3گزیده خبر 5 خرداد- 89

انتقاد آیت‌آلله نوری همدانی از بیکاری و گرانی

http://www.fararu.com/vdcgx39t.ak97u4prra.html

حتماً باج دادن های دولتی به این آخوند فسیل حوزوی حکومتی کاهش یافته است که اکنون خواب نما شده است که گویاد در مملکت معضل بیکاری و گرانی وجود دارد. البته از فقر و شکاف عمیق اجتماعی سخنی نگفته که ریشه اش چست که منجر به زندگی اجباری طاقت فرسای 80% جنعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی شده است. درعوض از بحران هسته ای قدر دانی کرده است.

آيت الله العظمي نوري همداني گفت: صدور بيانيه تهران در احقاق حق هسته‌يي، نمونه‌اي از قدرت سياسي ايران در برابر دشمنان است. وي تاكيد كرد: مسئولان بايد تلاش كنند كه مشكلات گراني و بيكاري را مرتفع كنند چرا که گراني باعث مي‌شود مردم به مضيقه بيفتند.

قتل عام و گور دسته جمعی 40 ایرانی در ترکیه

ضمن اقدام آمیز پلیس های امنیتی دولت ترکیه ولی ریشه وعامل پناهندگی وآواره شدن چیست وکدام دولت مسئول ومجرم اصلی قتل جان انسان های بی گناه می باشد؟لابد بازتاب دادن این خبر مرتبط با نقش ترکیه در دلالی و واسطه گری و محللی بحران هسته ای می باشد.

پليس امنيتي ترکيه به قتل چهل مهاجر ايراني و مدفون کردن آنها در گوري دسته جمعي اعتراف کرد. بر اساس گزارش روزنامه صباح ترکيه و بنا به اعتراف يک پليس امنيتي سابق که به عنوان گروهبان در قسمت ژاندارمري اين منطقه وان ترکيه مشغول به خدمت بوده است، پلیس ترکیه چهل پناهنده را که در حال حرکت به مرزهاي ترکيه بودند به قتل رسانده و در يک گور دستجمعي با دسته های بسته دفن کردند.اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که اين قضيه مربوط به چند سال پيش است و علت لو رفتن آن اختلافات درون گروهي عاملان این جنایت عنوان شده است. بنا به اعلام افسر اعتراف کننده حومه شهر "يوکساکاوا" و "وان" محل حادثه بوده است که بين مرز ايران و عراق و ترکيه که يک مرز سه گانه مشترک است و حدود چهل و پنج دقيقه با مرز ايران فاصله دارد . در اعترافات اين شخص آمده است ، کسي که دستور مستقيم اين کار را داده يک کار با برنامه ريزي بوده است و از قبل يک گوري را آماده کرده بودند و بعد از اينکه اين چهل نفر را متاسفانه با دستان بسته کشتند در گور دستجمعي مدفون کردند. توجيه اين پليسها براي صادر کردن دستور کشتن اينها اين بوده است که اين افراد را اگر ما تحويل مقامات بدهيم ترتيب اثر خاصي نمي دهند و يا اگر به کشور خودشان برگردانيم اينها طبيعتا دوباره براي تقاضاي پناهندگي و خروج از کشور اقدام مي کنند و به ترکيه خواهند آمد.

متن كامل طرح امر به معروف و نهي از منكر

http://www.fararu.com/vdcfyvdj.w6dceagiiw.html

این طرح که فقط محدودیت و ممنوعیت و ترسیم خطوط قرمز است که هدف فقط سرکوب عریان وتوجیه آن در جامعه و کننترل همه رفتار و حرکات های شهروندان ایرانی در زیر چتر دین ابزاری شده است که در 28 ماده و 3 فصل تعریف و تنظیم شده است که چکیده ترشحات افکار پوسیده و ارتجاعی فسیل های مفت خور حوزه های می باشد. البته با بر خی رنگ و لعاب دادن فریبکارانه تزئین شده است که به جای اینکه پاسخ به مطالبات مردم ناراضی و خشمگین داده شود ولی بطورارائه این طرح جای بیلاان عملکرد د دولت نا مشروع را گرفته است که در سالگرد ددور ی دوم رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد ارائه شده است که توصیف و تشریح از چگونگی طرح افزایش سرکوب تحمیلی به مردم محروم و معترض با پسوندهای ضمیمه شده ی عوامفریبانه اهدیه شده است.

