها آرام آرام، با رقّت و دلبری صحبت می کنند و مردها را تحت تأثیر قرار می دهند و از این جهت و از باب این که ممکن است به حرام بیفتیم و مقدمه حرام و گناه باشد، باید در صحبت با خانم ها به حداقل اکتفا کرد و در گفتار خیلی جدّی صحبت کرد.

سروری: پاسخ حسینیان را نمی‌دهم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15328

مشخص است که وکیل الدوله ی بازار مکاره ی مجلس هشتم نمی تواند پاسخ دهد چون هم خودش جزو مجرمان بازداشتگاه کهریزک است وهم اینکه قرار نیست چاقو دسته ی خودش راببرد

سروری با اشاره به تلاش نمایندگان برای دفاع از حقوق قربانیان این حوادث، افزود: سیاسی کردن این گزارش از سوی تندروهای دو جناح موجب دشوارتر شدن پیگیری این موضوع از طریق مراجع قانونی خواهد شد. سروری در واکنش به اظهارات روح الله حسینیان در برنامه رو به فردا گفت: قصد پاسخگویی به ایشان را ندارم و نمی‌خواهم موضوع وارد حاشیه شود

جلسه 4 نفره موسوی در دفتر مسیح مهاجری

گوشت دست گربه داده شده است . زیرا که دستگاه شنود سربازجو حسین شریعتمداری ونوچه هایش در ایرنا و فارس و رسالت و جوان و رجانیوز و دروغ نامه ی کیهان فعال خواهند شد و دست به جو سازی و جنگ روانی تبلیغاتی تهاجمی را علیه ی اینان و رفسنجانی مکار خواهند زد .

میرحسین موسوی با حضور در دفتر مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی جلسه ای را با برخی از همفکران خود برگزار کرده است.جوان نوشت:،میرحسین موسوی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر حجه الاسلام مسیح مهاجری،با آقایان محمدرضا بهشتی و غلامرضا آقازاده جلسه ای 4 نفره برگزار کرده است.از محتوای این جلسه هنوز اخباری بدست نیامده است.

پاسخ یک حقوقدان به پاسخ مرتضوی به گزارش مجلس؛آقای مرتضوی توضیحات شما عذر بدتر از گناه است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15322

تا زمانی که این قاتل بد نام ومنفور و دروغگو سعید مرتضوی از حمایت حاشیه ای لوطی جماران و پاسداران کودتا گر بر خوردار می باشد به لجن و وارونه و هذیان گوئی و تحریف گری و کتمان کردن حقایق خود ادامه خواهد داد تا که در نهایت تصمیم به سرنوشت سعید امامی و کردان وی نیز دچار و حذف گردد.

آقای مرتضوی چگونه و با چه معیاری اشخاص تحصیل کرده را اراذل و اوباش نمی‌داند و تنها افرادی که فاقد تحصیلات عالیه هستند، مصداق اراذل و اوباش می‌باشند؟ مگر دانشجو و تحصیل کرده نمی‌تواند به پلیس و دیگر مردم تعرض کند؟ مگر افراد دانشگاهی توان تخریب اموال عمومی را ندارند؟ پس می‌توان دانشجو و تحصیل کرده را هم جزو اراذل و اوباش (آن گونه که در تعریف عجیب و غریب آقای مرتضوی در بخش ثانیا اظهاراتش آمده) دانست.

ستون ویژه مطبوعات: تهدید صفار هرندی به افشاگری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15312

پاسدار محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید بر کناری دولت نهم و مشاور کنونی فرهنگی رئیس گزمکان پاسداران محمد علی جعفری پس از گرد وخاک کردن در دانشگاه ها که حسابی تو پوزی و بور شد پس از مدتی سکوت اکنون فعال شده و پیرامون بد حجابی به بی حجابی شدن تهدید به افشاگری کرده است.

اخراج استادی که به تشییع جنازه رفت!

نه حضور بر در گورستان و بر سر مزار جانباختگان نه اینکه ممنوع و جرم است بلکه اکنون مشخص شده است که حتی شرکت در تشییع جنازه ی منتظری هم جرم است و شرکت کننده ی مستوجب مجازات و اخراج از دانشگاه شده است.ضمن اینکه تاکتیکی بودن تسلیت لوطی جماران هم زیرآبش زده شده و گندش در آمده است.



