گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 28 اردیبهشت - 89

فندك (گفت و شنود)

گفت : آری اما کاری که دارندمی کنند کودتاگران

با مشورت نظر ، هم هل دادن رهبر لوطی جماران

اما عاقبت کارشان خواهد شد همچون آن یارو

وقتی واردخانه شد فهمید همه جا گاز می دهد بو

زود به بچه هایش، چنین اخطار داد این با نمک

کسی کبریت روشن نکند ،چون خود دارم فندک

گفت: وزير ارشاد دولت خاتمي كه به انگليس پناهنده شده و «اتاق فكر فتنه سبز» را تشكيل داده و...
گفتم: اخيراً با لابي صهيونيست ها ملاقات داشته، جديداً بهاءالله صداش مي كنند و... اين چيزها رو كه همه مي دونند، بگو تازه چيكار كرده؟
گفت: اخيراً به گروه هاي ضد انقلاب حامي سران فتنه توصيه كرده كه خيلي آشكارا به اسلام حمله نكنند چون مردم متوجه مي شوند كه آنها با اسلام و خدا و پيغمبر مخالفند و همين باعث ريزش بيشتر نيروها مي شود.
گفتم: خود بهاءالله كه از همه آنها بيشتر به اسلام حمله كرده و ماهيت خودش رو نشون داده.
گفت: با اين حال، گفته كه فضا براي يورش مردم به حاميان فتنه خيلي آمادگي داره و بايد مواظب بود.
گفتم: يارو وارد خونه اش شد، احساس كرد كه بوي گاز مياد و فهميد كه گاز همه خونه رو پر كرده، به بچه هاش گفت؛ مواظب باشيد، كبريت روشن نكنيد، من خودم فندك دارم!!

گفت: عطاء مهاجرانی که در زمان خاتمی بود وزیر ارشاد

اتاق فکردر انگلیس تشکیل داده است علیه ی احمدی نژاد

وی توصیه کرده است با زیرکی خاص و داده رهنمود نغز

به اسلام طلبانی مصباح حمله نکنند حامیان جنبش سبز

در سنگر و چتر تاکتیکی اسلام تهاجم می کنند پاسداران

تحریک می کنند لباس شخصی ها با بسیجی چماقداران

با فضا سازی اهانت به اسلام و خدا و پیامبر می برند فایده

از ساندیس خوران نا آگاه روستائی می کنند سو ء استفاده

ترس و وحشت ایجاد می کنند با خفقان و سرکوب و ارعاب

هزینه ی مبارزه بالا می برند با چاشنی اتهام ضد انقلاب

سربازجوی بدنام شگنجه گر هم با سیاست توبره و آخور

با تاکتیک ریزش نیروی رقیب با نام حمله مردم می دهدمانور

گفتم : اینگونه مطالبات مردم کردن فراموش

دنبال می کند فقط رقیب،سربازجودراز گوش

معلوم است که وحشت است از جنب وجوش

در سالگرد 22 خرداد مردم کنند قیام پر خروش

پس هر چه نزدیک تر می شود به روز 22 خرداد

کودتاگران وحشت زده از مرگ دیکتاتور زدن فریاد

پس با توطئه ی تهدید و جنایت و ترس کردند اقدام

دار زدند 5 زندانی سیاسی ،در لیست دارند اعدام

چون می دانند چگونه مردم کینه دارند از احمدی نژاد

حتی چگونه دل پر زخون دارند از رهبر و دستگاه بیداد؟

پس ازموضع اتهام و تمسخر تهدید می کنند رقیب

تا وادار به سکوت و هم تسلیمش کنند با زدن نهیب

گفت : آری اما کاری که دارندمی کنند کودتاگران

با مشورت نظر ، هم هل دادن رهبر لوطی جماران

اما عاقبت کارشان خواهد شد همچون آن یارو

وقتی واردخانه شد فهمید همه جا گاز می دهد بو

زود به بچه هایش، چنین اخطار داد این با نمک

کسی کبریت روشن نکند ،چون خود دارم فندک