دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 4 خرداد ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " زيارت قبول ! "

" به بهانه ی وقف کردن اموال دانشگاه آزاد، رفسنجائی دراز و متهم به چالش رو درروئی با نظام و مردم شده است "

ماه خرداد یکی از ماه های مهم می باشد. زیرا که وقایع مهمی در این ماه رخ داده است آنگونه که برای هم مخالفان و هم حاکمان کودتائی نامشروع سرکوبگر از اهمیت و خاصی بر خور دار است . زیرا که جناح های در گیر قدرت غالب و مغلوب روزهائی همچون دوم خرداد سال 76 و 15 خرداد سال 68 سال مرگ خمینی شیاد و 22 خرداد خیمه شب بازی تقلباتی 88 را دارند و روزهای 4 خرداد و 25 خرداد و 30 خرداد هم تعلق به مخالفان ودانشجویان دارد . بنابراین مشخص است که در راستای چه هدف یا طرح توطئه ای است که سربازجو حسین شریعتمداری پرونده ساز در 4 خرداد وارد میدان شده است. به خصوص تا اینکه متوجه شد که خبری بازتاب داده شده است که قرار است رفسنجانی مکار در نماز جمعه 14 خرداد حضور یابد که روز قبل از معرکه گیری مراسم سالگر خمینی شیاد است و امام جمعه ی خطبه خوانش هم خامنه ای لوطی جماران می باشد تا جزو لبیک گویان نماز گزار پشت سر وی باشد . این پاسدار سرباز شریعتمداری با سراسیمگی و رها کردن شیمی درمانی بیماری سرطانی خود قلم بر دست وارد صحنه شده و یقه ی رفسنجانی را گرفته و متهمش نموده است که به خاطرتلاش برای وقف کردن اموال و دارائی های دانشگاه آزاد وی در سنگر چالش رو در روئی با نظام ومردم قرار گرفته است . زیرا که با وقف کردن اموال دانشگاه آزاد می خواهد که این اموال تحویل پاسدار گماشته احمدی نژاد نوچه و مرید آخوند متحجر انگلیسی و مرشد پاسداران کودتاگران مصباح یزدی داده نشود . لذا بدلیل مقاومت کردن رفسنجانی بر پیگیری وقف کردن اموال دانشگاه آزاد از طریق بازار مکاره ی هشتم اینگونه وی را متهم به چالش علیه ی نظام یا پاسداران کودتاگر با چاشنی مردم کرده است:

" چالش واقعي را بايد ميان هيئت مؤسس دانشگاه از يكسو و نظام و مردم از سوي ديگر تلقي كرد. چرا كه دانشگاه آزاد اسلامي يك نهاد ملي است و تمامي اموال و دارايي هاي آن مطابق اساسنامه - قبلي و كنوني- متعلق به بيت المال بوده و در فهرست اموال عمومي جاي دارد. از اين روي، تصميم هيئت مؤسس براي وقف دانشگاه آزاد نه فقط كمترين توجيه قانوني و منطقي ندارد، بلكه به لحاظ شرعي نيز- بر فرض استناد به فتواي برخي از مراجع عظام- با آنچه هيئت مؤسس دانشگاه در پي آن است، مغايرت جدي و فاصله اي پر نشدني دارد.

آخر اگر این نهاد دانشگاه آزاد اگر چنانچه طبق ادعای مطرح شده ملی است . چرا برای رفع ابهام گفته نشده است معنی و مفهوم ملی و انتفاعی و غیر انتفاعی چیست ؟ یا اینکه برای چه بیش از 30 سال است که هزینه های گردن کلفت هم برای نامنویسی در دانشگاه های آزاد از دانشجویان دریافت شده است. هم پول های زیاد برای پاس کردن واحد ها یا دروس دانشگاهی از دانشجویان در 30 سال گذشته اخاذی شده و تبدیل به انباشت ثروت های کلان 250 هزار میلیارد تومانی سرمایه ی دانشگاه آزاد شده است . این انباشت دارائی و ثروت ناشی از چیست؟ فرق دانشگاه آزاد با دانشگاه ها دولتی چیست که اکنون پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری ادعای ملی بودن دانشگاه آزاد را کرده و اموالش هم عمومی دانسته است . آنهم در شرایطی که شاهدیم چگونه روزانه پاسداران کودتاگر شرکت های دولتی و اموال ملی را زیر پوشش خصوصی سازی و با دور زدن یا نادیده گرفتن اصل 44 قانون اساسی همچون شرکت مخابرات را مصادره و اشغال می کنند. ولی سربازجو شریعتمداری این چنین گزارش از تخلفات و سوء مدیریت حیف و میل دارائی های دانشگاه آزاد داده است:

" اصلاح اساسنامه كه در پي دريافت گزارش هاي مستند فراوان از تخلفات، سوء مديريت و نيز حيف و ميل دارايي هاي دانشگاه آزاد، صورت گرفته بود، مديريت يكنواخت و نزديك به 30 ساله اين دانشگاه را دستخوش تغييرات اساسي مي كرد. در اساسنامه جديد رياست دانشگاه آزاد از حالت نامحدود قبلي به 4 سال تغيير يافته و چرخه اداره مالي و فرهنگي آن كه طي 3 دهه گذشته و برخلاف قوانين جاري، بيرون از نظارت جدي و موثر شوراي عالي انقلاب فرهنگي بود، تحت نظارت اين شورا قرار مي گرفت وهيئت مؤسس، هيئت امناء و رياست دانشگاه ملزم به اجراي مفاد اساسنامه و پاسخگويي در برابر قانون شده بودند"

در ادامه سربازجو حسین شریعتمداری برای اینکه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد از جمله رفسنجانی را کنج رینگ برده و گاردشان را ببندد تا بتواند و به اینان حمله کند . آویزان به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شده است . آنهم شورائی که گذشته از کارنامه ی ننگین و ضد انقلابی خونین فرهنگی طرح تهاجم به دانشگاه ها و به خاک وخون کشانیدن محیط های دانشجوئی و با تعطیل کردن 3 سال دانشگاه ها دارد و دانشگاه ها را تبدیل به جولانگاه عوامل چماقدار پاسدار و بسیجیان جنگ افروز موسوم به خط امام و سایر چماقداران ضد علم و دانشجو نمود . اما اکنون که اعضای این شورای ضد انقلاب فرهنگی که دربست جزو مدعیان اصول گرایان کودتاگر حاکم می باشند که سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت وحذف کامل رقیب در دانشگاه آزاد می باشند . پاسدار شریعتمداری سر بازجو مصوبه ی این شورا را این چنین چماق علیه ی رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد یعنی رفسنجانی کر ده است:

" پس از 40 ماه كه اساسنامه جديد در شوراي عالي انقلاب فرهنگي به تصويب رسيد، هيئت مؤسس كه مفاد آن را با خواسته هاي خود متفاوت مي ديد و به لحاظ قانوني چاره اي جز اجراي آن نداشت، در اقدامي غيرمنتظره و غيرقانوني اعلام كرد كه دانشگاه آزاد را وقف كرده است.رئيس هيئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامي در ديدار با گروهي از مدعيان اصلاحات و متهمان آزاد شده آشوب هاي سال گذشته، ضمن آن كه مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي را «حركتي خلاف شرع و قانون اساسي»! دانست از اقدام آقاي جاسبي در وقف دانشگاه آزاد با عنوان «حركتي خيرخواهانه»! ياد كرد. ايشان توضيح نداد كه كجاي مصوبه شورا با «شرع» و «قانون اساسي» مغايرت دارد؟! و اين پرسش را هم بي پاسخ گذاشت كه چرا هيئت مؤسس دانشگاه آزاد بلافاصله بعد از مصوبه قانوني شوراي عالي انقلاب فرهنگي به فكر اقدام خيرخواهانه وقف، آنهم از كيسه ملت افتاده است؟!.

بالاخره سربازجو حسین شریعتمدای با شیوه ی سیاست توبره و آخور خوری وچوب زدن و پیاز خوراندن به رقیب که جزو شگردهای بازجوئی وی می باشد با استفاده از تخصص لمپن گوئی و تمسخر ریشخند رقیب را تحقیر ومتهم کرده است و با الگوی ستون طنز گفت و شنود و خبر جعلی سازی ستون کیهان و خوانند گان ومچ گیری و پرونده سازی کردن با گزارش خبر ویژه ی دروغ نامه ی کیهان مجموعه ی این تاکتیک و تجربیات و تخصص های بازجوئی و تحریف گری خودش را در یادداشت روز ترکیب و تلفیق کرده است تا توانسته باشد یقه ی رفسنجانی و جاسبی و حامیانش در دانشگاه آزاد را بگیرد و ازموضع بازجوئی اینگونه وی و حامیانش ن را مخاطب قرار داده باشد که اگر راست می گوئید چرا شما به جای وقف کردن اموال دارائی های دانشگاه اموال شخصی خودتان را وقف اوقاف نمی کنید:

