" درام عاشقانه 3 آمریکایی در اوین و تراژدیک برای مادران ایرانی "

درام نویس عاشقانه ی سایت رجا نیوز یا جمعیت ایثار گران و جانبازان و موجی ها و ترکش خورد گان جنگ خانمان بر انداز ایران و عراق که چند روزسال روز پیش آزاد نمودن یا جشن ویرانه کردن خرمشهر را بر پا کردند مشخص است بدلیل برخی از ملاحظات اخلاقی و تعهدات مکتبی بسیجی که دارد مشروط بر اینکه وابستگی ها ی عقیدتی و تشکیلاتی و باندی و تعصبات خودی و غیر خودی کردن که وجود دارد . آزاد نیست که به آسانی و هر دم بیل و دیمی و حساب ناشده ناپخته گری نموده و موی دماغ سیاست دلبری کردن دولت ساده زیست مکتبی امام زمانی عاشق خدمتگزاری به مردم ایران شود و بعضی مسائل حاشیه ای یا زد و بندهای پشت پرده را غیر مسئولانه باز کند و به آن دامن زند چونکه زیاد خوبیتی ندارد . به خصوص رقیب مغلوب هم منتظر فرصت ومچ گیری است تا که فرصت گیر آورد و به فتنه انگیزی خود ادامه دهد . خلاصه بی تجربه گری موجب شود که جای زیر ابرو بر داشتن چشم کورکند. بدتر اینکه زیاد به عمق رفتن و بعضی چیز ها رو کردن بلافاصله تداعی کننده ی این ضرب ا لمثل تف و تاق ریش می شود. آنگونه که اگر موضوع از ریشه مورد بررسی و حلاجی کردن واقع شود . آن موقع آنچنان موضوع بیخ پیدا می کند که این تف از ریش پوسیده ی امام شیاد خمینی که در زیر آروارها خاک در گور قرار دارد و سال مرگش هم نزدیک است تبدیل به سیل خواهد شد که نه همه شعار های هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا فرود آورید . آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . رابطه با آمریکا همچون رابطه ی گرگ و میش است .خلاصه آمریکا ام الفساد قرن است را این سیل بنیان کن با خود خواهد برد ، بلکه ادامه ی تف سیل بنیان کن شده گلاب بر ریش جانشین ولی فقیه لوطی جماران را هم در بر خواهد گرفت و سیفون دست پخت وی نیز کشیده و زیرآب ادعاهایش زده خواهد شد . زیرا که برای اینکه رقیب مغلوب دوم خردادی هارا ازصحنه حذفشان کند یک ریز برای شان روضه خوانی نموده تا که چپ و راست رهنمود تهدید آمیز به اینان داده باشد کسی حق ندارد مرز با دشمن را مخدوش کند و تأکید کرده است که پیوسته در برابر شیطان بزرگ باید هشیارانه دشمن شناسی باشید تا در دام مکر و حیله و فریب لب خنده های زهر آگین دشمن گرفتار نشوید . بهرحال با چماق پیاز خوراندن و چوب زدن شان با حربه ی مخدودش کردن مرز با دشمن آمریکا علیه شان منبر رفته و روضه های بس مبسوط خوانده است .

بنابراین قلم بر دست درام نویس عاشقانه ی مدل هالیوودی – شیطان بزرگی که متعلق به سایت خبری چماقداران حزب اللهی رجا نیوز است که مورد توجه سربازجو حسین شریعتمداری و دمخور و یار غار باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه و حامی دولت زیادی ساده زیست عاشق خدمتگزاری به مردم ایران است که آنقدر عاشق این خدمتگزاری می باشد که از فرط عاشقی و خدمت گزاری به مردم ایران رئیس دولت یا رئیس جمهور نا مشروع و تحمیلی و تقلبی پاسدار گماشته احمدی نژاد یک معاون اول دارد که هم پرونده ی اختلا س گری میلیارد ها تومانی دارد . هم سابقه ی مدرک ساز جعلی و دروغین دکترای حقوق دارد که عجیب این روز ها آنگونه گند این مدرک قلابی اش در آمده است که صدای اعتراضی وکیل الدوله های بازار مکاره ی حامی دولت در مجلس هشتم را در آورده است آنچنان که هوار می زنند که به محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور دکتر نگوئید . البته همین هوار زدن روشنگر موجب رسوائی گلاب زدگی خبر گزاری دروغ ساز دولتی ایرنا شده است که مدعی است طبق فتوای وزارت علوم به ایشان دکتر گفتن بلامانع است . از سوی دیگر رئیس جمهور گماشته نا مشروع احمدی نژاد یک فامیل سببی به نام رحیم مشائی دارد که هم شمس وهم مرشدش هست و هم پدر همسر آقازاده اش و مهمتر اینکه رئیس دفترش نیز می باشد.این مأمور اطلاعاتی وزارت بد نام اطلاعات تا قبل از دوم خرداد سال 76 و عشقی و عاشق کنونی که وانمود می کنددر یک مرتاض 500 ساله در هند دررابطه است که قدرت پیشگوئی دارد که وی را نیز در جریان می گذارد و از وی الهام از غیب می گیرد و به مریدش پاسدار گماشته احمدی نژاد منتقل می کند عجیب عاشق اسرائیل است. آنچنانکه بدون توجه به فتوا و هوار زدن و فریاد کشیدن و تهدید کردن مریدش پاسدار گماشته احمدی نژاد که چپ و راست تأکید و تهدید می کند اسرائیل نا بود گردد اما وی می گوید که می بایست اسرائیل را دوست داشت . تازه وی یک مرید و دوست و رفیق دیگر دارد که دلال و کار چاق کن و جاسوس چند جانبه است که مقیم سرزمین شیطان بزرگ آمریکاست که بطور خیلی فعال نقش لابی علنی و پشت پرده را اجرا می کند . البته هیچ بعید نیست که در بستر رهنممود دان وهموار سازی صدور ویزا برای 3 مادر آمریکائی وی هم نقش فعال داشته است . زیرا که این مادران آمریکائی فرزندان شان در ایران ربوده و زندانی شده و متهم به جاسوسان سازمان اطلاعت آمریکا سیا شده اند. چند روز پیش این مادران آمریکائی پس از دریافت ویزا از سوی منوچهر متکی وزیر آدم ربای وزارت امور خارجه ی ترور و جاسوسی به ایران سفر کردند و با سلام و صلوات و تشریفات فراوان البته با حضور خبر نگاران و فیلم بر داران آمریکائی در هتل استقلال تهران دیدار با فر زندان خودداشتند . ناگفته نماندچون خبر نگاران داخلی نا محرم می باشند در این دیدار حضور نداشتند چونکه برخی از خبرنگاران داخلی همچون سران فتنه جزو ستون پنجم و پیاده نظام دشمن شیطان بزرگ هستند .

