گزیده خبر های 16 اردیبهشت قسمت - 2

شوخی انصار حزب الله با اصو لگرایان؛تبارشناسی اصولگراها و بی‌حجابی

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=109770

این گزارش تقسیم بندی اصول گرایان که گفته شده یک شوخی از سوی انصار حرب الله با اصول گرایان است که اینان را و دسته بندی کرده است . نوع دسته بندی آنگونه است که مرا به یاد طنزی مر بوط به سالیان قبل از انقلاب انداخته است . زیرا که در حکومت های مستبد و تک صدائی که آزادی بیان و مطبوعات وجود ندارد و مردم نمی توانند بطور آزادانه نظرشان را بیان کنند . معمولاً مردم برای اینکه خشم و نفرت شان را نسبت به حکومت بروز دهند و خودشان را هم تخلیه کرده باشند دست به ساختن لطیفه یا جوک گوئی می زنند . اما چون از ترس معمولاً جوک گفتن علیه ی مقامات بالائی خیلی پر هزینه است . بنابراین در مورد انیان طنز وجوک گفتن در محفل های خصوصی ودر گوشی مطرح و رد و بدل می شود . ولی در مورد مقامات پائین تر و عوامل سر کوبگر دست چندم وابسته به مستبدان طنز وجوک گوئی ها علنی تر بیان می شود . بطور مثال در زمان شاه پیرامون پلیس و ژاندارم ها که یکی در شهر نقش سرکوب و رشوه گیری داشت و دیگری درر وستا مأمور سرباز گیری و باج گیری از روستائیان بود در محافل دانشجوئی طنزی بود که گفته می شد که حیوان بر دو نوع است اهلی و غیراهلی ، در مورد اهلی اش گفته می شد که این حیوان در شهر زندگی می کند وعجیب علاقه ای به پول و دریافت رشوه دارد که بهش پاسبان یا پلیس می گویند ونوعی غیر اهلی آن در روستاست که این یکی علاقه ی عجیبی به مرغ دارد که نامش ژاندارم است . اما پس از انقلاب چون جایگاه ها و پست و شغل و مقام ها تغییر کرده است و ار گان های سر کوبگر هم گوناگون شده است . به خصوص با دسته بندی های کمدی مدعیان اصلاح طلب و اصول گرا هم که رایج شده است . به ویژه اینکه دومی علیه ی اولی کودتا کرده وحذفش کرده است . ولی از سوی دیگر میان با ندهای مافیائی کودتا کرده که سخت در گیر جنگ قدرت می باشد بطوریکه ادامه این جنگ قدرت موجب شده تا که اکنون از سوی ارگان تبلیغاتی چماقداران حزب الله مورد تمسخر ودسته بندی قرار گیرند که اتفاقاً این دسته بندی متنوع و متکامل تر همان دسته بندی حیوان اهلی و غیر اهلی می باشد که تذکر داده شد و شامل با کلاس، مشغول، قدیس، عمیق، غیرمخملی واصولگرایان عوام می شود که ادامه ی داستان در زیر بازتاب داده شده است . توضیح آنکه آنچه در مورد پلیس یا پاسبان و آجان و ژاندارم یا پاسبان کوهی کهنقل قول شد جنبه طننز دارد ونه توهین وتحقیر کردن که مربوط به زمان شاه و مخالفت های مردم بود که با شاه می شد و تذکر هم داده شد چرا مردم جوک یا طنز می ساختند کما اینکه اکنون هم در مورد مقامات رژیم کنونی خیلی بیش از رژیم گذشته طنزهای بامزه ونیشدار و.. ساخته و گفته می شود.