کلمه: دکتر عباس کاظمی استاد گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی به دلیل شرکت در مراسم تشییع جنازه آیت الله منتظری از دانشگاه اخراج شد.به گزارش کلمه، سمیه توحیدلو از فعالان سیاسی و دانشجوی دکترای جامعه شناسی در آخرین نوشته وبلاگ خود این خبر را اعلام کرده و نوشته است:دکتر عباس کاظمی استاد گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، از اساتیدی است که دارای سابقه پژوهش های متعددی در جهاد دانشگاهی و برنده جایزه خوارزمی است. به تازگی کتاب جدیدش به چاپ رسیده است. صریح است و منتقد، به مانند هر جامعه شناسی که در مکتب انتقادی به روابط اجتماعی نظاره می کند. قراردادش با دانشگاه تهران تا اول ماه مهر آینده بوده، که دانشگاه نامه زده و آن را لغو کرده و گفته که از اول بهمن به بعد در قرارداد دانشگاه تهران نیست. این یعنی اخراج!وی در ادامه در تشریح این اخراج نوشت:در علت این نامه اخراج اینطور آمده است که دکتر عباس کاظمی در تشییع جنازه آیت الله منتظری در بین جمعیت دیده شده و البته ادعا شده است که شعار هم می داده اند. به همین دلیل حکم اخراج یا همان لغو قراردادش را در خانه اش فرستاده اند. و البته بسیارند کسانی که می گویند ایشان کلاس های آزادی برای گفت و گو دارند و به تصور آزادی بیان! مسایلی که مربوط به جامعه و رشته ما می شود، سر کلاس بحث می کنند و ظاهرا برخی از دانشجویان این روزها به جای درس و بحث، به جای استدلال و گفت و گو ترجیح می دهند منبع خبری برای بیرون از دانشگاه باشند!او در پایان این یادداشت وبلاگ خود آورده است: چه تلخ است اخراج یک استاد بخاطر حضور در تشییع یک مرجع، و چه وحدت حوزه و دانشگاهی !

استمرار محدودیتها و شرایط سرکوبگرانه علیه زندانیان سیاسی

مگر رژیم کودتائی و نامشروع و ضد مردمی می تواند لحظه ای از سرکوب و ضرب و شتم کردن معترضان کوتاه بیاید آنهم در مورد قربانیان در بند تسلیم ناشده درن سیاه چال هایش که به گروگان گرفته شده اند . به خصوص در شرایطی که ایران یکپارچه تبدیل به فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه شده است با زندانیان اینگونه بر خورد نشود؟

بنابه گزارشات رسیده به" فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز شنبه پاسداربندهای بند 1 زندان گوهردشت از ورزش جمعی زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی و 17 نفر از زندانیان این بند جلوگیری کردن آنها همچنین لباسهای ورزشی آنها را که توسط خانواده هایشان تهیه شده بود را ضبط و با خود بردند.روز شنبه 3 بهمن ماه زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی همراه با 17 نفر از زندانیان بند 1 معروف به بند آخر خطیها طبق روال همیشگی و روزانه صبح ها اقدام به دو و نرمش در محوطه بند 1 زندان گوهردشت کرج می کردند. اما ديروزوقتي آنهامشغول ورزش بوده اند پاسداربندها از ادامه ورزش آنها ممانعت کرده و سپس اقدام به ضبط لباس و کفشهای ورزشی آنها که توسط خانواده هایشان تهیه شده بود نمودند. هنگامی که آقای جاوید طهرانی نسبت به عمل آنها اعتراض کرد پاسداربندها اعلام کردند که دستور ممانعت و ضبط لباسهای ورزشی شما را علی حاج کاظم رئیس زندان گوهردشت کرج داده است و ما با دستور او اقدام به این کار کردیم.مدتی قبل که آقای منصور اسالو در این بند زندانی بود برای پیشگیری از رو آوردن جوانان زندانی به اعتیاد و استفاده مثبت از زمان خودشان بطور مفید اقدام به ورزشهای جمعی و تشکیل کلاسهای زبان و کلاسهای دیگر نمودند ولی با مخالفت شدید علی حاج کاظم ،علی محمد ،کرمانی و فرجی مواجه شدند. آنها بدون توجه به برخوردهای غیر انسانی به ورزش و تشکیل کلاسها ادامه دادند.ورزشهای جمعی با پیگیری و پشتکار زندانی سیاسی جاوید طهرانی ادامه یافت و این مسئله باعث گردید که جوانانی که در ورزش جمعی شرکت می کردند کمتر به سوی موادر مخدر روی آورند و محیط آنجا رو به بهبودی گذارد.علی حاج کاظم در حالی از ورزش جمعی زندانیان سیاسی و سایر زندانیان ممانعت می کند که ورود مواد مخدر بصورت گسترده در این بند و سایر بندها در جریان است او همراه با علی محمدی معاون زندان و کرمانی و فرجی رئیس حفاظت زندان با تشکیل باندهای مافیایی در بندهای مختلف شبکه گسترده توزيع و فروش مواد مخدر را هدایت می کنند.افراد فوق الذکر مواد مخدر را به زندان وارد می کنند و جوانان زندانی را به اعتیاد و تباهی می کشانند . مصرف مواد مخدر در درون زندان بصورت علنی و بدون هیچگونه ممانعت صورت می گیرد و هیچگونه اقدامی برای ممانعت و جلوگیری از آن صورت نمی گیرد.یقینا ممانعت از ورزش کردن زندانیان سیاسی و زندانیان عادی منافع آنها را به خطر می اندازد.