بهر صورت پس از دیدار این 3 مادر آمریکائی با فر زندان شان که در هتل استقلال تهران بود و پس از باز گشت شان به آمریکا مصاحبه و گفتگو هائی که اینان با رادیو فردا و شبکه خبرپراکنی ماهواره ای فارسی زبان بی بی سی داشته اند و مسائل عاطفی و احساسی و خانوادگی و حتی عاشقانه را مطرح کرده اند موجب تحریک ضریب حساسیت خبر نگار تیز هوش وریز بین ومو شکاف درام نویس عاشقانه یرجا نیوز شود چونکه وی کشف کرده است که این دیدار برنامه مراسم جشن نامزد کنان هنری طرح از پیش تعیین شده ای بوده است که ماهرانه به سبک هنری دراماتیکی هالیوودی اجرا شده است . بنابراین تصمیم گرفته تا که گزارشی از این عشق یا عاشقان دراماتیک زندانی متهم به جاسوسی تهیه و تنظیم کند و آن را در رجا نیوز بازتاب دهد. مشروط بر اینکه بخش ناگفته ی تراژدیک واقعی داستان مشابه که مربوط به مادران داغدار و عزا دار زندانیان سیاسی تجمع کرده در جلوی درب زندان اوین است را درام نویس از قلم انداخته و اشاره یا بیان نکرده است . دلیل هم گفته بود رعایت برخی مسائل و عدم مجوز بازگوئی اسرار مگو و لابد شبیه نا محرم بودن خبر نگاران داخلی هنگام دیدار مادران آمریکائی با فرزندان شان در هتل استقلال تهران است که ضرورت ندارد به شیوه ی رفتار و بر خوردسر بازجویان و زندان بانان زندان اوین با مادران داغدار و عزادار تجمع کرده در جلوب درب زندان اوین پرداخته شود که چگونه می باشد و یا گفته شود که چرا نه اینکه اجساد اعدام شدگان زندانیان سیاسی قربانی تحویل اعضای خانواده های شان داده نمی شود، بلکه حتی چرا اجازه ی برگزاری مراسم سو گواری هم به اعضای خانواده های داغدار و عزا دار داده نشده است؟ در صور تیکه اکنون گزارش از چگونگی مراسم خواستگاری 3 بازداشتی آمریکائی در زندان اوین گزارش داده شده است تا بهتر عمق و محتوای مبارزه ی بیش از 30 ساله با آمریکا یا شیطان بزرگ و متهمان جاسوسش مشخص وبر جسته شود. زیرا که برای اثبات مخالفت امام خمینی شیاد با قانون کاپیتولاسیون زمان شاه بر جسته گردد بقول گزارشگر شاهکار هنری هالیودی مراسم نامزد کنان و خواستگاری نمایش داده شده در این دیدار را وی باز بینی و رله کرده و به تصویر کشانیده و با تفسیر حوزوی – مکتبی آن را بصورت مدل اصول گرائی ناب مصباح طالبانی رئیس مؤسسه پژوهشی خمینی شیاد در قم ترسیم نموده است . البته طفلکی گزارشگر بیان کننده ی حال و احوال عشق دراماتیک چون یک سوی مخاطبش خیلی خودی است طوریکه نمی تواند آشکارا مخاطبش قرارش دهد وازش انتقاد کند که چرا اصلاً به اینان ویزا داده شده است؟ یا اینکه چرا بر خلاف شعار و فریاد گوش فلک کر کن مبارزه با بی حجابی و عفاف که این روز ها از هر منبر و تریبونی فریادش بلند است طوریکه حتی در دانشگاه ها دانشجویان پسر و دختر باید حجاب اسلامی را بطور اجباری رعایت کننداما گزارشگر گزارش داده است که هوا خوری زندان اوین آزادانه پاتوق عشاق آمریکائی شده است .

