گزیده های خبر 24 اردیبهشت - 89

مشاور ارشد رئيس‌جمهور در گفتگو با فارس:خبري از احياي معاونت اجرايي و حضور الهام در اين معاونت

احمدي نژاد در مراسم بزرگداشت ابوالقاسم فردوسي:فردوسي پرچم انسانيت را در مقابل جهالت و زورگويي برافراشت.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور با اشاره به ويژگي‌هاي فردوسي گفت: مهم اين است كه فردوسي ضرورت‌ها را به درستي تشخيص داد و كاري كه فردوسي كرد برافراشتن پرچم انسانيت در مقابل جهالت و زورگويي بود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902230950

آخر پاسدار گماشته ی لوطی جماران و غلامک پاسداران کودتا گر وعنصر بغایت خرافاتی که همه استعدادش خالی بندی و دروغ گوئی وعوامفریبی و بزرگ نمائی کردن است و یا همه هم و غمش حزب الله لبنان و حماس و نا بود کردن اسرائیل و تغییر ساختار جهان و بر عهده گرفتن مدیریت آن می باشد چه ار تباط به فردوسی دارد که شاعری آزاده و میهن پرست بود؟ گرچه گفته می شود اینگونه معرکه گیری و سیاه بازی تاکتیکی برای جا باز کردن درون وارد دولت برای غلامحسین الهام است که می بایست سهم پاداشی می باشد که وی تازگی موسوی را به محارب بودن متهم و محکوم کرده است.

ندارم.خبرگزاري فارس: ثمره هاشمي گفت: از احياي معاونت اجرايي و حضور الهام در اين معاونت خبر ندارم

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902230956

این چگونه رژیم مافیائی و اختاپوس چند هزار پائی می باشد که رد پایش همه جا وجود دارد و با ادعای مدعی اصول گرا بودن و کودتا یکپارچه شده است ولی پاسخ به هر گونه سئوال و جا به جائی درون دولت نامشروع کودتائی که از مشاور ارشد رئیس جمهوری تحمیلی و تقلبی ثمره هاشمی شده است پاسخ وی به سئوال کننده اطلاع خبر ندارم و یا نشنیده ام منتهی شده است؟

وعده‌عجیب وزیر ارتباطات درباره سرعت اینترنت

http://www.fararu.com/vdcfyedj.w6deeagiiw.html

وقتی که پاسداران کودتا گر که شرکت مخابرات را مصادره و کنترل می کنند . همچنین نقش اصلی درقدرت و سرکوب گری و تحمیل سانسور و تفتیش عقیده و فیلتر گزاری شبکه ی اینترنت و خبررسانی ووبلاگ ها نویس و مطبوعات را دارد دیگر وزیر دکوری ارتباطات چه صیغه ای است که قرار باشد برای خنده چنین با ادعای کیلوئی وعده ی دادن سرخرمنی کند؟

محدودیت های سرعت اینترنت تا شهریور امسال برطرف می شود. به گزارش واحد مرکزی خبر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دهدشت گفت : با برنامه ریزی و سرمایه گذاری های ایجاد شده ، توسعه و تجهیز باندهای موجود در دستور کار قرار گرفت که نتیجه آن حذف محدودیت های سرعت اینترنت کشور خواهد بود . تقی پور همچنین از فعالیت اپراتور سوم تلفن همراه تا پایان امسال در کشور خبر داد و گفت : اپراتور سوم ، ارتباط تصویری مشترکان تلفن همراه را برقرار می کند . وی به کاربرد ارزشمند این طرح مخابراتی اشاره کرد و افزود : بخش مهمی از ارزش افزوده این طرح برای خدمات الکترونیک از جمله پرداخت الکترونیکی در سامانه بانکی است

ماجرای مبتلا شدن علی دایی به"ایدز"!؟

اکنون از سوی دستگاه و رسانه های رژیم تولید کننده ی ایدز پس از حمله به شئی نوک تیز به علی داعی در تبریز شایعه آلوده شدن وی به بیماری ایدز از طریق شئ مورد حمله به علی قوت گرفته است . به نظر می رسد که توطئه حذف کردن وی کشیده شده که این حمله و شایعه می تواند در باغش باشد.