ارگان مطبوعاتی انصار حزب الله در مطلبی طنز گونه و البته انتقادی اصول گرایان را به چند دسته تقسیم کرده و آنها را اصول گرایان؛ با کلاس، مشغول، قدیس، عمیق، غیرمخملی واصولگرایان عوام خوانده است.به گزارش سرویس سیاسی «فردا» یالثارات با طرح این پرسش« چرا برخی اصولگراها (اعم از اشخاص، جریان‌ها و نشریات و...) در برابر وضعیت افتضاح مفاسد اجتماعی و بی‌حجابی و منکرات ساکتند؟» نوشته است؛ اصولگراها بر چند دسته‌اند:الف‌ـ اصولگرایان با کلاس: این دسته از اصولگراها آنقدر باکلاس هستند که وارد شدن آنها به موضوعات بی‌کلاس و دم‌دستی مثل بی‌حجابی و منکرات برایشان موجبات کسر شأن را فراهم می‌کند! خوراک این عده مباحث بسیار عمیق نظری و تئوریک و مباحث صرفاً فکری است!ب‌ـ اصولگرایان مشغول: این عده از اصولگرایان آنقدر مشغولند که وقتی برای پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای مثل بی‌حجابی و مفاسد اجتماعی را ندارند! این دسته تمام وقت خود را صرف مسایل سیاسی مهم مانند زدن پوز حریف و رقیب (چه داخلی و چه بین‌المللی) و یا اموری با اولویت بالا مانند چگونگی توزیع سهام عدالت و سیب‌زمینی و یارانه و خوشه‌بندی نموده و دیگر برایشان وقتی باقی نمی‌ماند تا به اموری بی‌اولویت مثل بیرون ماندن چند تار موی یکی دو تا دختر از روسری بپردازند!ج‌ـ اصولگرایان قدیس: این عده از آنجا که دائماً در عوالم لاهوتی به سر می‌برند لذا اصولاً خبری از عالم ناسوت و مشکلات آن (مثل بی‌حجابی و بی‌عفتی و ...) نداشته و کلاً از هر امری که آنها را از امور قدسی باز دارد اجتناب می‌نمایند! اینها آنقدر ذوبند که حتی برای نهی از منکر نیز وقت و مجال ندارند.دـ اصولگرایان عمیق: این عده از اصولگرایان معتقدند که ریشه همه مشکلات جامعه در یک جاهایی است که باید آن جاها را هدف قرار داد! در نظر این عده بایستی به علت‌ها پرداخت و بدون مبارزه با علت‌ها مبارزه با معلول‌ها فایده‌ای ندارد و نوعی سطحی نگری به شمار می‌آید! این گروه چون شیوع بی‌حجابی و گسترش مفاسد اخلاقی و اجتماعی را معلول می‌دانند لذا وقت گرانبها و پرارزش خودشان را برای مبارزه با این مقولات هزینه نمی‌کنند!ه‌ـ اصولگرایان غیرمخملی: این گروه از اصولگرایان دنیا را در دو جبهه خلاصه کرده‌اند! مخملی‌ها و غیرمخملی‌ها و چون خودشان را غیرمخملی می‌دانند؛ لذا فلسفه وجود خودشان در این عالم را مقابله با مخملی‌ها دانسته و از این مبارزه مقدس یک قدم هم کوتاه نمی‌آیند! لذا وظیفه‌ای در برخورد با معضلاتی مانند بی‌حجابی و منکرات برای خود متصور نمی‌بینند! و طبیعی است که اصولگرایان فوق‌الذکر در برابر کشف حجاب گسترده و گسترش منکرات، شاهد ساکت و نار بی‌تفاوت باشند.اما دسته آخر اصولگرایان عوامند! این دسته نه کاری به کار کلاس و شأن و موقعیت دارند و نه آنقدر در عمق مباحث بنیادین غرق شده‌اند که چشم به روی منکرات و بی‌حجابی‌ها و مفاسد اخلاقی ببندند! در نظر این عده رعایت احکام الهی در باب پوشش آنقدر اهمیت دارد که بایستی در کنار سایر مسائل اصلی مملکت به آن پرداخته شود و اساساً جمهوری اسلامی برای آن تشکیل شد تا حرام و حلال دین خدا در جامعه جاری و رایج شود و محترم بماند! این عده ترویج منکرات و مفاسد اخلاقی را جزئی از جنگ نرم دشمن می‌دانند و مقابله با این بعد از جنگ نرم را تکلیف خود می‌دانند و از نهی از منکر هم خجالت نمی‌کشند!

