گزیده خبرهای 20 اردیبهشت – 89 قسمت - 2

شهرام ناظری» در كيش كنسرت می‌دهد

عجب شهر شهر گل و بلبلی شده است . زیرا از یک سو قبر استاد بنان در کرج خرد و نا بود می گردد.از سوی دیگر در تهران به یک کنسرت هنری شبانه شبیخون زده می شود وتعداد 80 دخترو پسر بازداشت می شوند و با اینان اتهام مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی زده شده است . از طرف دیگر دسته دسته اعدام می شوند که در بین شان معلم و یک زن کرد وجود دارد . ولی جالب است وهم عجیب زیرا که در چنین اوضاع و احوالی یک گروه کنسرت عازم لوس آنجلس می شود تا که گوید عمر هنرمندان سالخورد گان طاغوتی بسر آمده و اکنون دور دور ما جوانان هنرمند است. همچنین کنسرت هنری 17 نفره شهناز هم راهی استرالیا شده است که مشغول اجرای کنسرت می باشد . اکنون هم گزارش خبری این کنسرت آینده در جزیره ی کیش مخابره شده است؟!

كنسرت ناظري اوايل خرداد در هتل بين المللي داريوش برگزار مي‌شودفارس: شهرام ناظري اوايل خرداد در جزيره كيش به اجراي برنامه مي‌پردازد.‌در اين كنسرت كه به مناسبت گراميداشت روز ملي خليج فارس در جزيره كيش برگزار خواهد شد، شهرام ناظري به همراه گروهش به روي صحنه مي‌روند.در اين اجرا شهرام ناظري گلچيني از قطعات خود را مي‌خواند.اين خواننده همچنين چندي پيش قرار بود به همين مناسبت در بندر بوشهر نيز كنسرتي داشته باشد كه متاسفانه برگزار نشد.كنسرت ناظري اوايل خرداد در هتل بين المللي داريوش برگزار مي‌شود.

فائزه هاشمی و جزئیات دیدار با باهنر

http://www.fararu.com/vdcjatex.uqeahzsffu.html

اینهم یک مورد دیگر جائیکه یک زن سیاسی در میان اعام شدگان اخیراست . همینطور روزانه و همسران ومادران و اعضای خانواده های داغدار و عزادار زندانی سیاسی در جلوی زندان اوین یا دانشگاه تهران تجمع اعتراضی بر پا می دارند . یا اینکه بخشی از زنان بدلیل فقر اقتصادی و فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی نا چاراً به تن فروشی تن می دهند . اما اکنون برخی از زنان همچون فائزه ی رفسنجانی ی در این نظام ضد بشری زن ستیز درجه دوم خوانده می شود با نایب رئیس بازار مکاره ی هشتم کهیک عضو باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه است دیدار نمایشی بر گزار نموده است .

فائزه هاشمی خبر داد که ائتلاف اسلامی زنان با حضور زنان اصلاح طلب و اصولگرا در روزهای اخیر دیداری با محمدرضا باهنر، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشتند. فائزه هاشمی در توضیح جزئیات دیدار با باهنر افزود: این دیدار که از سوی مریم بهروزی دبیرکل جامعه زینب هماهنگ شده بود، با هدف مطرح کردن مسائلی که زنان را تهدید می کند، برگزار شد. فائزه هاشمی ادامه داد: دغدغه ائتلاف اسلامی زنان در این دیدار این بود که کاری نکنید که به نام خدمت به زنان ظلم شود و اشتغال نیمه وقت زنان شاید به ظاهر به نفع زنان باشد اما در دراز مدت موجب می شود تا کارفرمایان نسبت به استخدام زنان اقدام نکنند. این فعال سیاسی با بیان اینکه در اینجلسه فاطمه راکعی و معصومه ابتکار گزارشی در زمینه آسیب های زنان ارائه دادند نیز افزود: به نظر می رسید باهنر پس از شنیدن این موضوعات درباره موضوعاتی همچون لایحه حمایت از خانواده و اشتغال نیمه وقت زنان که در مجلس در حال بررسی است، با ائتلاف زنان همراه و با نظر ائتلاف موافق است .

احمدی‌نژاد: با صدور هر قطعنامه یک پله بالاتر می‌رویم

http://www.fararu.com/vdcaiyny.49n0w15kk4.html

اگر اینگونه است که این پاسدار کمدی و گماشته احمدی نژاد ادعا کرده است که قطعنامه های تحریم شورای انیت سازمان ملل موجب بالا رفتن می شود پس برای چه وزیر آدم ربا منوچهر متکی در آمریکا ضیافت شام برای اعضا یا نمایندگان شورای امنیت سازمان ملل بر گزار کرند تا با نمک گیر کردن اینان موجب اخلال در این بالا رفتن ها شود؟ گفته می شود رب ولی نه به این غلیظی.