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تهران صبح امروز پيگيري شد.فارس، تمرين پرسپوليس پس از شكست تيم فوتبال فولادگستر تبريز در ديدار رفت جام حذفي، امروز در ورزشگاه شركت واحد از ساعت 11 پيگيري شد.در اين تمرين بازيكناني كه در بازي روز گذشته حضور داشتند به مدت 40 دقيقه به ريكاوري پرداختند و بازيكنان ذخيره نيز پس از گرم كردن به حفظ توپ، كارهاي سرعتي و فوتبال دروازه هندبالي پرداختند.* در تمرين امروز علي‌رغم حرف و حديث‌هاي گذشته علي دايي بدون مشكل حضور داشت. او پس از مطالعه برخي از روزنامه‌ها در خصوص بخشي از شايعات كه اعلام شده بود ويروس ايدز در اثر برخورد يك جسم تيز به دايي منتقل شده است، به شدت اعتراض خود را اعلام كرد.* علي دايي پس از صحبتي كه به مدت 10 دقيقه با بازيكنان داشت از آنها خواست در آرامش خود را براي بازي برگشت مقابل فولادگستر تبريز آماده كنند.*با دستور كادر فني تمرين روز جمعه پرسپوليسي‌ها تعطيل شد و قرمزپوشان از صبح شنبه تمرينات خود را پي خواهند گرفت

پاسخ آیت الله مصباح یزدی، به شبهه ی مشایی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=20491

آخوند متحجر و هفت خط و مفت خور و دزد انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی که اکنون مفتخر به علامه شده است بر خلاف انتقادات تیز همچون خائنین به اسلام که رقبای مغلوب را خطاب می کند ولی اکنون رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور را نادان دانسته است و تأکید نموده چون وی در آزمون فرق میان حکومت دنیوی و اخروی رفوزه شده است از روی ساده لوحی بعضی نظرات را می دهد.

به گزارش پیام خرداد،این قسمت از بیانات علامه، از چند منظر قابل بررسی است:الف – علامه مصباح، که در عصر حاضر به گفته مقام معظم رهبری خلا شخصیتهایی چون شهید مطهری و علامه طباطبایی را پر کرده اند به صورت ساده و روان جواب این شبهه را داده اند که در ادامه خواهد آمد.ب – همانطور که می دانید شبهه بالا چند ماه پیش از قول آقای مشایی به صورت گسترده ای در پایگاههای خبری منعکس شد و علامه مصباح یزدی در جواب، تثبیت این شبهه را در ذهن برخی، ناشی از ساده لوحی آنها می دانند، لذا آقای مشایی باید دعا کند که جزو دسته ای باشد که این شبهه به آنها رسیده و در ذهنشان تثبیت گردیده و الا اگر خود فلسفه باف چنین تفکراتی هستند می بایست در تفکرات خود تجدید نظر کنند .جواب شبهه مشایی از سوی حضرت علامه مصباح یزدی :بالآخره آنکه علامه مصباح در جواب شبهه فوق می فرمایند:شايد برخي از افراد ساده‌لوح گمان كنند كه ـ‌العياذ بالله‌ـ در مديريت انبيا و يا اهل‌بيت(ع) نقصي بوده است كه علي‌رغم برنامه خوبي كه خداوند تعيين كرده بود، نتوانستند به همه اهداف خود برسند و حكومت الهي را در جامعه بر پا كنند. اما ما بر اساس معتقداتمان مي‌دانيم كه انبيا در مديريت و برنامه‌ريزي نقصي نداشتند؛ پس چرا به اهداف خود نرسيدند؟علامه مصباح يزدي در پاسخ به اين سؤال مقايسه سردمداران حكومت‌هاي دنيوي و رهبران اخروي را اشتباه دانسته و ادامه می دهند: هدف نهايي سران حكومت‌هاي دنيوي كسب موفقيت در زمينه‌هاي اجتماعي و سايسي است؛ اما وظيفه اصلي انبيا و رهبران معنوي هدايت افراد بشر با نشان دادن راه درست و غلط است، تا هركسي با خواست و اراده خود راه حق يا باطل را انتخاب كند.ایشان اضافه می نمایند: حاكمان دنيوي هرگز مردم را براي شناساندن خوب و بد امتحان نمي‌كنند و در هيچ يک از مكاتب سياسي نيز آزمودن افراد جامعه به عنوان هدف حكومت بيان نشده است؛ اما هدف انبيا مشخص كردن راه حق و باطل است تا مردم آزموده شوند و هر كس خواست راه هدايت و هر كه خواست راه باطل را در پيش گيرد و اصولا عالم خلق شده تا مردم امتحان شوند و وظيفه انبيا نشان دادن راه و بي‌راهه است.