"شخصي مي گفت؛ نذر كرده ام كه اگر فلان حاجتم برآورده شود، پيرزن همسايه مان را پياده به كربلا بفرستم!!در مثل مناقشه نيست و گاه يك تمثيل از صدها صفحه تفسير، گوياتر است و خداي متعال نيز برخي از مسائل و موضوعات را براي گويايي بيشتر به تمثيل بيان فرموده است. تصميم- البته غيرقانوني و نشدني- هيئت مؤسس دانشگاه آزاد براي وقف كردن اموال و دارايي هاي اين دانشگاه شباهت زيادي به «نذر» كسي دارد كه به آن اشاره شد. اعضاي هيئت مؤسس دانشگاه آزاد اگر خيلي اهل اقدام خيرخواهانه وقف هستند، چرا اموال شخصي خود را وقف نمي كنند؟ برخي از آنها كه گوش شيطان كر! از ثروت و مكنت فراواني برخوردارند ... وقف از كيسه بيت المال و ادعاي حركت خيرخواهانه؟! 5- مطابق برآوردهاي انجام گرفته، اموال و دارايي هاي دانشگاه آزاد نزديك به 250 هزار ميليارد تومان است و اگرچه برخي از گزارش ها حاكي از آن است كه شماري از دست اندركاران ارشد دانشگاه مزبور از اين سرمايه هنگفت و نجومي - و متعلق به بيت المال- براي مقاصد شخصي و حزبي بهره گرفته اند و دست كشيدن از اين گنج عظيم برايشان دشوار است! الف: هيئت مأسس براي وقف دانشگاه آزاد به فتواي برخي از مراجع عظام استناد مي كند. مطابق اين فتوا «مسئولاني كه حق تصرف در اموالي را دارند، مي توانند آن را وقف كنند» هيئت مأسس دانشگاه آزاد با استناد به اين فتوا و از آنجا كه خود را مسئولاني مي دانند كه داراي حق تصرف در اموال دانشگاه هستند، وقف كردن اموال و دارايي هاي دانشگاه آزاد را شرعي تلقي مي كنند.اكنون سأال بعدي اين است كه برفرض وقف دانشگاه آزاد، اختيار اموال و دارايي هاي كلان اين دانشگاه و مديريت آن از هيئت مأسس سلب شده و به سازمان اوقاف واگذار مي شود، بنابراين چرا هيئت مأسس از يكسو اصرار بر دسترسي خود به اموال و مديريت دانشگاه آزاد دارند و از سوي ديگر در پي تبديل آن به موقوفه برآمده اند؟!ب: هيئت مأسس ادعا مي كند كه بعد از وقف كردن دانشگاه آزاد به عنوان واقف حق توليت اين موقوفه را نيز برعهده خواهند داشت! و مي توانند به روال قبلي اموال كلان و مديريت دانشگاه را در اختيار خويش داشته باشند. اين دقيقاً همان «اشتباه عمدي»! و قانون شكني آشكاري است كه هيئت مأسس به زعم خود در پي تحميل آن به مردم و نظام است! چرا كه حق توليت واقف فقط هنگامي است كه اموال وقف شده متعلق به خود او باشد و در مورد دانشگاه آزاد، از آنجا كه اموال و دارايي هاي آن متعلق به بيت المال است بر فرض تبديل آن به موقوفه، حق توليت منحصراً در اختيار حاكم شرع و در كشور ما، «ولي فقيه» است كه اين حق در چرخه حكومتي به سازمان اوقاف و امور خيريه واگذار شده است"

بهر حال سربازجو حسین شریعتمداری پس از اینکه فتوا صادر کرده است که اموال دانشگاه آزاد نه شخصی که عمومی که وقف شدنی نمی باشد . سپس با پسوندی افزوده اگر چنانچه وقف هم شود زیر کنترل سازمان اوقاف است ونه مؤسسان دانشگاه آزاد ، زیرا چون اوقاف زیر نظر خامنه ای رهبر لوطی جماران است . بنابراین می بایست زیر کنترل مستقیم وی ونه هیأت مؤسس دانشگاه آزاد باشد. آنگاه نتیجه گیری کرده است که وکیل الدوله های بازار مکاره ی مجلس هشتم که رأی به وقف شدن اموال دارائی های دانشگاه آزاد دادند اینان جزو غافلان و نا آگاهان یا در حقیقت مهره های سیاهی لشکربله قربان گو ولبیک گویان لوطی جماران و کودتا گران هستند که همچون دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض وابسته به رهبر لوطی جماران طبق چنین تحلیل و ادعا و فتوای صادره، جز اطاعت کردن حق هیچگونه اراده و اختیاری از خودشان ندارند:

