گزیده خبر های 29 دی ماه سال 1388

سخنران مراسم 22 بهمن ، شاید احمدی نژاد نباشد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15102

اکنون که تب شایعه ی پیشنهاد آشتی ملی بالا گرفته شده است . همچنین بر خلاف سنت گذشته نام رفسنجانی مکار از لیست سخنران هر ساله ی 22 بهمن خط خورده است . از سوی دیگر تلاش طرح کنار زدن پاسدار گناشته ی احمدی نژاد نیز در چشم انداز است تا که امکان مهار کردن اطرافیان کودتائی حامی وی امکان پذیر گردد . زیرا که موی دماغ لوطی جماران شده و هم عامل تشدید فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای شده اند . بنابراین مانع شدن ازتظاهرات رادیکال ضد حکومتی در 22 بهمن و تلاش مذبوحانه مشروعیت کاذب تراشیدن برای لوطی جماران واز تیزی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه کاستن در چنین روزی است که اکنون از سوی میانه بازان نزدیک به رفسنجانی این هدف دنبال می شود که اکنون پیشنهاد سخنرانی به اسامی بی بو وبی خاصیت و خنثی برای روز 22 بهمن شده است زیرا که اینان طوری صحبت می کنند که نه سیخ بسوزدنه کباب.

رئیس جمهور احتمالا سخنران مراسم 22 بهمن امسال نخواهد بود.به گزارش پایگاه خبری سفیر، یک منبع آگاه با اشاره به حساسیت ویژه مراسم 22 بهمن امسال که روز نمایش اقتدار ملی و انسجام مردم وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی و لبیک مجدد به ولایت فقیه می‌باشد ،گفت: با توجه به بروز شائبه هایی مبنی بر نقش حامیان رئیس جمهور در برخی التهابات پس از انتخابات ریاست جمهوری، شایسته و منطقی است سخنران مراسم 22 بهمن شخصیتی باشد که دارای ویژگی های وحدت بخش و امید آفرین باشد.
بنا به گفته این منبع، کارشناسان سیاسی معتقدند؛ مراسم با شکوه و دشمن شکن 22 بهمن که به طور معمول همه ساله متشکل از دو بخش راهپیمایی مردمی تا میدان آزادی و مراسم سخنرانی در میدان آزادی می‌باشد و به لحاظ میزان استقبال‌های کم رنگ اخیر مردمی از رئیس جمهور در سفرهای استانی به نظر می‌رسد برای نمایش گسترده و عظیم حضور خودجوش مردمی در میدان آزادی سخنران این روز ملی ،انقلابی از میان شخصیت هایی مانند حضرات آیات
مهدوی کنی،جوادی آملی،هاشمی شاهرودی،استادی ، امینی و ری شهری به عنوان سخنران مراسم 22 بهمن تعیین شود تا قدرت وحدت بخش ایرانیان تمامی نقشه ها و طراحی های دشمنان را نقش بر آب سازد.

هيشكي نشنوه! لعنت بر اين تندروي! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881029/2.htm#other207

تهیه ی گزارش دستگاه شنودجاسوسی و ما نیتورکردن خبر ها با ترکیب روش حدس و گمانی چاشی شده به تجربیات بیش از 3 دهه بازجوئی و تحریف گری و پرونده سازی و جاسوسی گری است که چکیده ی آن اکنون بسبک سربازان بد نام و گمنام تهیه شده است که حاصل این تجربه چنین معجونی علیه ی موسوی شده که گفته می شود از بگو ومگوی درون جامعه رو حانیون مبارز بی نام ونشان بعنوان منبع خبربیرون زده شده است که از سوی سر بازجو حسین شریعتمداری شکنجه گر اینگونه سرهم بندی شده است.

به نظر مي رسد مصلحت فعالان سياسي از اين دست در اين است كه به جاي پنهانكاري و حرف هاي درگوشي، حقايق را با افكار عمومي بازگو كنند و ضمن محفوظ داشتن نقد و انتقادهاي خود، به اظهار مرزبندي با دشمنان بيروني و جريان هاي ضدانقلاب و فتنه گر بپردازند و البته بديهي است كه در مقابل جرم و جنايتي كه مرتكب شده اند بايد مجازات شوند.

