گزیده خبر های 26 اردیبهشت - 89

استمدادخانواده زندانی سیاسی محکوم به اعدام از دبیر کل سازمان ملل برای نجات جان عزیزشان : بازجو به همسرم گفت که ما برای حفظ نظام احتیاج به چندقربانی داریم

راستی برای چه مجامع بین المللی به خصوص سازمان ملل و اتحادیه ی اروپا و آمریکا سکوت اختیار کرده اند و نسبت به جنایات و صدور احکام ضد بشری رژیم کودتائی ضد بشری اقدام عاجل و مسئولانه اتخاذ نمی کنند؟ تا کی قرار است که اینان این چنین شاهد و ناظر صدور احکام ضد انسانی حاکمان دژخیم و آدمکشان حرفه ای ایران باشند؟

اینجانب رودابه اکبری خانه دار و همسرزنداني سياسي جعفر کاظمی, دارای 2 فرزند می باشم.همسرم را در تاریخ 27 شهریور ماه 1388 در خیابان هفت حوض درشهر تهران ساعت 6 صبح دستگیر و به مدت 2 هفته خبری از او نداشتم و 3 روز تحت شکنجه بوده و 74 روز در سلول انفرادی در شرایط بدی به سر می برد.اتهام وارده به همسرم هواداری و تبلیغ از سازمان مجاهدین و دیدار با فرزندمان در اشرف بوده است.وضعیت او در داخل زندان به این نحو بوده که پس از 3 روز شکنجه و 3 ماه انفرادی ایشان را تحت فشار براي انجام مصاحبه تلویزیونی کردند و وقتی با مقاومت وي روبه رو شدند اقدام به شکنجه و ضرب شتم شدید نمودند به طوری که منجر به شکسته شدن 3 دندان او گردید هم اکنون همسرم در شرایط جسمی و روحی نگران کننده ای به سر می برد.بعد ازدادگاه اول که حکم اعدام از سوی قاضی مقيسه اي صادر شد وکیل همسرم شفاها اعتراض نمودند که حکم صادره برای اتهام موجود که فقط تبلیغ علیه نظام بوده بسیار سنگین و غیر قانونی است که همان جا قاضی پرونده اعلام می دارد : من تحت فشار مقامات بالا مجبور شدم چنین حکمی صادر نمایم. طبق گفته وکیل همسرم لایحه تنظیم شده جهت دادگاه دوم که 3 صفحه بوده و اختصاس به تبليغات عليه نظام بود , اصلا در دادگاه اشاره ای به آن نگردید و درحد 2 خط کوتاه حکم اول (اعدام) را تایید کردند. نام قاضی دوم برای دادگاه تجدید نظر ( زرگر ) می باشد.بازجو به همسرم گفت که ما برای حفظ نظام احتیاج به چندقربانی داریم که یکی از قرعه ها به نام تو افتاده است. مجددا از همسرم می خواهند که مصاحبه برای درگیری روز عاشورا انجام بدهد که با مخالفت وي روبرو ميشوند چرا كه همسرم 3 ماه قبل از عاشورا دستگیر شده بود بازجويان اورا تهديد ميكنند در صورت عدم موافقت جهت انجام مصاحبه همسرو فرزندت را جلوي چشمانت تحت شکنجه قرار میدهيم وعليرغم تهديد بازجويان مبني براينكه همسرت را جلویت قطعه قطعه می کنیم ولی باز اودرمقابل انجام هرگونه مصاحبه مقاومت ميكند ودرمقابل مقاومت همسرم به وي اعلام ميكنند كه اعدام وي لازم الاجرا و قطعی می باشد . بعد از 74 روز که در بند 209 در انفرادی بودند ایشان را يك هفته به جائی به نام سوئیت منتقل و بعد از آن به بند 350 منتقل می کنند .مدت سه هفته عليرغم مراجعات مكرر من وفرزند كوچكم به زندان براي ديدار پدرش ميرفتيم هيچ ملاقاتي ندادند.در کدام قانون وقاموس و در کدام کشور دیدار با فرزند جرم محسوب میشود؟ اگر دیدار با فرزند از نظر جمهوری اسلامی جرم است و گناهی است که حکمش اعدام باید باشد,بله همسر من گناهکار می باشد.با توجه به وضعیت وخیم زندانیان سیاسی و با توجه به عدم رسیدگی به احکام ضد حقوق بشری و غیر قانونی و بی گناهی عموم زندانیان سیاسی درخواست رسیدگی فوری و عملی در باب عدم اجرای احکام صادره اعدام را دارمشرايط بالا فقط خاص همسر من و خانواده ما نمي باشد بلكه همه خانواده هاي زندانيان سياسي درشرايط بد روحي هستند وخانواده هاي زندانيان سياسي خواهان اقدام عملی و فوری سازمان ملل متحد و کمیسر عالی حقوق بشر هستیم. با تشکر رودابه اکبری .همسر زندانی سیاسی جعفرکاظمی اردیبهشت 1389 استمداد کمک این خانواده به مراجع و سازمان های زیر ارسال گردید. -دبیرکل سازمان ملل آقاق بان کی مون.کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد. عفو بین الملل. دیدبان حقوق بشر.انتشار: فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

سکوت آموزش و پرورش

معلم 24 ساله برای نجات جان دانش آموزش غرق شد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=20604

قاتلان و دژخیمان و جلادان حاکم فقط معلم کرد را درزندان اوین بر دار نمی کشد ، بلکه بدلایل عدم امنیت و امکانات تفریحی و ورزشی یا معلم در مدرسه به خاطر نجات دانش آموزانش زنده زنده در آتش می سوزد و جان می بازد . یا اینکه برای نجات دانش آموزانش خودش را به آب می زند تا خفه شود؟ فاجعه آنجاست که آموزش و پرورش دولت مدعی اصول گرائی ساده زیست عاشق در خدمت مردم بودن هم در این مورد سکوت می کند.

لحظات دلهره‌آوری برای دانش‌آموزان و معلمان بود تا اینکه 2 تن از آموزگاران به داخل رودخانه پریدند و شفاف : بازهم یک ارودی دانش آموزی حادثه آفرید اما ظاهراً این بار به دلیل رسانه ای نشدن موضوع ، آموزش و پروش هم تصمیم به سکوت گرفته است .به گزارش پایگاه خبری پیام خرداد ، 80 دختر دانش‌آموز یک مدرسه در مشهد روز پنجشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری همراه معلمان خود برای اردوی تفریحی به سد کارده در اطراف مشهدرفته بودند .دانش‌آموزان در کنار معلمانشان ناهار اردو را خوردند و در کنار سد مشغول قدم‌زدن بودند که ناگهان یکی از دختربچه‌ها به داخل رودخانه سقوط کرد.دانش‌آموزان با دیدن صحنه سقوط همکلاسی خود جیغ می‌کشیدند و از معلمان خود کمک می‌خواستند. همه وحشت‌زده بودند و دوستشان را در داخل آب می‌دیدند که در حال جدال با مرگ بود.لحظات دلهره‌آوری برای دانش‌آموزان و معلمان بود تا اینکه 2 تن از آموزگاران به داخل رودخانه پریدند و به کمک دانش‌آموزی که در حال غرق شدن بود، رفتند.آنها به سختی دخترک را از آب بیرون کشیدند اما خود گرفتار امواج سیل‌آسا شدند. اهالی محل نیز با دیدن این صحنه به داخل آب پریدند تا دانش‌آموز و 2 معلم را نجات دهند. یکی از معلمان دختربچه را نجات داد اما خودش به کام مرگ تلخی فرو رفت.وقتی دانش‌آموز و یکی از آموزگاران وحشت‌زده از مرگ نجات یافتند ناباورانه به جست‌وجوی معلم دیگر پرداختند اما اثری از این آموزگار فداکار نبود.این خانم معلم 24 ساله به علت خفگی در آب جان سپرده بود.این فداکاری در حالی صوتر گرفت که مسئولان آموزش و پرورش تاکون هیچ اعلام نظری در این خصوص نکرده اند!

