دو گزیده خبر خبر گزاری پاسداران فارس 8 خرداد – 89

تا سه نشه بازی نشه

گزارش كامل// "تيري ميسان " بررسي كرد: ايران، سوريه و تركيه؛ مثلث جديد قدرت در خاورميانه خبرگزاري فارس: تحليل‌گر و سردبير فرانسوي پايگاه خبري – تحليلي "ولترنت " طي مقاله‌اي به بررسي شكست سياست‌هاي آمريكا در منطقه خاورميانه و شكل‌گيري استراتژي جديدي با محوريت ايران، سوريه و تركيه پرداخته است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902300365

جالب است که گروه 5+1 تبدیل به نصف شده است وکار هائی مثل انتشار بیانیه ی مشترک 3 جانبه ی هسته ای انجام می دهد . پس از آن اکنون نیز خبر مثلث جدید قدرت در خاورمیانه خبرش بازتا ب داده شده است تا که ثابت شود درست گفته می شود تا3 نشه بازی نشه یعنی پس از " سه بازی" که یکی هم بازی پاسدار گماشته احمدی نژاد رحیم مشائی و هوشنگ امیر احمدی بود البته این بازی یک زاپاسی وزیر آمربا منوچهر متکی هم داشت تا برای 3 مادر آمریکائی و یزا صادر نماید و آنان را به ایران دعوت کند تا که با 3 فرزندان خود بقول درام عاشقانه نویس سایت رجا نیوز در هوا خوری زندان اوین مراسم جشن خواستگاری بر گزار کنند . البته این اجرای این سناریوی درام عاشقانه در ادامه موجب دلخوری آخوند احمد جنتی شد ه است زیرا که وی اعتراض کرده که چرا جای نیروهای انقلابی و مکتبی اصول گرای حامی پاسداران کودتاگر را سازشکاران سیاسی غیر مکتبی اصول گرائی در دولت نامشروع دهم اشغال کرده اند و طرح سیاست دوستی و نزدیکی با آمریکا را دنبال می کنند . اما از سوی دیگر بدون توجه به نقش ترکیه که چه رابطه ی نزدیکی با آمریکا و اسرائیل دارد و چگونه تا کنون بعنوان میانجی و واسطه گری اسرائیل و سوریه نقش داشته است . اما پس از دعوت ترکیه به تهران و در کنار برزیل بیانیه ی مشترک 3 جانبه ی هسته ای امضاء کردن تاکه این سیاست وقت کشی و تلاش برای به تأخیر انداختن تحریم ها دنبال شود . اما چونگلاب زدگی بیانیه ی مشترک 3 جانبه ی هسته ای در آمد نا گهان کشف شده است که ایران و ترکیه و سوریه مثلث جدید قدرت در خاورمیانه هستند . یعنی اینکه مدعیان امپراتوری اسلامی در خاورمیانه با سه کردن ، پذیرفته اند دو شریک و رقیب قدرت برای خود ساخته ونام شان را نیز اعلام کرده اند.

توطئه برای قطع نفوذ رفسنجانی در دانشگاه آزاد

دادسراي تهران طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد .كشف اسناد محرمانه دولتي در ساختمان دفتر هيات امناي دانشگاه آزاد.خبرگزاري فارس:در بازرسي از يك ساختمان دانشگاه آزاد، اسناد و مدارك زيادي درباره برخي قراردادهاي نفت و گاز، اسناد مالي غير مرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتي و نيز گزارشهاي مرتبط با يكي از متهمان حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوري كشف و ضبط گرديد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903070768