كيهان و خوانندگان

http://www.kayhannews.ir/881029/2.htm#other203

بازهم پرونده و فضا سازی علیه ی مناظره های تلویزیونی چند هدفه که بد جوری موجب کک بر توی تنبان افتادن پاسدار سر بازجو وسانسور چی و ممیز گر ووارونه گوی سناریو و پرونده ساز شریعتمداری شده است. زیرا که وی اشراف کامل دارد ادامه ی این برنامه ی مناظره ی تلویزیونی نه اینکه عاقبت منجر به حذف پاسدار گماشته احمدی نژاد ومهار و کنترل کردن ترمز بریدگان و دنده عقب کنندگان وی همکارانش منجر خواهد شد، بلکه آن زمان فرا می رسد که خیاط توی کوزه خواهد افتاد که می بایست همچون ملیجک سابق لوطی جماران و طرد ومنفور و بی مصرف شده ی کنونی سعید مرتضوی قصاب مطبوعات و جلاد و قاتل قربانیان باز داشتگاه کهریزک پاسخگو باشد . بنابراینسربازجوحسین شریعتمداری با همه نیرو وامکانات و تجربیات بازجوئی و تهدید و شکنجه گری و جاسوسی و تواب سازی و اعتراف گیری و سناریو وپرونده سازی که دارد به خدمت گرفته و چپ و راست بصورت تهیه و تنظیم کردن پیام های جعلی و ساختگی در ستون کیهان و خوانندگان دروغ نامه ی کیهان روزانه به نمایش می گذارد که علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی هامی باشد . برای همین دست به فضا سازی و تهدید مجریان بر نامه ریز مناظره ی تلویزیونی و افشاکردن شرکت کنندگان در این مناظره نیز زده شده است تا این سیاست مناظره تلویزیونی را که گفته می شود نوعی رقابت کردن با شبکه ی ماهواره ای تلویزیونی بی بی سی و رادیو فردا آمریکا می باشد و هدف دیگر جایگزین کردن مناظره های تلویزیونی کنترل ئ اتو کشیده شده با مهره های رقیب بجای تظاهرات ضد حکومتی خیابانی کنترل و مهار ناپذیر است . زیرا که این حرکت بی خطر سانسور شده در مقابل هدف اصلی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه تظاهرات خیابانی می باشد که سربازجو حسین شریعتمداری چون موافق ادامه اش نیست و احساس خطر کرده است . پس اینگونه علیه اش دست به پیام های جعلی و ساختگی زده است .

¤ به افرادي كه دم از آشتي با سران فتنه مي زنند بفرمائيد كه اين افراد حتي با عذرخواهي هم نمي توانند جنايات و خيانت هايشان را جبران كنند.يك هموطن ¤ مردم ايران در روز 9 دي ماه پيام خود را به همه مسئولان رساندند. از قوه قضائيه سؤال دارم كه چرا به خواسته مردم عمل نمي شود؟علي اكبر جهانگيري از لارستان فارس¤ سران فتنه، امروز براي فرار از مجازات، نقاب آشتي و صلح طلبي به چهره زده اند و به ملت ولايت مدار و صبور ايران، انگ افراطي گري مي زنند. به آن ها بفرمائيد كه مردم ايران بسيار صبور هستند، وگرنه در روز 9 دي طومارشان را درهم مي پيچيدند.زارع از تهران¤ در خبرها آمده بود كه برخي ازنمايندگان مجلس تقاضا كرده اند كه تعدادي از كساني كه در مناقشات و اغتشاشات عاشورا هتك حرمت نمودند و دستگير شده اند با آنها با مماشات رفتار شود؟ آيا اين ها واقعاً نماينده ملتند؟ بهتر است اسامي اين نمايندگان را منتشر نماييد تا حافظه ملت اسامي آنها را به خاطر بسپارند.شهرابي ¤ از روزنامه وزين كيهان خواهش مي كنم ستوني را جهت پاسخ به شبهاتي كه در مناظره ها به نظام و عملكرد دولت وارد مي كنند اختصاص دهيد تا مردم به دروغپردازي آقايان بيشتر پي ببرند.يك هموطن ¤ از عزيزان كيهاني تقاضا دارم متن كامل مناظره تلويزيوني آقاي شريعتمداري با آقاي كواكبيان را منتشر نماييد چرا كه بسياري از مردم از جمله بنده موفق به ديدن آن نشده ام.رسول يوسفي زاد از پاكدشت¤ با توجه به گذشت 30سال از انقلاب متأسفانه اگر قدم در مترو مي گذاري گويا انقلابي در اين كشور رخ نداده است. از متوليان امور شهرداري و شهري و مترو تقاضا دارم آهنگ ملايم، راديو معارف، قرآن و برنامه هايي از اين قبيل از ايستگاه ها و داخل متروها پخش نمايند كه قشر عظيم جوانان در حال استفاده از اين وسيله نقليه مطمئن و سريع با برخي از مباني ديني نيز آشنا شوند.يك شهروند دلسوز نظام