حاشیه نشست وزیران خارجه جی 15 در ایران/ ترک زودهنگام وزیر خارجه برزیل

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=20613

داستان ترک این وزیر امور خارجه از اجلاس تهران وخبر ورودرئیس جمهور برزیل به تهران که خبر گزاری دروغ پرداز فارس بازتاب داده است چیست؟

وزیر خارجه برزیل زودتر از سایرین محل نشست را ترک کرد.به گزارش خبرنگار خبرآنلاین آمورین وزیر خارجه برزیل پس از اینکه همراه با سایر وزرای خارجه شرکت کننده در نشست وزیران خارجه جی 15 عکس یادگاری گرفت محل این اجلاس را ترک کرد.این در حالی است که سایر وزرای خارجه پس از صرف پذیرایی نشست دوم را آغاز کرده اند و تا کنون این نشست ادامه دارد.آمورین هنگامی که قصد ترک محل نشست را داشت تنها به خبرنگاران گفت که نشست خوبی داشتیم و مذاکرات خوبی انجام شد.وی پرسش خبرنگاران را بی پاسخ گذاشت و سوار اتومبیل خود شده و محل اجلاس را ترک کرد

تداوم خودداری از تحویل اجساد اعدامیان نوزده اردی بهشت/ آمادگی خانواده ها برای تحصن


آخر کدام رژیم جنایتکاری را می توان در دنیا یافت که قربانیان بی گناه را بازگشت و شکنجه و متهم و محکوم به اعدام کند . آنگاه نه جسد را تحویل خانواده ی داغدار و عزادار بدهد حتی بد تر اعضای خانواده ها را حبس خانگی کند؟ آیا چنین رژیم جنایتکار ضد مردمی مشروعیت دارد و اقدامات ضد انسانی اش نشان از قدرت است؟ آیا باز هم باید با این رژیم ضد بشری مماشات کرد و روابط دیپلماتیک و ... داشت؟

خبرگزاری هرانا - پس از اعدام مخفیانه ی 5 زندانی سیاسی در سحرگاه نوزده اردی بهشت، دستگاه قضایی-امنیتی هم چنان از تحویل پیکرهای ایشان خوداری می کند.صبح روز جاری مورخ بّیست و پنج اردی بهشت ماه، خانواده های اعدام شدگان اخیر برای تحویل پیکر عزیزانشان طبق روال روزهای گذشته به تهران آمده و به زندان اوین مراجعه کردند.خانواده ی فرهاد وکیلی در گفتگویی با گزارشگر هرانا در این باره گفتند: صبح امروز از سنندج به تهران آمده اما دستگاه قضایی-امنیتی بار دیگر از تحویل پیکر آقای وکیلی خودداری کرده و مدعی شده که وی را دفن کرده اند.این در حالیست که دادستانی هم چنان نسبت به تحویل اجساد، به خانواده ها قول مساعد می دهد.هم چنین عبدالله حیدریان، برادر علی حیدریان، زندانی سیاسی کرد اعدام شده در نوزده اردی بهشت، ضمن سردرگمی از رفتار مسئولان، در جواب سوال گزارشگر هرانا نسبت به تحویل پیکر برادرش، ابزار امیدواری کرد علی رغم دریافت پاسخ های متناقض، با توجه به وعده های مسئولین نسبت به تحویل پیکر برادرش اقدام شود.خانواده های زندانیان سیاسی جان باخته خصوصا خواهران و مادران داغدار آنان اعلام کردند در صورت تداوم خودداری دستگاه قضایی - امنیتی از تحویل پیکر عزیزانشان، آن ها در مقابل استانداری کردستان در شهر سنندج دست به تحصن خواهند زد.

اما جمعه کاشان : شعاردهنگان در سفر احمدی نژاد عذرخواهی کنند

این دیگر اوج وقاحتت و حماقت و خود خواهی و طلبکاری و وارونه گوئی کردن این آخوند حکومتی می باشد که پول هنگفت دستمزد حق منبر از پاسدار عقده ای و رواانی احمدی نژاد دریافت کرده است تا که از کند و واز منتقدان و مخالفان وی بخواهد تا که از وی عذر خواهی کنند؟

دی پرس :امام جمعه کاشان گفت: تقوی تنها این نیست که آدم نماز بخواند بلکه تقوی در مدیریت است که کار به کاردان سپرده شود.به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: اگرچنانچه کسی در واگذاری مسئولیت این خصوصیات را لحاظ نکتد به آن امانتی که اسلام و ملت ایران برعهده او گذاشته خیانت کرده است .وی صادرات محصولات خوردوسازی ایران به بازارهای جهانی را نشان دهنده توان و افتدار مدیریت صنعتی اسلامی در عرصه بین المللی عنوان کرد. امام جمعه کاشان همچنین ضمن تقدیرازحضوررئیس جمهوراسلامی ایران درشهرکاشان و دیداربا مردم این شهرو نیزتشکرازمردم قدرشناس کاشان ازسردادن برخی شعارها دراین مراسم انتقاد کرد و گفت عده ای اندک ازافرادی که شعارهای خلاف اخلاق و خارج از شان مردم کاشان سردادند اعتبار و حیثیت این مراسم را زبرسوال بردند و سفر را به کام رئیس جمهور، استاندار و بنده بعنوان نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان تلخ کردند.عضو خبرگان رهبری با غیرقبول خواندن این حرکت خواستار عذرخواهی مکتوب این افراد از مسئولان استانی و شهرستان شد

متن بیانیه ی کانون صنفی معلمان ایران در محکویمت اعدام های نوزده اردی بهشت
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16849

نه کانون صنفی معلمان که این وظیفه انسانی هر کانون وتجمع صنفی و سیاسی ... می باشد که می بایست اعدام های ضد انسانی اخیر را محکوم کند و از مجامع حقوقی و مدافع حقوق بشری بین المللی و کشور های غرب بخواهند تاکه جنایتکاران حاکم بر ایران را حاکم کنند و با همه امکانات و ابزار های فشاری که در اختیار خود دارند علیه ی حاکمان کودتائی نامشروع استفاده کنند تا دیگر مرتکب چنین اعمال جنایت آمیز ضد انسانی نشوند و بیش از این جان انسان های بی گناه در بند را نگیرند.