اردوهای قابل تأمل دختران دانشجو در کیش!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=20490

باز هم توطئه با فشار برروی دختران دانشجو وسفر جمعی شان به کیش که مکمل توطئه ی طرح چماق مبارزه با بی حجابی در جامعه می باشد که ناشی از وحشت ماه خرداد و نزدیک شدن سالگرد کودتای پاسداران در22 خرداد می باشد. البته هدف دیگر یقه گیری از وزیر علوم دوران خاتمی هم هست .

تابناک نوشت: از جزیره کیش خبر می‌رسد، به غیر از روال اردویی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های تخصصی کشور در هشت ماه گذشته، سفر جمعی دانشجویان دختر به این جزیره افزایش یافته است. با توجه به این که همواره برخی از مقامات مذهبی کشور نسبت به حضور تورهای بانوان به جزیره کیش ـ که گاه با برخی ابتذال‌ها همراه بوده است ـ اعتراض داشته‌اند، بروز پدیده نوظهور سفر جمعی دختران دانشجو در چند ماه گذشته به این جزیره تفریحی، در حالی که در برخی از این سفرها، پوشش‌های نامناسب و رفتارهای زننده و غیراخلاقی از این عده سر می‌زند، مورد سکوت مقامات رسمی و مذهبی کشور واقع شده است.بنا بر این گزارش، به هنگام حاکمیت دولت اصلاحات در کشور، مقامات ارشد مذهبی مخالف سیاست‌های اصلا‌ح‌طلبان، بارها خاتمی و وزیر آموزش عالی او دکتر معین را به دلیل اردوهای گوناگون دانشجویی در کیش، زیر سؤال برده‌اند؛ اما در شرایطی که هم‌اکنون مدعیان اصولگرایی در کشور حاکمیت دارند، افزایش این اردوها آن هم به صورت دسته‌جمعی توسط دختران دانشجو، در حالی که در جزیره کیش از این افراد رفتارهای ناهنجار دیده می‌شود، پرسش‌برانگیز است؟!این گزارش یادآور می‌شود، برخی از این دختران دانشجو توانایی مالی برای این سفر را ندارند و مشخص نیست هزینه‌های سفر و تفریحات خود را چگونه تأمین می‌کنند؟برابر این گزارش، خرید لوازم آرایش و تهیه پوشش‌های نامناسب برای اعضای این تورها، در درجه اول حضور این افراد در جزیره تفریحی کیش قابل رؤیت است.

گزارش رجانیوز از جلسه موسوی و خاتمی

بسیج همه جانبه ارگان های تبلیغاتی و نظامی کودتائی برای جو سازی و پرونده سازی کردن علیه ی سران رقیب مغلوب قبل از فرار سیدن ماه خرداد تا اینکه اینان با تهدید ترسانید ه شوند تا که مجبور به سکوت شوند و دست به هیچگونه حرکت اعتراضی پیرامون 22 خرداد سالگرد کودتای پاسداران 88 نزنند که علیه ی اینان وحذف شان تدارک دیده شد.

رجانیوز سایت اصلی حامیان دولت نوشت : میرحسین موسوی بعدازظهر امروز قصد دارد با سید محمد خاتمی ملاقات کند.بنابراین گزارش با توجه به صدور اطلاعیه موسوی در روزهای گذشته در حمایت از محکومین گروهک تروریستی پژاک و همراهی با منافقین، این جلسه قابل توجه ارزیابی می شود.این گزارش همچنین حاکیست که سران فتنه بنادارند در روزهای دوم، چهاردهم، بیست و دوم و بیست و پنجم خرداد ماه بیانیه هایی در مقابله با نظام صادر کنند که در این ارتباط نیز این جلسه موثر خواهدبود، تا به این ترتیب سریال بیانیه های بی تاثیر و تکراری موسوی با هدف زنده نشان دادن جریان فتنه ادامه یابد.