ادامه ی پیگیری طرح دو کودتای 3 تیر 84 و 22 خرداد 88 که از سوی پاسداران و بیت جماران طراحی شد که اولی با شیوه و تاکتیک سیاست چراغ خاموش و حرکت کودتای خزنده به پیش برده شد و دومی باکودتای عریان تقلب سازی همراه با سرکوب علنی معترضان علیه ی رفسنجانی و دوم خردادی ها تعقیب شد که هدف طرح حذف کامل شان بوده است . البته چون در درجه ی اول بقول آخوند جنتی هدف اشغال امپراتوری وزارت نفت بود تا جای عوامل رفسنجانی را پاسداران اشغال نمایند . ولی ضمن تسلط پاسداران و شرکای کودتاگر بر این وزارتخانه هنوز منتهی به حذف کامل رفسنجانی از صحنه نشده است . زیرا که حضورش در مجمع مصلحت نظام موی دماغ مزاحمی است که مانع از شتاب دادن طرح خصوصی سازی یا مصادره اموال ملی و دولتی از سوی پاسداران کودتا گر است . به خصوص اینکه رفسنجانی رئیس مجمع دکوری خبرگان آخوندی هست که قابل تحمل برای آخوند متحجر غارتگر انگلیسی قدرت و ثروت طلب محمد تقی مصباح یزدی نیست . چونکه این مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد و پاسداران کودتا گر رقیب و دشمن جدی رفسنجانی می باشد و می خواهد هم جای وی و هم ولایت فقیه را بگیرد . برای همین از سوی عباس جعفری دولت آبادی جایگزین سعید مر تضوی شکنجه گر و قاتل حرفه ای شده است طرح بسیج کردن بیش از 30 گزمه ی قمه کش و مسلح به سلاح سرد و گرم لباس شخصی های دژخیم و آدم کشان حرفه ای و تهاجم شان به دفتر امناء و هیئت مؤسس دانشگاه دنبال شد و با دستبند زدن بر دستان نگهبان وخرد و تخریب کردن وسائل کا مپوتر ها را با خودشان بردند تا که بتوان دست به مدرک و پرونده سازی علیه ی رفسنجانی زد که هم مانع از وقف کردن اموال دانشگاه آزاد شد و هم آ نرا اشغال و مصادره نمود . هم اینکه در آستانه ی مراسم سال مرگ خمینی شیاد رفسنجانی را از هر سو بر زیر فشار گذاشت که راهی جز لبیک گوئی به لوطی جماران و پاسداران کودتا گر نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دادسراي عمومي و انقلاب تهران در اطلاعيه دادستاني آمده است: در پي دريافت گزارشهايي مبني بر نگهداري برخي از مدارك و اسناد دولتي و محرمانه خارج از وظايف دانشگاه آزاد اسلامي در يكي از ساختمانهاي متعلق به آن دانشگاه ( طبقه ششم ساختمان محل استقرار دفتر هيات امنا ) و نيز تلاش عده اي براي خارج كردن اين اسناد و مدارك از مركز ياد شده، موضوع در دستور كار اين دادسرا قرار گرفت. اين گزارش افزود: پس از بررسي موضوع و تاييد صحت گزارشهاي دريافتي ياد شده توسط ضابطين ، دادستاني تهران چهارشنبه شب گذشته با صدور دستور قضايي مقرر كرد با حضور نماينده دادستان و رعايت موازين شرعي و قانوني براي يك نوبت از محل بازرسي و اسناد مذكور قبل از خروج كشف و مراتب صورتجلسه گردد. گزارش پايگاه اطلاع رساني دادسراي عمومي و انقلاب تهران حاكيست: در پي بازرسي انجام شده از محل اسناد و مدارك زيادي درباره برخي قراردادهاي نفت و گاز، اسناد مالي غير مرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتي و نيز گزارشهاي مرتبط با يكي از متهمان حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوري كشف و ضبط گرديد. اين گزارش اضافه كرد: بازرسي ياد شده در چارچوب مقررات و توسط مامورين ذيصلاح صورت گرفته است و تمامي اسناد مكشوفه صورتجلسه شده و هم اينك توسط كارشناسان مربوطه در حال بررسي است و دادسراي تهران طبق مقررات در مورد مدارك ياد شده متعاقبا اتخاذ تصميم خواهد كرد.