گزیده خبر های 3 خرداد – 89

حضور هاشمی در نمازجمعه 14خرداد

این حضور رفسنجانی بساز و بفروش در نماز جمعه ی تهران با امام جماعتی خامنه ای رهبری لوطی جماران از موضع چوب و پیاز خوردن است . زیرا که لوطی جماران هم جایش را قبضه کرده و هم مجبورش کرده تا پشت سرش نماز بخواند که سر سپردگی اش را به عنصر مفلوک و منفوری ثابت کند که از 22 خرداد 88 فریاد مرگ بر دیکتاتور علیه اش زده شده است . ضمن اینکه نقش بازار گرم کردن 15 خرداد سال مرگ خمینی شیاد است که ریش و قیچی معرکه گردانی در دست پاسداران کودتا گر می باشد.

آیت الله هاشمی در نمازجمعه روز 14 خرداد که به امامت مقام معظم رهبری برگزار می شود شرکت می کند.
به گزارش جهان، آقای هاشمی در جلسه ای تاکید کرده است که باید در مراسم روز 14 خرداد حضور داشت و خود وی نیز حتما در این مراسم شرکت می کند. در همین رابطه وی به برخی از فعالان سیاسی و موثرین جبهه اصلاحات نیز پیشنهاد کردند حتما در این مراسم شرکت کنند. گفته می شود برخی از نزدیکان آیت الله هاشمی تلاش می کنند وی را از حضور در نمازجمعه روز 14خرداد در مرقد حضرت امام منصرف کنند.

شجوني در نامه‌اي به آيت‌الله العظمي موسوي اردبيلي:در برابر كسي كه آبروي نظام را به سخره گرفت سكوت نكنيد.خبرگزاري فارس: حجت‌الاسلام شجوني خطاب به آيت‌الله موسوي اردبيلي نوشت: شما كه استاد بنده بوديد و احترام شما را واجب مي‌دارم از جنابعالي مي‌خواهم در مقابل كروبي سكوت نكنيد و جواب تمامي بي‌احترامي‌هاي وي را بدهيد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903031206

بدللیل اینکه کروبی نامه به آخوند اردبیلی نوشت و گله از چکمه پوشان کودتاگر کرد .اکنون آخوند عضو باند مافیائی انگلیس غارتگر مؤتلفه بسویش کیش داده شده است تا که دستاز پا خطا نکند.

در دانشگاه آزاد اسلامشهر؛رسايي: به زودي خدا "دانشگاه آزاد " را آزاد مي‌كند.خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه نسل بعدي بسيج در اين ايام «دانشگاه آزاد» را آزاد و پرچم مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي را بر فراز اين دانشگاه برافراشته مي‌كند، گفت: به‌زودي خدا دانشگاه آزاد را آزاد مي‌كند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903031341

عجب خدای مطیع و یک خال بفرمان حاکمان جنگ افروز ضد بشری نا مشروع تهران که آنقدر بیکار است که می بایست پس از آزاد کردن خرمشهر ویران شده که پس از 28 سال ویرانه تر شده است . اکنون دانشگاه آزاد را باید آزاد کند؟ حالا معلوم نیست که چه موقع فرصت دارد تا که مردم ایران را آزاد کند مثل اینکه می بایست از لوطی جماران و پاسدران کودتا گر اجازه دریافتکند؟

اظهارات والدین و همسر ریگی پس از اعدام

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21065

پاسداران جنایتکارون آنگونه که می خواستند نتوانستند از قربانی عبدالحمید ریگی سوء استفاده تبلیغاتی کنندو مانوردهند مجبور به اعاموی شدند .

عبدالحمید مانند عبدالمالک ریگی و اربابانش آمریکا و انگلیس جنایتکاری بی رحم است که حتی برای خانواده اش ارزشی قائل نیست.

عبدالحمید ریگی امروز اعدام شد / تصویر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21051

اینهم یک سند دیگر جنایت دیگر از قاتلان و جنایتکاران حاکم بر ایران که مرتکب شده و به نمایش گذاشته شده است .