بیانیه کانون صنفی معلمان ایران در رابطه با اعدام پنج نفر از هم میهنان عزیز از جمله شهید فرزاد کمانگر معلم کردستانی انسانهای آزاده و ملت بزرگ و صاحب فرهنگ ایران خبر اعدام 5 نفراز عزیزترین فرزندان این آب وخاک در سحرگاه 19 اردیبهشت روح وروان همه انسانهای آزاده و وجدانهای بیدار را در سراسرجهان به درد آورد و در این میان دل ملت ایران و معلمان این مرزوبوم را بیشتر اندوهگین ساخت و این نگرانی را پدید آورده که اعدام اینعزیزان توسط صاحبان زر و زور سرآغاز فصل جدیدی از اعدام گسترده آزادی خواهان و فعالین سیاسی و مدنی در کشور باشد.ملت عزیز ایران و انسان های آزاده و معلمان عزیز ، کانون صنفی معلمان ایران در حالی تأسف و تأثرشدید خود را از این اقدام ضد انسانی و ضد میهنی اعلام می دارد ، که چهارنفر از این عزیزان از هم میهنان کرد مابودند که در این میان همکار و معلم آزاده و دلسوز روستاهای کردستان آقای فرزادکمانگر یکی از این پنج نفربود که خبر اعدام وی توسط شب پرستان به همراه چهار نفر دیگر از هموطنانمان به صورت دسته جمعی و در نهایت بی خبری و بدون اجرای حداقل تشریفات قانونی و با وجود اشکالات و ابهامات فراوان در پرونده این عزیزان و نحوه ی دادرسی پرونده های آنها که بدون حضور وکلای تعیینی آنها در جریان تشکیل دادگاههای فرمایشی و اعمال شکنجه های فراوان روحی و جسمی این عزیزان در زمان بازداشت همراه بوده ، دل هر انسان با شرف و با وجدانی را از هر قوم ،ملیت ، مذهب و زبانی به درد می آورد .هم میهنان عزیز، اعدام این هموطنان آن هم در آستانه 22 خرداد سالروزکودتای انتخاباتی از طرف حاکمیت زر و زور و جهل و در این میان اعدام 4 هموطن کرد تداعی کننده اعدام های گسترده دهه 60 می باشد که در آن زمان هم چرخه ی اعدام های گسترده و ضد میهنی ابتدا از مناطق کردنشین شروع شد و بعدها و باسکوت جامعه ونهادهای مدنی و احزاب وقت به دیگر مناطق کشورمان سرایت کرد و تاکنون نیز ادامه داشته و قطعاً با سکوت مردم ونهادهای سیاسی ومدنی ودانشگاهی و دانشجویان این روند در آینده و درمناطق بیشتری از کشور و با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.ملت عزیز و بزرگوار ایران کانون صنفی معلمان ایران که در حال حاضر دهها نفر از اعضای آن یا در زندان ها و سیاه چال های قرون وسطایی هستند و یا در مناطق مختلف کشور در تبعید می باشند ضمن ابراز تأسف شدید خود از این اقدام بی شرمانه و وقیحانه ی صاحبان قدرت ، این رفتار ضد انسانی و ضدمیهنی آنها را به شدت محکوم می کند.هم وطنان عزیز کانون صنفی معلمان ایران به نمایندگی از طرف همه معلمان کشور از یک طرف شهادت معلم آزاده و دلاور نستوه برادر عزیزمان شهید فرزادکمانگرعضو این کانون را خسرانی بزرگ برای آموزش و پرورش کشور می داند و از طرف دیگر وی را مایه افتخار و مباهات همه ملت ایران خصوصاًمعلمان این آب وخاک می داند و بر این باور است که درسی که شهید فرزاد کمانگر به همه مردم ایران خصوصاًدانشجویان،معلمان ودانش آموزان این آب و خاک داده است در تاریخ ماندگار خواهد شد و شهید فرزاد که تا آخرین لحظه و در طول 4 سال تحمل شدیدترین شکنجه های شکنجه گران در بیدادگاههای دیزل آباد کرمانشاه ،گوهردشت کرج و اوین تهران استقامت ورزید و جلادان شمر گونه را در حسرت یک ً آه ًباقی گذاشت و حتی حاضر نشد که از رهبر جمهوری اسلامی درخواست عفو و بخشش کند ،چرا که معتقد بود گناهی را مرتکب نشده است ،پس دلیلی ندارد که درخواست عفو بدهد و بر این باور بود که این مسئولین حکومت هستند که باید به خاطر اعمال شکنجههای فراوان روحی،روانی وجسمی اش درمدت بازداشت باید از وی طلب بخشش کنند.همکاران عزیز بدون شک این وظیفه تک تک شما عزیزان است که در شرایط فعلی ،که کشور مان با بحران های فراوان سیاسی ،اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی روبروست با الهام گرفتن از اندیشه ی همه انسان های راه اندیشه وقلم از جمله شهید فرزاد در جهت تنویر و آگاه سازی افکارعمومی برای نجات کشوربیش از گذشته تلاش نمایید و در این رابطه از هیچ تلاشی دریغ نورزید. امید است که خون شهید فرزاد وهمه شهیدان راه دفاع از حیثیت و کیان ایران زمین همانند چراغی فروزان ما را در رساندن به قله های آزادی و افتخار ایران و ایرانی رهنمون سازد.کانون صنفی معلمان ایران ضمن تسلیت مجدد به همه ملت ایران و خانوادهپ های هر 5 شهید روز 19 اردیبهشت ، خصوصاًمعلم آزاد اندیش و اهل قلم شهید فرزاد کمانگر، خود را از صمیم قلب در غم و اندوه آنها شریک می داند و از ایزد منان برای این شهیدان راه سربلندی ایران علو درجات را مسئلت می نماید و امیدوار است که همه گروههای سیاسی و تشکل های مدنی واجتماعی با همبستگی و همدلی و به دور از خود خواهی و غرور در راه نجات میهن عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نورزند.کانون صنفی معلمان ایران در پایان ضمن هشدار به صاحبان قدرت از حاکمیت مصرانه می خواهد که نسبت به آزادی همه زندانیان سیاسی ،مدنی وصنفی (دانشجویان،روزنامه نگاران،کارگران) ، خصوصاًمعلمان دربند از جمله آقایان عبدالرضاقنبری (که به اعدام محکوم شده است )، سید هاشم خواستار، رسول بداقی،عبدالله مؤمنی ، محمود بهشتی لنگرودی،علی اکبر باغانی،محمد داوری، علیرضا هاشمی،حسین باستانی نژاد و قربان احمدی اقدام نماید و بیش از این کشور را به ورطه ی نابودی نکشاند،چراکه ادامه بازداشت معلمان در بند و برخوردهای امنیتی با معلمان می تواند عواقب پیش بینی نشده ای را به دنبال داشته باشد و فضایی را در کشور ایجاد کند که دیگر هیچ کس و قدرتی توان کنترل آن را نداشته باشد و در این رابطه کانون معلمان ایران به حاکمان زر و زور وجهالت هشدار می دهد که این کانون مسئولان نابخرد را مسئول عواقب پیش بینی نشده اتفاقات آینده کشور و اعتراضات معلمان می داند وباید خود آنها در برابر ملت بزرگ ایران پاسخگو باشند. کانون صنفی معلمان ایران21 اردیبهشت 1389

شرح چگونگی اجرای حکم اعدام پنج زندانی سیاسی
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16837

اینگونه گزارشات جزو مدارک و اسناد فراموش و انکار نا پذیر شدنی می باشد که به کارنامه ی بسیار سنگین وننگین نقض محکومیت جهانی حقوق بشر در ایران افزوده می گردد. البته که اینقدر نمی باید قانون حاکم بر جهان بی در و پیکر باشد . زیرا که در نهایت روزی فررا خواد رسید که که این کارنامه ی جنایت گشوده خواهد شد و در دادگاه بین المللی محاکمه مجرمان و جنایتکاران به جرم جنایت علیه ی بشریت با باز بینی و باز خوانی پرونده ی شان محاکمه و مجازات خواهند شد. البته ممکن است که در روند فریاد های مرگ بر دیکتاتور مردم ناراضی و خشمگین و خانواده های داغدار و عزاداران بیشمار زود تر این دادگاه راخودشان تشکیل دهند.

نشست سه جانبه‌اي بين متكي، آموريم و اوغلو برگزار نشده است.خبرگزاري فارس: اخبار منتشر شده مبني بر برگزاري نشست سه جانبه صبح امروز (يكشنبه) بين وزراي امور خارجه ايران، تركيه و برزيل تكذيب شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902260665

عجب اجلاس دو روزه ای در تهران که در باغش همه اش گزارش خبر های آماری دروغ وو با انکار کردن می باشد

سردار نقدي:باشكوه‌ترين نماز جمعه را در 14 خرداد خواهيم ديد.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين ابراز اميدواري كرد با فراهم شدن مقدمات، باشكوه‌ترين نماز جمعه در روز 14 خرداد برگزار شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902260746

همان نقشیی که این پاسدار فرمانده ی بسیج در زمان شهردار تهران بودن کرباسچی اجرا کرد که بی تأثیر در آماده سازی کودتای پاسداران و کسب قدرت و انحصاری کردنش نداشته اس . اکنون مسئولیت بر نامه ریزی برگزاری سال مرگ خمینی شیاد را بر عهده گرفته است و نوه ی خمینی و پیروان خمینی شیاد خارج از گود هستند زیرا که اینن دیگر کاره ای نمی باشند و زیر تیغ اتهام و فشار می باشند.

بيانيه 175 نماينده مجلس خطاب به آيت‌الله لاريجاني:بيم آن مي‌رود كودتاگران نوژه هم خواستار محاكمه نيروهاي انقلابي شوند.خبرگزاري فارس: 175 نماينده مجلس در نامه‌اي خطاب به رئيس دستگاه قضا با اشاره به محاكمه رسانه‌هاي انقلابي به‌دليل شكايت سران فتنه تأكيد كردند: معتقديم اين شكايت‌ها جاي طرح و رسيدگي در دستگاه قضا ندارد و الا بيم آن مي‌رود كه كودتاگران نوژه هم خواستار محاكمه نيروهاي انقلابي شوند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902260669

تهدید و فشاار وکیل الدوله های بازار مکاره و از ترس سناریو وپرونده سازی علیه شان در دروغ نامه ی کیهان اکنون مجبور به دفاع از وی و موضع گیری علیه ی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض فضائیه شده اند.

خبر محاكمه آقاي حسين شريعتمداري، مديرمسئول محترم روزنامه كيهان به دليل شكايت يك عنصر مدافع فرقه ضاله بهائيت و همكار صهيونيست‌ها و سپس محاكمه مديرمسئول روزنامه جوان در روزهاي اخير و قبل از آن در ماههاي گذشته، خبر به دادگاه خواندن مديران روزنامه‌هاي ايران، وطن امروز و خبرگزاري فارس، ايرنا و برخي از سايت‌ها و رسانه‌هاي انقلابي ديگر به دليل شكايت سران فتنه و كودتاگران پس از انتخابات موجب شگفتي بسياري از امضاكنندگان ذيل گرديد.

