دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 29 ار دیبهشت ماه سال1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " آن روي سكه ! "

" سیاست انرژی هسته ای حق مسلم ماست تبدیل به سیاست هسته ای آفتابه خرج لحیم شده است"

اینگونه که از موفقیت آمیز بودن عقب نشینی ادامه ی غنی سازی اورانیوم در ایران بطور وارونه تبلیغ می شود بعید نیست که شایعه وقوع زلزله در تهران و ترک 5 میلیون جمعیت تهران وخطبه های نماز جمعه های تهران که گفته می شد ناشی از بی حجابی زنان است که عامل وقوع زلزله در تهران است زیرا که بی حجابی عامل گناهان کبیره هم می باشد. این شایعه سازی که هدف موجب منحرف کردن اذهان عمومی و به خصوص مخدودش کردن اذهان مردم تهران بود . اکنون معلوم می شود که این ترفند وقوع زلزله به خاطر پیش بینی ناشی ازواکنش اعتراضی تسلیم و عقب نشینی از ادامه ی غنی سازی اورانیوم 20% در ایران بوده است که اکنون پس ازاجلاس دو روزه ی گروه 15بیانیه مشترک 3جانبه انتشار داده شد که قرار است 1200 کیلو 5/3% اورانیوم غنی شده بعنوان امانت نزد ترکیه گذاشته شود که آشکارا خلاف ادعای مطرح شده ی تاکنونی ربر لوطی جماران و سایر مسئولان مدعی اصول گرا می باشد.

جالب است که روضه خوانی های وارونه پیرامون بر گزاری اجلاس ها که از طریق باج دادن و پذیرائی های تشریفاتی در تهران دنبال می شود وتلاش مذبوحانه برای عبوراز بحران هسته ای و انزوای منطقه ای و جهانی می باشد. به خصوص اینکه در حاشیه ی این مجالس دیدارهای نمایشی تبلیغی چند رئیس جمهور یامقامات کشورهای جهان سومی با رهبر لوطی جماران هم چاشنی می شود.ا لبته قابل درک می باشد هدف از بر گزاری این اجلاس ها در تهران چیست؟ برای اینکه از 22 خرداد 88 و اتفاق کودتای پاسداری که منجر به حذف رقیب مغلوب شد. ولی فریاد اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه را بهمراه داشته است . طوری که دیگر هیچگونه مشروعیتی برای ولی فقیه باقی گذاشته نشده است . مشخص است که تر تیب دادن اینگونه دیدار ها با وی چیزی بیش از ضرب المثل آفتابه خرج لحیم کردن نمی باشد . زیرا که خانه از پای بست ویرانست که خواجه درفکرنقش ایوانست. اما طلبه پاسدار اینگونه با نعله وارونه زدن گزارش داده است :

" فارغ از مباحثي كه در خلال اين نشست مطرح شد، نفس برگزاري موفقيت آميز اجلاس 15G در تهران، براي كشورمان يك امتياز مهم در معادلات منطقه اي و جهاني به شمار مي آيد. حضور روساي جمهور چند كشور عضو در اجلاس تهران و ديدار با مقام معظم رهبري، نشان مي دهد كه برخلاف تحريم ها و مخالفت هاي صورت گرفته از سوي غربي ها -خصوصاً آمريكا- كشورها از قدرت هاي سلطه جو ديگر حرف شنوي نداشته و مستقل از آنان عمل مي كنند.سال هاست كه آمريكا با همراهي رژيم صهيونيستي و برخي متحدان اروپايي و منطقه اي خود خصوصاً به بهانه پرونده هسته اي كشورمان، در تلاش اند كه ايران را در عرصه بين المللي منزوي كنند. برگزاري 2 اجلاس مهم آن هم به فاصله چند هفته در تهران ، نشان دهنده شكست پروژه هاي آنهاست. هرچند مي توان به برپايي اين 2 اجلاس بين المللي، برگزاري 2 رزمايش موفقيت آميز و بزرگ سپاه و ارتش در آبهاي خليج فارس، درياي عمان و اقيانوس هند را نيز افزود كه قدرت نظامي و دفاعي ايران را در كنار قدرت ديپلماسي كشورمان مي نشاند"