جهت اطلاع

دو گزارش خبری در ستون جهت اطلاع روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی پیرامون رایج شدن بی حجابی و تبلیغات دولتی برایش با بهره گیری از راه اندازی تور سفرهای خارجی آنهم در خیابان حجاب !

تبديل شدن « بدحجابي » به « بي حجابي » از داخل خودروها به فروشگاه ها و اماكن عمومي هم كشيده شده است . در شمال شهر تهران زن هاي بي بندوبار بدون حجاب براي خريد به مغازه ها مراجعه مي كنند و بي تفاوتي ماموران آنها را براي ادامه اين اقدام گستاخ كرده است .

بي توجهي برخي سازمان هاي دولتي به مساله حجاب نيز اين روزها به رواج پوشش هاي مبتذل دامن زده است . فستيوال تورهاي نوروزي كه به ارائه تورهاي نوروزي به مقصد كشورهاي مختلف مي پردازد و عصر چهارشنبه با تدارك ويژه اي در خيابان حجاب تهران آغاز به كار كرد با آهنگ هاي شاد و غربي خود به محلي براي تفريح و گذران وقت قشر مرفه جامعه تبديل شد. خبرنگار سايت جهان به عنوان شاهد عيني اين فستيوال نوشت : زنان حاضر در اين فستيوال با لباس هاي زننده و دور از شان جامعه اسلامي از جمله جلوه هاي ويژه اين فستيوال بودند! اين گزارش مي افزايد اين فستيوال با حمايت مستقيم سازمان ميراث فرهنگي برگزار شده و حتي يكي از معاونان اين سازمان نيز در مراسم افتتاحيه اين فستيوال شركت داشته است . خبرنگار جهان مي افزايد : انجام اعمال خلاف شئون اسلامي نمايش كليپ هاي مستهجن از برخي غرفه ها و هماهنگي چندين غرفه دار در نوع لباس ها و رنگ موها و آرايش هاي صورت و همچنين نوع پوشش مردان كه غالبا با كراوات همراه بود صحنه هاي بسيار زننده اي را به وجود آورده بود. بنابر همين گزارش مدير عامل شركت اكسپوكيش كه مجري اين فستيوال است در تشريح دلايل برگزاري چنين فستيوال مي گويد : « همين كه مردم به نيازهاي خود براي برنامه ريزي سفرهاي نوروزي دست يابند مهمترين خروجي اين فستيوال خواهد بود. »

عكاس:ميثم دهقاني سانحه هوايي در مشهد

http://www.farsnews.net/imgrep.php?nn=8811040492

برای اینکه به خارج شدن ریل قطار مسافری شهد سورزده شود این سانحه هوائی هم در مشهدرخ داد تا نقش پیشتازی خودش در سانحه ی هوائی را همچنان حفظ کرده باشد.

خبرگزاري فارس: هواپيماي توپولف متعلق به شركت هواپيمايي "تابان " كه از آبادان به مشهد پرواز مي كرد، صبح امروز در فرودگاه مشهد سانحه آفريد و با برخورد به باند فرودگاه دچار آتش سوزي شد. بروز اين حادثه، 42 مجروح به دنبال داشته است

آيت‌الله نوري ‌همداني:آيت‌الله خامنه‌اي تمام فتنه‌هاي عليه نظام را خنثي كرده است.خبرگزراي فارس: يكي از مراجع عظام تقليد قم گفت: تاكنون انقلاب اسلامي ايران با رهبري و درايت آيت‌الله خامنه‌اي فتنه و مبارزات عليه نظام را با موفقيت گذرانده است و آتش توطئه‌هاي دشمنان را خاموش كرده است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811040983

اعتراف نا خواسته به طراح اصلی همه توطئه های طراحی شده که لوطی جماران بوده است که همچون زهر و پاد زهر رفتار کرده است.