‌آيت‌الله‌ نوري همداني:ولايت فقيه را با تمام قوا حفظ كنيد.خبرگزاري‌فارس: يكي از مراجع عظام تقليد گفت: ولايت فقيه را با تمام قوا حفظ كنيد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902260424

آنگونه خامنه ای بی اعتبار شده است و عمود خیمه ی نظام شکسته شده است که نیاز به اینگونه آخوندای فسیل حکومتی دارد که از طریق اختصاص و باج دادن های هنگفت دولتی می بایست مجیز گوئی لوطی جماران کنند تا شاید مشروعیت کاذب در میان کودتا گران برایش دست و پا شود

همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)؛دانشجويان شيرازي فردا در محضر آيت‌الله نوري همداني عزاداري مي‌كنندخبرگزاري فارس: دانشجويان دانشگاه‌هاي شيراز در روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در محضر آيت‌الله نوري همداني عزاداري مي‌كنند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902260417

فشار و تیغ بر زیر دم این آخوند حکومتی گذاشتنن تا بموازات آخوند متحجر انگلیسی ددزد انگلیس مصباح یزدی از خامنه ای و رهبر لوطی جماران و پاسداراان کودتا گر دفاع کند و علیه ی رقیب و دانشجویان معترض موضع گیری مخالف اتخاذکند.

وكيل مدافع سيدمحمد خاتمي خواستار جلب شريعتمداري شد (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890226/2.htm#other207

سرباز جوی پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری دلیل بر خورداری از حمایت خامنه ای رهبر لوطی جماران و پشتیبانی پاسداران کودتا گر هر شاکی خود را هرکه باشد تبدیل به متهم با تهدید کردن می کند. برای همین مدیر خبر گزاری ایللنا که این خبررا بازتاب داده است در کنار محسن آرمین بازداشت شد. حال داشته باشید وکیل مدافع اگر رور نشود بازداشت خواهد شد.

محمود عليزاده طباطبايي وكيل زنجيره اي افراطيون مدعي اصلاح طلبي ضمن انتشار اكاذيب مدعي شد مديرمسئول كيهان از مراجعه براي پاسخگويي به شكايت محمدخاتمي و عليرضا بهشتي خودداري كرده است.وي در گفتگو با ايلنا درخصوص شكايت از روزنامه كيهان به وكالت از سيدمحمد خاتمي و عليرضا بهشتي گفت: متاسفانه اين پرونده هنوز منجر به صدور كيفرخواست نشده است و از دادستان تهران انتظار داريم كه هرچه سريع تر درباره اين پرونده تصميم گيري كنند چرا كه مديرمسئول روزنامه كيهان تاكنون به بهانه هاي مختلف از حضور در بازپرسي امتناع كرده است به همين دليل در آخرين مراجعه به شعبه بازپرسي نهم درخواست جلب حسين شريعتمداري را كردم. اين ادعا در حالي است كه مديرمسئول كيهان به خاطر شكايات متعدد و اغلب زنجيره اي كه از يك كانون واحد مديريت و اقامه مي شود، ماه هاست ضمن مراجعه به شعب حقوقي، پاسخگوي اتهامات و شكايات مطرح شده است كه چند مورد از آنها با دفاعيات مستند وي منجر به صدور رأي برائت به اتفاق آرا از جانب هيئت منصفه شد.

ابعاد تازه پيوند فتنه سبز با گروهك تروريستي كومله (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890226/2.htm#other211

وحشت از بازتاب اعتراضات و افشاگری حاکمان جنایتکار و پاسداران کودتا گر پیرامون اعدام های سیاسی اخیر موجب شده است تا که همکار و شریک جرم قاتلان و دژخیمان 5 اعدامی بی گناه زندانیان سیاسی اخیر با خود زنی کردن و سراسیمه وارد دخمه ی دروغ نامه ی کیهان شود و تیغ کشی علیه ی مخالفان و رقیب مغلوب کند که چرا این جنایت را محکوم کرده اند؟

به دنبال حمايت علني سران فتنه سبز از تروريست هاي وابسته به گروهك هاي منافقين، پژاك و تندر، سركرده گروهك ورشكسته و جنايتكار كومله در رسانه هاي عربي آفتابي شد و با فتنه سبز ابراز همبستگي كرد.عبدالله مهتدي در گفت وگو با شبكه سعودي العربيه و دويچه وله از موضع اخير موسوي و كروبي در حمايت از تروريست هاي اعدام شده قدرداني كرد و گفت احزاب و سازمان هاي مخالف بايد به هم نزديك شوند و اگر اين طور نبود آن تظاهرات ها كه در روز عاشورا به اوج خود رسيد، نمي توانست اتفاق بيفتد. حوادث روز عاشورا محصول چه بود؟ اگر يك نوع اجماع بين گروهها و سازمانها و هم صدايي و همكاري وجود نداشت، پس چطور اين چيزها اتفاق افتاد؟ من به وجود آمدن يك همكاري بزرگ سياسي را ضروري مي دانم و فكر مي كنم حتي خشت هاي اوليه اش را هم بشود در خارج از كشور گذاشت؛ نه به عنوان بديلي براي كنار زدن داخل بلكه به عنوان مكمل و موازي حركت داخل. اصلا آن چيزي كه ما رنج مي بريم، فقدان سازمان سياسي و فقدان رهبري سياسي كافي و فقدان حركت متمركز است كه بتواند به جنبش سمت و سو دهد.

محسن آرمین بازداشت شد

این بازداشت آنسوی سکه ی تهدید کردن موسوی به محارب از سوی داد ستان تهران است که ناشی از وحشت اعتراضی سالگردد کودتای پاسداران در 22 خرداد می باشد .

محسن آرمین صبح امروز بازداشت شد. به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، محسن آرمین سخنگو و عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و مسعود حیدری مدیرعامل سابق ایلنا بازداشت شدند.

صادق زیبا کلام در گفت و گو با فراروآبی از طریق برزیل و ترکیه برای ما گرم نخواهد شد

http://www.fararu.com/vdcf01dj.w6dejagiiw.html

معلوم نیست وقتی که اعتراف می شود ورود رئیس جمهور بر زیل به ایران در کنار ترکیه آبی گرم نمی کند برای چه وی با خامنه ای رهبر لوطی جماران و گماشته اش پاسدار احمدی نژاد دیدار می کند؟

فرارو- صادق زیباکلام معتقد است آبی از طریق برزیل و ترکیه برای ما گرم نخواهد شد و فرصت‌های استثنایی را که داشتیم از دست دادیم. ولی با این وجود شاید مذاکرات ایران با این کشورها بتواند موجب کاهش فشار 1+5 شود.

دیدار رهبرانقلاب با رئیس جمهور برزیل

http://www.fararu.com/vdcgwy9t.ak9ut4prra.html

همانگونه که در گزارش خبری اشاره شده است از یک طرف طبق گفته صادق زیبا کلام که می گوید نر است ولی از طرف دیگر رهبر لوطی جماران می گوید بدوش . زیرا که طبق اعتراف زیبا کلام از بازی کردن با ترکیه و برزیل هیچ آبی گرم نمی شود . ولی خامنه ای رهبر لوطی جماران پس از خود سازی منقلی می خواهد پیام داغ رد و بدل کند تا شاید نه آب گرم که آتش فشان بر پا کند

حضرت آيت الله خامنه‌اي پيش از ظهر يك‌شنبه در ديدار لولا داسيلوا ـ رييس‌جمهور برزيل ـ و هيأت همراه با اشاره به مواضع مستقل و مترقي دولت برزيل در مسائل جهاني تأکيد کردند: تنها راه تغيير شرايط ناعادلانه کنوني در جهان همکاري و گسترش روابط دولت‌هاي مستقل با يکديگر است. رهبر معظم انقلاب اسلامي خاطرنشان کردند: بر همين اساس جمهوري اسلامي ايران از همکاري با برزيل در مسائل دو جانبه و بين‌المللي استقبال مي‌کند. حضرت آيت الله خامنه‌اي هم‌چنين با اشاره به ظرفيت‌هاي فراوان جمهوري اسلامي ايران و برزيل برايگسترش روابط، افزودند: دو کشور مي‌توانند در زمينه‌هاي مختلف از تجربيات يکديگر استفاده کنند. در اين ديدار که احمدي‌نژاد ـ رييس‌جمهور كشورمان ـ نيز حضور داشت، لولا داسيلوا ـ رييس‌جمهور برزيل ـ با ابراز خرسندي فراوان از حضور در ايران، تأکيد کرد: اصلي‌ترين هدف از اين سفر گسترش روابط برزيل و جمهوري اسلامي ايران درزمينه‌هاي مختلف اقتصادي، بازرگاني و سياسي و همکاري دو جانبه در مسائل بين‌المللي است.

حمله حسین‌الله‌کرم به شهردار تهران

http://www.fararu.com/vdch-wnk.23nqidftt2.html

حمله ی این پاسدار چماقدار دیپلمات نظامی و اقتصادی در بوسنی شده به سردار پاسدار قالیباف شهردار تهران می بایست از سوی پاسداران کودتا گر و پاسدار نقدی فر مانده ی بسیج و پاسدار گماشته احمدی نژاد باشد که ناشی از ادامه ی اختلافات و رقابت میان با ندهای مافیائی مدعی اصول گرایان می باشد . اما نظرات بازتاب داده شده پیرامون این گزارش که ضمیمه شده نیز جالب است .