آخر نان مردم بریدن وبی تفاوت نسبت به مطالبات شان بودن در عوض هزینه ی سنگین صرف همایش های نظامی و نمایش و آزمایش موشک های دور برد کردن کجا می تواند نام موفقیت آمیز داشته باشد به خصوص مسخره تر اینکه سخنرانی کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل که منجر به ترک چند نماینده کشور ها شد از جمله شامل نماینده ی آمریکا و دبیر کل سازمان ملل بود که هنگام سخنرانی هسته ای پاسدار احمدی نژاد ا سالن سخنرانی را ترک کردند . چونکه پاسدار گماشته احمدی نژاد به جای پاسخ دادن به موافقت توقف غنی سازی اورانیوم خواهان اخراج آمریکا از شورای حکام شد و مثل همیشه بر تغییر ساختار جهان تأکید نمود. این سخنرانی هم موفقیت آمیز نامیده شده است . زیرا که آنگونه موفقیت آمیز بود که پس از آن وزیر آدم ربا منوچهر متکی مجبور شد تا ضیاف شام بدهد و از اعضای شورای سازمان ملل دعوت نمود تا که در این ضیافت حضور داشته باشند . از جمله یک نماینده سطح پائین آمریکا برای سرکشی هم در این ضیافت شرکت کرد تا که بیشتر بر عمق موفقیت آمیز سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به آمریکا و سخنران وی مهر تأئید زده شود تا جائیکه وزیر آدم ربا منوچهر متکی مجبور شد اعتراف کند که ویزا برای 3 متهم جاسوس سازمان سیا گروگان گرفته شده ی آمریکائی در ایران صادر کند تا که به ایران سفر کنند وبا فرزندان خود دیدار داشته باشند تا که اکنون طلبه پاسدار یادداشت روز نویس بتواند پاسخ به موضع گیری اوباما رئیس جمهور آمریکا پیرامون اجلاس گروه 15 و بیانیه ی مشترک 3 جانبه داده با شد تا که بهتر ثابت کند واکنش اوباما این چنین نتیجه ی موققیت آمیز بودن سخنرانی پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل سپس بر گزاری موفیقت آمیز اجلاس دو روزه ی گروه 15 در تهران و بالاخره بیانیه ی مشترک 3 جانبه بوده است:

" علاوه آنكه اگر حضور موفقيت آميز رئيس جمهور در اجلاس بازنگري NPT در نيويورك را نيز به اين موفقيت ها اضافه كنيم همگي گوياي آن است كه عليرغم تلاش دشمنان، ايران نه تنها منزوي نشده بلكه توانسته است نقش اثرگذار و تعيين كننده خود در معادلات سياسي جهان و تغيير و تحول در عرصه نظام بين الملل را به خوبي ايفا كند. اوباما پيش از اين در يك نشست خبري درباره موقعيت ايران در مناسبات بين المللي با تكيه بر اتهامات واهي خود در پرونده هسته اي كشورمان گفته بود كه اينك جامعه جهاني عليه ايران متحدتر و اين كشور در جهان منزوي تر شده است!"

طلبه پاسدار یادداشت روز نویس با شیوه ی هنری حوزوی خود گوئی،خود خندی، عجب مردهنرمندی تبدیل به طوطی ای شده که فقط آنچه بهش تعلیم و آموزش داده شده را تکرار می کند. یا همچون پلیس راهنمائی سر 4 راه که با سوت کشیدن ودستان فلش وار به حرکت در می آورده تاکه جهت را نشان می دهد . اینهم چون بی اراده و متملق و چاپلوس و جارجی هست . پس می بایست برای خود شیرینی کردن ومشروعیت کاذب برای ولی ققیه نامشروع تراشیدن تبلیغ کند .در صورتیکه رژیمی که خامنه ای رهبرش است منفورترین در جهان می باشد . زیرا که کارنامه ی سیاه و ننگین محکومیت نقض مستمر حقوق بشر در جهان دارد . همینطور کشورپدر خوانده ی تروریست جهانی و محور شرارت نامیده می شود. همچنین رکوردار فراز مغزها و پیشتاز مرگ و میر در جاده هادر جهان می باشد که رتبه دار اعدام و مصرف مواد مخدر در جهان دارد. اما معلوم نیست که چگونه طلبه پاسدار یادداشت روز نویس به این نتیجه رسیده است که دعوت کردن چند رهبر یا نماینده ی کشورهای جهان سم به تهران تا در اجلاس دو روزه شکر سرخ خوری مقدمه ی حلوا خوری عقب نشینی غنی سازی 20% اورانیوم در تهران شرکت داشته باشند که ادعال مستقل بودن هم کرده است این قلم بر دست متملق و چاپلوس که جهان را در ایران و رهبری اش در بیت جماران خلاصه کرده است از استقبال کشورهای گروه 15 در اجلاس دو روز تهران و دیدار برخی با ولی فقیه گفته و با فرافکنی از انزوای آمریکا یاد نموده است و با آویزان شدن به رهبر لوطی جماران شده و از وی نقل قول کردن که قدرت جوئی آمریکا بلای بشریت شده است و در دنباله اشاره به بن بست رسیدن نظم نوین آمریکا کرده و بالاخره مدعی شده چون صدای شکستن استخوان های در اجلاس دو روزه ی تهران شنیده شد که نتیجه این است که اینگونه آمریکا به آخر خط پایان اضمحلال خود نزدیک شده است :