طرح امر به معروف و نهي از منكر كه در 28 ماده و سه فصل تعاريف و كليات و حوزه‌هاي امر به معروف و نهي از منكر و تشكيلات مطرح شده، بر غيرقابل انكار بودن ضرورت انجام فريضه‌ي الهي امر به معروف و نهي از منكر تاكيد شده است. لذا در صورت تصويب نهايي اين طرح، به منظور نظارت بر كليه‌ي فعاليت‌هاي دولتي، غيردولتي و مردمي و هماهنگي بين دستگاه‌ها، شورايي به نام شوراي سياست‌گذاري امر به معروف و نهي از منكر تشكيل خواهد شد. طرح فوق كه با امضاي 103 نماينده به مجلس شوراي اسلامي ارائه و يك فوريت آن با راي 172 نماينده مجلس به تصويب رسيد، به اين شرح است: ماده 1- به منظور تحقق و اجراي اصل هشتم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، «دعوت به خير، امر به معروف و نهي از منكر» كه وظيفه‌اي است مشفقانه و خيرخواهانه در جهت نظارت عمومي كه موجب كمال و تعالي انسانها و رشد و بالندگي و افزايش كارآمدي نظام خواهد شد، در چارچوب اين قانون صورت مي‌پذيرد. 1- شئون و حدود اسلامي 2- عفت عمومي 3- خانواده 4- امنيت اجتماعي 5- گرانفروشي و كم فروشي 6- بهداشت عمومي و محيط7- حقوق شهروندي 8- رباخواري 9-رشوه10- اموال عمومي

دکتر احمدی نژاد :آقای رحیمی را «دکتر» خطاب نکنید

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21139

آیااز این رژیم شیاد و دجال و حقه باز و دروغ ووارونه گو و عوامفریب و دین فروش تر یافت می شود . زیرا که 31 سال است با فریب و نیرنگ و دین ابزار قدرت و سرکوب و عوامفریبی یک ریز به مردم ایران دروغ گفته و تناقض آمیز کرده است . اکنون به دو گزارش متضاد زیر توجه کنید که هر دو هم متعلق به مدعیان اصول گرایان کودتاگرحاکم در بازار مکاره ی مجلس هشتم و خبر گزاری دروغ سازی دولتی ایرنا هستند که پیرامون مدرک جعلی و قلابی دکترای کسی نظر داده اند که پرونده ی میلیارد تومانی اختلاس گری هم دارد.

كامران دانشجو وزير علوم تحقيقات و فناوري گزارش تحقيقات خود درباره مدرك تحصيلي محمدرضا رحيمي را به هيات دولت ارايه كرد شفاف : سایت الف در گزارشی درباره جلسه اخیر هیئت دولت آورده است که نتیجه تحقیقات وزیر علوم در مورد مدرک دکترای محمدرضا رحیمی به هیئت دولت ارائه شده و رئیس‌جمهور در واکنش به این گزارش از حضار خواسته است تا از این به بعد رحیمی را با عنوان دکتری صدا نکنند.در خبر این سایت آمده است: كامران دانشجو وزير علوم تحقيقات و فناوري گزارش تحقيقات خود درباره مدرك تحصيلي محمدرضا رحيمي را به هيات دولت ارايه كرد.به گزارش "الف"، در جلسه اخير هيات دولت وزير علوم براساس تحقيقات خود اعلام كرد آقاي محمدرضا رحيمي، مدرك دكتري ندارد و مدرك ارايه شده از سوي ايشان فاقد صحت و اعتبار است.در اين جلسه آقاي احمدي نژاد پس از استماع گزارش وزير علوم اعلام كرد آقاي رحيمي از مدرك دكتري استفاده نمي‌كنند و ديگران هم نبايد ايشان را دكتر خطاب كنند.يادآوري مي‌شود محمدرضا رحيمي در زمان رياست بر ديوان محاسبات نامه‌هاي خود را با عنوان دكتر امضا مي‌كرد و در زمان حضور در دولت هم سايت رسمي دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری(president.ir) وي را «دكتر محمدرضا رحيمي» مي ناميد.