سندي براي تقلب وجود ندارد حزب مشاركت جور رأي نداده ها را كشيد (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/890216/2.htm#other210

چگونه عضو سابق حزب مشارکت و اعتراف کننده در زندان وبیدادگاه نمایشی تلویزیونی سر دژخیم صلواتی اکنون تبدیل به طوطی سازمان اطللاعات پااسداران کودتاگر و سربازجو حسین شریعتمدارری پروند ه ساز علیه ی رقیب شده ااست

عضو مستعفي مركزيت حزب مشاركت با تاكيد بر دروغ بودن ادعاي تقلب در انتخابات رياست جمهوري سال 88 گفت: سياست در خيابان حل نمي شود و ما بايد مردم را از خيابان جمع مي كرديم. من وظيفه دارم مردم را از خيابان جمع كنم

دفاعيات مدير مسئول روزنامه كيهان در سومين جلسه دادگاه - قسمت سوم
زيردست هاله اسفندياري و شائول بخاش چه مي كرديد ؟!

http://www.kayhannews.ir/890216/2.htm#other212

این خانم هاله اسفندیاری آن زمان که در بازداشت بود خبر ها و اعترافات وی از زندان اوین آذین بند در دروغ نامه یی کیهان علیه ی رقییب دوم خردادی درج و مانورر تبلیغاتی داده می شد که اکنون بطور وارونه در مورد هاله اسفندیاری بعنوان چماق علیه ی شیرین عبادی در موردش گزارش داده شده است.

وقتي آقايان با صراحت اعلام مي كنند تشكيل نظام جمهوري اسلامي در ايران عامل گسترش فساد و تباهي بوده است، آيا براندازي آن را دنبال نمي كنند؟!اما چه رابطه اي ميان خانم هاله اسفندياري، جاسوس موساد و انجمن دفاع از حقوق زندانيان وجود دارد كه آقاي باقي را ملزم به دفاع از ايشان كرده است؟ لطفا دقت بفرماييد تا اين رابطه را به وضوح كشف كنيد

عکس> استاد بنان دیگر آرامگاه ندارد

http://www.fararu.com/vdcjtvex.uqeaizsffu.html

بدون تعصب جانبدارانه و کتمان کردن حقایق فقط جهت اطلاع پرسش می شود چگونه است رژیم ضد بشر و دشمن آزادی و زن وهنر که حتی به سنگ ققبر هنرمندان خوشنام وآوازه ی میهن هم رحم نمی کند و آن را نابود می سازد اگر دارای منافع و پیام خااص نباشد چگونه حاضرمی شود که مجوز ویزا و پرواز به گروه هنری شهناز 17 نفره بدهد تا که در استرالیا و اروپا و آمریکا و کانادا و کردستان عراق کنسرت هنری داشته باشند؟

دهم اردیبهشت تولد هنرمند بزرگ موسیقی و آواز ایران، استاد غلامحسین بنان بود. اما اگر به کرج و امامزاده طاهر بروید دیگر اثری از آرامگاه بنان نیست. به گزارش تارنمای دل آوا، نه تنها بنان بلکه امیرناصر افتتاح و چند تن از بزرگان موسیقی که در آن حوالی خاک بودند. امسال آرامگاه بنان با خاک یکسان و ناپدید شده و اگر پیگیری نشود بعید نیست که ساختمانی را که در حال احداثش هستند بنا کنند.

به بهانه توقف فعالیت‌های ارکستر زهی پارسیان : تا اطلاع ثانوی ویلن‌ها تعطیل

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16411

سئوالی که در مورد سئوال گزارش خبر ی قبلی مطرح شد در مورد این گزارش خبری هم مصداق دارد. یعنی اینکه سئوال مشابه وجود دارد.

افزایش قاچاق دختران ایرانی در استان های مرزی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16412

چرا در این رژیم جنایتکارکودتائی نا مشروع و از رأس تا ذیل آلوده به فساد حتی یک نفر یافت نمی شود تاکه توضیح دهد عامل وریشه اینسند جنایت علیه ی بشریت چیست و شکاف عمیق طبقاتی و غارتگری و فقر و بیکاری در این مورد چه نقشی دارد؟