عبدالحمید ریگی برادر سرکرده گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی امروز در زاهدان به دار مجازات آویخته شد.

شعار "بیکاری بیکاری" در سفر احمدی نژاد به خرمشهر

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=17181

چگونه است که مردم ناراضی و شاکی خرمشهر خوشحال از این نیستند که خدا شهر ویران شدهی خرمشهر را طبق ادعای پیروان خمینی شیاد آزاد کرد ولی برای شان کار ایجاد نکرده است . از سوی دیگر پاسدار گماشته احمدی نژاد غلامک و پاسداران کودتا گر به جای اینکه پاسخگوی مطالبات مردم جنگ زده شهر ویرانه شده ی خرمشهر باشد که فریاد می زنند بیکاری بیکاری ، ولی در عوض نشان ملی به خانواده ی داغداران و عزا دار خرمشهری داده است. از سوی دیگر اربابان پاسدارش هم در استان محروم سیستان و بلوچستان دست به جنایت زدند.

قبل از سخنان رییس‌جمهور تعدادی از مقامات محلی خرمشهر و استان خوزستان سخنرانی کردند.به گزارش ایسنا در این مراسم شرکت‌کنندگان شعار "بیکاری بیکاری" را سر دادند و از دولت می‌خواستند در جهت رفع بیکاری در این شهرستان تلاش کند که رییس‌جمهور نیز در برابر این خواسته مردم خرمشهر، گفت: دولت در خدمت شماست و ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی گسترده با همت جوانان خرمشهر و خوزستان ریشه‌ بیکاری در خوزستان از بین خواهد رفت

واگذاری 10 میلیارد دلار پروژه نفتی به قرارگاه خاتم‌الانبیا

اگر چنانچه در شهر ثروتمند ویران شده ی خرمشهر فریاد بیکاری بیکاری جوانان بلند است . ولی دولت دست نشاندهی مدعی ساد زیست اینگونه چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زده و در خدمت پاسداران کودتا گر غارتگر می باشد

به گزارش بورس نیوز به نقل از مهر، معطل نگذاشتن طرحهای در دست اجرای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به یکی از سیاستهای ماههای اخیر وزارت نفت تبدیل شده است و از این رو مسئولان صنعت نفت با در نظر گرفتن شرایط خاص سیاسی کشور، پروژه های مختلف را بااولویت قرار دادن مجموعه های داخلی یکی پس از دیگری واگذار می کنند.بر اساس این سیاستهای جدید، مذاکرات وزارت نفت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (سپاه) برای نهایی کردن بیش از 10 میلیارد دلار قرارداد طرحهای مختلفی همچون طرح توسعه سه فاز پارس جنوبی، ساخت خطوط انتقال نفت و گاز، توسعه پالایشگاه گاز ایلام و توسعه یک میدان بزرگ نفتی در حال انجام است

بازجویی از شش زندانی سیاسی بند ۲۰۹ اوین در ساعت یک بامداد

به نظر می رسد که بمناسبت فرا رسیدن ماه خرداد دژخیمان زندان اوین در شرف تکرار مرتکب شدن جنایات پس از 30 خرداد ماه سال 60 زندان اوین می باشند.

ساعت یک بامداد امروز، سوم خرداد ۸۹ عذرالسادات قاضی میرسعید، عاطفه نبوی، فاطمه رهنما، هنگامه شهیدی، ریحانه ‏حاج ابراهیم دباغ و مطهره بهرامی از بند عمومی نسوان به ۲۰۹ فراخوانده شدند.به گزارش کلمه و به گفته زندانیان این بند، ‏این مسئله به دلیل احضار شبانه شیرین علم هولی در زوهای پیش و اعدام ناهنگام او، موجب نگرانی و ‏تحمیل شرایط ناگوار روحی بر زندانیان نسوان بند دو شده است. پس از ساعتی زندانیان به بند بازگردانده ‏شدند و مشخص شد که برای بازجویی احضار شده بودند. این در حالی است که طبق قانون، بازجویی در ‏شب، بعد از ساعت اداری کارکنان، ممنوع است ‏ پنج نفر از این زندانیان سیاسی در بعد از ظهر روز پیش از آن نیز به دادسرای اوین منتقل شده بودند

تفتیش عقاید به سبک دهه 60 در زندان اوین


مگر خوی حیوان صفتی و درده خوئی حاکمان کودتا گر ضد انسان در 31 سال گذشته تغییر کرده است که می بایست توقع داشت که همچنان دست به اعمال و جنایت ضد انسانی نزنند .