نماینده مجلس: ارسال پارازیت از توانمندی های کشور است پارازیت توانایی است

اگر طبق ادعای پاسدار کوثری وکیل الدوله ی بازار مکاره مجلس هشتم سرکوب و سانسور و خفقان و تفتیش عقاید و توقیف مطبوعات و ارسال پارازیت نشانه ی قدرت است . پس آزادی بیان و عقیده و عدم سانسور در کشور های دمکرایک علائم چیست؟

در حالی که دست کم ۸ ماه از بحث جنجال برانگیز ارسال پارازیت ها می گذرد و بارها و بارها متخصصان و مسئولان در مورد مضار آن بر روی بدن انسان، محیط زیست و … گفته و نوشته شده اند، چندی پیش محمد اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با مجله همشهری جوان از ارسال پارازیت ها استقبال کرده و آن را یک توانایی دانست.این نماینده مجلس می گوید: ماهواره فی نفسه یک وسیله ارتباطی است که اگر در جهت مثبت و برای کسب اطلاعات مفید و به روز مورد بهره برداری قرار گیرد مسلما یکی از امکانات بسیار خوب به حساب می آید؛ اما اگر ارباب شبکه های ماهواره ای بخواهند از این وسیله فقط برای تخریب ملت های دیگر یا ترویج فساد در جوامع استفاده کنند و خوراک هایی به بینندگانشان بدهند که باعث بی هویت شدن جوانان می شود، باید اعتراف کرد که اثرات منفی ماهواره به مراتب بیشتر از اثرات مثبت این فناوری نوین است. کسانی هم که تلاش می کنند از طریق برنامه های ماهواره ای، نوعی جنگ روانی در کشور به راه اندارند با ترویج فساد کنند، باید بدانند با وجود آگاهی و هوشیاری مجلس به نتیجه نخواهند رسید.او با اشاره به آن که پارازیت توانمدی بزرگی برای کشور است، می افزاید: نباید نسبت به ارسال پارازیت دید منفی داشت. به نظرم پارازیت یک نوع توانمندی است که کشور ما دارد. بعضی کشورهای پیشرفته تماشای برنامه های ماهواره را به طور کامل ممنوع کرده اند. استدلالشان هم این است که مس خواهند از ریشه جلوی فساد را بگیرند. اما پارازیت توانایی ما در این زمینه است. مشکلی نداریم با برنامه های علمی به دردبخور، اما اگر دیگران بخواهند از ماهواره برای ترویج فساد و ناامنی در ایران استفاده کنند، مسلما اجازه این کار را نخواهیم داد و از پارازیت به عنوان یک توانمندی استفاده کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا خوراک غیر اخلاقی به دست جوانان نرسد.

عکس / تظاهرات مردم جلال آباد مقابل کنسولگری ايران در افغانستان در اعتراض به اعدام های 19 ارديبهشت و اعدام افغانی ها در ايران، 23 ارديبهشت، 13 می

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16771

حتما ً اینهم بخشی از نشانه های قدرت رژیم کودتائی پاسداران نا مشروع در برون مرز می باشد که اینگونه در کشور همسایه افغانستان به نمایش گذاشته شده است؟

اینهم یک بخش دیگر قدرت کودتا گران پاسدار که در پایتخت سوئد در اروپا به نمایش گذاشته شده است که واکنش اعتراضی نسبت به اعدام 5 زندانی سیاسی اخیر درز ندان اوین می باشد .

عکس / تظاهزات مقابل سفارت ايران در استکهلم، 23 ارديبهشت، 13 می

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16770

فیلم / تظاهرات در مقابل سفارت ايران در استکهلم و کپنهاگ 23 ارديبهشت، 13 می

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16759

«تبادل آتش بین نيروهای مرزبانی ايران و عراق»

اینهم پاسخ به گزارش خبری که گفته می شد جلال طالبانی رئیس جمهور عراق از پاسدار گماشته احمدی نژاد تقاضا کرده بود که با وساطت خود مانع از اعدام زندانیان سیاسی کرد شود که باز فاش شدن خبر اکنون منجر به اینکونه واکنش انتقام جویانه تیر اندازی در نوار مرزی کردستان شده است.

