گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 8 خرداد - 89

زلزله (گفت و شنود)

گفتم : عجب عاقبت مصلحت جوئی شده چه شوم

نوچگان سابق رفسنجانی کنون روی وی کردند زوم

فشار گاز انبری وارد می کنند با توطئه ز هر سو

برایش دائم پرونده سازی می کند یک سر بازجو

حتی برایش ایجاد کرده اند زلزله ی هشت ریشتری

اماوی روی چرخش داده تاگویدندیده لرزش بیشتری

گفت: دادستاني تهران اعلام كرد كه بسياري از اسناد محرمانه و سرّي نظام در ساختمان هيئت امناي دانشگاه آزاد كشف و ضبط شده است.
گفتم: اسناد سرّي نظام در دانشگاه آزاد چه مي كرده؟
گفت: طبقه اي كه اين اسناد در آن كشف شده در اختيار يكي از عوامل فراري فتنه 88 بوده است.
گفتم: شايد هم بخشي از اين اسناد را به خارج از كشور منتقل كرده باشد. حالا مسئولين دانشگاه آزاد در پاسخ به اين خيانت چه مي گويند؟!
گفت: تا حالا كه به روي خودشان نياورده اند، انگار نه انگار كه... بعله...
گفتم: از يارو پرسيدند؛ زلزله 8 ريشتري ديروز را متوجه شدي؟ جواب داد؛ نه! من روم اونور بود!

گفتم : راستی چه خبر جدید

باز چه رو کرده سربازجوی پلید؟

گفت : پس از اینکه تنظیم کردیک یادداشت روز

برای هیئت مؤسس دانشگاه آزادشدآتش افروز

ابتدا دانشجویان چماقدار بسیجی کردند تظاهرات

علیه ی هیئت مؤسس دانشگاه آزاد کردند تبلیغات

زمینه آماده شد تا لباس شخصی مسلح فحاش

بدستور دادستان تهران بسیج شوندبا اراذل اوباش

تا تهاجم کنند به دفتر امنا ی دانشگاه آزاد تهران

همه جا خرد کنند ، تهدید نمایند نگهبان حیران

پس از ضرب و شتم کردنش بهش زدند دستبند

اسناد و مدارک بردند تا به رفسنجانی زنند گزند

تا خنثی کنند نظر وقف کردن اموال دانشگاه آزاد

چرا مخالفت کردواگذار شود به پاسدار احمدی نژاد

گفتم : هدف چیست از این شو و سناریو سازی؟

چه دنبال می شود از این جنگ و توطئه سازی؟

گفت : هدف است تا رفسنجانی شود پاک سازی

از دو مجمع کنار رود، لبیک گوید ، برقصد بهر سازی

که کوک می شود از سوی رهبر و پاسداران کودتاگر

چرا سکوت نمی کندمقابل پاسداران سرکوبگر وغارتگر؟

چرا جای خود نمی دهد به مرشد کودتاگران مصباح؟

تا بدون اغماض فتوای خون منتقد آسان کند مباح

تا در نهایت با حذف کامل دوم خردادی و ر فسنجانی

جمهوریت نفی شود ، مستقر شود ولایت طالبانی

گفتم : مگر در این دفتر امنای دانشگاه آزاد بوده اسناد؟

تا که توطئه گران شبیخون زن به آن توانند کنند استناد

گفت: سربازجو شریعتمداری هم تازی شده هم صیاد

هم بازجو شده هم پرونده ساز ،هم شکنجه گر جلاد

کشف کرده از اسناد طبقه 8 و داده است گزارش

روکرده بوده در اختیار یک عوامل فراری فتنه در نگارش

مدعی شده بازجوی مدافع قتل عام زندانیان دشت خاور

شاید بخشی از اسناد منتقل شده به برون از کشور

متهم کرده بطور غیر مسقیم رفسنجانی به خیانت

چه پاسخی دارد وی از این سند سازی شده روایت؟

گفتم: هدف از این توطئه و پرونده سازی چیست

منظور از عامل فراری فتنه به خارج گریخته کیست؟

گفت : هدف بردن رفسنجانی هست بر زیر سئوال

منظور از فراری آقازاده مهدی هست و گرفتن حال

چون ته جنگ جنگ قدرت و ثروت هست بر کناری

حدف کامل رقیب دوم خردادپایان هاشمی و مکاری

چون تمامیت خواه هست رهبر لوطی بیت جماران

بلند گو و طوطی هست از برای کودتا گر پاسداران

گفتم : یعنی هم چوب زدند هم خوراندن پیاز

از قرار معلوم دیگر به رفسنجانی نیست نیاز!

گفت : بلی هم متهمش کرده اند هم تمسخر

هم اموالش می گیرند هم مانع شدنداز بخور بخور

گفتم : عجب عاقبت مصلحت جوئی شده چه شوم

نوچگان سابق رفسنجانی کنون روی وی کردند زوم

فشار گاز انبری وارد می کنند با توطئه ز هر سو

برایش دائم پرونده سازی می کند یک سر بازجو

حتی برایش ایجاد کرده اند زلزله ی هشت ریشتری

اماوی روی چرخش داده تاگویدندیده لرزش بیشتری