توطئه ی مشترک استعمار وار تجاع در عراق برای لغو نامزدان انتخابات پارلمانی " "

اینگونه اقدامات شروع شده رد صلاحیت نا مزدان انتخابات پارلمان عراق که به نظر می رسد از سوی ستاد حسابرسی عدالت عراق دنبال می شود که در اصل از سوی شعبه ی شورای نگهبان دست نشانده ی لوطی جماران در عراق است که این چنین حکم کیلوئی رد صلاحیت صادر و دنبال شده است . اینگونه توطئه ی مشترک استعمار و ارتجاع گذشته از اینکه نشان از اثبات حیات خلوت شدن عراق از سوی حاکمان ایران می باشد. همینطور روشنگر قدرت و نقش گسترده ی عوامل نفوذی رژیم کودتائی در دولت عراق است که بدقت دارند خط و خطوط دیکته شده ی حاکمان تهران را دنبال و اجرامی کنند . زیرا که توطئه ی تدارک دیده شده ی حذف نامزدان ملی عراق همان کپی و شیوه ی تکراری نقش نظریه ی استصوابی شورای نگهبان در ایران می باشد که اکنون در عراق در دستور کار واقع شده است .اگر نه دلیل ندارد نمایندگان کنونی پار لمان عراق حذف شوند که در دوره ی انتخابات دوره ی قبلی پارلمان عراق تأئید شده بودند .

بنابراین بدون شک سیاست انگلیس است که با طراحی اشغال نظامی افغانستان و عراق پوست خربزه انداختن زیر پای آمریکا و انتقام گرفتن از آمریکا پس از کودتای ننگین 22 مرداد سال 32 است که جای دولت فخیمه را در ایران گرفت که اکنون در دو کشور ایران و عراق نقش تعیین کننده در اینگونه موارد دارد که برای حذف عناصر ملی و مستقل در عراق اقدام شده است. زیرا که بی دلیل نیست که پس از چند سال ربودن یک گروگان انگلیسی البته 5 نفر بودند که در عراق از سوی پاسداران ربوده و به ایران منتقل شدند . سپس اجساد 3 نفرشان در عراق کشف شد و با زد و بند پشت پرده یک گروگان دیگر متخصص کامپیوتر انگلیسی هم با تعویض کردن یک تروریست سر شناس حامی رژیم کودتائی و نامشروع حاکم بر ایران اکنون در عراق آزاد شد . البته از سرنوشت نفر پنجم هنوز هیچگونه رد وخبری مخابره نشده و مقامات انگلیسی هم در این مورد سخنی نمی گویند .

از سوی دیگر مدتی پیش در پارلمان عراق دعوا و نزاع پیرامون تغییر و لغو توافق امنیتی – نظامی با آمریکا و چرخش بسوی چنین توافقنامه ای انگلیس از سوی پار لمانتر های نفوذی انگلیس در پار لمان عراق مطرح شده بود . اکنون این توطئه و حرکت جدید حذف تعداد اسامی 500 نفر از نا مزدان ملی مخالف دخالت و اشغال گری عراق از سوی لوطی جماران و پاسداران که متهم به وابستگی داشتن به حزب بعث عراق شده اند . البته این حرکت ادامه ی همان سیاست تسلط انگلیس در عراق و ایران مقابل آمریکا است .اگر نه نخست وزیر پاپت و دست نشانده ی عراق نوری المالکی اینگونه پایگاه مردمی و قدرت کافی دارد تا که بتواند دست به اقدام قلع و قمع کردن نا مزدان مخالف خود بزند. همچنانکه این سیاست آن روی سکه ی ادامه همان سیاست کشتن و مجروح نمودن نظامیان آمریکا و تأکید و تهدید بر اخراج کردن شان از عراق است تا که عراق بطور دربست تبدیل به حیات خلوت یا اشغال کامل لوطی جماران و پاسداران در آید. پیش در آمد این سیاست بمب گذاری های زنجیره ای مناطق امنیتی سبز بغداد از سوی پاسداران بود که زیر کنترل دولت عراق است . همینطور انتقام گرفتن سیاست لورفته و عدم تعویق انتخابات پارلمانی عراق به خصوص تصویب اصلاح قانون انتخابات پار لمان عراق است که چون به ضرر کامل حامیان لوطی جماران و پاسداران و و نفوذی های شان در دولت دست نشانده ی نوری المالکی می با شد.

