دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 21 اردیبهشت ماه سال 1389

نقدو بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " با قاتل مذاكره نمي كنند ! "

" جنگ افروزان و مخالفان مذاکرات صلح خاورمیانه همان پیروان خمینی شیاد می باشند که گفته بود جنگ نعمت الهی می باشد "

دجال گری ووارونه و هذیان گوئی و تصویر مار کشیدن و مارنشان دادن جزو فلسفه ی وجودی رژیم ضد بشری کودتائی نامشروع می باشد که بیش از 31 سال است که اینگونه سیاست از سوی غاصبان ایران با شدت تمام دنبال شده است و هرروز هم که از عمر ننگین آن سپری شده است نسبت به روز های قبل حاکمان بیشتر دروغ گفته شده و عوامفریبی کرده اند . البته ابزار تبلیغاتی شان ابزاری کردن دین و اسلام بوده است . برای اینکه از این اهرم حاکمان غاصب هم در راستای اهداف سرکوبگرانه ی داخلی و ادعای رهبر ام القرای جهان اسلام داشتن استفاده نمود اند.هم اینکه پیرامون سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز سوء استفاده کرده اند . طوریکه هم حاکمان و هم جار چیان و پادوهای تبلیغاتی رسانه ای و مطبوعاتی خودشان را نمایند گان تام وتمام و صاحب اختیار کشورهای مسلمان و به خصوص کشورهایعربی دانسته اند. هم اینکه خود را سخنگوی بی چون و چرای ملت های مسلمان می دانند و به جای شان فرمان صادروامر ونهی و تصمیم گیری می کنند . در صورتی که در داخل خانه نه کسی اینان را قبول دارد و نه اینکه به رسمیت می شناسند شان ، بلکه برعکس هر فرصتی که پیش آید همچون روزنه ی کودتای 22 خرداد سال 88سریع مردم نا راضی توی خیابان سرازیر شده و دست به تظاهرات ضد حکومتی می زنند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر می دهند. آنگونه که هنوز اینگونه اعتراضات و فریاد ها ادامه دارد . آنچنان که حاکمان کودتائی و نا مشروع برای خاموش کردن صدای اعتراضی مردم ناراضی و خشمگین ایران دست بهر گونه اقدام سر کوبگرانه ی ضد انسانی زده و مرتکب جنایات وحشتناک ضد انسانی شده اند .

از سوی دیگر حاکمان نامشروع بدلیل عدم مشروعیت و بحران هسته ای مجبور به اتخاذ سیاست متناقض آمیز شده اند. یعنی اینکه از یک سو در اجلاس گفتگوی هسته ای سازمان ملل حضور می یابند و خواهان اخراج آمریکا از شورای حکام می شوند . از طرف دیگر ضیافت شام در آمریکا تر تیب می دهند و اعضای شورای امنیت سازمان ملل از جمله آمریکا را به این ضیافت دعوت می کنند . سپس وزیر آدم ربای ترور و جاسوسی امور خارجه منوچهر متکی اعتراف می کند که ویزا برای مادران 3 گروگان آمریکائی و سفر شان به ایران صادر کرده است . اما اکنون که ضیافت شام برای شیطان بزرگ دشمن در آمریکا تدارک دیده می شود . اما از طرف دیگر طبله پاسدار مرید آخوند دزد و متحجر انگلیسی مصباح یزدی و یادداشت روز نویس نماینده ی مردم فلسطین شده است و خطاب به محمود عباس رهبر حکومت خودمختار فلسطین اخطار کرده است که کسی با قاتل مذاکره نمی کند"

"چندي پيش وزير امور خارجه آمريكا اعلام كرد كه در اوايل ماه مه (اواسط ارديبهشت ماه) مذاكرات سازش به صورت غيرمستقيم ميان مقامات رژيم صهيونيستي و تشكيلات خودگردان از سر گرفته خواهد شد. سفر ابومازن به عربستان و چند كشور عربي و همچنين سفر جرج ميشل فرستاده ويژه آمريكا در امور خاورميانه به فلسطين اشغالي و ديدار با مقامات صهيونيستي و تشكيلات خودگردان نيز در همين راستا صورت گرفته است"

بهر حال دشمنی کنونی با اجلاس مذاکرات صلح در خاورمیانه در آمریکا جریان دارد وهف تلاش پیگیرانه برای برقراری صلح خاور میانه و تشکیل کشور مستقل فلسطین می باشد . البته ادامه همان سیاست دشمنی ورزیدن با کنفرانس مذاکرات صلح خاورمیانه در آناپولیس آمریکا در دو سال پیش می باشد که از سوی خامنه ای رهبر لوطی جماران در خطبه ی عید عید فطربیان و ترسیم شد . همچنین از طرف دیگر اکنون بطور شفاف مشخص شده است که سیاست های دلار های اهدائی بهحزب الله لبنان و به خصوص جهاد اسلامی فلسطین و حماس از سوی بیت جماران که پرداخت شده است که اثرات آن بدون ابهام به معرض نمایش گذشته شده است در راستای چه اهداف وتوطئه وبحران آفرینی ها وجنگ افروزی های بودکه طراحی شد ؟ زیرا که نتیجه ی دلار های اهدائی بیت جماران می باید در شرایط حاد و حساس ثمره اش نمود و بروز کند . چونکه اکنون جهاد فلسطینی اینگونه بعنوان اهرم چماق و عامل تهدید و دشمنی آشکار روند مذاکرات صلح فلسطین و اسرائیل علیه ی ابو عباس و ساف و اسرائیل و جنگ افروزی جای مذاکرات صلح بکار گرفته شده است:

"گروههاي جهادي كه به دنبال آزادي فلسطين اند، اساسا اعتقادي به مذاكره سازش! آن هم با رژيم غاصب و اشغالگري كه بيش از 60 سال زندگي و حيات اين مردم را زير چكمه هاي ظالمانه خود لگدمال كرده، ندارند. اما شرايط موجود هم نشان مي دهد كه اين مذاكرات جز شكست نتيجه ديگري دربر نخواهد داشت.صهيونيست ها براي تيره و تار كردن فضاي صلح- بخوانيد سازش- دست به هر كاري مي زنند. از نامگذاري خيابانهاي بيت المقدس به نامهاي عبري گرفته تا تصميم نژادپرستانه براي اخراج صدها هزار فلسطيني از كرانه باختري و حتي متهم كردن سوريه به انتقال موشك هاي اسكاد به حزب الله لبنان!از سرگيري مذاكرات صلح با رژيم صهيونيستي- چه مستقيم و چه غيرمستقيم- كاري عبث و بيهوده است. تصميم تشكيلات خودگردان براي اين كار نيز در شرايطي كه اين رژيم دست به يهودي سازي قدس شريف زده، هزاران فلسطيني را آواره كرده، دنبال تكميل ديوار حايل و توسعه شهرك سازي هاست و همچنان به محاصره غزه ادامه مي دهد، چيزي جز اتخاذ موضع منفعلانه و مذلت بار در برابر زورگويي هاي اسرائيل به دنبال ندارد.راه آزادي فلسطين و نجات مردم اين سرزمين، نابودي اسرائيل غاصب و بازگشت فلسطين به صاحبان اصلي آن است. اين يك قاعده است؛ وقتي به گفت وگو تن مي دهي يعني موجوديت طرف مقابل را به هر حال پذيرفته اي!ابومازن در عين حال كه اعتراف مي كند خود را موظف به همكاري با نتانياهو مي داند! هنوز نفهميده است كه احزاب افراطي اسرائيل اساسا هيچ حقي براي ملت فلسطين قائل نيستند و حتي معتقدند كه فلسطيني ها فقط مستحق مرگند! آيا اگر نفس مذاكره را بپذيريم- كه البته پذيرفتني نيست- مذاكره با كسي كه فقط مرگ تو را مي خواهد راه به جايي خواهد برد؟!

در پایان طلبه پاسدار یادداشت روز نویس همچون پدر خوانده ی فلسطینیان اجرای نقش کرده است و با متهم به بهائی وخود فروش کردن محمود عباس از موضع ولایت فقیه همکاره اینگونه برای فلسطینیان تعیین تکلیف کرده است"

"يك طرف مذاكره، تشكيلات خودگردان- و البته خودفروخته- فلسطين به رهبري ابومازن بهايي الاصل است و طرف ديگر نتانياهو با افكار افراطي كه هيچ حق و موجوديتي براي فلسطيني ها قائل نيست و ميانه اين دو نيز آمريكا به ميانجيگري نشسته كه بيش از هر چيز ديگري منافع و امنيت اسرائيل برايش اهميت دارد. اين مذاكره- چه مستقيم باشد چه غيرمستقيم- حق واقعي ملت مظلوم و ستم كشيده فلسطين را كه حاكميت مطلق بر سرزمين مادري خود آنهاست به آنان بازنخواهد گرداند"

در خاتمه اینکه قابل درک است که معرکه گیری و روضه خوانی کردن های تاکتیکی قلم بر دست یادداشت روز نویس که زیر چتر دفاع از حماس و فلسطینیان حامی وی پیگیری و بیان شده است در راستای چه اهدافی می باشد؟ همچنان که جای شک و ابهامی وجود ندارد که دلیل مخالفت کردن با ابوعباس رهبر خود گردان فلسطین ودشمنی نمودن با روند مذاکرات صلح فلسطین با اسرائیل در بستر په نیات پلید و ضد انسانی می باشد؟برای همین است که از سوی حاکمان تهران بیش از 3 دهه است که تلاش پیگیر شده است تا هر طوری شده قرار داد صلح میان فلسطین و اسرائیل نه اینکه عملی نشود ، بلکه تبدیل به دشمنی و جنگ میان شان شود تا که در نهایت منتهی به تشکیل کشور مستقل و دمکراتیک فلسطین در منطقه نشود . برای همین خمینی شیاد آنقدر که کینه و دشمنی با زنده یاد عرفات داشت با سران و رهبران اسرائیل نداشت و ضمن اینکه وی و جانشین و پیروانش تلاش کردند خنجر از پشت به جنبش آزادیبخش فلسطین بزنند و حماس را تقویت و علم کنند تا که ترغیب به ایستادن در برابر ساف نمایند و در دنباله ی این توطئه ازطریق حماس و اسماعیل حنینه عامل راه اندازی جنگ داخلی و برادر کشی میان فلسطینیان شد که منجر به جدا سازی نوار غزه شد. زیرا که اینگونه طرح های خیانت آمیز ناشی از متزلزل بودن رژیم نا مشروع و ضدبشری پاسداران کودتا گر حاکم بر ایران می باشد. به خصوص این که تضمین بقای ننگین شان بستگی به ناامن و بی ثبات کردن کشور های همسایه و خاورمیانه بوده است. چونکه هر گونه صلح و آرامش و ثبات سیاسی در منطقه همچون طناب دار برای حاکمان ماشروع تهران است . زیرا که اینان پیروان همان خمینی شیاد می باشند که اعتراف کرد جنگ نعمت الهی می باشد .

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890221/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 21 اردیبهشت ماه سال 1389