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : یک باند فساد و فحشا و قاچاق دختران در شیراز متلاشی و بازداشت شدند . پلیس باند قاچاق دختران را در فرودگاه مهر آباد به دام انداخت . با انهدام 11 شبکه فعال فساد و فحشا در مشهد 148 نفر بازداشت شدند . با متلاشی شدن یک باند قاچاق زنان و دختران به کشورهای بیگانه 38 نفر از اعضای این شبکه دستگیر و 15 نفر از قربانیان آنها به کشورمان بازگردانده شدند و خبر های بسیاری که اگر هنوز هم نگاهی به صفحه حوادث روزنامه ها بیاندازیم شاهد آن می باشیم

شکنجه های طاقت فرسا و قرون وسطائی علیه جعفر کاظمی زندانی سیاسی محکوم به اعدام

رژیم کودتائی جنایتکار و آمران و عاملان ققتل هایی زنجیره ای و قاتلاان سند جنایت ضد بشری و قتل عام کنندگان زندانییان سیاسی در تابستان خونین سال 67 که کودتا کرده و قدرت را قبضه و انحصاری نموده اند آنقدر کینه ی حیوانی نسبت به مجاهدین اشرف دارند که چرا با افشاگری و مقاومت و ایستادگی شان موجب شدند تا نوری مالکی نخست وزیر دست نشانده ی بیت جماران درانتخابات پارلمان عراق شکست بخورد . اکنون برای انتقام گرفتن از مجاهدین اشرف به خصوص فرزند قربانی که جزو مجاهدان اشرف می باشد ضمن محکوم به اعدام کردن وی دژخیمان آدمکشان حرفه ای مرتکب شکنجه ضد انسانی علیه اش شده اند تا بشکند واعتراف کند.

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"،شکنجه های طاقت فرسا و غیر انسانی که علیه زندانی سیاسی محکوم به اعدام جعفر کاظمی برای وادار کردن او به مصاحبه تلویزیونی توسط بازجویان وزارت اطلاعات در بند 209 زندان اوین بکار برده شد.زندانی سیاسی محکوم به اعدام جعفر کاظمی 47 ساله متاهل و دارای 2 فرزند می باشد. شغل او لیتوگراف است و لیتوگرافی تمامی کتب درسی و جزوارت دانشگاه امیر کبیر درشرکت خصوصی خود به عهده داشت او همچنین در چند سال گذشته چاپ کتب درسی را در این دانشگاه و سایر موسسات را به عهده داشت. زندانی سیاسی جعفر کاظمی روز 27 شهریور در حالی که در ماشین آژانس برای بازگرداند همسرش که در مسافرت بسر می برد عازم سفر بود. در میدان 7 حوض توسط 4 ماشین مامورین وزارت اطلاعات متوقف شد و او را از ماشین با ضرب وشتم خارج کردند .مامورین وزارت اطلاعات همچنین راننده آژانس را زیر مشت و لگد و باتون خود در خیابان قرار دادند. در حالی که آقای کاظمی به آنها می گفت این رانند آژانس است چرا او را می زنید.زندانی سیاسی محکوم به مرک به سلولهای انفرادی بند209 منتقل می شود 3 روز اول تحت شدید ترین شکنجه های جسمی و روحی قرار داشت و این شکنجه های وحشیانه به مدت 74 روز ادامه یافت که در اثر آن آقای کاظمی دچار کاهش وزن شدید شد و آثار شکنجه بر سر و صورت و اندام او عیان بود و همچنین دچار خونریزی از ناحیه فک و بینی بود. اما بازجویان وزارت اطلاعات در شرایطی که بدنش زخمی و دچار خونریزی بود از مداوی وی خوداری می کردند و با بازجوئیها و شکنجه ادامه می دادند. بازجویان وزارت اطلاعات وقتی که به خواسته خود دست نیافتند او را تهدید کردند که در صورت عدم شرکت در مصاحبه تلویزیونی فرزند و همسر او را دستگیر و به بند 209 خواهند آورد و در مقابل چشمانت آنها را شکنجه خواهیم کرد. ولی آقای کاظمی از پذیرفتن خواسته های جنایتکارانه آنها خوداری کرد. پس از 74 روز در سلولهای انفرادی زندان اوین او را به بند 350 زندان اوین منتقل کردند.پس از اعتراضات گسترده مردم ایران در روز عاشورا مجددا سراغ او آمدند و او را تحت فشار قرار دادند که باید در مصاحبه تلویزیونی شرکت کند و اعلام کند که در روز عاشورا دستگیر شده است و گفته های بازجویان وزارت اطلاعات را در مقابل دوربین تکرار کند. در غیر این صورت این بار همسر و فرزندش را دستگیر و به زندان اوین منتقل خواهند کردو آنها را در مقابل چشمانش شکنجه خواهند داد. او به مدت چندین ساعت تحت شدیدترین شکنجه های جسمی قرار گرفت و در اثر این شکنجه ها حداقل 2 دندان وی شکسته شد و بینی و کتف او آسیب جدی دید.زندانی سیاسی جعفر کاظمی به آنها می گوید هر آنچه را می خواهید می توانید انجام دهید ولی حاضر به تکرار گفته های شما در مقابل دوربین نیستم الا اینکه واقعیتها را بیان خواهم کرد.شکنجه های وحشیانه و غیر انسانی بدلیل حضور فرزند او که در قرارگاه اشرف در عراق می باشد و این را بارها علوی به وی یادآوری کرده استزندانی سیاسی جعفر کاظمی توسط سربازجوی وزارت اطلاعات با نام مستعار علوی مورد بازجوئی و تحت شکنجه های وحشیانه جسمی و روحی قرار گرفت. بازجوعلوی با مشت و لگد به سر و صورت آقای کاظمی می کوبید که باعث شگسته شدن تعدادی از دندانها و بینی وی گردید. سربازجوی وزارت اطلاعات در اوین در شکنجه جسمی و روحی و تهدید علیه صدها نفر از فرزندان پاک و آزاده ایران زمین نقش دارد.این جنایتکار علیه بشریت در بازجوئیها برای تحت فشار روحی قرار دادن دختران و زنان از رفتارهای غیر اخلاقی علیه آنها بکار می برد.او در درنده خویی و جنایت هیچ مرزی را نمی شناسد.علوی جنایتکار علیه بشریت وقتی در مقابل پاسخ منفی زندانیان سیاسی قرار می گیرد و شکنجه های جسمی و روحی او تاثیر گذار نباشد به آنها می گوید چونکه حرف من را نمی پذیرید پس ضد نظام هستید و من هم حکم محاربه و اعدام را برای شما صادر می کنم.


