گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 10 خرداد – 89

حسرت (گفت و شنود)

گفتم :عجب این یارو بازجوی رژیم آلوده به ننگ؟

هالوی به احمق سور زده ، شده است زرنگ

شده داستانش مثل نگاه خر به اسب با حسرت

گر به تحصیلاتم ادامه می دادم اعتبارمی شدکثرت

گفت: يكي از نمايندگان مجلس ششم كه چند سالي است به آمريكا پناهنده شده اعلام كرده كه قصد دارد از صدا و سيما به دستگاه قضايي شكايت كند.
گفتم: اينها كه مي گويند دستگاه قضايي را قبول ندارند و ادعا مي كنند كه تمام قضاوت ها و احكام آن فرمايشي است!
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: حالا براي چي مي خواد شكايت كنه؟
گفت: به خاطر فيلم مستندي كه صدا و سيما پخش كرده و كاسه ليسي هاي او براي آمريكا و حمايتش از منافقين و سلطنت طلب ها رو افشا كرده.
گفتم: يعني ادعا مي كند كه اين فيلم جعلي و تحريف شده است؟
گفت: نه بابا! اتفاقا گفته كه به اين كارها افتخار هم مي كنم! و تاكيد كرده كه پخش اين مستند به نفع او هم تمام شده!
گفتم: پس حرف حسابش چيه؟
گفت: پيش خودش فكر مي كنه از فلان ضدانقلاب چه چيزي كم داره كه نبايد مطرح باشه!
گفتم: خره با حسرت به اسب نگاه كرد و آهي كشيد و گفت؛ كاش من هم به تحصيلاتم ادامه داده بودم!

گفت : در ادامه قاطی گری و خود زنی

فحاشی گری و توطئه گری و خود زنی

سرباز جو ی بیمار روانی و زنجیری در مانده

باز گیر داده به یک نماینده اصلاح طلب پناهنده

گفتم : کیست نامش ،چرا گیر به وی داده سر بازجو؟

برای چه از این پاچه گیری کرده سربازجو ی کینه جو؟

گفت : نام متهم شاکی پناهنده هست فاطمه جقیقت جو

شکایت از دستگاه فاسد قضائی کرده برایش شده فتنه جو

گفتم : چرا شکایت کرده از دستگاه قضائی فاسد رشوه گیر؟

تا موجب شود یک سرباز جوی منفور برایش شود پاچه گیر؟

گفت :چون خواسته شکایت کنداز صدا و سیما به ین دستگاه

تصور کرده که شاید فرقی داشته باشد میان این دو آبریزگاه

نمی دانسته سرباز جو به جای هردو نهاد هست مسئول

برایش کیفر خواست تنظیم کرده با اتهام تو که نداری قبول

چرا به دستگاه قضائی فاسد و آلوده کردی تو شکایت؟

چون وارد نیست شکایت از دستگاهی که تونداری رضایت

چرافکر کردی اینگونه به نفعت می شود و برای تومیشه تبلیغ

نمی دانستی بهانه برای سر بازجومیشه تاعلیه ات کشدتیغ

گفتم :عجب این یارو بازجوی رژیم آلوده به ننگ؟

هالوی به احمق سور زده ، شده است زرنگ

شده داستانش مثل نگاه خر به اسب با حسرت

گر به تحصیلاتم ادامه می دادم اعتبارمی شدکثرت