رئيس‌جمهور تاكيد كرد : قطعنامه‌هایی که امریکا علیه ملت ایران صادر می‌کند، گرچه‌ که ما اسقبال نمی‌کنیم ، اما اگر اتفاق بیافتد در نظر ملت ایران پشیزی ارزش ندارد و ملت ایران همچنان برسکوی افتخار ایستاده است. مي‌خواهند با صدور قطعنامه ايران را پایین بكشند، درصورتی که با صادر نمودن هرقطعنامه ایران یک پله بالاترمی‌رود.

عکس / کریم آباد زاهدان

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16526

اینهم تصاویر مخابره شده از زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان است که نمونه ای دیگر از بالا رفتن ادعای پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد . چونکه به وضوح بیانگر زندگی فقر و فلاکت مردم محروم این سر زمین سوخته شده می باشد . آنهم در شرایطی که غارتگری و پول شوئی دزدان حاکم ادامه دارد و هرروز بیشتر گندش در می آید . همچنین پاسداران کودتا با شتاب در شرف اشتغال و مصادره کردن امول ملی و دولتی می باشند.

خاطره تلخ احمدی نژاد از دوران مدرسه

http://www.fararu.com/vdcgnw9t.ak9u74prra.html

چرا پاسدار گماشته احمدی نژاد خالی بند نگفته است که تعطیلی کارخانه ها و بیکار شدن کارگران حقوق دریافت نگرفته جزو کدامین بخش خدمات دولتی و پیشر فت و ترقی جامعه و شکوفائی استعداد و روی پا ایستادگی و اعتماد به نفس یا ود باوری ملت می باشد؟ چرا وی نگفته است که برای چه اکنون گزارش شده که قطعات یدکی پیکان از چین وارد می شود؟ چرا گفته نشده که این شعر ها چه بوده اند؟ آیا نتیجه ی آن شعر های بد دوران مدرسه بوده است که اکنون در روز معلم تهاجم به تجمع معلمان یا اعتصاب کنند گان معلم می شود و تعدادی معلم دستگیر و روانه ی زندان می شوند سپس فر زاد کمانگر معلم کرد همراه 4 زندانی سیاسی دیگر اعدام می شوند؟

رئيس جمهور گفت: از خاطرات تلخ من در دوران مدرسه شنيدن شعر‌هايي بود كه مي‌خواندند و در دهان بچه‌ها انداخته بودند تا ملت ايران را تحقير و دنيا‌پرستان را بزرگ جلوه دهند و خدا را شكر مي‌كنم كه ملت ايران همه اين تارهاي عنكبوت را برهم كوبيد و امروز قله‌هاي پيشرفت را يكي پس از ديگري فتح مي‌كند. امروز به فضل خدا كاروان پيشرفت ملت ايران با سرعت روز افزون در حال حركت آن عنصري كه يك ملت را بالا مي‌برد و به قله‌هاي مرتفع مي‌رساند ايستادن روي پاي خود، اتكا به توانمندي‌هاي ذاتي خود و توكل بر خداست و اين همان چيزي كه دشمن تلاش مي‌كند تا آن را از ما بگيرد و بسياري از اين سر و صداها براي اين است كه ذهن و دل ما را از راهآرمان توانمندي‌هاي خود منحرف كنند و ببينيد كه آنها در ارائه محصولات خودشان چقدر ملت‌ها را تحقير مي‌كنند و آنها با روش‌هاي نوين روانشناسي تبليغ مي‌كنند و جوري خودشان را جلوه مي‌دهند كه همه ناتوان معرفي كنند و خودباوري ملت‌ها را بگيرند و آنها خودشان را در اوج و شكست ناپذير و ملت‌هاي ديگر را در ذلت معرفي مي‌كنند و آن ملتي موفق است كه خودش را بشناسد و روي پاي خودش بنشيند و خود را باور كند و حركت كند. .احمدي‌نژاد با اشاره به شرايط ورود كارخانه پيكان به ايران گفت: من به ياد دارم كه در آن زمان يك كارخانه از رده خارج و دست چندم و ورشكسته را با هزاران تبليغ و منت و احتمالا با قيمت بالاتري از آن قيمت واقعي به ايران تحميل كرده‌اند و چه بساطي در كشور برپا كرده‌اند و آن روز به كسي مي‌گفتي كه ما بايد خودمان خودرو بسازيم يعني خودرويي كهاز صفر تا 100 آن براي خودمان باشد شايد كساني كه اين حرف را باور مي‌كردند تعدادشان از انگشتان دست كمتر بود و آنها به گونه‌اي زمينه را چيده بودند و حلقه‌هاي وابستگي را به هم متصل كرده بودند كه هيچ كس دراين كشور به فكر كار، خلاقيت و به فكر ساختن نباشد. وي افزود: از خاطرات تلخ من در دوران مدرسه شنيدن شعر‌هايي بود كه مي‌خواندند و در دهان بچه‌ها انداخته بودند تا ملت ايران را تحقير و دنيا‌پرستان را بزرگ جلوه دهند و خدا را شكر مي‌كنم كه ملت ايران همه اين تارهاي عنكبوت را برهم كوبيد و امروز قله‌هاي پيشرفت را يكي پس از ديگري فتح مي‌كند.

