دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 26 اردیبهشت ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " عاقبت اين عشق... "

"سیاست ابزاری کردن دین در راستای عوامفریبی و وارونه گوئی وتهدید و سرکوب و خفقان در راستای حفظ قدرت و انحصاری کردنش همچنان ادامه دارد "

قلم بر دست همکار سربازجوحسین شریعتمداری در یادداشت روز خود آنگونه روضه خوانی کرده است که گویا اکنون دوران قرون وسطی می باشد که وی در یکی از روستاهای دور دست با مردم بدون اطلاع از اطراف و اکناف خود بر سر منبر رفته و مشغول روضه خوانی و نقل قول کردن و گریز به صحرای کربلا زدن برای شان می باشد که از عشق و ایمان و فاطمه و علی آنگونه که خود خواسته گفته است . یعنی اینکه مخاطین وی بیش از 31 سال نمی باشد که نمی دانند از عمر ننگین حکومت مذهبی توسط آخوندهای منبری روضه خوان با شرکای پاسدار سرکوبگر و دزد و غارتگر سپری شده است . همچنین مردم ایران هیچگونه شناخت و تجربه ای از اینان ندارند . به خصوص اینکه متوجه نیستند که چگونه حاکمان با همه امکانات نظامی و مادی و رسانه ای تبلیغاتی و مساجد و منابر وتریبون های دولتی که دارند چطوری با پنهانکاری وشیادانه مشغول چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن بوده وباج داده اند تا تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای کنند. ولی مردم آنگونه نا آگاه می باشند که شرایط را درک نمی کنند که وضعیت بحرانی حاکمان کودتاگر کنونی ایران آنگونه است که قلم بر دست یادداشت روز نیاز دارد نقل قول از یک یهودی پیرامون علی کند که حالت تف و تاق و ریش برای گوینده دارد. چونکه گفته است که علی با همه عظمت و قدرتی که داشت ولی برای اینکه نمی خواست با زور قدرت را بگیرد چنین سکوت اختیار نمود

"او اكنون هم اگر اراده كند مي تواند كل مدينه را به هم بريزد و حكومت را به دست گيرد اما سكوت كرده است.» حقانيت و اخلاص از اين بالاتر؟!"

اکنون سئوال است که چرا مدعیان حاکم پیروان علی به جای سکوت ودوری جستن از قدرت ولی به خاطر حفظ قدرت حاضرند که دست بهر جنایت و خیانت و تجاوز و قتل و شکنجه گری و پرونده سازی بزنند . آنگونه که حتی رقیب خودی غیر خودی شده مورد بدترین توهین و اتهام واقع می شود تا قبضه ی قدرت همچنان انحصاری باشد. بازهم سئوال است که آخر برای حفظ قدرت دروغ و نیرنگ و شیادی و دغل کاری و وارونه گوئی و دین فروشی کردن و از نام علی برای مقاصد شوم ضد انسانی سوء استفاده کردن تا کی و کجا می باید ادامه یابد؟

اگر آنگونه که قلم بردست یادداشتروز نویس نقل قول کرده که گفته علی خدا را بر گزید. چرا مدعی عاشق پیرو علی که حتی سالی را نیز شیادانه به نام عدالت علی نامید . اکنون که نه نماینده وجانشین خدا شده است بلکه با اختیارات بدون پاسخگوئی که دارد بالاتر از خدا دارد خدائی به سبک خود برروی زمیندرجماران می کند؟ زیرا که بازورو تهدید و دسیسه همه را وادار به لبیک گوئی به سوی خود کرده یا اینکه آنان مورد سرزنش و شماتت و اتهام و سرکوب قرار داده است . بدتر اینکه با صدور فتوای حوزوی ودفاعی که آخوند متحجر و شکر دزد مشکوک و انگلیسی مصباح یزدی از وی می کند . چونکه مدافع سر سخت ولی فقیه بودن وی به این دلیل است که خودش می خواهد جایش را بگیرد . برای همین نه اینکه ولایت مطلقه ی فقیه ومدافع و مبلغ آن نه ارزشی برای نظرات مردم قائل نمی باشد ، بلکه مدعی هستند که در حاکمیت دینی طالبانی مورد نظرشان و تشریح جایگاه ولی فقیه مردم همچون گوسفندانی می باشند که باید تابع شبان یا ولی فقیه باشند. زیرا که چون نماینده ی خدا می باشد و پاسخگو به هیچ احدی نمی باشد.بهرحال دفاع از ولی فقیه با بسته بندی نقل قول کردناز علی و فاطمه اینگونه عرضه شده است :

