دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 15 ار دیبهشت ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " اين خواسته بر زمين نماند "

"آویزان شدن به طرح های سرکوبگرانه آزمون و شکست خورده تکرار ی نیروی انتظامی برای کنترل فضای انفجاری جامعه "

چگونه است که حکومت فاشیستی مذهبی ضد بشری عملکرد و راندمانش در 31 سال گذشته تولید خرابکار و منافق و مرتد و محارب و ضد انقلاب و جاسوس و دشمن نفوذی بیگانه و ستون پنجم دشمن و مفسد اقتصادی و اجتماعی و اراذل و واوباش و افراد شرور و معتاد و قاچاقچی مواد مخدر و بی حجابی که خطر ناک تر از بمب اتم است و پیوسته شبیخون فر هنگی می زند و فحشا یا تن فروش و گدا و بیکار و امثالهم بوده است؟ ضمن اینکه گذشته از اینگونه اعترافات که روزانه از طریق رسانه ها و مطبوعات حکومتی بازتاب داده می شود و جنگ علنی قدرت جناحی و باندی که ادامه دارد و توطئه و تهدید و کودتا برای حذف کردن رقیب مغلوب که دنبال شده است. دیگر چه اقدام مثبتی به نفع مردم ایران شده است؟ مضحک تر اینکه قلم بر داست وارونه گو وکتمان کننده ی حقایق بدون آنکه به خودش زحمت دهد و بگوید که عامل و ریشه ی پیدایش این پدیده ها و یا نا هنجاری های اجتماعی چیست و نقش حاکمان در این مورد چگونه می باشد . حتی بدون آنکه توضیح دهد که دلیل شکست بر خورد با بقول خودش عوامل اخلال در امنیت اجتماعی با شکست مواجه شده است . در عوض این چنین طلبکارانه منتقدان را زیر ضرب گرفته و متهم ومحکوم شان کرده که گویا اینان جزو مدافع اراذل و اوباش و قربانیان معتاد می باشند :

"جالب اينجاست كه طي دو، سه سال گذشته هر بار بحث طرح امنيت اجتماعي از سوي نيروي انتظامي مطرح مي شود جماعتي در قامت كارشناس فرهنگي با ژست روشنفكري، اجرايي شدن اين طرح را برنمي تابند و با ارايه راهكارهايي كليشه اي كه ترجيع بند آن مقوله «فرهنگ سازي»- كه البته در جاي خودش ضروري و بسيار مفيد خواهد بود- است حاشيه ها را بر متن غلبه مي دهند. اما كار به اينجا ختم نمي شود بلكه عده اي هم با عنوان حقوقدان و قانون دان به صحنه مي آيند و بر «عروه» طرح امنيت اجتماعي چه حاشيه هاي به اصطلاح قانوني كه نمي زنند.! در سوي مقابل، آنچه موجبات نارضايتي و ناراحتي مردم را فراهم كرده است نگراني از عدم استمرار و اجراي پايدار طرح امنيت اجتماعي است"

قلم بر دست وارونه و دروغگو در دنباله باز هم بدون آنکه کوچکترین اشاره ای کند که کنترل نوار های مرزی کشور به خصوص مرز های آبی و یا زمینی و خاکی میان پاکستان و افغانستان در کنترل چه نهاد هائی می باشد؟ یا اینکهه مواد مخدر و مشروبات الکلی و ساایر اقلام قاچاق چگونه وارد کشور می شود و توزیع می گردد؟ یا کنترل زندان ها در اختیار چه ارگان هائی می باشد و مواد مخدر چگونه وارد زندان وحتی سلول ها می شود؟ یا اینکه اشاره به نقش اسکله های غیر مجاز پاسداران در سواحل آبی جنوب کشور کند که اینان شبانه روز مشغول تخلیه چه محموله های قاچاقی می باشند و چگونه آزادانه در سراسر کشور توزیع می گردد؟ اما با پاک کردن صورت مسئله یکی از موارد نا امنی که موجب نا امنی و نا بسامانی اجتماعی شده را تشریح کرده است ودر دنباله لو داده است که هدف از اقدام جدید مبارزه با بی حجابی و مواد مخدر و قاچاقچی و معتاد و اراذل اوباش از سوی نیروی انتظامی چیست؟ در ادامه اینگونه این موضوع را به وقایع اتفاق افتاده پس از کودتای 22 خرداد 88 وصلش کرده است :