این برخی از نظرات بازديدکنندگان که در پائین این در این سایت خبری نسبت به ادعای کمدی بازتاب داده شده است . جالب می باشد زیرا که این پیام ها چنین می باشند.

در هیچ جای دنیا کسی تلاش نمیکند که همه چیزها را بومی سازی (!!!) کند. به عنوان یک فرهنگی قدیمی می گویم که چنین شعرهایی هرگز سروده و ترویج نشده است. اگه روزی ده تا کارخانه تعطیل بشه کسی عین خیالش نیست اگه صدها کارخانه حقوق پرسنل شان ششماه و یکسال عقب افتاده باشه عیبی نداره و درست میشه !! اما برای افتتاح یک کارخانه حداقل پنجاه هزار بار از تلویزیون تبلیغ میشه ؟؟؟!!!! منظور ايشان كدام شعر هاست كاش مثال مي آورد ؟! شايد هم منظورش رنج و گنج بوده كه فرهنگ كار و تلاش را ترويج مينموده ؟!!

بهمنی: بانك‌ها ديگر منابعي ندارند

http://www.fararu.com/vdci55a5.t1ayu2bcct.html

نظر پایانی این گزارش خبری جالب است زیرا که برجسته کردن تناقضات آماری می باشد که هیچ اساس و مبنای ثبت علمی و ریاضی ندارد جز اینکه اثبات دروغ از پس دروغ است و اکنون نیز آنگونه بانک ها ور شکست شذده اند که اعتراف شده منابع ندارند

او در ادامه گفت: يونان در سال 2009 در رتبه 81 كشورهاي جهان از نظر شاخص آزادي اقتصادي بود كه در حال حاضر در پايين‌ترين رده قرار دارد. او در ادامه به ميزان نقدينگي نيز اشاره كرد: نقدينگي در پايان سال 88 به 233 هزار ميليارد تومان نيز رسيد كه اين نشان از در پيش گرفتن سياست‌هاي انبساطي در بانك مركزي است در پايان سال 87 نقدينگي حدود 15،9 درصد بود در حال كه در پايان سال 88 به 23،9 درصد افزايش يافته است. ...بهمني در پايان اشاره كرد: تورم در پايان سال 87 حدود 25،4 درصد بود كه در پايان سال 88 به 10،8 درصد رسيد .... ولی آقای رئیس جمهور که در خرداد 88 در آن مناظره های معروف، نرخ تورم را 12 درصد اعلام میکردند و همین آقا بهمنی نیز با سکوت خود آن را تایید میکردند! حالا میگویند 25 درصد بوده است؟

یک نماینده تهران در بيمارستان بستری شد

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=110067

این بسیجی سابق وکیل الدوله که یکی از مجرمان دست اندر کار پرونده ی قتل های بازداشتگاه کهریزک می باشد اطلاعات گسترده ای دارد نکند طرح واجبی خور کردن وی به ترفند و روش دیگری تدارک دیده شده است؟ یک زمانی نمایندگان مجلس ششم را با هواپیما مسافری یا توی دره فرستادن کلک شان را می کنند . اکنون با صحنه ی تصادف خود رو یا راهی بستری شدن توی بیمارستان ززهر چشم گیری می کنند.

پرويز سروري نماينده تهران و دبير مجمع نمايندگان استان تهران كه عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نيز است، از روز گذشته به دليل بيماري قلبي در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري شد. فارس: پرويز سروري نماينده تهران به دليل مشكلات و بيماري قلبي در بيمارستان بستري شد.پرويز سروري نماينده تهران و دبير مجمع نمايندگان استان تهران كه عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نيز است، از روز گذشته به دليل بيماري قلبي در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري شد.وي هم‌اكنون در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان بستري است.به گزارش فارس هفته گذشته حسين نقوي نماينده ورامين و عضو كميسيون امنيت ملي مجلس نيز هنگام بازگشت از ورامين به تهران، تصادف مي‌كند و پس از چند روز بستري شدن از بيمارستان مرخص مي‌شود، وي هم‌اكنون از ناحيه دست و پا دچار آسيب ديدگي شده است

ضد انقلاب یک نفر زنده را اعدام کرد !

