"برخی از میلیاردرهای دسته دوم ونه دانه درشت ها و آقازاده ها، چه کسانی هستند؟"

درحکومتی که بنیانگذار شیادش گفته بود اقتصاد مال خر است و قول حاکم شدن مستضعفان و پا برهنگان را داده بود. عجیب و هم جالب یا کمدی و تراژدی است که اکنون پس از 31 سال که از عمر ننگین این رژیم عوامفریب و جنگ افروز و غارتگر دین فروش می گذرد ولی شرایط آنگونه شده است که 80 % جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و واردات کا لا ها بیش از 3 برابر شده است و هرروزتعدادی کار خانه و واحد های تولیدی تعطیل می شوند و برتعداد کار گران بیکارافزوده می گردد . ولی دلا ل ها و انگل های اقتصادی وابسته به دولت و باندهای مافیائی غارتگر حامی اش مشغول غارتگری می باشند.همچنین هرروز هم شکاف عمیق طبقاتی یا فاصله میان بالائی ها با پائینی ها افزون تر می گردد . در صورتیکه 5 سال است که پاسدار گماشته احمدی نژاد ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی نموده است و همچنان شعارش را سر می دهد و یک ریز تهدید می کند که می خواهد شکم آنانی که پول شان از پارو بالانمی رود را با چاقو ضامندار زنجانی پاره کند و دستان دانه درشت های دزد را قطع نماید زیرا که این شگرد و تهدید تبلیغاتی تبدیل به شمشیر دامکلوس شده ای است که پس سر رقیب مغلوب نگهداشته شده است تا که از دولت نامشروع وی انتقاد نکند .

مهمتراینکه هنوز فراموش نشده است که چگونه دو سال پیش بود که در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه همدان از سوی عباس پالیزدار اسامی تعداد 44 دانه درشت مفسدان اقتصادی و دزدان بین بیت المال و غارتگران منابع و ذخایر طبیعی کشور افشا شد که همه شان نماینده یا حامی خامنه ای رهبر لوطی جماران می باشن . البته عباس پالیزدار در افشاگری خود به گوشه ای از غارتگری و نقش توطئه ی دست داشتن پاسداران در جنایت و قتل رقبا هم اشاره کرد.بهمین دلیل چون پای سپاه پاسداران را به میان کشید . لذا زمانی بس کوتاه پس از این افشاگری بود که بلافاصله با پرونده سازی که سربازجو حسین شریعتمداری دردروغ نامه ی کیهانشروع کرد گروه پالیزدار را بطور غیرمستقیم عامل نفوذی دشمن و سازمان سیا نمود . آنگاه سعید مرتضوی قاتل منفور مأموریت یافت تا وارد میدان شود و به جای پیگیری پر ونده ی کلان دزدان افشا شد ه وابسته به ولی فقیه که دردانشگاه همدان ، حکم بازداشت عباس پالیزدار افشاگر را صادر کند و وی باز داشت وبازجوئی نمود. سپس پالیزدار متهم و محکوم به زندان شد. یعنی وی آشکارا قربانی جنگ قدرت و ثروت جناحی وباندی میان دزدان و غارتگران دانه درشت شد .