اعتراف كتبي منافقين به قتل عام مردم عراق

گزارشگر روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی برای اینکه اثبات کند چگونه اعزام تروریست های مداخله گر در امور داخلی عراق با همکار شدن نفوذی های وابسته به سپاه قدس و سپاه 9 بدر عراق مشغول فعالیت علیه ی مجاهدین اشرف می باشند . اکنون بدون آن که اشاره ای شود که چگونه این تر وریست های اعزامی و نفوذی فعال عراق را باتلاق وهم ناامن و بی ثبات کرده اند و یا چگونه اهداف طراحی اقدامات تروریستی و جاسوسی در عراق و جمع آوری اخبار و اطلاعات دروغین و دشمنی و کینه ورزی با مجاهدین مقیم اشرف را پیگیری می کنند. زیرا که مجاهدین ساکن اشرف هم افشا گر اقدامات تروریستی عوامل رژیم کودتائی در عراق می باشند. هم مانع اصلی اشغال کامل عراق هستند که اکنون یک سایت دست آموز وزارت بد نام اطلاعات بنام هابیلیان که در عراق مشغول جاسوسی می باشند اینگونه پرونده سازی دروغین بدون مدرک و سند علیه ی مجاهدین اشرف کرده است :

گروههاي منتخب مردم استان ديالي با انتشار بيانيه اي خطاب به نخست وزير عراق براي اولين بار و بر خلاف تكذيب هاي پياپي منافقين مبني بر انجام ندادن جنايت و كشتار درعراق از سند اعتراف كتبي سران اين فرقه مبني بر كشتار 25 هزار عراقي در زمان حكومت صدام توسط اين فرقه پرده برداشتند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور) و به نقل از سايت خبري شبكه ماهواره اي الفيحا در اين بيانيه كه راس آن به امضاي مراجع اين استان علماي ديني شيوخ عشاير ريش سفيدان و كاركنان موسسات ملي از قبيل بنياد شهيد رسيده خطاب به دولت وحدت ملي به رياست نوري مالكي اعلام شده كه زمان اخراج منافقين ـ كه در زمان صدام جنايت هاي زيادي مرتكب شده اند و در حال حاضر در پادگان اشرف مخفي شده اند ـ فرا رسيده است . در قسمت هايي از اين بيانيه آمده است : دراسناد به دست آمده از استخبارات و ادارات امنيتي عراق ـ بعد از سقوط صدام ـ سران اين سازمان تروريستي اعلام كرده اند 25 هزار نفراز مردم عراق را در دفعات و مسائل مختلفي قتل عام كرده اند . اين بيانيه مي افزايد : اين سازمان مزدور ـ بر طبق اسناد موجود ـ در تمامي جنايت هاي صدام عليه مردم مظلوم عراق مشاركت داشته است و ما به نمايندگي از جانب ملت مظلوم عراق خواهان اخراج آنها از كشورمان هستيم و در اين راه تمام اميد ما به نخست وزير عراق خلاصه مي شود. ساير گروههاي امضاكننده اين بيانيه شامل جمعي از علماي ديني دياله شوراي همياري عشايري دياله جمعي از فرهيختگان و اساتيد دانشگاه دياله سازمان هنرمندان و ادباي دياله فدراسيون هاي ورزشي دياله جمعي از متنفذان و ريش سفيدان شوراهاي شهر استان دياله و اتحاديه اسلامي دانشجويان عراق در استان دياله هستند.