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=110066

لابد دو فقره اعدام های 6 نفره و 5 تن از زندانیان سیاسی که در میان شان یک زن و یک معلم کرد بودد اینان نه زندگانی بودند که از سوی دژخیمان حرفه ای آدم کش جان شان گرفته شد ، بلکه جزو مردگان بی جانی بودند که فقط نام شان مخابره شده است . حتماً که این اقدام هم کار ضد انقلاب بوده است و تا کنون هیچ افغانی هم در ایران اعدام نشده و الکی گفته شده است که تعداد 3000 هزار افغانی در لیست اعدام می باشند؟

در تصاویر منتشر شده از سوی این سایت ها تصویر آقای «تمنا» دانشجوی دوره دکتری یکی از دانشگاههای تهران حضور دارد که دقایقی قبل با ابراز تعجب از انتشار عکس خود به عنوان یکی از اعدامی ها، از این گاف بزرگ ابراز حیرت کردعناصر ضد انقلاب در جوسازی های ناشیانه خود دچار گاف بزرگی شده اند.به گزارش خبرنگار «فردا»، پس از آنکه خبر اعدام چند تن از عناصر گروهکهای ضد انقلاب که در عملیات تروریستی نقش داشته اند منتشر شد، برخی رسانه های معاند سعی در منحرف نمودن افکار عمومی درباره جنایات این افراد شدند.بنابراین گزارش اما در این میان برخی از این رسانه ها که در خبرسازی های خود شتاب کرده اند با انتشار یکی از دانشجویان افغان که هم اکنون در صحت کامل به سر می برد دچار گاف بزرگی شدند.در تصاویر منتشر شده از سوی این سایت ها تصویر آقای «تمنا» استاد یکی از دانشگاههای افغانستان است که با ابراز تعجب از انتشار عکس خود به عنوان یکی از اعدامی ها، از این گاف بزرگ ابراز حیرت کرد

رئیس دیوان محاسبات کشور:برخی پرداخت های وزارت نفت غیر قانونی بود

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=110042

برجسته کردن ربوده شدن مبلغ یک میلیارد دلار فروش نهم واریز نشده به خزانه در دولت نهم که اکنون زیر پوشش اختلاف حساب مطرح شده است

وزارتخانه‌هاي اقتصاد و كشور و شركت‌هاي حوزه نفت و بانك بيشترين انحراف را در تفريغ بودجه سال 87 داشتند.رئیس دیوان محاسبات کشور از تهییه گزارشی درباره سفرهای استانی و ارسال آن به مجلس و ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در اين زمينه برخي مصوبات محقق شده، برخي محقق نشده و برخي هم نيمه‌كاره مانده است.به گزارش سرویس اقتصادی‌«فردا» و به نقل از خبرگزاری ها، رحمانی فضلی در نشست خبری خود با خرنگاران تصریح کرد که وزارتخانه‌هاي اقتصاد و كشور و شركت‌هاي حوزه نفت و بانك بيشترين انحراف را در تفريغ بودجه سال 87 داشتند.رئيس ديوان محاسبات كشور همچنین با بیان اینکه 70 درصد تخلفات مالي ناشي از عدم آگاهي و جهل به قانون است، افزود: برخي پرداخت‌هاي وزرات نفت به اشخاص حقيقي و حقوقي بدون مجوز و غيرقانوني بوده است. 50 هزار ميليارد تومان معوقه بانكي معدني كه 850 ميليارد تومان ارزان فروخته شده بود. ماجراي يك ميليارد دزدي نبودرحماني فضلي با اشاره به موضوع يك ميليارد تومان هم اظهار داشت: براي دادسرا اين موضوع احراز نشده كه دادخواست بنويسند لذا اين مسئله در هيئت عمومي مطرح و اگر راي داده شود مجددا به هيئت مستشاري خواهد رفت ولي تا آن زمان راي دادسرا براي ما سند است.رحماني فضلي تصريح كرد: در زمينه يك ميليارد هم ما اعلام كرديم كه دزدي نشده بلكه اختلاف حساب است؛ در مراحل رسيدگي‌ها هم موضوع تخلف محسوب مي‌شود و رسيدگي‌ها براي كشف متخلف و نحوه برخورد صورت مي‌گيرد. لذا ما اطلاع‌رساني مناسب را كرده‌ايم به نحوي كه مي‌توانيد بيانيه‌هاي ديوان را در مورد مسائل مختلف روي سايت ديوان محاسبات مشاهده كنيد