خبرگزاری هرانا - روز گذشته در پی مراجعه معاون دادستانی تهران به زندان اوین دست کم 50 تن از زندانیان سیاسی مورد تفتیش عقاید قرار گرفتند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در پی حضور معاون دادستانی تهران در دادسرای زندان اوین 50 تن از زندانیان سیاسی بازداشت شده پس از انتخابات ریاست جمهوری که از بند های 3، 8، 7، نسوان و 350 به محل دادسرای غیر قانونی زندان اوین منتقل شده بودند، سوالاتی در خصوص اعتقادات زندانیان مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و به رسمیت شناختن احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهوری از ایشان شد.هم چنین وعده های نیز در خصوص مرخصی های نامحدود به ایشان داده شده است که برخی زندانیان از جمله مجید توکلی نسبت به این اقدام اعتراض و بر عقاید خود پافشاری نمودند.ماموران وزارت اطلاعات که در محل حضور داشته اند، پس از اعتراضات مجید توکلی وی را به مدت 20 روز به بند 240 زندان اوین منتقل کردند.گفتنی است برخی زندانیان سوالات مطرح شده از سوی زندانیان را به تفتیش عقاید در کشتار زندانیان در سال 67 تشبیه نموده و نسبت به اعمال غیر قانونی دستگاه قضایی اعتراض کردند.شایان ذکر است، آقای توکلی در حین انتقال به سلول انفرادی به هم بندیان خود اطلاع داده است که دست به اعتصاب غذای خشک به صورت نامحدود خواهد زد.

فرزند آیت الله جنتی از سفارت ایران در کویت رفت

با این وجود به نظر می رسد که آخوند احمد جنتی هم می باست جل و پلاس خودش را از شورای نگهبان جمع کند و برود

طی حکمی از سوی منوچهر متکی وزیر امور خارجه، محمد جلال فیروزنیا به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت منصوب شد. به گزارش ایلنا فیروزنیا پیش از این مدیر کل خلیج فارس و خاورمیانه وزارت امور خارجه بود. وی همچنین در کشورهای یمن و بحرین سابقه سفارت داشته است و ریاست اداره اول خلیج فارس را نیز به عهده داشته است.فیروزنیا جانشین علی جنتی فرزندآیت الله جنتی شده که سالهای زیادی سفیر ایران در کویت بوده است.

ایران دو ماهواره به فضا می‌فرستد

http://www.fararu.com/vdcgnt9t.ak9734prra.html

چگونه است که هر زمان رژیم کودتائی در اوج بحران و خطر می باشد نا گهان هوس می کند که فیل فضائی به آسمان بفرستد تا نشان دهد که هم قدرت دارد و هم اینکه زیادی پیشرفت علمی فضائی کرده است؟ در صورتیکه در خرمشهر فریاد بیکاری بیکاری ودردانشگاه ها فریاد مرگ بر دیکتا تور بلند است؟ آنهم در شرایطی که شبکه ی اینترنتی بسیار کند شده است که دو تا فیل فضائی بسوی آسمان رفته است.

دستاوردهای فضایی محققان کشورمان امسال هم ادامه دارد به طوری که به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی چند ماهواره جدید با تلاشهای در دست انجام در نیمه دوم سال 89 رونمایی خواهند شد و دو ماهواره به فضا پرتاب می شود.