آلودگي امسال هواي تهران 38 برابر استاندارد جهاني است

این یکی استاندارد جهانی که 38 برابر جلوتر از ساایر کشور ها می باشد در کنار پیشتازی بی رقیب مرگ و میر جهانی در جاده ها و رتبه داری اولی نقض سیستماتیک حقوق بشر و همچنین مصرف مواد مخدر و رکورداری فرار مغزها در جهانی قبرار گرفته است. زیرا که حاکمان جنایاتکار ضد بشری در ایران همه عمال و رفتار و کردار و دا و اطوار های شان در جهانی غیر طبیعی و استثنائی می باشد که اینگونه آلودگی همه جانبه در ایران را حاکم کرده اند.

همزمان با سومين روز هفته هواي پاك نخستين مانور مديريت بحران آلودگي هوا در تهران برگزار شد. به گزارش ايسنا مهندس محمد هادي حيدرزاده مشاور شهردار تهران در امور محيط زيست و رييس ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران در حاشيه برگزاري اين مانور كه براي نخستين بار در كشور برگزار شد با اشاره به اينكه از ابتداي سال جاري تا كنون 38 روز هواي پايتخت « ناسالم » بود گفت : آمارها نشان مي دهد آلودگي هواي تهران در سال جاري 38 برابر استانداردهاي جهاني است و وضعيتي بحراني دارد.

دوچرخه سواری احمدی نژاد در پارک

پاسدار دلقک و گماشته احمدی نژاد عقده ای و میخ برای اینکه ثابت کند مرغ یک پا دارد درست در روزی که گزارش شده است ضریب آلودگی هوای تهران 38 برابر آلودگی استاندارد جهانی است . وی با گله های محافظان همراهش دست به دوچرخه سواری زده است تا که با آن دوران دوچرخه سواری با فائزه رفسنجانی رقابت کرده باشد.هم اینکه با نفس کشیدنش بر ضریب آلودگی هوای تهران افزوده باشند

محمود احمدي نژاد رييس جمهوري که دقايقي پيش به مناسبت روز ملي هواي پاک درپارک طبيعت تهران ( پرديسان) حضور يافته بود، در يک اقدام نمادين مسيري از اين پارک را با دوچرخه طي کرد.به گزارش ایرنا رييس جمهوري همچنين قرار است ضمن بازديد از بخشهاي ديگر پارک پرديسان از چند حرکت نمادين به مناسبت روز هواي پاک نيز ديدن کند .احمدي نژاد درجمع مديران سازمان حفاظت محيط زيست و فعالان اين بخش نيز سخنراني مي کند.

"حامیان سران فقته 800 نفر هستند"

http://www.fararu.com/vdcjovet.uqehhzsffu.html

آخر وکیل الدوله پاسدار مجلس کمدی و دوری وانتصابی که سفت و سخت به دفاع کودتای تقلباتی و 40 میلیون با 2 صفر اضافی تظاهرات ساندویجی 9 دیماه مشغول و موافق آن است و رقم 13 میلیونی رقیب مغلوب را به 700- 800 نفر کاهش داده است که چرا به کودتای تقلباتی معترض هستند تأکید کرده است که به جای پیشنهاد آشتی ملی باید این سران فتنه محاکمه شوند . آیا می توان انتظار داشت که اینگونه مترسک های پاسدار و این بازار مکاره هر گز می توانند به جز سر سپردگی و تأئید خیانت و جنایت در خدمت مردم و بر آورده کردن مطالبات شان باشند؟