ورود 3نفر به آکادمی ملی المپیک ممنوع شد

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=110051

در کدام بخش یا نهاد رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و رشوه و تبعیض اختلاف و جنگ قدرت وجود ندارد؟

محمد هادی منصوری (مشاور ریاست کمیته ملی المپیک و بازرس در امور این کمیته)، حامد شریف زاده (مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک) و مرتضی ضرابی (نماینده ویژه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری در آکادمی ملی المپیک و هتل این آکادمی) نفراتی هستند که بر اساس دستور حراست مجموعه ورزشی انقلاب حق ورود و خروج از طریق درهای این مجموعه را ندارند.مهر: به دنبال اختلافات سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک در نحوه تردد مراجعین آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و بر اساس دستور کتبی حراست مجموعه ورزشی انقلاب ورود و خروچ سه نفر به داخل مجموعه ممنوع شده است

فیلم / همسر مهرداد کمانگر (برادر فرزاد کمانگر) : ما راهی تهران هستيم

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16558

رژیم جهل و خرافات و جنگ و جنایت و غارتگر دروغ را توجیه گر جنایات خود کرده است و آدمکشی را خیلی ساده حرفه انسان کشی خود کرده است . فقط این دانشجوی دانشگا هیان آگاه و مبارز هستند که تبدیل به افشاگر دروغگویان و عوامفریبان حاکم شده است. نه خانواده فر زاد کمانگر که دانش آموزان این معلم اعدام شده عزادار هستند البته که این دانش آموزان همگی فرزاد کمانگر ها خواهند شد.

تجمع خانواده زندانیان سیاسی اعدام شده، فردا صبح مقابل دانشگاه تهران

مگر قرار است که در برابر جنایات دژخیمان ضد انسانی نا مشروع و کودتائی حاکم سکوت کرد و کوتاه آمد و هیچگونه واکنش اعتراضی انجام نداد آنهم از سوی خانواده های عزیزان از دست داده ی اخیر؟

خانواده های زندانیان سیاسی اعدام شده با همراهی تعدادی از فعالان مدنی اعلام کرده اند که فردا در تهران دست به تجمع اعتراضی خواهند زد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی اعدام شده در روز جاری که تماماْ ساکن شهرستان بوده اند برای برگزاری یک تجمع اعتراضی به سمت تهران به راه افتاده اند. این خانواده ها اعلام کرده اند تجمع اعتراضی خود را از ساعت ۱۱ صبح فردا مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه در مقابل درب ورودی دانشگاه تهران برگزار خواهند کرد، خانواده های داغدار بدین وسیله از عموم مردم و وجدانهای بیدار جهت حضور در تجمع مورد اشاره دعوت نموده اند،

فیلم / تظاهرات ضد اعدام های امروز در لندن

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16545

عزا عزاست امروز ملت در بند ایران صاحب عزاست امروز خامنه ای قاتله ولایتش باطله

فیلم / حمله به سفارت ايران در لندن

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16553

فیلم / تظاهرات مقابل سفارت ج ا در پاريس

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16548

فیلم / مصاحبه با وکیل اعدام شدگان امروز

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16547

عدالت یا بی عدالتی عینی همین که متهم قربانی بدون اطلاع وکیل مدافع قربانیان را اعدام شده اند.که طبق اعتراف وکیل قربانی فرزاد کمانگر 100% بی گناه اعدام شده است.

چهار تن از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان بازداشت شدند

لابد جنایتکاران حاکم کودتائی این معلمان گروگان گرفته اند تا هم فضای ارعاب و وحشت و سانسور و خفقان را در منطقه ی کردستان ایران تحمیل کنند . هم اینکه اینان را بر توی لیست اعدام های بعدی بگذارند.

عصر امروز چهار تن از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، آقایان پیمان نودینیان، ملکی، زارع و زندی نیا ، چهار تن از اعضای کانون صنفی معلمان کردستان از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.بنا بر این گزارش، در طی روز های اخیر فشار بر فعالان صنفی معلمان در سراسر ایران افزایش یافته است.شایان ذکر است، صبح امروز نیز پس از گذشت یک روز از پایان هفته معلم فرزاد کمانگر، معلم زندانی در زندان اوین اعدام شد

افزایش تدابیر امنیتی در مناطق کردنشین در پی اعدام زندانیان سیاسی

آیا این تدبیر امنیتی نشان از قدرت است یا نه نمایش ضعف آشکار قاتلا ن حاکم از واکنش اعتراضی مردم دلیر کردستان می باشد؟