پاليزدار از یک اتهام تبرئه شد

پس اکنون باید سربازو حسی نشریعتمداری و قاتل سعید مرتضوی محاکمه شوند که چنین اتهامی را به وی زده بودند

وكيل عباس پاليزدار گفت كه موكلش از اتهام اقدام عليه امنيت كشور تبرئه شد. مصطفي ترك همداني وكيل عباس پاليزدار با اعلام خبر تبرئه موكلش از اتهام ‌‌اقدام عليه امنيت ‌كشور افزود:‌ در دادنامه صادره از شعبه 22 دادگاه تجديد‌نظر استان تهران، اتهامات ديگر وي كه عبارت بودند از افشاي اسناد محرمانه و خيانت در امانت و افترا‌، در آن دادگاه بررسي ‌و تاييد شده، بنابراين محكوميت وي از 10 سال، به شش سال كاهش يافته است. وي درباره ديگر موكلانش در اين پرونده گفت: آقاي پيمان حاج محمود عطار (از وكلاي دادگستري) ‌و از متهمان اين پرونده از كليه اتهاماتش تبرئه و محكوميت ‌آقاي ‌جواد ترابي نيز در دادگاه تجديدنظر تاييد و قطعي شده است.

روایتی از مافیای سیگار؛ دست‌هایی که قیچی نشدند

'مافیا وجود دارد، صدایش را می‌شنوم'

http://www.fararu.com/vdca6yny.49nay15kk4.html

این مچ گیری ادامه ی بازی قبرستان شکافتن پاسدار گماشته احمدی نژاد در قم استکه یقه ی پاسدار محسن رضائی را گرفت و گفت که وی رئیس مافیای واردات سیگار های قاچاق خارجی می باشد .

فرارو- روز گذشته مدیرعامل شرکت دخانیات ایران تغییر کرد. محمود ابطحی جای خود را به حسین طلا فرماندار سابق تهران داد تا دوران ریاست 23 ماهه "آقای مافیای سیگار" به پایان برسد. به گزارش فرارو، محمود ابطحی در همان اولین روز کاری‌اش در 17 تیر 87 با عزمی جزم وارد حوزه جنجالی تجارت دولتی سیگار شد تا شاید بتواند ریشه "مافیا" در این عرصه را بخشکاند. وی در روز اول نشستن بر کرسی دخانیات صدای مافیای سیگار را شنید و گفت: «به جد می‌گویم مافیا وجود دارد و صدایش را می‌شنوم

کشف شبکه‌هرمی ترویج بدحجابی در دانشگاهها "سوءاستفاده از دختران جوان دانشجو

http://www.fararu.com/vdcj8xex.uqeo8zsffu.html

پس از علم کردن مبارزه با بی حجابی چونکه عامل وقوع زلزله در تران و 49% طلاق می باشد . اکنون پس از طرح ممنوع کردن ورود دتر و پسر بی حجاب دانشجویان به دانشگاه ها و بدون توضیح دلیل زنان تن فروش خیابانی و خرید و فروش شان در شیخ نشینان اتهام جدید به دختران دانشجو زده شده است . زیرا که در 11 ماه گذشته فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت ت فقیه در محیط های دانشگاهی سر داده اند.

یک منبع آگاه در وزارت علوم از اطلاعاتی خبر داد که حاکی از حضور جریانی سازمان یافته و هرمی شکل برای ترویج بد حجابی هستند. این جریان تلاش می کند تا با سوءاستفاده از علاقمندی دختران جوان دانشجو به آراستگی ظاهری از آنان برای تظاهر به بدحجابی و ... بهره ببرند. این منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مقابله با بدحجابی به یک مطالبه عمومی توسط همه اقشار دانشگاهی تبدیل شده و مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و شورای فرهنگی دانشگاهها بسیج شده اند تا این پدیده را به نوعی مدیریت کنند. وی افزود: اخبار و اطلاعات حاکی از این است که جریانی هدایت شده پشت ترویج بدحجابی است و تعداد انگشت شماری نیز در این برنامه با هدایت محافل خاص این موضوع را دنبال می کنند. این منبع آگاه به مهر گفت: در سفر استانی در بازدید از یکی از دانشگاهها دانشجوی دختری سئوال کرد "شما با شال یا با این نوع پوشش مخالف هستید؟" پاسخ دادم که در اساس بحث بنده شال یا مقنعه نیست بلکه چیزی که مهم است شخصیت یک دانشجوست که باید جامعه به عنوان فردی فرهیخته و الگو به وی نگاه کند و بتوان بین پسر و دختر دانشجو با دختر و پسری که به عنوان فردی عادی در کنار خیابان ایستاده و منتظر ماشین است یا منتظر برنامه های دیگر است، تفاوت قائل شد. این تفاوت را ابتدا باید از شیوه پوشش و لباس و رفتار فرد تشخیص دهیم