ايران به دامن زدن به فرقه‌گرایی مذهبی در عراق متهم شد

موضوع اصلی وجدی این است که اقدامات وحشیانه ی ضد بشری حکومت کودتائی ضد یشری نا مشروع حاکم برایران فقط منحصر در این نیست که هر جنایت و بی عدالتی و اجحاف و ظلمی که می خواهد نسبت به مردم روا می دارد ، بلکه عراق را هم باتلاق و مرداب کرده و شخم زده و دست از سر مردم اسیر گرفتار و زندانی شده از سوی نوری مالکی و سپاه قدس شده بر نمی دارد وتخته گاز مشغول توطئه و جنایت و جنگ داخلی و اقدامات تروریستی وناامن سازی عراق می باشد.

راديو فردا : ائتلاف العراقیه، ائتلاف پیروز در انتخابات پارلمانی عراق، هم پیمانی سیاسی بین احزاب شیعه‌ی آن کشور را اقدامی فرقه‌گرایانه دانست که هماهنگی آن در تهران صورت گرفته است.حیدر مولا، یکی از سخنگویان این ائتلاف به شبکه‌ی خبری الجزیره گفت: «اثر انگشت ایران در شکل‌گیری و اعلام این هم‌پیمانی امری کاملاً آشکار است».وی همچنین افزود که مردم عراق با رأی به ائتلاف سکولار در ائتلاف العراقیه، که از حمایت اقلیت سنی مذهب کشور نیز برخوردار است، فرقه‌گرایی را رد کردند.ائتلاف دولت قانون به رهبری نوری المالکی و ائتلاف ملی عراق، به رهبری عمار حکیم، روز سه‌شنبه در مورد شکل‌گیری یک ائتلاف سیاسی، و در دست گرفتن امور اجراییکشور، با یکدیگر به توافق رسیدند