خبرگزاری هرانا - نیروهای انتظامی در مناطق کردنشین خصوصا در منطقه کامیاران، سنندج و مهاباد در راستای مقابله با اعتراضات احتمالی مردمی پس از اعدام زندانیان سیاسی مستقر شده اند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، نیروهای امنیتی و انتظامی پس از اعلام اعدام ۵ زندانی سیاسی کرد که ۴ تن از آنان به نامهای فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی و شیرین علم هولی زندانیان کرد بوده اند به مناطق کردنشین به صورت بی سابقه ای گسیل شده اند، این نیروها در مناطق کامیاران، سنندج و مهاباد بیشترین حضور را دارند

عکس / فرزاد کمانگر، شيرين علم هولی و فرهاد وکيلی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16532

اینان جزو قربانیانی می باشند که ناشی از سیاست مداخله گری در امور داخلی عراق هستند . زیرا که حاکمان کودتاگر نا مشروع برای انتقم گرفتن از کردهای عراقی و ترکیه ای و ایرانی دست به این جنایت زده اند.

دویست تن از ایرانیان معترض به اعدام در ایران در پاریس بازداشت شدند

دوبار اینگونه خوشرقصی کردن پلیس فرانسه ی دولت سار کوزی برای چیست؟ آیا به خاطر آزادی یک تبعه ی خود در ایران است که پلیس دست به چنین اقدام ضد انسانی زده است؟ آیا اینگونه اقدامات موجب افزایش اعدام ها در ایران و شریک جرم شدن با قاتلان ملت ایران نمی باشد؟

به گزارش خبرنگار پویا خبر عصر امروز بیش از دویست و پنجاه تن از ایرانیان مبارز و معترض در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس اجتماع کرده و با سر دادن شعارهایی علیه رژیم جمهوری اسلامی اعتراض خود را نسبت به اعدام پنج از مبارزان کرد ابراز داشتند. ایرانیان مبارز با حمله به سفارت ایران موفق شدند دوربین های کار گذاری شده در حیاط سفارت ایران را از کار بیاندازند. اما گروههای مختلف پلیس فرانسه با محاصره معترضان بیش از دویست از ایرانیان مبارز را دستگیر و هم اکنون در بازداشتگاه پلیس منطقه هجده پاریس بسر می برند. ایرانیان بازداشت شده از طریق ارسال اس ام اس تقاضا کرده اند تا هموطنان مقیم پاریس برای آزادی آنان در مقابل بازداشتگا پلیس منطقه هجده پاریس اجتماع نمایند.فرهنگسرای پویا – پاریس – نه ماه مه دو هزار و نه

واکنش وزارت کشور به تجمع در22خرداد

مضحک و کمدی اینکه هیچ دژخیم یا مهره سرکوبگر سر و سوزنی از موضع نمایندگی مردم داشتن کوتاه نمی آید . البته بدون آنکه اگر این ادعای نقل قول کردن از سوی مردم درست باشد . سئوال است پس چرا مدتی جلو تر از سالگرد کودتای 22 خرداد این چنین کودتا گران حاکم به وحشت افتاده اند؟

معاون سياسي وزير كشور گفت: مردم تحت تاثير حركت‌هاي نمايشي قرار نمي‌گيرند.به گزارش ايسنا ، صولت مرتضوي عصر روز يكشبه در جمع خبرنگاران پيش از جلسه هيات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد اقدامات برخي سايت‌ها براي برپايي راهپيمايي و تجمعات در سالگرد انتخابات دوره دهم رياست جمهوري اظهار كرد: اوضاع و احوال كشور به گونه‌اي است كه توطئه‌هاي دشمنان براي مردم مشهود شده و مردم از اينحركت‌هاي نمايشي تحت تاثير قرار نمي‌گيرند.وي اضافه كرد:‌ در عين حال دستگاه‌هاي مختلف پيش‌بيني‌هاي لازم را در اين خصوص دارند

شکنجه مادر برای پذیرش اتهامات از طریق تهدید فرزندانش

همانگونه که تا حال چندین بار تأکید شده اسات تا این رژیم جنایتکار ضد بشر حاکم باشد به جز افزایش جنایات و اعمال ضد بشری که نمود سند جنایت علیه ی بشریت است برای ادامه ی بقای حکومت ننگینش ادامه خواهد یافت مگر اینکه شرایط به سمت حکومت سکولار تغییرات دمکراتیک سوق داده شود