دادستان مشهد: جریمه بد‌حجاب ها تا سقف یك ميليون و 300 هزار تومان است

بازهم مدل دیگر سند جنایت علیه ی بشریت و اقدامات زن ستیزانه ی اعمال شده که از سوی حاکمان وحشی ایران علیه زنان اجرا شده است که ناشی از وحشت عریان شدن ماهیت عدم مشروع و متزلزل بودن حاکمان کودتا گر است که بری بقای ننگین حاکمیت شان طرح خفع کردن صدای معترضان ناراضی از جمله زنان آویزان به چماق مبارزه با بی حجابی شده اند و جریمه ی سنگین نقدی برای زنان بی حجاب تعیین کرده اند. در صورتیکه در همین مشهد فراموش نشده است که چگونه سعید حنائی بسیجی با همکاری و حمایت نیروی انتظامی و دستگاه آلوده به فسد قضائیه تعداد 19 زن نگون بخت با حجاب را ربود و با رو سری های شان خفنه نمود که بدلیل فقر و بد بختی ناچار به تن فروشی شده بودند.

فارس: دادستان عمومي و انقلاب مشهد گفت: با‌نوان بد‌حجاب تا سقف يك ميليون و 300 هزار تومان جريمه مي‌شوند.محمود ذوقي بعداز ظهر امروز در نشست خبري اظهار داشت: بدحجابي به موجب قانون جرم است و مقابله با آن ظرافت خاصي را ي‌طلبد.دادستان مشهد با بيان اينكه برخي اماكن عمومي نيز وجود دارند كه وضعيتشان در اين ارتباط به هم ريخته است، اظهار داشت: در برخي داروخانه‌ها به چشم مي‌خورد كه در قسمت فروش لوازم آرايش بانواني هستند كه حجاب مناسبي نداشته و گويا با آرايش نابجا به ‌نوعي تبليغات آن لوازم را مي‌كنند كه به دليل رعايت حرمت جامعه داروخانه‌داران به نظام پزشكي اطلاع داده شد و قرار شد كه نماينده صنف داروخانه‌داران، اين مستندات را ببينند و به آن افراد تذكر دهند تا اگر رعايت نكردند ضابطين آنها را دستگير كنند.وي ادامه داد: دو هفته از اين ماجرا مي‌گذرد اما هنوز نمايندگان صنف نيامده‌اند و بنا داريم ضابطين و اداره اماكن مراجعه كرده و با افرادي خاطي برخورد قانوني شود؛ اين صرف داروخانه‌ها نبوده و تمام آژانس‌هاي مسافرتي، بنگاه‌هاي املاك و ... را نيز كه وضعيت حجاب زننده داشته باشند، شامل مي‌شود.وي گفت: شعبه ويژه‌اي در يكي از مجتمع‌هاي قضايي ما براي اين منظور ايجاد شده كه پرونده‌هاي بد‌حجابي به آن ارجاع داده مي‌شود.ذوقي با اشاره به اينكه در گذشته مجازات بد‌حجابي 50 هزار تومان جريمه نقدي و دو ماه حبس بوده كه مي‌توانستند با مبلغ كمي حبس را به جريمه نقدي مبدل كنند، گفت: از ابتداي امسال بر اساس تعرفه‌هاي ماده 3 وصول برخي درآمدهاي دولت اين رقم به يك ميليون و 300 هزار تومان افزايش يافت.وي ادامه داد: طي دو هفته گذشته ما چندين مورد جريمه 500 هزار توماني و دو مورد جريمه يك ميليون توماني را در زمينه بد‌حجابي‌ شاهد بوديم.دادستان مشهد يادآور شد: اگر آقايي نيز برخلاف عفت عمومي رفتار كند او نيز مشمول اين جريمه خواهد بود.ذوقي در ارتباط با توهين به مأموران حين انجام وظيفه نيز گفت: در صورت توهين افراد بد‌حجاب و ... به مأمور در حين انجام وظيفه، علاوه بر جريمه نقدي بر اساس قانون به شش ماه حبس نيز محكوم مي‌شود.