ادعای ایرنا: وزارت علوم مدرک رحيمی را تأييد كرد/ "دکتر" گفتن به رحیمی بلامانع است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21141

در اين گزارش تاکيد شده است که صحت مدرک تحصيلي آقاي رحيمي در مقطع کارشناسي ارشد در زمينه حقوق بين الملل و گذراندن امتحان جامع در مقطع دکترا در رشته روابط بين الملل مورد بررسي و تاييد قرار گرفته است ایرنا نوشت:وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري صحت مدارک تحصيلي محمد رضا رحيمي معاون اول رييس جمهور تا عبور موفق از امتحان جامع دوره دکترا را مورد تاييد قرار داده است.اين منبع آگاه تصريح کرد که "روند تبديل ايدئولوژي سياسي انجمن اخوان المسلمين در ارتباط متقابل جهان اسلام و غرب" موضوع رساله دکتراي آقاي رحيمي بوده است.براساس روال جاري در کشور، به کساني که امتحان جامع را در مقطع دکترا گذرانده باشند، عنوان دکتر اطلاق مي شود.وي پيش از اين نيز در دوم مهرماه سال 1378 به دليل ارائه يک مقاله علمي به هيات علمي آکادمي بين المللي اکو- انرژي و برتر شناخته شدن آن با راي کميته داوران، موفق به اخذ مدرک دکتراي افتخاري شده بود.

رشد نگران‌کننده اقتصادی ایران به کجا خواهد انجامید؟ رشد اقتصادی: نزدیک به صفر...

http://www.fararu.com/vdcawiny.49nae15kk4.html

مگر می توان با روند لجام کسیخته ی رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری ناشی از بیش از 3 برابر شدن واردات کالاها نسبت به صادرات انتظار غیر از رشد صفر اقتصادی داشت . تازه اگر این خبررسانی هم واقعیت داشته و رشد منفی نباشد؟

فرارو- رشد اقتصادی ایران در سال 87؛ 0.5 درصد بوده است، در حالی که این رقم بناست در پایان برنامه پنجم توسعه به 8 درصد برسد. معاون اقتصادی بانک مرکزی در حالی این آمار را اعلام نموده است که سعی کرده تا با قیاس این آمار با کشورهای پیشرفته، آن را موجه جلوه دهد. حال آن که چنین قیاسی مبنای صحیحی ندارد.

جریمه برای بد حجابی، بر اساس کدام موازین شرعی ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21136

مگر در رژیم کودتائی فاشیستی مذهبی که بی قانون و نا مشروع می باشد وه دین و دین فروشی را 31 سال است ابزار قدرت و بهانه ی سرکوب و خفقان و اخاذی گری و حتی سنگسار و قطع اندام بدن در جامعه شده است دارای مشروعیت است یا قانونی در آن وجود دارد و یا پا بند اصول انسانی یا شرعی می باشد که قرار باشد امثال جانورانی چون آخوند علم الهدی و یا دادستان مشهد پیرامون جریمه کردن دختران بی حجاب به یک میلیون و 300 هزار تومان پاسخگو باشند؟