"يكي از مواردي كه باعث شده است تا ناامني و نابساماني هاي اجتماعي بصورت كامل رفع نشود و انتظار بحق مردم در خصوص مبارزه با مفسدان اجتماعي برآورده نگردد ضعف هاي قانوني در اين زمينه است. البته در سال هاي اخير اقداماتي براي برطرف شدن نقيصه هاي قانوني انجام گرفته است كه از جمله مي توان به اقدام مجلس هشتم در سال 87 اشاره كرد كه يك فوريت طرح تشديد مجازات جرايم اخلالگران امنيت اجتماعي را تصويب كرد و در زمينه جرايمي چون راهزني و سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف، تشكيل باندهاي فساد و فحشا، قاچاق انسان به منظور استفاده جنسي، شرارت و آدم ربايي و تأسيس و داير كردن وبلاگ و سايت مروج فساد و فحشا و الحاد، مجازات محارب و مفسدفي الارض را در نظر گرفت.سال گذشته نيز كه در پس فتنه بعد از انتخابات موجي از ناامني هاي اجتماعي به وقوع پيوست و عده اي از اغتشاشگران و آشوبگران خسارات فراواني را بر جامعه تحميل كردند، دادستاني كل كشور از سوي رئيس دستگاه قضايي مأموريت يافت تا طرح جامعي براي برخورد با عوامل اخلال در امنيت اجتماعي تهيه نمايد"


قلم بر دست پرونده ساز ووارونه گوی همکاری سر بازجو حسین شریعتمداری اشکال دیگر ی که بربی نتیجه بودن طرح های ضربتی نیروی انتظامی وارد دانسته نا پیگیر و مقطعی و جدا بودن این طررح ها از فازهای زنجیره ای مرتبط باهم می باشند که پیشنهاد همآهنگی و هم زمانی فازهای متفاوت سرکوب را داده و تأکید کرده است که نیروی انتظامی سرکوبگر باید همزمان اطلاع رسانی کند . یعنی اینکه برای سفید کردن پرونده ی جنایت آمیز کشتن خواهر زاده ی موسوی از سوی نیروی انتظامی و زیر خود روی نیروی انتظامی گرفتن یک قربانی معترض دیگر که نیروی انتظامی مرتکب شد. ولی قلم زن یادداشت روزز نوییس بازهم موضوع جنایت را این چنین به سران فتنه یا رقیب مغلوب پیونده زده و متهم شان کرده است :


" بنابراين به نظر مي رسد بايد چاره اي انديشيد كه بتواند مقوله گسترده امنيت اجتماعي را در تمام فازهاي اجرايي به صورت توأمان پوشش دهد و البته با توجه به شرايط زماني و فصول مختلف شدت و غلظت آن را متعادل و بالانس كرد. ضمن آنكه اطلاع رساني صحيح و بهنگام پليس درباره وقوع برخي از جرايم بسياري از شبهه ها و شائبه ها را برطرف مي كند و از بروز شايعات و تشويش اذهان عمومي جلوگيري مي نمايد.به عنوان نمونه- و تنها نمونه- مي توان به برخي از ناامني هاي اجتماعي كه اواخر سال گذشته اتفاق افتاد اشاره كرد كه جريان فتنه مي كوشيد آن وقايع را مصادره به مطلوب كند و تلاش مي نمود القاء نمايد فلان قتل يا فلان مفسده اجتماعي كه اتفاق افتاده ريشه سياسي دارد!"