اعتصاب غذای خشک مجید توکلی در سلول انفرادی

اینهم یک نمونه دیگر شیوه ی بر خورد غیر انسانی در سیاه چال ها با یک دانشجوی قربانی معترض که در بند کشیده شده است که اکنون برای دفاع از نفس کشیدنش درسیاه چال بطور اجباری دست به اعتصاب غذا بزند .

رهانا: مجید توکلی دانشجوی زندانی امروز به دلایل نامعلوم به سلول انفرادی منتقل شده است.به گزارش خبرنگار رهانا، وی پیش از انتقال به هم بندیان خود اعلام کرده در صورت انتقال به انفرادی دست به اعتصاب غذای خشک خواهد زد.این در حالی است که طی روزهای گذشته وضعیت جسمی مجید توکلی بد گزارش شده بود تا جایی که وی را چندین بار به بهداری زندان اوین منتقل کرده بودند

شکنجه وحشیانه یک زندانی که مبتلا به ناراحتی حاد روحی است

فقط اینگونه خبر های دریافتی با شیوه های ضد انسانی که در مورد قربانیان زندانی بکار برده می شود که دارای مشکلات روحی و روانی می باشند را مقایسه با رفتار 3 مادر گروگان آمریکائی کنید که فر زندان شان متهم به جاسوسی برای سازمان اطلاعاتی آمریکا هستند تا که بگویند روابط مقامات رژیم فاشیستی کودتائی مذهبی با اینان خوب بوده است تا بیشتر پی به عمق جنایات و رفتار تناقض و تبعیض آمیز حاکمان تهران برده شود که چگونه با شهروندان داخلی نسبت به اتباع سر زمین شیطان بزرگ رفتار می شود تا بازهم مفهوم ادعای مبارزه ی 3 دهه ی مبارزه با آمریکا از سوی حاکمان تهران برجسته گردد؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"یکی از زندانیان اسیر و بی دفاع که از ناراحتی حاد روحی رنج می برد مورد شکنجه وحشیانه جسمی با کابل ،میله آهنی و باتون برقی قرار گرفت.زندانی مهدی عابدینی نژاد 25 ساله به دلیل ناراحتی حاد روحی که می بایست در بیمارستان روانی بستری شود ولی در زندان نگهداری می شود.این زندانی بر اعمال ورفتار خود کنترلی ندارو از طرفی مهربان و بی آزار است.روز یکشنبه اول خرداد ماه به دلیل شرایط حاد روحی و عدم توانایی کنترل بر کردارش اقدام به در آوردن لباسهایش نمود.فردی بنام شکری رئیس بند 6 زندان گوهردشت کرج اورا به زیر 8 برد و همراه با افسر نگهبان پاسدار شیخی و پاسدار بندی بنام عقوایی با کابل،میله فلزی و باتون برای مدت طولانی او را تحت شکنجه شدید جسمی قرار دادند.این شکنجه ها به حدی شدید بود که همبندیان او از شنیدن زجه ها و فریادهای کمک وی سخت ناراحت خشمگین بودند.هنگامی که زندانی عابدینی نژاد را به سلول خود بازگرداندند قادر به راه رفتن نبود و با کمک سایر زندانیان حرکت می کرد.تن این زندانی بی دفاع زخمی،خونین و کبود بود و از درد قادر به نشستن دراز کشیدن نبود.علیرغم شرایط حاد جسمی و خونریزی، او را به بهداری زندان منتقل نکردند و با آن شرایط در سلولش رها کردند.