بنابراین پاسداران پس از شکست سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز به ویژه ارسال پول و سلاح از طریق کشتی و اعزام نیرو از طریق حزب الله لبنان به یمن تا در کنار شیعیان شورشی حوثی یمنی دست به اقدامات تروریستی در یمن بزنند . چون این طرح قبل از دامنه ی نا آرامی از درون خاک یمن بدرون خاک عربستان رود و شبه جزیره ی عربستان را بی ثبات و نا آرام نماید لورفت و گندش در آمد. لذا شاهد بودیم که چگونه از سوی سپاه پاسداران بلافاصله اشغال نظامی چاه نفت جزیره ی فکه عراق پیگیری شد. اما چون این اشغال گری مورد اعتراض گسترده ی جریانات ملی عراق به خصوص مخالفان دخالت گری رژیم تروریستی و کودتائی و فاشیستی ایران در امور داخلی عراق واقع شد. در جا منوچهر متکی وزیر آدم ربا به بغداد سفر کرد و پیام ویژه به پاپت نوری المالکی منتقل نمود . آنگاه توطئه ی مشترک علیه ی مجاهدین مقیم اشرف و لغو نامزدی صالح مطلک در دستور کار قرار گرفت . زیرا که نتیجه ی این برد و باخت انتخابات آینده ی پارلمان عراق برای حاکمان تهران که هنوز ازهر سو در بحران وبن بست قرار دارند بسیار حیاتی و تعیین کننده است . برای اینکه عراق پس از اشغال نظامی تبدیل به جلونگاه عوامل تروریست های حاکم تهران و نفوذی هایش درون دولت دست نشاده ی نوری المالکی شده است که ضمن تبدیل به با تلاق کردن عراق سرپل صدور تروریسم به منطقه ی خاور میانه و مکان چانه زنی و باج گیری مذاکرات هسته ای نیز شده است که هدف تلاش در مسیر دسترسی به سلاح هسته ای می باشد. پس معلوم است که از دست رفتن چنین کانون مهم و سر نوشت سازی در عراق بمنزله ی سهم مهلک برای حاکمان تهران و مهر ه های دست نشانده ی مشترک با دولت فخیمه در عراق می باشد.

به ویژه اینکه برای اثبات این واقعیت که سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و سیاست مداخله گری رژیم تروریستی و کودتائی پاسداران در عراق و سایر کشور های منطقه که چقدر مهم است . پس برای اثبات بیشتر ماهیت تروریستی اش و بر جسته تر کردن آن به جز اینکه یادداشت روز امروز دروغ نامه ی کیهان در سنگر دفاع از حماس و نوار غزه بدخالت گری عریان در امور داخلی مصر پرداخته است. از سوی دیگر با فر اموش کردن مطالبات و نیاز مردم وبدون توجه که شرایط سرکوب و خفقان و سانسور و ترور که در داخل کشور چگونه است . اما دروغ نامه ی مبلغ کودتا گران پاسدار کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری نماینده کشور و سخنگوی مردم یمن شده است واینگونه تیتر درشت در صحفه ی اول این دروغ نامه بازتاب داده است "هشدار 150 عالم ديني در صنعا آمريكا از يمن بيرون نرود ، بيرونش مي كنيم " در صور تیکه در ایران روحانیون غیر حکومتی بطور سیستماتیک مورد تهدید و پیگرد و اتهام و حتی همچون یوسف صانعی لغو مرجعیت واقع می شوند که اکنون این چنین با ابزاری کردن دین از روحانیون یمنی بعنوان چماق علیه ی مخاطبان حضور پاسداران در یمن استفاده شده است .

بنابراین در این شرایط نه سکوت کشور های مجاور عراق و نه رهبران کشور های عربی و نه اتحادیه ی عرب و نه به خصوص آمریکا و سازمان ملل نسبت به دخالت گری آشکار سران رژیم تروریستی ضد بشری و پاسداران کودتاگر متجاوز در امور داخلی عراق نه اینکه مجاز نیست ، بلکه این سیاست سکوت می تواند فاجعه بار باشد و شرایط پس از انتخابات پار لمان عراق و برنده شدن حامیان رژیم کودتائی حاکم بر ایران می تواند اوضاع نا بسامانی عراق و بی ثباتی و ناامنی در منطقه ی خاور میانه را بسیار گسترده تر از وضاع موجود کند. به خصوص اینکه اکنون مقامات آمریکائی و انگلیسی اعتراف آشکار کرده اند که داستان سرائی و مدرک ساز ی کردن های شان علیه ی صدام حسین که مدعی بودند دارای زراد خانه های سلاح کشتار جمعی بود که موجب بهانه ی اشغال نظامی عراق شد و زمینه را برای یک تازی و در حقیقت اشغال عراق از سوی حاکمان تهران فراهم کردند ثابت شده که دروغ و غیر واقعی بود . بو یژه اینکه سهم جاسوس چند چانبه احمد چلبی رئیس کنگره ی ساختگی ملی عراق و دستگاه دروغ پرداز اطلاعات رژیم کودتا گر و نامشروع و ضد مردمی حاکم بر ایران در توطئه بستر سازی این اشغال نظامی عراق انکار کردنی نمی باشد که مسئولیت اشغال گران نظامی نسبت به مردم عراق را مضاعف می کند.