در حاشيه مراسم تشييع پيكر پاك 89 شهيد دفاع مقدس در روز جمعه، حسين الله كرم با ادعای اعتراض به اقدامات شهرداري تهران در خصوص عدم انجام تبليغات شهري براي مراسم روز شهادت حضرت زهرا(س) (عاشوراي فاطمي) سخنراني تند و بي سابقه اي انجام داد.

نظرات بازديدکنندگانآ قاي اله کرم سابقه حضور در جبهه هاي دفاع مقدس آقاي قاليباف اگه از شما بيشتر نباشه کمتر هم نيست اگه شما برادر شهيدي آقاي قاليباف هم هستد . پس فخر نفروش . استادتان آقاي ارضي هم همين حرف را زد که از حضور و مداحي در حضور رهبر معظم انقلاب محروم شد و الان هم فکر ميکنم محروم باشه پس بترس از روزي که از مقام معظم رهبري تو دهني بخوري . راستي نمي دونم تا چند سال پيش کرواسي يا صربستان تشريف داشتيد راستي بهتان خوش گذشت !!!!! ضمنا" آقاي قاليباف به جهت لياقتش شهردار تهران است به تعبير زشت شما به در و يوار نزد تا به گندم ري برسه بهتره فکر خود باشي و کمي به آخرت فکر کني در پايان يک آيه از قرآن هم برايت يادور شوم : ويل لکل همزه لمزه واي بر هر عيب جوي طعنه زننده. وای از این ابوموسی های اشعری زمان و مردم عوام ساده لوح که برای خراب کردن و رسیدن به اهداف خود دست از این خون شهدای ما بر نمی دارند. درکشوری (فرانسه )که نه شهادتی ونه سالگردی وجوددارد،کیف بول بنده درفرودگاه گم شدوخانم فرانسوی آن رابه من برگرداند؟؟؟؟؟تقریباتمام معتادان درمنطقه "مقبس "گردآوری شدند(البته تقریبا")شماهمان مملکت خودرابچسبیدکه به قولی "تاکله چرخ داده ای خوردت "فقرومسکنت وهزاران مفسده دیگرازسروروی مابالامی رود؟؟؟؟بیچاره باچشم منطق مسایل رانگاه کن که تواگربخواهی نگاه هم کنی اجازه نمی دهندتاچه رسدکه به شهردارمملکت بابشت گرمی این مسایل راعنوان کنی .برخی از آدمها به خیال خودشان راه روشنفکری را پیش گرفتن اما نمیدانند جوانان امروز انقلابی تر گذشته آنانند و اگر سکوت کرده اند بخاطر ولایت پذیری بی چون و چرایشان است آقای قالیباف شما هم راه خود را گم کرده اید واقعا شهید شدن نعمتی بود که برخی از آن بی بهره شدند و امروز با روشنفکری ناآگاهانه خود پشت به شهادا کرده اند. آقاي اله کرم سابقه حضور در جبهه هاي دفاع مقدس آقاي قاليباف اگه از شما بيشتر نباشه کمتر هم نيست اگه شما برادر شهيدي آقاي قاليباف هم هستد . پس فخر نفروش . استادتان آقاي ارضي هم همين حرف را زد که از حضور و مداحي در حضور رهبر معظم انقلاب محروم شد و الان هم فکر ميکنم محروم باشه پس بترس از روزي که از مقام معظم رهبري تو دهني بخوري . راستي نمي دونم تا چند سال پيش کرواسي يا صربستان تشريف داشتيد راستي بهتان خوش گذشت !!!!! ضمنا" آقاي قاليباف به جهت لياقتش شهردار تهران است به تعبير زشت شما به در و يوار نزد تا به گندم ري برسه بهتره فکر خود باشي و کمي به آخرت فکر کني در پايان يک آيه از قرآن هم برايت يادور شوم : ويل لکل همزه لمزه واي بر هر عيب جوي طعنه زننده. زنده باد قالیباف متفکر ترین و مسلمان تربن سیاست مدار ایران.واقعا عذر می خوام ولی بهش بگید دهنتو ببند اوننوقت که مثل بعضی موجودات ریختی تو دانشگاه تهران همه رو ناکوت کردی همین خلبان جولوت گرفت حالا داری میسوزی. وقتی تمام آدمهایی که سرشان به تنشان می ارزد یا در زندانند یا محاق،باید هم فسیلهایی مثل الله کرم و استاد عزیزش اظهار فضل کنند.فعال سیاسی؟؟؟؟ کلی خندیدم! خوب هنوز دوران دانشگاه یادمون نرفته که این به قول شما فعال سیاسی و رفقاش چطوری با چماق و ... با پشتیبانی ... بهمون حمله می کردند! ترا بخدا کلمات رو لوث نکنید .همينا بچه هاي مردمو تو خيابون لت و پار كردن ديگه ! هار شدن افتادن به جون همه به شهردارم رحم نميكنن. جلوگیری میکنیم جمعیت ما نجومی بالا میره وای بحال زمانی که از جلوگیریها دست برداریم !!!!..... تبعيد به فرانسه ؟؟ چه آشنا! ببخشید ایشان چه کاره اند و در چه جایگاهی هستند که این توهین ها را می کنند؟ مدعی العموم و دادستان کجاست؟چقدر خاک بر سر شدیم که تبعید کنندگان ما امثال این .... هاهستند!!!. بقول قديميها كه بايد دهانشون رو از طلا گرفت شهر كه شلوغ ميشه قورباغه هم هفتير ميكشه نميدونم چرا تو يه همچين محافلي تريبون رو به دست آدمهاي بي سوادي كه به داشتن استادي مثل منصور ارضي افتخار ميكنن، ميدن يعني واقعاً ادمه با ارزشي. اونجا نبوده كه اين عقب مونه بايد.حالمون دیگه از یان بد و بیراه های تکراری و داستان طلحه و زبیر به هم می خوره... بابا اگه می تونین از خودتون مایه بذارین نه از خدا پیغمبر و اسلام و حضرت زهرا

مذاكرات خصوصي روساي جمهور ايران و برزيل

http://www.fararu.com/vdcawony.49n0615kk4.html

اینگونه دیدار های خصوصی عجولانه و و آنگونه روشنگری صادق زیبا کلام نشان از بحرانی بودن پرونده ی پروژه ی هسته ای و از آن بحرانی تر اوضاع کودتا گران حاکم می باشد

مذاكرات خصوصي روساي ايران و برزيل دقايقي پيش در نهاد رياست جمهوري آغاز شد. به گزارش فارس، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان صبح امروز يكشنبه از لولا داسيلوا رئيس جمهور برزيل در نهاد رياست جمهوري به صورت رسمي استقبال كرد. بر اساس اين گزارش مذاكرات خصوصي روساي ايران و برزيل در نهاد رياست جمهوري آغاز شد. رئيس جمهور برزيل شب گذشته به همراه هيئت 300 نفره براي ديدارهاي دو جانبه، عقد قرار داد و شركت در اجلاس جي 15 وارد تهران شد كه در اين سفر وزير انرژي برزيل، رئيس الكترو براس، معاون وزير دارايي وزير امور سياست گذاري دبيرخانه امور خزانه وزارت دارايي، قائم مقام وزير صنايع، مدير كل تحقيقات انرژي و مدير كل دام زنده برزيل، داسيلوا را همراهي مي‌كنند. همچنين وي قرار است در اين سفر با رهبر معظم انقلاب ديدار كند.

سردار احمد خورشیدی در گفت و گو با شفاف به الله کرم جواب داد :

اگر در دولت پست نداشتی هم قالیباف را تخریب می کردی ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=20646

آنقدر اوضاع پاسداران کودتا گر بحرانی شده است و دامنه ی رقابت و اختلافلات بالا زده شده است که نیاز به یکی از سر چماقداران سابق بنام حسین الله کرم می باشد تا که بسوی پاسدار سردار قالیباف شهر دار تهران کیش داده شود. در مقابل فامیل خانوادگی پاسدار گماشته احمدی نژاد علیه ی پاسدار چماقدار حسین الله کرم و دولت نا مشروع موضع گیری افشا گرانه کرده است.

