احساس (گفت و شنود)

گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 9خرداد - 89

گفتم : چرا این سربازجوی بد طینت خناس؟

چنین به پیسی فتاده است و هم افلاس؟

گفت : برای اینکه رسیده به این احسا س

اززمان گوساله تا حال گاو بوده این نسناس

گفت: بعد از شكست فتنه 88 گروههاي اپوزيسيون بدجوري به جان هم افتاده و يكديگر را به باد فحش گرفته اند.
گفتم: خب! حيوونكي ها تازه همديگر را شناخته اند.
گفت: گروههاي ضدانقلاب قديمي تر مثل منافقين و سلطنت طلب ها به آن عده از مدعيان اصلاحات كه به آمريكا و اروپا پناهنده شده اند بيشتر فحش مي دهند.
گفتم: چرا...؟!
گفت: به اين عده از مدعيان فراري اصلاحات و مخصوصاً مهاجراني و آن نماينده زن مجلس ششم مي گويند شما بعد از اين كه مردم دست رد به سينه تان زدند مخالف جمهوري اسلامي شده ايد.
گفتم: نه بابا! اين حيوونكي ها از اول هم نفوذي و كاسه ليس آمريكا و اسرائيل بودند و... شخصي به دكتر مراجعه كرد و گفت؛ آقاي دكتر، احساس مي كنم گاو هستم. دكتر پرسيد؛ از چه زماني اين احساس به شما دست داده است؟! و يارو جواب داد؛ از همان وقتي كه گوساله بودم
!

گفت : سر بازجوی نا لوطی

این نماینده ی رهبر لوطی

قاطی کرده می دهد سوتی

زده رو دست بازجوی طاغوتی

شده عجیب کرده قاطی این بازجو؟

گفتم : برای چه قاطی کرده است؟

چرا چنین به پیسی فتاده است؟

گفت : چون وی می کند شیمی در مانی

جنس مواددار تو رگ میزنه برای تقویت ایمانی

بدجوری خط خطی کرده روح و روان و اعصاب

هذیان گوئی می کند چون اوضاعش شده خراب

پاچه گیری می کند این ازهمه بازجوی اوین

تا انتقام گیرد از رقیب مغلوب و هم مخالفین

از مجاهدین گرفته تا شاهی و هم مهاجرانی

تا موسوی و کروبی و خاتمی ،هم رفسنجانی

تا هر صدای انتقادی و حتی فاطمه حقیقت جو

فحاشی با پرخاشگری می کند این کینه جو

با خود ریشخند کردن و روش بازجوئی دادن تحلیل

به جز مشائی همه می کند همکار آمریکابا اسرائیل

گفتم : چرا این سربازجوی بد طینت خناس؟

چنین به پیسی فتاده است و هم افلاس؟

گفت : برای اینکه رسیده به این احسا س

اززمان گوساله تا حال گاو بوده این نسناس