سامی 32 دانشجوی زندانی همراه با وضعیت محکومیت

مگر غیر از این است که هرروز که از ععمر ننگین این حکومت کودتائی نا مشروع ضد بشری می گذرد کارنامه ی ننگین و سیاه و تاریک محکومیت نقض ضد بشری اش سنگین تر و ننگین تر می شود و تا زمانی که باشد همچنان این مسیر ننگین صعودی ادامه خواهد یافت؟

بامدادخبر: درحالی‌که هفته‌ی گذشته، معاون دانشجویی وزارت علوم دولت احمدی‌نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگارايلنا، تعداد دانشجویان سیاسی بازداشت شده را تعدادی محدود اعلام کرده بود، بامدادخبر لیستی از دانشجویان زندانی را که در جریان اعتراضات پس از انتخابات بازداشت شده‌اند و بعضا ماهها است که در شرایط بلاتکلیف در زندان اوین محبوس می‌باشند، منتشر می‌کند. این لیست که شامل تاریخ دقیق بازداشت، وضعیت محکومیت، دانشگاه و رشته تحصیلی این دانشجویان می‌باشد، در داخل زندان اوین تهیه شده و در اختیار بامدادخبر قرار گرفته است. با این توضیح که نام برخی از این دانشجویان زندانی، برای اولین بار است که منتشر می‌شود.1 جهانگیر عبدالهی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران 6/11/88 بلاتکلیف.2 علی عجمی حقوق دانشگاه تهران 1/11/88 بلاتکلیف.3 میلاد اسدی کامپیوتر-سخت افزار خواجه نصیرالدین طوسی 9/9/88 بلاتکلیف.4 سهیل محمدی کامپیوتر-سخت افزار خواجه نصیرالدین طوسی 12/8/88 سه سال قطعی.5 علی پرویز کامپیوتر-سخت افزار خواجه نصیرالدین طوسی 12/8/88 سه سال بدوی.6 عباس کاکایی علوم اجتماعی دانشگاه تهران 16/9/88 یک سال بدوی.7 محمد یوسفی مهندسی کشتی سازی امیرکبیر تهران 16/9/88 چهار سال بدوی.8 نیما لطیف التجار مهندسی پزشکی امیرکبیر تهران 6/10/88 سه سال بدوی.9 مجید توکلی مهندسی کشتی سازی امیرکبیر تهران 16/9/88 هشت‌ونیم سال بدوی.10 مهدی کلاری مهندسی شیمی شریف 16/9/88 سه سال بدوی.11 میثم بیگ محمدی مترجمی زبان انگلیسی علامه طباطبایی 6/10/88 سه سال بدوی.12 ارسلان ابدی مهندسی عمران دانشگاه بین المللی قزوین 6/10/88 سه سال بدوی.13محسن عبدی باستان شناسی بوعلی همدان 6/10/88 دو سال بدوی.14 اردشیر فرزی گرافیک سوره تهران 6/10/88 دو سال بدوی. 15کیانوش کامرانی اقتصاد پیام نور تهران 6/10/88 شش سال بدوی.16 محمدامین ولیان علوم کامپیوتر علوم پایه دامغان 22/10/88 اعدام بدوی.17 میلاد فدائی اصل مهندسی معدن آزاد تهران جنوب 10/9/88 یک سال بدوی.18 سینا گلچین مهندسی عمران آزاد تهران مرکز 6/10/88 هشت سال بدوی.19 محمدعلی الهی مهندسی کامپیوتر آزاد تهران جنوب 17/12/88 بلاتکلیف.20 علیرضا ایرانشاهی معماری غیرانتفاعی قزوین 6/10/88 سه سال بدوی.21 شهاب اکبرزاده معماری آزاد شهر ری 6/10/88 دو سال بدوی.22 حمید پیروزفام معماری آزاد قزوین 6/10/88 یک سال بدوی.23 امیرحسین توکلی مهندسی کامپیوتر سخت افزار قزوین 20/8/88 یک‌ونیم سال قطعی.24 مسعود باباپور مهندسی صنایع ایوانکی 12/9/88 دو سال بدوی.25 سعید ملکی شیمی آزاد ورامین 16/11/88 بلاتکلیف.26 امین کشاورز دانشگاه آزاد 6/10/88 دو سال بدوی.27 پویا قربانی بازرگانی آزاد تهران شمال 30/10/88 سه سال بدوی.28 فرامرز عبدالله نژاد حقوق دانشگاه آزاد 30/3/88 دو ونیم سال بدوی.29 مهران صفری مترجمی زبان انگلیسی ورامین 6/10/88 دو سال بدوی. 30 آرش قاسمی حسابداری آزاد رودهن 6/10/88 دو سال قطعی.31 علی ملیحی مهندسی برق آزاد تهران جنوب 19/11/88 بلاتکلیف.32 کوهیار گودرزی مهندسی هوا فضا شریف 30/9/88 بلاتکلیف