حملات سازمان یافته روزهای اخیر از سوی برخی افراد خاص علیه شهردار تهران واکنش هایی را در میان سرداران دوران دفاع مقدس در پی داشته است .شفاف : حملات سازمان یافته روزهای اخیر از سوی برخی افراد خاص علیه شهردار تهران واکنش هایی را در میان سرداران دوران دفاع مقدس در پی داشته است . این در حالی است که یکی از تخریب کنندگان شهردار تهران در روزهای اخیر حسین الله کرم بوده است که اداعاهای کذبی را علیه مدیریت شهری مطرح کرده است . اما از جمله کسانی که به اظهارت مطرح شده در روزهای اخیر واکنش نشان داده سردار خورشیدی از سرداران دوران دفاع مقدس است . سردار احمد خورشیدی در گفت و گو با خبرنگار شفاف در واکنش به سخنان اخیر الله کرم علیه شهردار تهران گفت : بچه های جنگ دو گروه هستند . کسانی که تنها به ارزش های زمان جنگ وفادارند و کسانی که هم به این ارزشها وفادارند و هم این ارزش ها را با مقتضیات زمان تطابق می دهند . وی تصریح کرد : ضمن علاقه زیادی که به الله کرم دارم این حرف ها را صحیح نمی دانم و پیشنهادم به ایشان این است که به جای تخریب برادر همسنگر خود ، عملکرد دولت را با همین معیارها نقد کند . چرا که محور کارهای کشور دولت است . وی افزود : امیدوارم آقای الله کرم دولت را هم نقد کند و پست گرفتن در دولت مانع از نقد و موجب پوشش ضعف های دولت نباشد . خورشیدی در پایان یادآور شد : صحیح نیست که اگر الله کرم در دولت پست گرفت ، قالیباف را تضعیف کند و اگر در شهرداری پست گرفت ، دولت را و باید پرسید که اگر در دولت کار نمی کرد هم آقای قالیباف را تضعیف می کرد ؟.

هشدار جدی سازمان حج به زنان زائر بدحجاب

ضمن اعتراق در آمدن گند 31 سال ادعای حکومت فاشیست مذهبی و شعار یا رو سری یا تو سری که اکنون حاکمان دین فروش نامشروع مجبور شده اند تا که بحران حجاب را به حج صا در کنند

.

رئيس سازمان حج وزيارت در بخشنامه‌اي به مديران كاروان‌هاي عمره،نكات مهمي از جمله برخورد قاطع با معتادان به موادمخدر و زنان بدحجاب را اعلام كرد ايلنا: در اين بخشنامه كه به امضاي علي‌ليالي رئيس سازمان حج و زيارت رسيده،آمده است:مديران راهنما مكلف هستند در جلسات،توجيهات لازم را به زنان بدحجاب ارائه كنند.سازمان حج و زيارت از مجاري قانوني مجوز بازگرداندن اينگونه افراد را در هرمقطع سفر به كشور دريافت كرده است.در ادامه اين بخشنامه با تذكر جدي در مورد معضل حمل موارد به كشور عربستان آمده است: دفاتر زيارتي بايد به هنگام ثبت نام زائران و پس از آن قوانين سخت عربستان در خصوص مواد مخدر را متذكر شوند.به زائران يادآوري شود كه به هر ترفندي از مرز هوائي عربستان عبور كنند در فرودگاه جده و مدينه به دام مي‌افتند و مجبورند مدت طولاني را در زندان‌هاي عربستان با شرايط نامساعد سپري كنند.در اين بخشنامه بااشاره به همكاري مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر،حضور ماموران اين ستاد در فرودگاه و برخورد توجيهي در با دستگيرشدگان در سالن ترانزيت فرودگاه مورد تاكيد قرار گرفته است.

کنعانی مقدم :مردم ما از افراطي گري هاي چپ و راست خسته شده اند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=20647

اینهم یک مورد موضع گیری دیگر سر کرده سابق چماقداران حزب اللهی حسین الله کرم که آلت دست پاسدار نقدی و پاسدار احمدی نژاد واقع شده است .

ما بايد واقف باشيم كه مردم ما از افراطي گري هاي چپ و راست خسته شده اند و نسل جديد ما نيازمند يك فضاي باز سياسي است،تا جايي كه هر دو جريان مي توانند در زير خيمه ي انقلاب به راه خود ادامه دهند.

شعار علیه علی مطهری در تشییع جنازه شهدا

در حقیقت مانور استخوان های پوسیده ی جنگ خانمان بر انداز که پاسداران کودتا گر با پرچم حزب الله لبنان در نمازجمعه رژه رفتند و مانور دادند بررای آماده سازی اینگونه تهدید و تهاجمات رقیب مغلوب و منتقدان بوده است.

یکی از کارمندان زن سفارت روسیه در تهران که به همراه تعدادي دیگر از کارکنان سفارت بر روي بالکن هاي ساختمان سفارت شاهد مراسم تشييع بود با پوششي زننده به فيلمبرداري از مراسم پرداخت به گزارش آخرین نیوز ، مراسم تشییع 89 شهید هشت سال دفاع مقدس در تهران شاهد دو اتفاق ناخوشایند بود .در اولین اتفاق یکی از کارمندان زن سفارت روسیه در تهران که به همراه تعدادي دیگر از کارکنان سفارت بر روي بالکن هاي ساختمان سفارت شاهد مراسم تشييع بود با پوششي زننده به فيلمبرداري از مراسم پرداخت . شماری از مردم بشدت از این صحنه ابراز انزجار کردند و با نشان دادن واکنش تند خواستار برخورد جدی با این موضوع شدند.در اتفاقی دیگر بعد از پایان نماز جمعه شماری از شرکت کنندگان در مراسم تشييع شهدای دوران دفاع مقدس به هنگام حضور علی مطهری نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در این مراسم با شعارهاي تندي از وی انتقاد کردند. این افراد با سردادن شعارهایی چون مطهري بصيرت بصيرت ، مطهري از شهدا خجالت خجالت ، نسبت به مواضع علي مطهري در حوادث پس از انتخابات اعتراض کردند که فرزند شهيد مطهري بدون واکنش خاصي از کنار این افراد گذشت

متکی سه شنبه به دوشنبه می رود

اینهم شده است هم چون داستان جلو زدن شنبه از یکشنبه شده است

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سه شنبه این هفته جهت شرکت در اجلاس وزیران خارجه کشورهای اسلامی عازم تاجیکستان می شود.به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر متکی بلافاصله پس از اجلاس جی 15 روز سه شنبه جهت شرکت دراجلاس وزرای خارجه کشورهای اسلامی عازم تاجیکستان می شود.متکی در این سفر با مقامات این کشور دیدار و درباره روابط دو کشور و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و تبادل نظر می کند. وی در حاشیه‌ این اجلاس دیدارهایی با مقامات سایر کشورها خواهد داشت.

چهارشنبه، تجمع مادران و خواهران داغدار اعدام شدگان ۱۹ اردی بهشت

هرگز نمی بایست لحظه ای به جانیان و قاتلان حاکم را به حال خود رها کرد و فرصت داده شود تا که جنایات ضد انسانی شان را تکمیل کنند و بدون فشار و پاسخگوئی به خانواده ای داغداران با خیالی آسوده همچنان به جنایات بیشتر ضد انسانی ادامه دهند. البته وظیفه سایر اقشاگر جامعه است که ضمن محکوم کردن اینگونه جنایات ضد انسانی با خانواده های داغداران همدردی و اینان را در تجمع اعتراضی حمایت نمایند.

خبرگزاری هرانا - خواهران و مادران تنی از زندانیان اعدام شده ۱۹ اردی بهشت ماه، در اعتراض به عدم تحویل پیکر عزیزانشان از سوی دستگاه قضایی-امنیتی روز چهارشنبه ۲۹ اردی بهشت ماه، دست به تجمع اعتراضی خواهند زد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، با توجه به عملی نشدن وعده های مکرر مسولان و حتی ایراد اظهارات غیررسمی مبنی بر دفن شدن این جان باختگان و با توجه به اینکه خانواده ی ۵ زندانی سیاسی اعدام شده، تحویل گرقتن اجساد را جزئی از حقوق خود می دانند؛ ایشان امروز اعلام داشتند از ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه مورخ ۱۹ اردی بهشت ماه، مقابل استانداری کردستان واقع در شهر سنندج برای تحویل گرفتن پیکر عزیزان خود دست به تحصن خواهند زد.لازم به ذکر است خانواده ی زندانیان جان باخته، از روز دوشنبه ۲۰ اردی بهشت ماه در سفرهای متعدد به تهران خواهان تحویل پیکر عزیران خود شده اند اما مسئولان در این رابطه علی رغم وعده ها اقدام موثری انجام نداده اند و عدم تحویل پیکر جان باختگان دوچندان بر ناراحتی خانواده های داغدار افزوده است.اعدام شدگان ۱۹ اردیبهشت اشاره به واقعه اعدام ۵ زندانی سیاسی به نام های فرزاد کمانگر، شیرین علم هولی، علی حیدریان، فرهاد وکیلی و مهدی اسلامیان دارد که در تاریخ مذکور در زندان اوین به صورت مخفیانه صورت گرفت.