خير، اين طور نيست. آقايان در اين امر از خود سلب مسووليت مي کنند. خوب است بدانيد اولين جرقه فتنه و آشوب ها از سوي همين ها در شب انتخابات زده شد و تا اين لحظه هم همه آشوب ها تحت مديريت آنها بوده است. آنها بودند که عده قليلي را مقابل اراده نظام قرار دادند. اما اين عده قليلي که شما اشاره مي کنيد حداقل 13 ميليون نفر هستند که در انتخابات به کانديداهاي اصلاحات راي دادند. منظور از همبستگي ملي ايجاد همبستگي بين اين طيف و طيف مقابل است. خوب است بدانيد که پس از راهپيمايي 9 دي تعداد حاميان سران فتنه به طرز قابل توجهي کاهش يافت. به نظر من تعداد آنها کمتر از 700 تا 800 نفر است. مردم در راهپيمايي 9 دي پنبه همه فتنه گران را زدند و براي همگان روشن شد که سران فتنه همراه جريان هاي ضدانقلاب در حال توطئه عليه نظام هستند و در اين زمينه ترديدي براي کسي باقي نمانده است.

حماس: از ایران کمک مالی می‌گیریم ولی تعهدی نداد‌ه‌ایم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15101

مثل اینکه نشست و بر خاست زیاد داشتن رهبران حماس با لوطی بیت جماران و اعضای حماس با واسطه ها و دلال هایش نه هم خو که هم خون شده اند. آخر آخوند دزد جماعت حکومتی با شرکای دزدان شا ن که 31 سال است لقمه را از توی گلوی مردم ایران بیرون کشانیده اند مگر عاشق چشم وابروی اعضای حماس هستند که کمک های بلا عوض و صلواتی کنند و هیچگونه خواست بحران آفرینی و جنگ افروزی در منطقه خاورمیانه از اینان نداشته باشند که اکنون عضو دفتر سیاسی حماس مدعی آن شده است؟

یک عضو دفتر سیاسی حماس تایید کرد ایران از این جنبش حمایت مالی می کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از یونایتدپرس، "خلیل الحیه" عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی در فلسطین (حماس) گفت که ایران از این جنبش در زمینه های مالی، معنوی و سیاسی حمایت می کند.وی در عین حال گفت که این حمایت ها غیرمشروط بوده اند

دستگيري 40 نفر از مسببین حوادث روز عاشورا

اینگونه خبر گزاری کردن نه وارونه و دروغ شاخدار می باشد ، بلکه اهانت به فهم و شعور مردم است که همه ناراضی و خشمگین از عملکرد حاکمان نا مشروع و ضد بشر می باشد و هم اینکه توهین به فهم و شعور و آگاهی مردم است که گویا نمی دانند جاسوسان و خود فروشان و خائنان نه جزو مردم که دشمن مردم ایران می باشند.

بيش از 40 نفر از تجمع‌كنندگان روز عاشورا با همكاري مردم شناسايي و دستگير شدند/متهمان براي سير مراحل تحقيق و بازجويي در اختيار نيروي انتظامي قرار دارند.يك مقام آگاه در نيروي انتظامي اعلام كرد: با همكاري مردم شريف و هميشه در صحنه ايران اسلامي بيش از 40 نفر از تجمع‌كنندگان عاشورا شناسايي و دستگير شدند.به گزارش ايلنا پايگاه اطلاع‌رساني پليس به نقل از يك منبع آگاه اعلام كرد: به‌دنبال انتشار تصاوير آشوبگران روز عاشوراي حسيني در پايگاه اطلاع‌رساني پليس و ويژه‌نامه نشريه امين جامعه، بيش از 40 نفر از عناصر فتنه‌گر با همكاري مردم شريف و بيدار ايران اسلامي شناسايي و دستگير شدند.متهمان براي سير مراحل تحقيق و بازجويي در اختيار نيروي انتظامي قرار دارند

دلیل بازداشت علیرضا بهشتی و محمد رضا تاجیک

وقتیکه کیفر خواست تنظیم ن ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتا گر باشد که حتما ً هم نقش بازجوئی و پرونده سازی را در کنار سر بازجو حسین شریعتمداری بر عهده دارد گزارش اتهام وارده هم می بایست که این چنینی پیرامون فرزند بهشتی باشد.