ندای سبز آزادی : فاطمه خرم جو برای پذیرش اتهام ارتباط با بیگانگان به شدت تحت فشار است.بر اساس گزارش های رسیده از داخل اوین ، فاطمه خرم جو که در هفته گذشته تحت بازجویی همراه با توهین و فحاشی قرار گرفته، بازجویان اطلاعات به دروغ به وی گفته اند که دخترش لاله را که پس از دستگیری وی به مدت پنج روز بازداشت کرده بوده، کشته اند.شوک ناشی از این خبر موجب شد تا وی در هنگام بازگشت از بازجویی بی هوش شده و به شدت زمین بخورد. به طوری که مسئولان بند زنان زندان اوین پس از تحویل گرفتن او از ۲۰۹ به شدت به ماموران زندان در خصوص وضعیت جسمی او اعتراض کرده و گفته اند که ما او را سالم به بند ۲۰۹ فرستادیم و ناسالم تحویل گرفته ایم.بازجویان خرم جو در پاسخ به اعتراض مسئولان بند زنان عنوان کرده اند که فقط قصدترساندن او را داشته اند.همین گزارش حاکی است که بازجویان در جلسات متعدد از او خواسته اند که اظهارپشیمانی و ندامت کند تا به او کمک کنند، ولی او تاکید دارد که حاضر نیست برای کاری که نکرده است عذرخواهی کند.فاطمه خرم جو در نیمه شب ۱۷ دی ماه ۱۳۸۸، توسط هشت مامور امنیتی مرد به همراه یک مامور زن بازداشت شد. ماموران امنیتی با عنوان کردن آنکه «مامور ستاد مبارزه با مواد مخدریم و باید منزل شما را تفتیش کنیم» وارد خانه شده و بدون دلیل مشخص وی را بازداشت کرده اند. پس از بازداشت، اتهام اصلی فاطمه، تماس با تلویزیون های بیگانه مطرح شده استفاطمه زن ۵۳ ساله ای است که پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۰ برای تامین زندگی خود و بچه های اش راننده تاکسی درمسیر تهران – قم شده است ، دارای یک فرزند پسر و ۵ دختر است. پسر وی، عقب مانده ذهنی است. یکی از دختران او پس از طلاق با پسر هفت ساله اش پیش آن ها زندگی می کند و فاطمه مسئول تامین زندگی پسر، سه دختر و نوه اش است.بازجویان خرم جو را از طریق تهدید فرزندانش تحت فشار گذاشته اند و سعی می کنند از این طریق او را به قبول اتهامات بی اساس وادارکنند. تهدید فرزندانش بیش از هر چیز او را آزار می دهد و نمی داند تا کجا می تواند تاب این تهدیدها را داشته باشد.براساس گواهی درمانگاه اوین او در مراحل اولیه مبتلا به بیماری آلزایمر است.این زن تنها نان آور خانواده است و اکنون خانواده وی دچار مشکلات مالی فراوانی شده اند.هم اکنون وکلای این زندانی به این دلیل که اجازه حضور در دادسرای اوین را ندارند، نمی توانند برای او اعلام وکالت و پرونده وی را پیگیری کنند.

برادر فرزاد کمانگر: مقام‌های قضایی قول آزادی فرزاد را داده بودند

اوضاع خرت وخر حاکم دررن قوه ی قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض زیرا که پس از معاون شدن پاسدار آدمکش محمد باقر ذوالقدر در نهاد فاسد و آلوده اکنون قدرت ما نور و دست به جنایت زدن پاسداران گکودتا گر خیلی افزایش یافته است . زیرا که متهم ققبانی قول آزادی به خانواده اش داده شده را پاسداران کودتا گر اعدام کرده اند