نامه سرگشاده خاتمی به خاتمی

http://www.fararu.com/vdcf0ydj.w6de0agiiw.html

مگر قرار است که طلبه های پرورش یافته فسیل های متحجر حوزه علمیه یقم به خصوص شاگردان و دست پروردگان آخوند متحجر و انگلیسی دزد خرافاتی محمد تقی مصباح یزدی می باشند و متملق و مجیز و لبیک گوی خامنه ای رهبر لوطی جماران هستند تا جای پای خودشان را در قدرت حفظ کنند . زیرا که این جماعت انگل و زانو وغیر مولد و متحجر به جز قدرت و انباشت ثروت و افزایش قطر دور شکم تا که بر زیر گردن شان برسد به مسئله مهمتر دیگری فکر می کنند تا که به نفع مردم باشد. به خصوص اکنون که با کمک پاسداران کودتا کرده قدرت را قبضه و حکومت را یک دست کرده اند . می بایست توقع داشت که اینان ذره ای شرف داشته و بوئی از انسانیت برده باشند که قرار باشد با اینگونه نامه نگاری ها تغییر کنند ودست از توطئه و تهدید کردن و هذیان گوئی و فحاش گری بر دارند؟

محمدرضاخاتمی به اظهارات حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدخاتمی در باره برانداز بودن حزب مشارکت واکنش نشان داد. وی در نامه ای سرگشاده به احمد خاتمی که رادیو فردا محتوای آن را منتشر کرده است نوشت: شما براساس آموزه های دین و اخلاق و قانون حرف نمی زنید ، عدل و انصاف روا نمی دارید ، یکطرفه به قاضی می روید و خرد را پشتیبان زبان قرار نمی دهید .برگرد شما برخی چنان تارعنکبوتی از دروغ و فریب و اطلاعات نادرست تنیده اند که حتی نور آفتاب را نیز نمیبینید و همانها (که در سر سودای دیگری دارند ) چنان ذهن شما را پرکرده اند که جز آنچه دیکته می کنند ، بازگو نمی کنید

یک مجری دیگر تلویزیون در دولت

http://www.fararu.com/vdcdzf0o.yt05x6a22y.html

ضریب سر سپردگی به پاسداران کودتاگر ودولت نامشروع و تخصص و تجربه در خبر رسانی دروغ ووارونه گوئی و خبره درسانسور و لابد دشمنی با رقیب مغلوب معیار جذب از رسانه های خبری حکومتی در دولت می باشد

گفته می شود مراد عنادی مجری برنامه "گفتگوی ویژه خبری" و برنامه "چهل و پنج دقیقه" شبکه خبر، به عنوان مدیر کل رسانه ای نهاد ریاست جمهوری انتخاب می شود. به گزارش آخرین نیوز اقدامات اولیه درخصوص انتصاب وی به این سمت صورت گرفته و کارهای انتقال وی از صداوسیما به دولت در حال انجام است. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که معاونت سیاسی سازمان صداوسیما به دلیل خروج تعداد زیادی از نیروهای این معاونت و رفتن آنها به دولت با این ماموریت مخالف است ولی با توجه به خلاء موجود در این حوزه به نظر می رسد مسئولان دولت بتوانند نظر مسئولان صداوسیما را جهت انتقال وی جلب نمایند. عنادی دانشجوی دکتری علوم سیاسی دانشگاه تهران است و سابقه حضور 15 ساله در صداوسیما را در کارنامه خود دارد.