در خاتمه اینکه چون گزارشگر درام نویس عاشقانه نمی تواند بطور علنی موضع گیری کند پس ناچار شده است که به شیوه ی بدر گفتن تا دیوار بشنود از عشق دراماتیک هالیوودی آمریکائی گزارش بازتاب دهدتا که مجبور به سئوال و پرسش های انتقادی مسئله ساز تف و تاق و ریش نشود. همچنین موجب دلخوری محلل های حرفه ای زد و بندچی پشت پرده ی تئوری پرداز و تر تیب دهنده ی نمایش عشاق دراماتیک نگردد.

هوشنگ – بهداد

6 خرداد ماه سال 1389

درام عاشقانه 3 آمریکایی در اوین

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21186

اين سه نفر در بازگشت از ايران طي روزهاي اخير با شبكه‌هاي بي‌بي‌سي فارسي و صداي امريكا گفت‌وگوهايي ترتيب داده و مي‌كوشند وجه عاطفي ماجرا را با عاشقانه كردن آن پر رنگ كنند رجانیوز: مادران سه جاسوس امريكايي بازداشت شده پس از بازگشت از ايران در حال كار كردن بر روي يك سناريوي جديد هستند تا در مرحله بعد يك درام عاشقانه نيز از روي اين سناريو ساخته شود.اين سه نفر در بازگشت از ايران طي روزهاي اخير با شبكه‌هاي بي‌بي‌سي فارسي و صداي امريكا گفت‌وگوهايي ترتيب داده و مي‌كوشند وجه عاطفي ماجرا را با عاشقانه كردن آن پر رنگ كنند. در اين راستا، سفارش ساخت يك درام عاشقانه نيز داده شده و خواستگاری و نامزدی ساختگی خانم "سارا شرود" و آقای "شین باور" دختر و پسر "یهودی" در زندان اوین تهران یقینا ازسناریوهایی خواهد بود که در بازار سناریونویسی هالیود برای به نمایش درآوردن آن، کمپانی های بزرگ فیلم‌سازی امریکایی بدون هیچ‌گونه نگرانی از فروش، آن را به بازار سینمای امریکا عرضه خواهند کرد.مراسم نامزدی در زندان اوین و حلقه نامزدی که از تار و پود پارچه پیراهن شکل گرفته و چنان با ظرافت به‌هم تنیده شده است که احتمالا به‌عنوان یک شاهکار هنری در موزه "هنرهای جدید واشنگتن" جزء آثار نفیس شناخته خواهد شد!، شاکله اصلی سناریوي مذکور است که جز فیلم‌سازان هالیودی به عقل هیچ جاندار دیگری در روی زمین خطور نخواهد کرد.این در حالی است که حتي در زندان‌های امریکا و در محوطه هواخوری زندان‌ها، زنان و مردان زندانی ملاقاتی با يكدیگر ندارند و به‌دلیل محدویت در این زمینه سختگیریهای زیادی انجام می شود و مشخص نیست به چه دلیل زندان اوین تهران که بند نسوان آن کاملا مجزا است و زندانبان آن نیز از زنان هستند، برای این سناریو در نظر گرفته شده است.بر مبناي اين سناريو، نه تنها محوطه هواخوری زندان "اوین" به‌عنوان محل تلاقی زنان و مردان در نظر گرفته شده است، بلکه در آنجا به‌قول امریکايی‌ها، "راندوو" و مراسم نامزدی و خواستگاری با حلقه تنیده از تار و پود پیراهن برگزار می‌شود.سناریوي "يهود- هالیود" قصد به نمایش درآوردن ارزش‌های خانوادگی! را هم دارد و در حالی که "سارا شرود" و "شین باور" در شهر دمشق سوریه با يكدیگر زندگی مشترکی داشته اند، مادران این دو تن به خبرنگاران رسانه‌های جهانی گفته اند که در تاریخ 16 دی ماه 88 درست در روزی که آنها درخواست روادید خود را به نمایندگی ایران در شهر نیویورک ارائه كرده‌اند، در محوطه هواخوری زندان اوین وقتی که این سه تن يكدیگر را ملاقات می کنند، "شین باور" به دوست دیگرش "جاش" می گوید که تو امروز از من فاصله بگیر زیرا قصد دارم از"سارا شرود" خواستگاری کنم.این درام عاشقانه که توسط مادران سه جاسوس امریکایی در رسانه‌های جهان انتشار یافته است، نشان می دهد که چگونه غرب از کلیه ابزارهای خود با ساختن سناریوهای ساختگی بهره برداری می کند.