نامه سعیده منتظری به مير حسین موسوی در مورد سخنان اخیر دادستان تهران : آقای موسوی اندکی تأمل فرمایید!

آقای مهندس میرحسین موسوی لطفا اندکی تأمل فرمایید در گفته دادستان تهران (آقای جعفری دولت آبادی). شاید سخنان دیروز ایشان در مورد شما را از سر خیرخواهی ندانید اما دستور علم اخلاق و فرمایش معصوم(ع) است که : «أنظر إلی ما قال و لاتنظر إلی من قال».آقای جعفری دولت آبادی پس از واکنش اعتراضی شما به اعدامهای سیاسی اخیر، در نطقی در مورد شما یادآور شده اند: «کسانی که مدعی پیروی از خط امام (ره) هستند، چگونه می توانند آموزه های ایشان را که ایستادگی در برابر گروهک های معاند بود فراموش کنند؟ ... در همان سالهایی که اعدامهایی بر اساس حکم حضرت امام (ره) علیه منافقین صورت گرفت، ایشان نخست وزیر بود. اگر چنین ادعایی دارد، چگونه در آن دوران خدمت کرد؟آقای مهندس میرحسین موسوی! من درصدد تأیید سخن ایشان نیستم، اما بد نیست از سخنان ایشان به این نتیجه برسیم که نقد و نقادی را بایستی به عنوان یک نیاز برای جامعه بدانیم. چرا عملاً همگی کردارمان را به تاریخ می سپاریم تا آیندگان ناقد ما باشند؟! این وظیفه همگانی است که گذشته خود را نقد نماییم و اگر اشتباهی داشته ایم در صدد جبران آن برآییم. این مهم برای دولتمردان ضروریتر است. آنها بایستی قبل از این که تاریخ و آیندگان به نقد کردار آنان بپردازند، خود گذشته خود را نقد نمایند. حتماً می دانید که نقد صادقانه به نفع جنبش سبز هم خواهد بود.و باید به این نکته متوجه باشیم که اصل مهم در نقادی این است که هیچ فردی را مصون از خطا و اشتباه ندانیم، و اساس کارمان بر این حدیث نبوی قرار گیرد که : «کل بنی آدم خطاء و خیر الخطائین التوابون» : "همه فرزندان آدم خطاکارند، و بهترین خطاکاران توبه کنندگانند".به امید آن روز. و امید این که پوینده راه حق و حقیقت باشیم. سعیده منتظری یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 (سعیده منتظری دختر آيت الله منتظری ميباشند)

سه ماه بی خبری از سرنوشت عزیر محمد زاده، زندانی کرد محکوم به اعدام

جنایت از پس جنایت که در سباه چال های رژیم کودتائی ضد بشری و نامشروع اتفاق می افتد و گزارش می شود.

خبرگزاری هرانا - از وضعیت عزیر محمد زاده، زندانی کرد محکوم به اعدام که به سقز منتقل شده است، اطلاعی در دست نیست.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، عزیز محمدزاده مهرماه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی شهر بانه دست‌گیر و به بازداشتگاه این شهر منتقل شد و پس از اعتراض به حکم اعدام خود، در بهمن ماه سال قبل دست به اعتصاب غذا زده بود که به این دلیل به سلول های انفرادی زندان شهر سقز در حالی که از خون ریزیدستگاه گوارشی در رنج بود؛ انتقال یافت.طی سه ماهه اخیر و علی رغم مراجعات مستمر خانواده ی این زندانی سیاسی، هیچ نهادی محل نگهداری کنونی وی را فاش نمی کند و مسئولان حتی از عدم وجود پرونده ی این زندانی سیاسی محکوم به اعدام سخن به میان می آورند. نزدیکان آقای محمد زاده، اعتقاد دارند این رویه بسیار نگران کننده و در عین حال مشکوک است تا حدی که پنهان کاری های مسئولین مربوطه گمانه زنی هایی مبنی بر کشته شدن وی به میان آورده است.لازم به توضیح است، عزیر محمد زاده، 26 ساله، پیش تر به اتهام "اقدام علیه امنیت ملی" و" محاربه با خدا" در دادگاه انقلاب شهر سقز به اعدام محکوم شده است

به بهانه فیلم “تکان دهنده ” برنا نیوز + چند فیلم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16874

وبلاگ کدخدا dehkhoda.wordpress : دیروز پای کامپیوتر نشسته بودم و تخته گاز داشتم دروغ‌های خبرگزاری‌ها را می‌‌ خواندم. جهان، فارس نیوز، حالا برو ایلنا، بی‌ بی‌ سی‌، حالا بپیچ تو ایسنا… اه! این “مهر” هم که همش تفسیر اقتصادی مینییسه! بابا مثل “جهان” دو سه تا فحش آبدار به سران فتنه بدید یا مثل “فارس نیوز” دو سه تا فتوشاپ کار مشتی ‌ استخدام کنید تا ملت به هوای سوتی گرفتن بیان دو سه تا از دروغ‌هاتون رو بخونن!داشتم همینجوری خبر‌ها (شما بخونید دروغ ها) را میخواندام و زیر لب سران فتنه را لعن و نفرین می‌کردم تا هم ثوابی برده باشم و هم از وقت ، استفاده مضاعف برده باشم.وانگهی آیکون Yahoo Messenger اون پایین سبز شد! وای! نــــــه! دوباره علی‌ بود! ( علی‌ یکی‌ از رفیق‌های با مرام منه که هرچی‌ بگم، ازش کم گفتم، اما دو تامشکل اساسی‌ داره، یکی‌ اینکه مثل خودم ترکه و دومی‌ اینکه از بد روزگار بسیجی‌ شده) حتما دوباره می‌خواست درباره بیانیه جدید موسوی باهام مناظره کنه! اصلا حوصله‌اش را نداشتم. پنجره Yahoo را باز کردمنه ! دعوت به مناظره نبود، واسم لینک یک فیلمی را فرستاده بود! اوه اوه! چقدر هم عصبانی بود!نوشته بود:- “بیا آقای کدخدا!!! بیا تحویل بگیر ! ببین این رفیق‌هات چی‌ کار‌ها که میکنن…! همفکرانت در دانشگاه چه کارها که نمیکنند!!!! دختر و پسردر دانشگاه با هم … “- با هم چی‌…؟- من زبونم باز نمیشه از تعریف کردن این کارهاشون! برو خودت ببین!لینک رو صفحه یاهو مسنجرم مونده بود، نمیدونستم کلیک کنم، کلیک نکنم…. یک وقتفیلمه نا‌ جور نباشه؟!؟! (منم که حساس! ) خلاصه دو سه بار دستم را بردم سمت کلیک موس و برداشتم!هی‌ دستم می‌ رفت رو موس،‌هی میومد عقب!آخر سر دست هام را رو به آسمان بلند کردم و ندا سر دادم: “باری تعالی! من قصد دیدن این فیلم را دارم، بنده گنه کارت را ببخش برای این معصیت . به جان مادرم فقط برای اینکه از فضولی نمیرم این فیلم را نگاه می‌کنم، همین! هر گناهی‌ بود، بنویس به پای آن بنده‌ای که برای من این فیلم مبتذل را فرستاد و من را به گناه دعوت کرد! “کلیک کردم و منتظر بود با یک فیلم مستهجن رو به رو شوم. آماده بودم که دستام را بگیرم جلوی چشمام، سرمو بندازم پایین و عرق شرم بریزم برای این فساد اخلاقی‌ “همفکرانم” …اما فیلم . چیزی نبود مگر این فیلم:

شادي صدر و محبوبه عباسقلي‌زاده به حبس و شلاق محکوم شدند

این دو که در خارج از کشور بسر می برند حکم برای چه صادر شده است؟ لابد قرار است که بر گردانیده شوند یا اینکه با اینگونه اقدام مانع از فعالیت حقوق بشری اینان شود.

