روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلاامی دوشنبه 3 خرداد ماه سال1389

نقد وبررسی " سرمقاله روزی نامه جمهوری " خرمشهر را چه كسي آزاد كرد؟"

" به جای اینکه گفته شود چرا پس از آزادی خرمشهر جنگ 7 سال ادامه یافت نقل قول شده خرمشهر را خدا آزاد کرد "

سرمقاله نویس بدون آنکه بگوید که ریشه ی اصلی شروع جنگ خانمان براندازانه ی ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران وعراق چه بود؟ یا اینکه توضیح بدهد که خسارات مالی و جانی وارده ی این جنگ چه میزان بود؟ یا اینکه بگوید که چرا درشرایطی که این جنگ خانمان بر انداز میلیون هاکشته و مجروح از ملت ایران و عراق بر جای گذاشت. از سوی خمینی نعمت الهی شیاد نامیده شد؟ مهمتر اینکه چرا بطور عمد فراموش شده است که چرا پس از آزاد کردن شهر خرمشهر در شرایطی که رئیس جمهور عراق صدام حسین با حمایت مالی رهبران برخی از کشور های منطقه ی خلیج فارس و وساطت یک کشور افریقائی پیشنهاد آتش بس و صلح داد که همراه با تقبل پرداخت یک صد میلیارد دلار غرامت و خسارات جنگ بود. ولی چرا خمینی شیاد با پاسداران جنگ افروز مخالفت کردند؟ زیرا که خمینی شیاد بنا بر اعتراف رئیس ستاد نیروهای مسلح حسن فیروز آبادی بسیجی در نمازجمعه ی این هفته ی تهران می خواست صدام حسین را تنبیه کند. یعنی اینکه انتقام فردی خود را از صدام حسین بگیرد و سب بقای نظام منحوس و ضد بشری اش شود . عجیب تر اینکه جنگ 7 سال اضافی ادامه داده شد و موجب کشته و مجروح شدن و آواره گشتن میلیون ها نفر ایران و عراقی شد که یک سند انکار ناپذیر جنایت علیه ی بشریت است . بالاخره منتهی به شکست و سر کشی جام زهر شد . از سوی دیگر برای کنترل کردن واکنش خانواده های داغدار و کشته شدگان جنگ خانمان بر انداز فرمان قتل عام زندانیان خمینی شیاد و آمران و عاملان قتل عام زندانیان سیاسی تابستان خونینی صادر شد . در صورتیکه این جنایتکاران متهم به جنایت علیه ی بشریت و دست اندر کار ان جنایت قتل عام زندانیان سیاسی که کارنامه ی جنایت قتل های زنجیره ای دارند در کنار پاسداران کودتا گر طراحی قبضه ی قدرت و انحصاری کردنش را پیاده کرده و کما کان مشغول تکمیل کردن جنایات خود با صدور احکام اعدام می باشند .

کمدی تر اینکه اکنون سرمقاله نویس در شرایطی که پاسدار گماشته احمدی نژاد به شهر جنگ زده و ویران شده ی خرمشهر سفر کره است که به جای پاسخگوئی به عدم باز سازی این شهر ویران شده و دلیل بر آورده نشدن مطالبات مردم این شهر که هنوز هم از عدم آب آشامیدنی و خاموشی های برق رنج می برند. ولی برای نمک پاشیدن برروی زخم مزمن مردم جنگ زده ی خرمشهر نشانه ی ملی جنگ افروزانه به خانواده های داغدار و عزا دار داده است. مسخره تر اینکه با فراموش کردن فرستادن بچه 12 ساله در آبادان به نام حسین فهمیده بر زیر تانک های نظامیان عراقی که سپس خمینی شیادانه آن را رهبر خود نامید و برای پاک کردن آثار جنایات فرستادن بسیجیان دانش آموز یک بارمصرف مین پاک در میادین جنگ که در نهایت همانگونه که اشاره شد منجر به شکست سرکشی جام زهر شد. ولی سر مقاله مدعی شده است که در نهايت مردم ايران توانستند جنگ تحميلي 8 ساله را با افتخار و پيروزي پشت سر بگذارند آنگاه از خمینی شیاد نقل قول کرده است که خدا خرمشهر را آزاد کرد .

در خاتمه اینکه اکنون سر مقاله نویس با دهان کجی کردن آشکار به میلیون های ایرانی معترض که از 22 خرداد 88 که کودتای تقلباتی پاسداران طراحی و رقیب مغلوب حذف شد. سپس معترضان ناراضی و خشمگین بر توی خیابان ها سرازیر شدند و با دانشجویان معترض در دانشگاه ها فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر دادند . چونکه جان شان از حکومت فاشیستی مذهبی به لب رسیده است و خواها ن تغییرات دمکراتیک در ایران می باشند . ولی سرمقاله نویس بازهم پس از 31 سال تجربه ی نخ نما شده ی ابزاری کردن دین که در راستای قبضه ی قدرت و ثروت و جنگ افروزی و بحران آفرینی و عوامفرینی و دین فروشان حاکم بوده است بازهم وی تلاش کرده تا با آویزان شدن به گفته ی خمینی شیاد که گفته بود خدا خرمشهر را آزاد کرد دین فروشی کند تا به حساب خودش پیگیری پرونده ی خمینی شیاد و پیروان جنگ افروزش که پس از آزاد سازی خرمشهر 7سال جنگ را اضافی را ادامه دادند و هر دو کشور را ویران کردند اینان را تبرئه نماید.

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1389/13890303/13890303_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلاامی دوشنبه 3 خرداد ماه سال1389