روزنامه جوان نوشت:یكی از دلایل بازداشت علیرضا بهشتی تدوین جزوه ای كاملا عملیاتی و ساختار شكنانه و مبتنی بر رویه های براندازانه بوده است.محمدرضا تاجیك و علیرضا بهشتی دو جزوه به میرحسین موسوی ارائه كرده بودند كه جزوه تاجیك تئوریك و مبتنی بر یك سلسله اقتضائات راهبردی بوده ولی جزوه ای كه بهشتی تهیه كرده بود شكل عریانی از پیشنهادهای تاجیك را شامل می شده و برمبنای ساختارشكنی و رویه هایی غیر قابل پذیرش و نامنطبق با چارچوب های اساسی نظام جمهوری اسلامی بوده است.گفتنی است وزیر اطلاعات چندی پیش از كشف جزوه براندازی و منبق با ادبیات توده ای از ستاد یكی از كاندیداهای اصلاح طلبان خبرداده بود

سخنان سلیمی نمین درباره مشایی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15094

گذشته از اینکه آنگونه کودتا گران پاسدار فضای سرکوب و اختناق و سانسور را آنگونه تحمل نا پذیر کرده اند که حتی همکار سابق مشترک سعید امامی و سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری تحمل نمی شود ، بلکه با زیر تیغ بردن رحیم مشائی که پاسدار گماشته احمدی نژاد از وی دفاع می کند در حقیقت متهم کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد و خالی کردن بمرور زیر پای وی از قدرت می باشد .

عباس سلیمی‌نمین در دفاع از مناظره اش با نبوی که با انتقاد اصولگرایان مواجه شد ، گفت : من دفاعی از اصلاح‌طلبان نکردم فقط گفتم کاندیدای آنها دشمن نیست؛ هر چند خودخواهی و غرور دارد. برداشتم این است که مشایی می‌خواهد بگوید همه در مدیریت ایراد دارند، به‌جز احمدی‌نژاد و در خصوص راه می‌گوید که انبیا هم ایراداتی در مدیریت خود داشته‌اند و نتیجه‌گیری می‌کند که مدیریت احمدی‌نژاد بهتر از همه است اما دیگر کسی به حرف‌های ایشان بها نمی‌دهد. ملت ما افراد متملق را پس می‌زند. اظهارات و اعمال اخیر مشایی ریشه در عقبه چاپلوسی دارد.

حسینیه جماران پلمب شد

جالب است که حسینیه جماران هم به سر نوشت خمینی شیاد دچار شد . یعنی به موزه ی تاریخ پیوست و پیروان آخوند متحجر انگلیس مصباح یزدی به یکی از آرزوهای خود رسیدند. جالب است که چگونه تق ابزاری بودن دین و مذهب در آمده است ؟. چون همزمان که یک مسجد در شیراز قفل بر درش خورده است . کرکره ی حسینیه جماران خمینی شیادهم اینگونه پائین کشیده شده است؟.

شبکه جنبش راه سبز (جرس): پلمپ شده و ظاهراً قرار نیست هیچ مراسمی حتی در دوران دهه فجر در حسینیه شماره یک جماران برگزار شود.مرقد مطهر امام نیز پیش از این چندین بار مراسم مهم مذهبی خود را به بهانه تعمیرات لغو کرده بود.

مركزآمار: 47 میلیون ایرانی زیر خط فقر!
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12366

واقعیت همان 80 % جمعیت کشور است که بر زیر خط قفر اقتصادی بسر می برند که بر خلاف انکار کردنش اکنون مرکز آمار به بیان این رقم واقعی خیلی نزدیک شده اند که حاصل و عملکرد 31 ساله ی قول حاکم شدن بقدرت مستضعفان و پابرهنگان خمینی شیاد و پیروانش می باشد کهدر عالم واقع به چنین سرنوشت شومی گرفتارشده اند.

خبر آنلاين : در حالی که کارشناسان خط فقر شهری را بیش از 780 هزار تومان برآورد کرده‌اند، مرکز آمار 47 میلیون نفر را در قالب خانوار 6نفره دارای درآمد کمتر از 780 هزار تومان اعلام کرد