راديو فردا، نیوشا بقراطی : سحرگاه روز یکشنبه پنج زندانی به اتهام عضویت در «گروهک های ضدانقلاب» در زندان اوین تهران اعدام شدند که چهار تن از آنان، از جمله فرزاد کمانگر، مرتبط با گروه پژاک معرفی شده‌اند؛ مهرداد کمانگر درباره اعدام برادرش با رادیوفردا گفت‌وگو کرده است؛ مهرداد کمانگر می‌گوید خبر اعدام برادرش را دوستانش از روی سایت‌ها به وی اطلاع داده‌اند؛ برادر فرزاد کمانگر همچنین می‌گوید که مقام‌های قضایی پیش از این قول آزادی وی را داده بودند. من شنیده‌ام که آقای خلیل بهرامیان، وکیل آقای فرزاد کمانگر رفته‌اند که در مورد صحت و سقم قضیه مطمئن شوند. شما خبر را از کجا دریافت کردید، آقای کمانگر؟ مهرداد کمانگر- من در کمال خونسردی به شما اعلام می‌کنم. نمی‌دانم شما برنامه زنده دارید. اخبار به گوش من رسیده به گوش همه خانواده رسیده. این آتشی است که خودشان روشن کرده‌اند. باید خودشان هم پایش بایستند. تمام سیستم اطلاعات، سیستم قضایی همه باید جوابگو باشند. این لحظه به بعد همه باید جوابگو باشند. اگر خبر موثق باشد. از چند سایت خبری مطلع شدیم. چند نفر دوستان تهران و خارج از کشور با ما تماس گرفتند. خبر سایت‌ها را به ما دادند. آخرین خبری که از برادرتان داشتید، چه بود؟دیروز ساعت چهار با ما تماس گرفت.چهگفتند؟هیچ، عادی، جز تلفنی که با مادر حرف زد، دیگر ارتباطی بعد از ساعت چهار نبود.هیچ مسئله خاصی در مورد احتمال اجرای حکم...نه اصلاً به هیچ عنوان. عادی عادی تلفنی با مادر تماس گرفت.از طرف مقام‌های قضایی چه؟ با شما قبلاً تماس گرفته بودند؟اصلاً کسی جوابگوی ما نیست. من با مسئول پرونده ایشان درتهران در تماس بودم. مکرراً ارتباط داشتم. از امروز به بعد ایشان به تلفن‌های من جواب نمی‌دهد. دفتر پیگیری اطلاعات به تلفن‌های من جواب نمی‌دهد. کسی به من جواب نمی‌دهد. آقای بهرامیان هم دادستانی رفته ولی تلفن ایشان هم قطع شده. ما از ایشان خبری نتوانستیم کسب کنیم که دادستانی چه خبری ممکن است به او داده باشد. خود آقای فرزاد کمانگر در مورد حکمشان چه می‌گفتند؟ در آخرین مکالماتی که داشتید. یعنی احتمال می‌دادند که ممکن است این حکم عوض شود یا امیدی نداشتند؟اینها به خودشان قول دادند. من حضوراً نشسته بودم. این مسئول پرونده گفت فرزاد هیچ گناهی نداشته و فرزاد باید آزاد شود. اگر هم قرار است مشکلی برای فرزاد ایجاد کرده باشند یا بکنند، خودشان مسئول‌اند. حتی رهبری مسئول است. کسی که به عنوان رهبری مملکت آن بالا نشسته، باید جوابگو باشد. آخرین حرف مقامات قضائی به شما چه بود؟که فرزاد هیچ گناهی نداشته و باید آزاد شود. تمام اینها را باید جوابگو باشند. مقامات قضایی به شما گفتند که آقای کمانگر گناهی ندارد و باید آزاد شود؟بله خود دادستانی تهران گفته و حتی مرتضوی که ۱۸ ماه تمام پرونده را گم کرد، دادستان تهران همین جعفری دولت آبادی به آقای بهرامیان گفت. به خود فرزاد گفته بود، به من گفته بود. مستقیماً به خود شما گفته بودند که فرزاد آزاد می شود؟بله. بله.شما چهاقداماتی کردید تا این اواخر در مورد پرونده برادرتان؟ما بارها به دادستانی رفتیم. بارها با خود دادستان حرف زدیم. آقای بهرامیان هر روز به دادستانی رفت. با نمایندگان مجلس حرف زدیم. نمایندگان مجلس هم قرار ملاقات گذاشته بودند با رئیس قوه قضاییه در خصوص حل مشکل فرزاد.سئوال آخر را می‌خواستم درمورد پرونده ایشان بپرسم. آیا آقای فرزاد کمانگر فعالیت سیاسی مستمر یا مشخصی داشتند؟ ایشان متهم به ارتباط با گروه پ کا کا شده بودند.به هیچ عنوان. من به عنوان نزدیکترین فرد به فرزاد، خودش هم که بارها اعلام کرد، اعلام می کنم که هیچ ارتباطی با هیچ جریان سیاسی نداشت و همه اینها پرونده بود. فقط قصد و نیت شان این بود که فعالان مدنی کرد را قربانی کنند. فعالیت مدنی آقای فرزاد کمانگر چه بود؟معلم، یک معلم دلسوز. در چارچوب قانون.پس شما تکذیب می کنید هرگونه همکاری ایشان را با پ کا کا وگروه‌های دیگر؟به هیچ عنوان... جالب است به شما بگویم هفته معلم دیروز بود.الان آنجا چطور است؟ فضای خانه و خانواده و مادرتان در چه وضعیتی است؟ما خبری را اعلام نکرده‌ایم چیزی را مطرح نکرده‌ایم. ولی همه جمع شده‌اند و همه به هر نحوی است هر کسی، هر کاری که از دستش بر می‌آید می‌خواهد برای فرزاد انجام بدهد. ولی احتمالاً باید خودمان هم راهی تهران باشیم. به عنوان خانواده فرزاد اعلام می‌کنم مستقیماً خود رهبری کشور باید جوابگو باشد. هر مشکلی که برای هر کدام از جوانان این سرزمین درست شده، شخص ایشان مسئول‌اند. شخص ایشان مسئول‌اند، باید جوابگو باشند.