راديو فردا : مسئول نيروهای گارد مرزی در استان سليمانيه عراق روز پنجشنبه گفته است نيروهای مرزبانی عراق و ايران در يک نقطه مرزی در اقليم کردستان عراق به تبادل آتش پرداخته اند.به گزارش خبرگزاری فرانسه، ژنرال احمد غريب گفته است:«نيروهای ايرانی (اشتباها) خيال کردند که نيروهای گارد مرزی (عراق) نيروهای گروه پژاک هستند و به سمت آنها آتش گشودند».ژنرال احمد غريب اضافه کرده است :« نيروهای گارد مرزی (عراق) به آتش نيروهای ايرانی پاسخ دادند و يکی از نيروهای عراقی به اسارت نيروهای ايرانی در آمدهاست».به گفته ژنرال احمد غريب نيروهای ايران و گارد مرزی عراق به مدت ۹۰ دقيقه درمنطقه کوهستانی شاهميران در ۹۰ کيلومتری جنوب سليمانيه به تبادل آتش پرداخته اند.مقامات جمهوری اسلامی ايران هنوز به خبر تبادل آتش بين نيروهای مرزی عراق و ايران واکنشی نشان نداده اند.ايران بارها مناطق مورد فعاليت شورشيان کرد را در کردستان عراق مورد گلوله باران قرار داده است که اين اقدام، اعتراض مقام های عراقی را به دنبال داشته است.تهران گروه پژاک را متهم می کند که از خاک عراق برای انجام حملات عليه سربازان ايرانی استفاده می کنند و می گويد که به مقابله با آنها ادامه خواهد داد.

محکوميت اعدام 5 جانباخته اخير از سوی از سعید ماسوری ما را از سر بریده نترسانید...

وقتی که اعدام های جنایتکارانه اخیر زندانیان سیاسی نه اینکه حتی موجب هراس زندانی قربانی در بند نشده است ، بلکه تقویت کننده روحیه ی مقاومت و ایستادگی شان شده است . چگونه قاتلان دژیم تقع دارند که چیزی بیشترعایدشان شود به جز ضریب افزایش خشم و کینه ی بیشتر خانواده های قربانیان اعدام شده و مخالفان و منتقدا ن وناراضیان که مضاعف خواهد شد؟

در اوضاع به شدت بحرانی کشور، خبر اعدام دوستان دیر یافته‌ام را که در زندان آشنا شده و سالها را با آنها در سلولهای ۲۰۹ گذرانده بودم را شنیدم. شاید تصور میکنند که با اعدام آنها ما و مردمانمان را مرعوب و وحشت زده کرده اند.‌ای وای بر ما اگر اعدام دوستان و هموطنانمان بجای انگیزش بیشتر ما را مرعوب سازد... راستی‌ درشرایطی که تنها برای انسان بودن راهی‌ جز تحمل زندان و شکنجه و اعدام باقی‌ نگذاشته اند و سزای یک قطره آزادگی و انسانیت، زندان و شلاق و اعدام است چه باید کرد؟ و کسانی‌ که بر سر چنین جنایتی سکوت میکنند مرز انسان بودن و نبودن را در کجا ترسیم میکنند؟ هیتلر صدها هزار کشته و مجروح بر جای گذشته بود که تازه آنهایی که می‌‌بایستی بفهمند متوجه شدند که هیتلر آقا نیست و مذاکره بی‌ فایده است. آیا باز هم همان قدر هزینه لازم است؟ به هرحال من به سهم خودم برای اینکه بگویم چقدر مرعوب این اعدامها شده‌ام آماده‌ام که بعد از این ۵ نفر، نفر ! ششم و آماده اعدام بشوم . یاد همه آنها و کسانی‌ که اینچنین خونشان در رگهای تاریخ جاری شد گرامی‌ باد... ز پا ننشست آتش تا نشد خاکستر اجزایش به سعی‌ زیستن هم، غیرت کار اینچنین باید. دکتر سعید ماسوری (زندان گوهردشت) اردیبهشت 1389