در تذكري آيين‌نامه‌اي مطرح شد؛ انتقاد رسايي از قوه قضاييه به دلیل رسیدگی به شکایات اصلاح‌ طلبان

http://www.fararu.com/vdcj8met.uqehyzsffu.html

خیلی مسخره است که وکیل الدوله بازار مکاره وکیل مدافع منفور ترین مطبوعات حامی کودتا گران و دولت نا مشروع شده است.

به دليل رسيدگي به شكايات اصلاح‌طلبان از روزنامه‌هاي حامي دولت

خودسوزی یک کارگر شهرداری اندیمشک به علت عدم دریافت حقوق به مدت ۱۱ ماه

بخشی دیگر از عملکرد دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزار مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان بودن که در عالم واقعی آنگونه است که کارگر محروم از روی ناچاری مجبور به اقدام خودسوزی شده است

روز یکشنبه هفته گذشته نورعلی اسدی از کارکنان شهرداری اندیمشک در مقابل فرمانداری این شهرستان اقدام به خودسوزی نمود.به گفته نزدیکان آقای اسدی، بیماری همسر نامبرده و نیاز ایشان به معالجه و عدم دریافت حقوق از شهرداری بمدت حدود ۱۱ ماه و همچنین عدم تمدید دفترچه های بیمه خانواده نامبرده از سوی سازمان بیمه بعلت پرداخت نشدن حق بیمه از سوی شهرداری و همچنین دلایل و مشکلات دیگر ناشی از عدم دریافت حقوق از جمله دلایل این اقدام ایشان بوده است.به گزارش خبرنامه امیرکبیر هم اکنون از شرایط جسمانی این کارگر معترض پس از خودسوزی اطلاع دقیقی در دست نیست

درگيري نيروي پليس با مردم در بانك ملي شعبه تيراژه

ورشکستگی بانک و عدم پول نقد که به مشتریان داده شود عامل اعتراض مشتریان ودخالت پلیس بوده است.

بنا به يک گزارش دريافتی، درگيري نيروي پليس با مردم در بانك ملي شعبه تيراژه ( صادقيه ) موجب مجروح شدن يكي از مشتريان بانك و بسته شدن درب بانك به روي مشريان شد در بانك ملي واقع در نزديكي پل همت شعبه تيراژه ، مشتريان بانك كه براي برداشت حساب در اوايل صبح به بانك مراجعه كرده بودند با صندوقهاي خالي بانك مواجه شدندو با اعتراض خواهان دريافت مبلغ و موجودي حساب خود و دريافت مبلغ چكهايي شدند كه در حساب موجود بود ولي مسئولين شعبه مذكور بعلت كمبود نقدينگي در همان ساعات اوليه ! صبح از پرداخت آن عاجز بودند .خود كارمندان بانك نيز دليل كمبود نقدينگي را از خبري كه در اين روزها مبني بر ورشكستگي بانكها پيچيده است ميدانند زيرا كه اذعان داشتند تعداد زيادي از مشتريان دانه درشت آنها مبالغ ده ها و صدها ميليوني خود را روز گذشته ( شنبه ) دريافت كرده اند و ساير شعب بانكها كم و بيش اين مشكل را دارند و با كمبود نقدينگي مواجه شدند . رئيس شعبه بانك ملي از مشتريان خواست كه يا از حواله بين بانكي استفاده كنند و يامنتظر بمانند كه از شعبه مركزي براي آنها اعتبار برسد . كه همه بعد از نيم ساعت انتظار به جاي رسيدن اعتبار نيروهاي امنيتي را ديدند كه از راه رسيدن و وارد شعبه شدند و از مشتريان خواستند كه بدون هيچ پرسشي بانك را ترك كنند كه با اعتراض مشتريان روبرو شد . كه يكي از ماموران با پرتاب يك جا خودكاري به سوي يك مشتري كه زن ميانسالي بود كه با صداي بلند از مسئولين و نظام گله ميكرد ، سبب آسيب ديدگي از ناحيه سر اين زن ميانسال شد كه بلافاصله توسط مردم به بيمارستان منتقل شد . شخصي كه چنين وحشيانه با مشترياني كه براي دريافت پول خود كه حق قانوني آنها هم هست از روي اتيكت لباس شناسايي شد ، " ابراهيم قرآني " بود كه درجه سرگردي داشت . در پايان هم به طرز وحشيانه اي مشتريان را به بيرون راندند و دربهاي بانك را به روي مشتريان بستند . كمبود نقدينگي به حدي بود كه رئيس شعبه دستور خالي كردن اسكناسهاي دستگاه خود پرداز را نيز داده بود.