بالاخره اینکه قلم بر دست برای تضمین موفقیت آمیز بودن طرح سرکوب نیرو انتظاامی پیشنهاد بسیج شدن همکاری نهادهای دیگر در کنار نیروی انتظامی را داده است . یعنی پیام به مخاطبان دو نهاد دیگر دستگاه آلوده به فساد قضاائیه و بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم داده است تاکه اینان این چنین در کنار نیروی انتظامی درگیر سرکوب قرار گیرند یاشریک جرم باشند"


"بنابراين هنگامي ناامني هاي اجتماعي بطور كامل از جامعه رخت بر مي بندد كه تمامي نهادها و دستگاههاي مسئول در قالب يك مديريت واحد- و نه جزيره اي و سليقه اي- وظيفه خود را انجام دهند. اگر نيروي انتظامي در كشف جرايم و تعقيب مفسدان و مجرمان همت بگمارد، دستگاه قضايي نيز برخورد لازم و قانوني را قاطعانه انجام دهد، دستگاه قانون گذاري، نقيصه ها و ضعف هاي قانوني را برطرف نمايد و به موازات آن دستگاههاي فرهنگي و تبليغاتي امر مهم فرهنگ سازي را توأمان سرلوحه كار قرار دهند؛ آن وقت مردم هم كه هميشه ثابت كرده اند از مسئولان دلسوزتر هستند و جلوتر حركت مي كنند به اين عزم سرنوشت ساز عمق مي بخشند و اينجاست كه امنيت اجتماعي با تدبير مسئولان و عقبه مردمي در پهنه جامعه سيطره خواهد يافت"

در خاتمه اینکه رژیم نامشروع و ضد مردمی که در 31 سال گذشته یک روز نبود است که از توطئه و سرکوب و ضرب و شتم کردن وایجاد رعب و وحشت در جامععه با بازداشت و زندان و شکنجه کرد شلاق زدنو اعدام و سنگسار نمودن وقطع اندام کردن غافل بوده است و با شدت مطبوعات و سانسور توقیف نکرده باشد و با عوامفریبی کرردن بحران آفرینی و جنگ افروزی و صدور ترو ریسم و بحران و ارتجاع به برون را دنبال نکرده است . زیرا که بدون سیاست خفقان و سانسور و سرکوب داخلی و صدور تروریسم و بحران وارتجاع به برون ومداخله گری در امور کشور های همسایه و منطقه قادرنیست به بقای ننگین خودش ادامه دهد . بنابراین پر واضح است اکنون که بطور کامل مشروعیت خود را از دست داده است . زیراکه از 22 خرداد 88 تا حال با موج تظاهرات های ضد حکومتی رو برو بوده که همراه با فریاد های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و ولی فقیه معترضین بوده است. لذا هیچگونه اعتباری برای عمود شکسته ی شده ی خیمه ی نظام باقی نمانده است جز افزایش ضریب سرکوب که باید با شیوه های گوناگون دنبال کند . در غیر اینصورت کنترل جامعه در حال انفجاری امکان پذیر نیست . زیرا که معترضان ناراضی فقط مترصد یافتن شکاف یا روزنه برای حضور پررنگ و خشمگیانه تر از قبل خود می باشند . البته که پاسداران کودتا گر و ارگان های سر کوبگر و خامنه ای رهبر لوطی جماران اشراف کا مل به ضریب نا رضایتی عمومی و موضوع آتش پنهان شده بر زیر خاکستر دارند . برای همین است چون کودتاگران نامشروع نگران نزدیک شدن سالگرد کودتای 22 خرداد 88 هستند . به خصوص که ماه خرداد وقایع تاریخی ثبت شده مهم دیگری همچون 4 و15 و 25 و 30 خرداد را نیز در دل خود دارد که هر کدام شان می تواند انگیزه ی تظاهرات ضد حکومتی شود . بنابراین برای آماده باش در ماه خرداد ضمن اینکه پاسدار بد نام و قاتل عراقی و فرمانده کل بسیج محمد رضا نقدی اعلام حضور و آماده باش بسیج برای دو هفته از 4 تا 15 خرداد برای تقدیر در سالگرد خمیی شیاد دا داده است ازسوی دیگر نیروی انتظامی هم طرح های سرکو بگرانه ی مبارزه با بی حجابی و معتادین و قاچاقچیان موا مخدر و اراذل اوباش را بطور همزمان داده است. اکنون نیز قلم بردست یادداشت روز نویس فراخوان همکاری دستگاه آلوده به فساد قضائیه و بازار مکاره ی مجلس هشتم با نیروی انتظامی را داده است تا بیشتر وحشت کودتاگران پاسدار از شرایط بحرانی انفجاری را برجسته و نمایان کرده باشد.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890215/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 15 ار دیبهشت ماه سال 1389