"استقبال كشورهاي عضو گروه 15 از نشست تهران برخلاف ادعاي رسانه هاي غربي و مخالف ايران، بيش از هر چيز ديگر منجر به انزواي آمريكا شده استامروز ملت ها و دولت ها هوشيار شده اند. نظام تك قطبي حاكم بر جهان از هم پاشيده و نظم نويني كه آمريكا سنگ آن را به سينه مي زد به بن بست رسيده است.. حاكميت و سلطه زورگوياني چون آمريكا در جهان رو به اضمحلال است و به خط پايان نزديك شده است.مقام معظم رهبري نيز در ديدارهاي رؤساي جمهور شركت كننده اجلاس تهران بر اين نكته تأكيد داشتند كه «خصلت مداخله جويي قدرتها، بلاي بزرگ بشريت است و تنها راه مقابله با آن همكاري بيشتر كشورها و ملت هاي مستقل است.»با توجه به رويگرداني جامعه بين الملل از سياست هاي آمريكا و توزيع قدرتي كه عرصه جهاني دير يا زود شاهد آن خواهد بود، انتظار مي رود دنيا به زودي شاهد محو نفوذ و قدرت آمريكا در جايگاه ابرقدرتي جهان باشد.روي ديگر سكه برگزاري اجلاس گروه 15 در تهران، شنيدن صداي شكستن استخواني ديگر از پيكره پوشالين ابرقدرتي آمريكا و سلطه او بر كشورهاي در حال توسعه جهان بود"

در خاتمه اینکه دیگربطور علنی مردم ومطالبات شان به حاشیه ی فراموشی سپرده شده اند . زیرا که برخلاف گذشته که پاسدار گماشته احمدی نژاد که با تور سفرهای ماراتونی استانی که هم تبلیغات ریاست جمهوری می کرد. هم اینکه از پروژه ی هسته ای دفاع و تبلیغ می نمود . آن موقع این پاسدار گماشته مجبور بود با وارونه گوئی به نام ملت مانور تبلیغاتی دهد و وانمود کند که گویا ملت مدافع و پشتیبان پروژه ی هسته ای می باشند آنگونه که اصلاً برای شان تحریم های اقتصادی مهم نیست که رشد تورم و گرانی و فقر وبیکاری ار مغان داشته است . زیرا که می بایست فریاد می زدند که انرژی هسته ای حق مسلم ماست بطور اجباری و بطورا بزاری هم نام ملت برده می شد . ولی اکنون که مسئله تحریم اقتصادی جدی شده است . به خصوص که نقش کودتای پاسداران و تسلط شان بر تأسیسات هسته ای و پیگیری اهداف دسترسی شان برای دسترسی به سلاح هسته ای آشکار شده ا ست که هم نام پاسداران و هم شرکت های پوششی زیرسلطه شان در لیست تحریم ها برده می شود . موجب شده است که عجیب کک برتوی تنبان کودتا گران نا مشروع بی افتد .پس دست به تلاش مذبوحانه می زنند تا که هر طوری شده تحریم اقتصادی در شورای امنیت ساز مان به تأخیر بی افتد . ازسوی اجلاس از پس اجلاس از جمله اجلاس گروه 15 در تهران بر گزار می کنند و با وعده دادن موافقت انتقال اورانیوم غنی شده به مقامات ترکیه و برزیل اینان راسریع به تهران می کشانند تا بیانیه مشترک منتشر کنند . بنابراین چون اکنون پاسداران کودتا گرو رهبر لوطی جماران و گماشته اش احمدی نژاد نمی توانند از ملت سوء استفاده ابزاری کنند لذا ترجیح داده شده است تا که نامی ازشان برده نشود تا تداعی کننده ی شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست نگردد و تبدیل به داستان تف و تاق و ریش نشود .

هوشنگ- بهداد

http://www.kayhannews.ir/890229/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 29 ار دیبهشت ماه سال1389