ایلنا: محمد مصطفايي وكيل دو تن از فعالان زن از برگزاري دادگاه رسيدگي به اتهامات شادي صدر و محبوبه عباسقلي در روز 18 ارديبهشت ماه خبر داد.وي در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اينكه شادي صدر و محبوبه عباسقلي درخارج از كشور به سر مي‌برند، اعلام كرد كه اين دادگاه بدون حضور آنها برگزار شد.به گفته وياتهامات اين دو نفر عبارت بود از: اقدام عليه امنيت كشور از طريق اجتماع و تباني به قصد برهم زدن امنيت عمومي، اخلال در نظم عمومي و تمرد در برابر مامورين.وكيل شادي صدر از حكم 5 سال حبس تعزيري به جهت اقدام عليه امنيت كشور و يكسال حبس تعزيري و تحمل 74 ضربه شلاق به جهت اخلال در نظم عمومي و تمرد در برابر ماموران دولت خبر داد.وي افزود: محبوبه عباسقلي‌زاده هم به جهت اقدام عليه امنيت كشور به 2 سالحبس تعزيري و 6 ماه حبس تعزيري و تحمل 30 ضربه شلاق جهت اخلال در نظم عمومي محكوم شده است.مصطفايي با بيان اينكه اين حكم امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب به وي ابلاغ شده است، افزود: بنده 20 روز مهلت دارم كه اعتراضم را به دادگاه ابلاغ كنم كه به دليل سنگيني احكام صادره، حتما اعتراضم را اعلام خواهم كرد.به گفته وي، دستگيري 33 نفر از فعالان زن در روز 13 اسفندسال 85 علت صدور اين احكام بوده است. البته برخي از اين افراد تبرئه شده و برخي ديگر نيز احكام تعليقي داشته‌اند. ولي احكام صادره براي صدر و عباسقلي‌زاده از سنگين‌ترين احكام بوده است.

امیر قطر نیز در آخرین ساعات سفر خود را به ایران لغو کرد
این چگونه اجلاس 2 روزه ی گروه 15 در تهران می باشد که با نیامدن رؤسای کشور ها اینگونه فرا گیر گند و تقش در آمد

در پی لغو سفر نخست وزیر ترکیه و رئیس جمهور سوریه به تهران، امیر قطر نیز در آخرین ساعات سفر خود را به ایران برای حضور در اجلاس گروه موسوم به 15 لغو کرده است.به گزارش رسانه های حکومتی، امیر قطر در تماس تلفنی با احمدی نژاد گفته به علت مشغله کاری قادر به حضور در اجلاس گروه 15 نیست.پیش تر اعلام شده بود که نخست وزیر ترکیه و رئیس جمهور سوریه نیز سفر خود را به تهران لغو کرده اند.مهمانپرست، سخنگوى وزارت خارجه جمهوری اسلامی در مورد لغو سفر نخست وزیر ترکیه به تهران گفت، اگر اردوغان مى ‌توانست در تهران حاضر شود، خوب بود.وى براى توجيه لغو سفر نخست وزير ترکيه و رئيس جمهور سوريه گفت، يکى- دو نفر قرار بود به عنوان ميهمان ويژه در اجلاس گروه ۱۵ حاضر شوند که زمان برگزارى اجلاس با زمان مورد نظر آنها همخوانى نداشت

سوزاندن اعضای بدن زندانی بی دفاع برای گرفتن اعترافات دروغین

این رژیم کودتائی نا مشروع ضد بشر دست به چه جنایاتی که نمی زند . زیرا که در بحران عدم مشروعیت و وحشت از انفجار و قیام عمومی بسر می برد

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"،یکی از جوانان شهریار به اتهام واهی دستگیر می شود و برای گرفتن اعتراف اجباری به کار نکرده کمر،دستها و پاهایی او را می سوزانند.زندانی مجتبی حاجی نیا 23 ساله،روز 23 فروردین ماه در منزل پدرش در شهریار کرج دستگیر و به پاسگاه صبا شهر از توابع شهریار منتقل می شود.فردی به نام ستوان مجید گلشن از او می خواهد که به جرم نکرده اعتراف کند ولی آقای حاجی نیا به او می گوید که من کاری نکردم که به آن اعتراف کنم و بی گناه هستم. گلشن به او می گوید هر کسی که اینجا آورده می شود بیگناه هم باشد باید به چیزی که بهش گفته می شود اعتراف کند و نه تنها به یک جرم بلکه به چند جرمهای دیگر هم باید اعترف کند.ستوان مجید گلشن نوعی شکنجه به نام جوجه کباب علیه این زندانی بی دفاع بکار می برد این شیوه شکنجه در آگاه های ایران یک شکنجه معمول برای گرفتن اعتراف از متهمین می باشد. مجید گلشن علاوه بر این نوع شکنجه کمر و پا و دستان او را به بنزین آغشته می کند به مرور هربار قسمتهایی از بدن اورا می سوزاند و این شکنجه تا زمانی که این زندانی به اغما فرو می رود ادامه می یابد. سپس زندانی مجتبی حاجی نیا به بهداری منتقل می شود و مدتی را در بهداری به خاطر سوختگی شدید کمر،پاها و دستانش بستری بوده است.زندانی مجتبی حاجی نیا در حالی که هنوز سوختگی بدنش درمان نیافته است در روزهای اخیر به بند 4 زندان گوهردشت کرج منتقل شده است.آقای مجتبی حاجی نیا علیرغم شکنجه های و حشتناک و ضدبشری به اتهامات نسبت داده شده اعتراف نمی کند و در تمامی مراحل اعلام می کند که بی گناه است و جرمی مرتکب نشده است ولی در حال حاضر در بلاتکلیفی و شرایط دردناک جسمی بسر می برد

جلوگیری صدیقی از به جریان افتادن پرونده مرتضوی

به جای محاکمه شدن این قاتل بد نام سعیدمرتضوی درعوض محسن آرمین و مسئول خبر گزاری ایلنا بازداشت شده اند .

ندای سبز آزادی، : پرونده سعید مرتضوی در دادسرای انتظامی قضات تکمیل شده، اما کاظم صدیقی، رئیس این دادسرا و امام جمعه موقت تهران، از به جریان افتادن پرونده جلوگیری می‌کند.بر اساس اخبار رسیده به ندای سبز آزادی، قضات و بازپرس‌های دادسرای انتظامی قضات، پرونده سعید مرتضوی را در مورد نقشش در حوادث بعد از انتخابات و مشخصا فاجعه کهریزک تکمیل کرده‌اند، اما کاظم صدیقی از صدور دستور بررسی و به جریان افتادن رسمی پرونده او جلوگیری می‌کند.چندی پیش عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران، گفته بود تا زمانی که دادسرای انتظامی قضات، قاضیان مورد اشاره در گزارش کمیته ویژه مجلس درباره حوادث بعد از انتخابات را تعلیق نکند، دادسرای تهران قانوناً نمی‌تواند اقدامی درباره این پرونده انجام دهد.روز گذشته احمد شفیعی، دادستان انتظامی قضات، به خبرگزاری ایلنا گفت پرونده قاضیان متخلف حوادث بعد از انتخابات مطرح و در دست رسیدگی است اما به مرحله تعلیق نرسیده است.احمد شفیعی گفت: «طبق قانون برای رسیدگی به اتهامات و تخلفات قضات، ابتدا آنها باید تعلیق شده و بعد بتوان به تخلفات آنان رسیدگی کرد. در خصوص قضات حوادث بعد ازانتخابات نیز دلایل مطرح شده علیه آنها برای تعلیق کافی نبوداین در حالی است که بر اساس اخبار رسیده به ندای سبز آزادی، تحقیقات و اسناد جمع‌آوری شده توسط بازپرس‌ها و قاضی‌های دادسرای انتظامی قضات کاملاً برای تعلیق سعید مرتضوی و دیگر قضات مورد اشاره در گزارش کمیته مجلس کافی بوده است

تجمع صنفي كارگران مخابرات در مقابل مجلس

مشخص است پس از مصادره ی شرکت مخابرات از سوی پاسداران کودتا فقط پاسدار و جاسوس و کنترل کننده ی دستگاه شنوود مورد نیاز است که بقیه می باید اخراج گردند.

جمعي از كارگران مراكز مخابرات روستايي از صبح امروز در مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع كردند. به گزارش خبرنگار ايلنا، جمعي از كارگران مراكز مخابرات روستايي كل كشور در مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع كرده و خواستار اجرايي شدن بيمه آنها طبق ضوابط قانون كار مصوب مجلس شوراي اسلامي شدند. اين كارگران كه از استان لرستان به نمايندگي از استان‌هاي كشور در مقابل مجلس، حضوريافته‌اند؛ به دنبال حق و حقوق خود در قبال كار بيمه و سنوات سال‌هاي گذشته هستند. به گفته آنها، اين مساله سه بار در مجلس تصويب شده است اما متاسفانه اجرا نمي‌شود و در برخي از استان‌ها براساس سليقه مسئولان عمل مي‌شود. اين كارگزاران همچنين خواستار قراردادي واحد در كل كشور طبق قانون كار هستند و مي‌گويند كه اكنون هر استاني قرارداد خاصي دارد