"-هيئت مأسس دانشگاه آزاد براي ادامه مديريت- بخوانيد حاكميت- خود بر اين نهاد متعلق به بيت المال، از يكسو قصد طرح شكايت عليه مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي را دارد و از سوي ديگر با حمايت تعدادي از نمايندگان محترم مجلس- و اكثراً غافل از اصل ماجرا- يك فوريت طرحي را در مجلس شوراي اسلامي به تصويب رسانده اند كه در صورت تصويب نهايي، به دانشگاه آزاد اجازه تبديل به موقوفه را مي دهد! در اين باره گفتني است كه؛الف: براساس يك رويه تأكيد شده از سوي حضرت امام(ره) و تأييد شده از جانب رهبر معظم انقلاب در صورتي كه موضوعي در شوراي عالي انقلاب فرهنگي به تصويب برسد، مجلس شوراي اسلامي حق ورود به آن را ندارد و از آنجا كه قاطبه نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، خود را ملزم به تبعيت از امام راحل(ره) و خلف حاضر او مي دانند، نبايد و شايسته نيست از رويه موكد آن بزرگواران كه همواره ملاك عمل بوده است سرپيچي كنند كه به يقين نمي كنند.حضرت امام(ره) در اين باره مي فرمودند «بايد به مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي ترتيب آثار داده شود» راستي مگر تأكيد ولي فقيه، قانون مستحكم نيست؟!ب: دادگستري هم در صورت پذيرش شكايت هيئت مأسس، حق پيگيري و به گردش انداختن آن را ندارد، چرا كه شكايت از يك نهاد دولتي بايد به ديوان عدالت اداري ارجاع شود و ديوان عدالت نيز درباره مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي حق مداخله ندارد.و بالاخره تاكيد دوباره بر اين نكته ضروري است كه بسياري از اعضاي هيئت مؤسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامي با تبديل آن به موقوفه مخالفند و مخالفت خويش را نيز به صراحت اعلام كرده اند"

در خاتمه اینکه معلوم نیست وقتی در شرایطی که فضا آنقدر آلوده و منقبض شده است که حتی حسن و یاسر نوه های خمینی شیاد مورد بدتر ین توهین ها از سوی پاسدران کودتا گران و حامیان و قلم بر دستان پادو وجارچیان و چماقداران واقع می شوند.آنگونه که در سال مرگ خمینی شیاد نه اینکه اینان حتی جرأت ابراز نظر ندارند. بلکه بدتر اینکه نمی توانند در مراسم عروسی فرزند محسن میر دامادی دبیر کل حزب مشارکت اسلامی در کنارموسوی وخاتمی و کروبی حضور یابند ومورد تمسخر وتوهین و سئوال و پرسش واقع نشوند . در صورتی که در زمان زنده بودن خمینی شیاد اینان هم مورد توجه و هم صاحب قدرت بودند . ولی از سوی دشمنان متحجر دیروزی خمینی شیاد که به یمن کودتا اکنون قدرت را قبضه و انحصاری خود نموده و رژیم نا مشروع را یکپارچه کرده اند .اینان را متهم به خروج از خط امام شیادان می کنند . زیرا که اینان متهم به کنار دشمن بیگانه و ستون پنجم و پیاده نظامش در داخل کشور شده اند . لذا اکنون نقل قول گزینه بر داری کردن از خمینی شیاد پیرامون شورای ضد انقلاب فرهنگی چگونه می تواند اعتباری بیش از مصوبه ی بازار مکاره ی مجلس هشتم داشته باشد که بقول خمینی شیاد مجلس در رأس امور است؟ همچنین چگونه نظر جانشین ولی خامنه ای رهبر لوطی جماران ارزش و اعتباری دارد که بیش از 11 ماه یا پس از کودتای تقلیاتی نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 88 است که مردم معترض و نا راضی فریاد زده اند مرگ بر دیکاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه که اکنون این عمود شکست شده ی خیمه نظام نا مشروع شده می تواند نقش چماق قانونی برای مانور جنگ روانی تبلیغاتی سربازجو حسین شریعتمداری علیه ی وقف کردن اموال دانشگاه آزاد داشته باشد . آنچنان که نفی کننده ی مصوبه ی بازارمکاره ی مجلس هشتم شده است . البته در حقیقت تبدیل به توطئه ی علیه رفسنجانی شده است. بهرحال مگر هنوز شکی وجود دارد که اینگونه قمه وعربده کشی کردن سربازجو حسین شریعتمداری علیه ی رفسنجانی جدا از ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و تلاش و توطئه ی حذف کامل رقیب مغلوب می باشد . همینطور تلاش برای گشودن یک پرونده ی حاشیه ای است که هدف منحرف کردن اذهان عمومی و درگیر و مشغول کردن رقیب مغلوب در خرداد ماه می باشد تا که با تهدید و فشار و سناریو سازی فرصت بسیج نیرو برای حرکت واکنشی اعتراضی در 22 خرداد سالگرد کودتای تقلباتی پاسداران نداشته باشد.

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/890304/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 4 خرداد ماه سال 1389