گفت و شنود دروغ نامه کیهان 15 اردریبهشت- 89

ضربه (گفت و شنود)

یارو پس از دریافت جواب شد خیلی خوشحال

دکترگفت داستان چیست، یارو داد شرح حال؟

گفت آخه دکتر من قبل از تصادف نداشتم سواد

خوشحالم که این ضربه مغزی من کرد باسواد

گفت: چند تن از مديران ارشد راديو تلويزيون فارسي زبان آمريكا VOA به اتفاق يكي از رهبران حزب صهيونيستي بهائيت به اسرائيل رفتند.
گفتم: خب! به ما چه ربطي داره؟
گفت: وزارت خارجه رژيم صهيونيستي اعلام كرده كه اين عده براي تبادل نظر درباره چگونگي برخورد رسانه اي با جمهوري اسلامي ايران و حمايت از سران فتنه به اسرائيل رفته اند.
گفتم: مگر تا حالا چه غلطي كرده اند كه قرار است از حالا به بعد بكنند.
گفت: چه عرض كنم، حيوونكي ها بعد از دريافت ضربه سنگين و خردكننده اخير بدجوري مغزشون تكون خورده و خيالاتي شده اند.
گفتم: شخصي كه با كاميون تصادف كرده و لت و پار شده بود از پزشكش پرسيد؛ وقتي خوب شدم مي تونم كتاب بخونم؟ پزشك گفت؛ البته كه مي توني، چطور مگه؟ و يارو با خوشحالي جواب داد؛ آخه قبل از تصادف سواد نداشتم!!

گفت : به نظر می رسد مرده متحرک شیاد

دارد زیادی توی رگش می زند قاطی مواد

گفتم: چگونه متوجه شدی این سربازجوی پاسدار؟

معتاد است و روزانه مصرف می کندجنس مواد دار

گفت : نه مواد تزریق می کند روزانه

بلکه مصرف می کندبطوردائم شبانه

چون این مشنگ زشت خوی نا لوطی

این نماینده ی ویژه دروغ نامه رهبر لوطی

این علامه دهر، اما کم هوش تر از طوطی

عجیب ادا و اطوار در می آورد با خالی قوطی

سر و صدا برپا می کند و عجیب گرد وخاک

هذیان می گوید وچرند سینه می کند چاک

معلوم است قاطی کرده که به جای بیان

یک ریز هم مزخرف می گوید ، هم هذیان

درمورد مدیران رادیو تلویزیون فارسی زبان داده تحلیل

گفته با یک رهبر بهائی از آمریکا رفته اند به اسرائیل

تادر آنجا با وزیر خارجه این کشور کنند تباادل نظر

چگونه از سران فتنه حمایت کنند با تهیه ی خبر

گفتم : این سربازجوی دلقک مسخره

فرو رفته در لجن و هرزگی تا خر خره

شده مثل آن یارو که تصادف کردبا ماشین

لت وپار شده رفت نزد دکترخود کرد شیرین

گفت دکتر گر خوب شدم می توانم بخوانم کتاب

دکتر چطور مگه ، به این یارو ،مثبت داد جواب

یارو پس از دریافت جواب شد خیلی خوشحال

دکترگفت داستان چیست، یارو داد شرح حال؟

گفت آخه دکتر من قبل از تصادف نداشتم سواد

خوشحالم که این ضربه مغزی من کرد باسواد