از سوی دیگر چون پس از 22 خرداد 88 از سوی باند مافیائی کودتائی حاکم اعضای خانواده ی رفسنجانی به خصوص مهدی رفسنجانی زیر سئوال برده ومورد تهدید واقع شده اند و در رسانه های تبلیغاتی باند غالب کودتاگر گفته می شود که اینان هم غارتگر هستند .هم اینکه نقش محرک کلیدی در اعتراضات خیابانی پس از کودتای 22 خرداد 88 داشته اند . برای همین هم حسین مرعشی برادر همسر رفسنجانی وهم نوه ی دختری رفسنجانی یعنی فرزند فائزه رفسنجانی بازداشت و زندانی شدند . همینطور برای مهدی رفسنجانی پرونده ویژه گشوده شد. آنگونه که دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه تقاضای استرداد وی از لندن نموده است تا محاکمه اش کند.اما به جای استرداد مهدی رفسنجانی همسر و دو فرزند وی ایران را ترک و به وی در لندن ملحق شدند . حال علائم متقابل به مثل شروع از سوی رقیب مغلوب شده است . یعنی اینکه پیرامون سر یال های نمایش داده شده تلویزیونی دار و ندار و... در ایام نوروز 89 که به حساب در این سریال ها علیه ی ثروتمندان تبلیغ شد . یا در اصل غارتگران وصاحبان ثروت های بادآورده بر زیر سئوال برده شددتا وانمود گردد که نه حکومت که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد در همه سطوح می باشد و تولید کننده ی انگل هامفت خور و زالو صفتان رانت خوارانی هست که ریشه ی جان ملت را کشیده اند ، بلکه این غارتگران رقیب مغلوب اند که عامل همه ی فساد های کنونی در جامعه هستند. بنابراین اکنون در پاسخ به چنین سریال های تلویزیونی نوروزی است که اسامی برخی از میلیاردر های دسته دوم رو شده است که مهره های وابسته به دولت نا مشروع و باند مافیائی انگلیسی غارتگر عسگر اولادی هستند که اسامی 30نفر شان فاش شده است . زیرا که در 31 سال گذشته وزارت بازرگانی و اتاق اصناف بازرگانی در تیول این باند مافیائی مؤتلفه عسگراولادی – خاموشی بوده است که شریک دزد و رفیق قافله بوده اند و این امتیازات و واگذاری ها را زیر پوشش مجوز دادن پروانه ی کالا های وارداتی به نرخ ارز دولتی و فروش در بازار آزاد و یا دادن امتیاز صادرات کالا یا دادن موافقت اصولی ها به عوامل خود در زمینه های گونا گون که در 31 سال گذشته ادامه داشته است اکنون از سوی رقیب مغلوب و سایت خخبری عصر ایران وابسته به پاسدار محسن رضائی اسامی برخی از این میلیارد های ی دستته دوم با مسئولیت و پست های شان اعلام شده است .

درخاتمه اینکه فراموش نشود که سئوال است چرا در میان این لیست 30 نفره همچون اسامی قربانیان اعدام شدگان در 31 سال گذشته هیچ نامی از مقامات حکومتی و آقازاده های شان دیده نمی شود ؟چرا از میان اسامی 44 دانه درشت فاش شده از سوی عباس پالیز دار در دانشگاه همدان یکی وجود ندارد؟ چرا تا حال اسامی دانه درشت تر از اینان معرفی نشده اند؟ چرا اسامی هیچ پاسدار و یا سرداری در این لیست نیست؟ یا چرا تا حال هیچ نهادی پرسشگری نکرده است که واگذاری این پست یا امتیازات به اینان از سوی چه کانال و مرجعی اعطاء شده یا چگونه واگذار شده است؟ یا اینکه با وجود سیستم مالیاتی، البته اگر چنانچه آلوده نباشد و مسئولانه و درست عممل کرده و می کند. چطور همزمان که اکثر جمعیت کشور بسوی فقر یا خط بقا ء سوق داده شده اند اما چگونه اینان توانسته اند مدارج ترقی و ارتقاء را طی نمایند و صاحب ثروت های باد آورده شوند؟ بالاخره اینکه چگونه با وجود فتوای بنیانگذار رژیم غارتگر و عوامفریب و دین فروش خمینی شیاد که سال ممرگش هم نزدیک است که گفته بود اقتصاد مال خر است چگونه در حکومت مدعی مذهبی و مکتبی و معنوی ونه مادی و دنیوی این خران دست دوم میلیاردی موفق شده اند این چنین صاحب مناصب و مقامات و امکانات بس گسترده ی تجاری ومالی و اقتصادی شوند؟ چرا به جای حاکم شدن مستضعفان و پا بر هنگان 31 سال است که آفتابه دزدان اعدام شده اند ؟ ولی حتی از اینگونه میلیارد های دسته اول و دوم سئوال نشده و نمی شود که چگونه است که در دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران اینان چنین آزادانه غارتگری می کنند ؟ لابد جواب این است جائی که معاون اول رئیس جمهور قلابی و تحمیلی و نا مشروع محمد رضا رحیمی می تواند میلیارد ها تومان اختلاس گری کند . مهمتر اینکه خود رئیس جمهور درای پرونده ی اختلاس مبلغ 350 میلیارد تومانی در زمان شهردار تهران بودنش می باشد برای چه چنین سئوالات بی ربطی می شود. زیر ا که در رژیم آفتابه دزد غیر خودی اعدام کن و پرورش و تعلیم دهنده ی چطوری تخمرغ دزدهای خودی اوایل انقلاب تبدیل به مقام شامخ بی رقیب کاروانی شتر دزدی کن که نه عجیب است و نه سئوال بر انگیز، چونکه با تاریخچه ی 31ساله تازگی ندارد.

هوشنگ - بهداد

26 اردیبهشت ماه

سال 1389

میلیاردرهای ایران چه کسانی هستند؟

http://www.fararu.com/vdchmwnk.23nqxdftt2.html