"علي، خدا را برگزيده بود و فاطمه، علي را. كه خدا، علي را برگزيده بود. شمع وجود فاطمه در آن دو سه ماه، در فرقت مصطفي سوخت و با غربت مرتضي ساخت. پس مرگ و ذلت براي قوم ستمكار باد! واي بر آنان! از علي به كجا روي برگرداندند؟ سوگند به خدا كه دشمني آنها با علي تنها به خاطر برندگي شمشير و استواري و پايداري در راه حق و ثبات قدم او عليه باطل است... همانا نطفه فتنه و فساد بسته شد و اكنون منتظر بارور شدن آن باشيد شما را به استبداد ستمگراني بشارت مي دهم كه جمعتان را درو خواهند كرد»"

در دنباله قلم بر دست یادداشت روز نویس بدون آنکه بگوید شیطان کیست و کارش چیست و چه فرقی با حاکمان کودتائی و خامنه ای رهبر لوطی جماران دارد؟ یا اینکه بدون اینکه اشاره به پاسداران کودتاگر کند که چگونه بطور خاموش و خزنده دست به کودتا زدند و قدرت را در اختیار خود گرفته اند . اما برای اینکه رقیب مغلوب و معترضان فریاد گوی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه را بطور غیر مستقیم پیروان و گول خورد گان شیطان سر از مخفیگاه در آورده متهم کند. این چنین روضه یا فراخوان شیطان برای دعوت به پیوستن به باطل را خطاب به ایمان آوردگان قول خورده ی مشرک شده قرائت نموده و کینه ورزی نفاق و عقده گشائی کردن گففه است :

"شيطان سر از مخفيگاه به در آورد و شما را فراخواند، ديد كه پاسخگوي دعوت باطل او هستيد و براي فريب خوردن آماده ايد... پس به كجا برمي گرديد با آن كه راه را شناخته ايد؟ و چه چيز را كتمان مي كنيد پس از آن كه حقيقت را دريافته ايد؟ آيا پس از آن كه ايمان آورديد دوباره مشرك مي شويد؟... همانا شما را مي بينم كه به عيش و نوش و رفاه چسبيده ايد و آن را كه شايسته بود به عنوان مولا و مقتداي خود برگزينيد، از خود دور ساخته ايد و به خيال خود از سختي به آسايش رهنمون شده ايد. پس آب]ايمان[ را كه در دهان خود جمع كرده بوديد، يكباره همه را بيرون ريختيد و هر چه را خورده بوديد، بالا آورديد و برگردانديد (و البته به فرموده قرآن) كفر شما و تمام انسان هاي روي زمين زياني به خدا نمي رساند...»اما كينه و حسادت و نفاق كه فوران كند، تنها ميل عقده گشايي دارد:

در خاتمه اینکه در شرایطی که جنگ قدرت و ثروت جناحی باندی همچنان ادامه دارد . زیرا که کودتای 22 خرداد 88 پاسداران که هدف حذف رقیب مغلوب دوم خردادی ها بود. اما از سوی دیگر این اقدام کودتاگرانه زیرسئوال رفت چونکه آشکاراهمراه با تقلبات گسترده بود که پیآمد آن سرازیر شدن موج میلیونی مردم ناراضی بر توی خیابان ها بود به خصوص اینکه فر یادبلند مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای واصل ولایت فقیه گفتن معترضان را در بر داشت که در نهایت سبب شکسته شدن اعتبار کاذب و پوشالی عمود خیمه ی نظام شد . مهمتر اینکه در ادامه منتهی به عدم مشروعیت رژیم کودتائی پاساران و خامنه ای رهبر لوطی جماران شده است . اما اکنون که بیش از 11 ماه از زمان آن کودتای 22 خرداد 88 می گذرد . ولی با وجود همه ضرب و شتم و بگیر و ببند ها و اعمال شکنجه ها و اعتراف گیری ها و صدور احکام زندان و اعدام ها که شده است نه اینکه منجر به تسلیم شدن سران رقیب مغلوب و لبیک گوئی به گودتا گران و حامی شان خامنه ای رهبر لوطی جماران نشده است ، بلکه کودتاگران موفق به خاموش کردن صدای معترضان ناراضی و خشمگین هم نشده اند. بنابراین اکنون قلم بر دست یادداشت روز نویس پیرو سیاست ابزاری کردن دین که 31 سال است در خدمت سرکوب و خفقان و ارعاب و وحشت و عوامفریبی ومنحرف نمودن اذهان عمومی می باشد . روضه برای رقیب مغلوب خوانده است که رهنمود با اخطار داده است که باید دست از گول خوردن شیطان و منافق بازی و مشرک شدن خود بر دارد و برای اینکه نابود نشودمی بایست براه راست بر گردد وهدایت شود و شیفه و عاشق پیرو علی شود . یعنی اینکه همانگونه که گفته شد لبیک گوی خامنه ای رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتاگر شود.

هوشنگ - بهداد .

http://www.kayhannews.ir/890226/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 26 اردیبهشت ماه سال 1389