جمهوری اسلامی می گوید آماده معاوضه سه کوهنورد زندانی است

خبر فوق را با این گزارش خبرای نقل شده از سوی وزیر بد نام اطلاعات مقایسه کنید که چگونه است که به آسانی جاسوس آنهم از نوع شیطان بزرگی اش که بقول خمینی شیاد امل الفساد است و رابطه با آن همچون رابطه ی گرگ و میش است مبادله می شود . ولی در خانه حتی اجساد خانواده های دغدار و عزادار تحویل داده نمی شود . آخر این چگونه ضد بشر ووارونه ای می باشد که بهاین سادگی با گروگان گیری کردن باج گیری می کند واهدافش را دنبال می نماید . عجیب تر اینکه این چگونه سیاست مماشات گری خیانت به انسان و حقوق بشری می باشد که چه اندازه کثیف و ضد انسانی و تبعیض آمیز شده است که راحت با حاکمان محور شرارت و پدر خوانده ی تروریست جهانی وارد مذاکره و ساخت و پاخت می شود؟!

صدای آمریکا : وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بر نظر دولت متبوعش مبنی بر جاسوس بودن سه کوهنورد آمریکایی بازداشت شده در ایران تأکید کرد و گفت تهران آماده تعویض این سه جوان شهروند آمریکایی با زندانیان ایرانی محبوس در آمریکا است.رسانه های جمهوری اسلامی روز یکشنبه به نقل از حیدر مصلحی ایالات متحده را به در پیش گرفتن اقدامی انساندوستانه در قبال ایرانیان بازداشت شده در این کشور ترغیب کرد.ایالات متحده گفته است علاقه ای به تعویض زندانیان ندارد و از ایران خواست سه کوهنورد آمریکایی را آزاد کند. آنان حدود ده ماه پیش هنگامی که در کردستان عراق مشغول کوهنوردی بودند به اشتباه وارد خاک ایران شده و بازداشت شدند.مقامات ایرانی جاش فتال، شین بائر و سارا شورد را به اتهام جاسوسی به زندان افکنده اند. تهران می گوید آنان از عراق به شکل غیرقانونی وارد ایران شده اند.هفته گذشته مادران این سه جوان آمریکایی با گرفتن ویزا از دولت ایران به تهران سفر کردند تا با فرزندانشان ملاقات کنند و از جمهوری اسلامی بخواهند که آنان را آزاد کند.خانواده های این سه آمریکایی می گویند آنان به طور اتفاقی وارد خاک ایران شده اند

ژولیت بینوش پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن خواستار آزادی جعفر پناهی شد

ایکاش مقامات مماشات گر فرانسوی که حاضر شدند قاتل دکتر شاپور بختیار را تحویل جنایتکاران حاکم ضد بشری دادند حد اقل از این بازیگر کمی درس انسانیت به جای سیاست تجارت نفت و خون می آمو ختند.

مراسم اختتامیه جشنواره جهانی کن که از طریق تلویزیونهای جهان پخش می شد با نام جعفر پناهی بر صندلی خالی او مراسم خود را آغاز کرد. با اعلام نام ژولیت بینوش به عنوان بهترین بازیگر بخش مسابقه او بر صحنه حضور یافت و نام جعفر پناهی را از صندلی خالی برداشت و در پشت میکروفون قرار گرفت. او در پایان سخنانش با در دست گرفتن نام جعفر پناهی خواستار آزادی او شد. پس از او اگزاویه دوبوا کارگردان مشهور فرانسوی که موفق به دریافت جایزه بزرگ هیئت داوران بخش مسابقه شصت و سومین جشنواره جهانی کن شده بود بر با در دست گرفتن نام جعفر پناهی آزادی فوری او را خواستار شد.در طی مراسم گردانندگان مراسم اختتامیه سه بار نام جعفر پناهی را اعلام کرده و خواستار آزادی فوری او شدند.خبرنگار پویا خبر – جشنواره جهانی کن – فرانسه – 23 ماه مه