دادستان مشهد اظهار کرده که زنان "بد حجاب" تا سقف یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.جریمه تا سقف یک میلیون و سیصد هزار تومان برای بد حجابها عنوان خبری است که در خبر آنلاین درج شده است در این خبر آمدهمحمود ذوقی، دادستان مشهد اظهار کرده که ، زنان "بد حجاب" تا سقف یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان جریمه می شوند. ذوقی روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت، این جریمه که از آغاز سال جاری به اجرا گذاشته شده است، در مورد مردانی هم "برخلاف عفت عمومی رفتار کنند"، اعمال می شود. وی همچنین خواستار ایجاد یک محدوده ممنوعه در اطراف حرم امام رضا شد و گفت، در این محدوده باید از ورود افراد با ظاهری که "از مظاهر فساد" هستند، جلوگیری شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد فیلمبرداری پلیس از مانکن‌های خیابانی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21135

این گزارش خبری هم مکمل خبر قبلی جریمه کردن مبلغ یک میلیون و 300 هزار برای بی حجابان دختر می باشد که اکنون در این ماه خرداد مطرح شده است که گذشته از اینکه عریان شدن ماهیت متحجر و زن ستیز حاکمان کودتا گر می باشد از سوی دیگر بیان کننده ی وحشت از حضور معترضان به خصوص زنان و دختران دانشجو در تجمع اعتراضات ضد حکومتی در 22 خرداد است که سالگرد کودتای تقلبات پاسداران در 88 می باشد که قبل از آن روز می بایست با چماق حجاب و عفاف فضای خفقانی در جامعه علیه ی زنان و دختران ایجاد نمود . البته این طرح مکمل طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اعتیاد و اراذل و اوباش می باشد که ناشی از وحشت پاسداران کودتا گر از قیام عمومی می باشد

با آغاز روزهای گرم سال، نیروی انتظامی تدابیری را برای مقابله با کم‌حجابی درپیش می‌گیرد. برخی از این تدابیر برای نخستین‌بار به کار گرفته می‌شوندعزم جزم پلیسیکی از انتقادهایی که در دوره پیشین اجرای گشت عفاف به عملکرد نیروی انتظامی وارد می‌شد، برخوردهای سلیقه‌ای و افراط و تفریط در مقابل پدیده بدحجابی است. برخی مأموران اجرای این طرح در معرض این اتهام قرار گرفتند که در مقابل برخی هنجارشکنان سکوت می‌کنند ولی برخی افراد بدحجاب که فاصله چندانی با رعایت ضوابط شرعی و عرفی ندارند، از سوی آنها مورد تذکر و حتی جلب قرار می‌گیرند. این بار نیروی انتظامی قصد دارد با بهره‌گیری از ابزارهای مدرن همچون دوربین عکاسی، اتهام برخورد سلیقه‌ای را از خود دور کند و به دستگاه‌ قضایی کمک کند تا در صدور احکام قضایی مرتبط با بدحجابی، مدارکی بیشتر از گزارش مأموران گشت عفاف را نیز در اختیار داشته باشد.سردار حسین ساجدی‌نیا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این خصوص می‌گوید: پلیس برای برخورد با مزاحمین نوامیس و مانکن‌های خیابانی،‌ به طور مستمر به انجام وظیفه می‌پردازد و این‌طور نیست که فعالیت‌های پلیس در این زمینه پس از چند روز متوقف شود.

. مجلس زنان جهان در ایران راه‌اندازی می‌شود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=21130

این خبر و ادعا هم بیش از کمدی و مسخره و نمایشی می باشد زیرا در کشوری که زنان و دختران به خاطر نپذیرفت رو سری یا تو سری می بایست مبلغ یک میلیون و 300 هزر تومان جریمه شود چگونه می تواند با چند تا کلاغ سیاه خبر چین در بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم مجلس نمایندگان جهان زنان بر پا کند؟

رئیس مرکز امور زنان و خانواده از ارایه اطلاعاتی درباره هزینه‌های انجام شده در هفته زن خودداری کرد و گفت به درستی نمی‌داد چه مقدار هزینه شده است ایلنا نوشت:مریم مجتهد زاده با بیان این که در روز زن خبر خوشی را اعلام می‌کنیم، گفت: قرار است مجلس زنان جهان در ایران راه اندازی شود که این مجلس از تمام کشورهای جهان نماینده دارد. مجتهد زاده گفت اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجلس را در روز زن اعلام می‌کند.