دروغ نامه یی کیهان 4 خرداد ماه 89

معما(گفت و شنود)

صاحبخانه گفت چگونه شما را به طبقه 3 خانه آورد باد؟

دزد گفت به فکر حل این معما بودم که از آن کردی یاد

از اینکه شما آمدی مفتخرم و بسیار شاد وخوش حال

تا کداخدا منشانه حل کنیم معما ، بسبک رهبر دجال

گفت: راديو فردا- وابسته به سازمان سيا- سعي كرد برخي از تروريست هاي سازمان منافقين كه در پايگاه اشرف عراق آموزش ديده و در ايران بازداشت شده اند را بي گناه قلمداد كند.
گفتم: ولي خود آنها به آموزش خرابكاري و ترور در پايگاه منافقين و زير نظر آمريكايي ها اعتراف كرده و در حال ترور و انفجار هم بازداشت شده اند.
گفت: راديو فردا مي گويد اين افراد به طور اتفاقي به پايگاه منافقين رفته بودند!
گفتم: درباره عمليات تروريستي آنها چه مي گويد؟
گفت: راديو فردا مي گويد، به طور تصادفي در محل انفجار و ترور حضور يافته و اسلحه و مهمات را هم بدون توجه به كاربرد آن در اختيار داشته اند!
گفتم: يارو براي دزدي وارد خانه اي شده بود كه صاحبخانه متوجه او شد و پرسيد اينجا چه مي كني؟ دزد جواب داد؛ در خيابان بودم كه باد شديدي مرا به هوا بلند كرد و درون حياط خانه شما انداخت! صاحبخانه پرسيد؛ اسباب و اثاثيه را براي چه جمع كرده اي؟ يارو گفت؛ دستم را به آنها مي گرفتم كه باد مرا با خود نبرد! پرسيد؛ در طبقه سوم چه مي كني؟ و آقا دزده گفت؛ اتفاقا خودم هم در همين فكر بودم كه شما آمديد! بيائيد عقل هايمان را روي هم بگذاريم و اين معما را حل كنيم!!

گفت : بدور از چشمان تیزبین من و شما

سربازجو معتاد بیمار کشف کرده یه معما

گفتم : خوب محتوای این معما چیست؟

مخاطب مورد نظر این سرباز جو کیست؟

گفت : سربازجو زوزه کشیده بجای صدا

تا توانسته نقل قول کند ازرادیو صدا فردا

شاکیست چرا احکام اعدام ها کرده فاش؟

پس علیه ی این رادیو وقربانیان شده فحاش

گفتم : مگر علیه کدام قربانیان شده اقدام؟

برای چه صادر شده است این احکام اعدام ؟

گفت : برای اینکه برخی از پدران مجاهدین اشرف

بجرم دیدار با فر زندان شان، سر دژخیم بی شرف

در بیدادگاه فرمایشی سر دژخیم در خدمت جانیان

صادر نموده ا ست احکام اعدام برای این قربانیان

چون رادیو فردا خبر این احکام داده بازتاب

ربوده از چشمان سربازجو شریعت ندار خواب

مجنون شده زنجیر پاره دست زده به خود زنی

فرافکنی کرده با تهدید لمپنی و هم بد دهنی

فراموش کرده که قبلاً سعید امامی داده بود گاف

به صدها عملیات مشترک باهم کرده بود اعتراف

گفته بود چگونه در برون مرز و هم در خاک عراق

علیه مجاهد ین باهم داشتند عملیات بس شاق

حال از موضع فرار به جلو و با کف آوردن بر دهان

علیه ی مجاهدین کرده فرافکنی مدیرمسئول کیهان

گفتم : چرا با شروع شدن ماه خونین خرداد

ازمجاهدین پاچه گیری کرده این دهان گشاد؟

گفت : چون وحشت دارد مردم کنند اعتراضات با فریاد

اوج گیرد مرگ گفتن بر دیکتاتورخامنه ای بااحمدی نژاد

به ویژه مجاهدین اشرف توطئه ها در عراق کردند افشا

آنگونه که بیت جماران نمی تواند دخالت گری کند حاشا

پس رژیم کودتاگر جنایتکار لرزان، برای اینکه گیرد انتقام

حکم اعدام برای پدران اشرفی ها صادرکرد دژخیم بدنام

گفتم : اینگونه ا نتقادبه احکام اعدام دربازتاب خبر

که سربازجو حسین پیرامونش رفته بر سر منبر

شده مثل آن دزدی که مشغول دزدی بود در یک خانه

صاحبخانه دیدش پرسش کرد چه میکنی دزد آورد بهانه؟

توی خیابان بودم ،باد شدیدی بدرون خانه مرا کرد پرتاب

صاحبخانه گفت پس چرا اثاثه خانه جمع کردی با تب وتاب؟

دزد گفت به این وسائل خانه ، من شده ام آویزان

تا باد نتواند من جا به جا کندتا متزلزل شوم و لرزان

صاحبخانه گفت چگونه شما را به طبقه 3 خانه آورد باد؟

دزد گفت به فکر حل این معما بودم که از آن کردی یاد

از اینکه شما آمدی مفتخرم و بسیار شاد وخوش حال

تا کداخدا منشانه حل کنیم معما ، بسبک رهبر دجال