در خاتمه اینکه سئوال پایانی این است که آیا همه پرو پاگاندا های قبل از اشغال نظامی عراق که از سوی بوش رئیس جمهور سابق آمریکا و و تونی بلر نخست وزیر پیشین انگلیس سر داده می شد که گوش فلک را کر کرده بود زیرا که یک ریز سنفونی آزادی و دمکراسی برای مردم عراق می خواندند . در صورتیکه به جای اجرای این وعده ها پس از اشغال نظامی عراق، این کشور عراق شخم زده شد و در ادامه به با تلاق تبدیل شده است. اککنون مشخص شده که دعوا بر سر لحاف ملا بوده است . چونکه مزدوران دست نشانده ی لوطی جماران و پاسداران در عراق جولان می دهند و دست به اقدامات تروریستی و آدم ربائی و باج گیری و ناامن وبی ثبات کردن عراق می زنند . همچنین این کشور را پایگاه اصلی صدور تروریسم و بنیاد گرائی خودشان به منطقه تبدیل کرده است . همینطور عراق مکان چانه سازی مذاکرات هسته ای با آمریکا شده است . مهمتر اینکه اکنون می بایست بنا بر فرمان در یافتی از سوی حاکمان تهران طبق نظریه ی استصوابی تزریقی و تحمیلی لوطی جماران صلاحیت نامزدی 500 نفر از نامزد ان ملی و مردمی عراق به اتهام وابستگی به حزب بعث عراق خط بخورد . یعنی در اصل به جرم مستقل و ناوابستگی به ارتجاع حاکم بر ایران بودن و استعمار خارجی رد صلاحیت می شوند تا عراق همچنان یک کشور اشغال شده با نخست وزیر پاپت لوطی جمارن و پاسداران در راستای اهداف مشخص باقی بماند؟

هوشنگ - بهداد

رد صلاحیت گسترده در انتخابات عراق

http://www.fararu.com/vdchmwnx.23n6xdftt2.html

26 دیماه سال 1388

هیئت بازخواست و عدالت، صلاحیت 500 نامزد فهرستهای انتخاباتی برای شرکت در انتخابات پارلمانی آتی را رد کرد. به گزارش پایگاه اینترنتی کمیسیون الی مستقل انتخابات عراق، هیئت بازخواست و عدالت، صلاحیت 500 نامزد فهرستهای انتخاباتی برای شرکت در انتخابات پارلمانی آتی را رد کرد و اسامی این نامزدها، تقدیم کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق شده است. هیئت بازخواست و عدالت پیش از این به عنوان هیئت پاکسازی بعثی ها فعالیت می کرد و کسانی را که رویکرد و یا گرایش بعثی داشته و یا به نوعی با بعثی های صدامی در ارتباط هستند، فاقد صلاحیت به عهده گرفتن مسئولیت در عراق جدید می داند. این هیئت اعلام کرده است اسامی نامزدهایی که حق شرکت در انتخابات آتی را ندارند به طور رسمی در رسانه ها منتشر خواهد شد. هیئت مذکور فهرستهایی را که نامزدهای رد صلاحیت شده وابسته به آنها هستند، مشخص نکرده است، اما مطرح ترین آنها، صالح المطلک رئیس جبهه گفتگوی عربی است. علی الدباغ سخنگوی دولت عراق در این زمینه گفته است بخشی از نامزدهای رد صلاحیت شده، عضو فهرست دولت قانون به ریاست نوری المالکی نخست وزیر این کشور هستند. انتخابات پارلمانی عراق قرار است هفتم مارس(شانزدهم اسفند) برگزار شود.