گزیده خبر های 30 اردیبهشت - 89

متكي: بيانيه تهران، شانسي براي تصويب قطعنامه نگذاشت.خبرگزاري فارس: وزير امورخارجه كشورمان گفت كه نگاه دنيا به بيانيه تهران مثبت است و اين بيانيه، شانسي براي تصويب قطعنامه نگذاشت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902291477

همینکه خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتاگر فارس نقل قول از وزیر ترور و جاسوسی امور خارجه منوچهر متکی می کند که سابقه ی آدم ربائی و مثله کردن در ترکیه دارد وادعای وارونه ا ش آنقدر روشن است که نیاز ندارد بیان شود که مردم ایران در 11 ماه گذشته چه فریاد زده اند و یا پرونده ی نقض حقوق بشر حاکمان جنایتکار عوامفریب و دین فروش ووارونه گوی چگونه می باشد تا مشخص شود چگونه این وزیر آدم ربا نوچهر متکی دارد نعله وارونه می زند و از نگاه مثبت دنیا به سیاست دروغ وئی و وقت کشی اشاره کرده است؟

متکی: پيش‌نويس قطعنامه را جدي نگيريد

http://www.fararu.com/vdcexz8e.jh8voi9bbj.html

به این وزیر آدم ربای وزارت ترور و جاسوسی مور خارجه با ید گفت که اگر انتشار پیش نویس قطعنامه ی اعضای ا صلی شورای امنیت سازمان ملل جدی نمی باشد . پس تو در این کنفرانس اسلامی چه می کنی ؟ آنهم پس از پایان اجلاس دو روزه ی تهران که مربوط به همین موضوع جدی نبودن پیش نویس و اخلال گر ی و تأخیر در تحریم بود. ضمن اینکه چرا ازغذای طبخ شده ی در آشپز مشغول پختن آش در شورای امنیت سازمان ملل که وی یاد کرده است چرا از این آشپز و غذا ها در ضیاف شام در آمریکا برای صرف کردن استفاده شد که پس از سخنرانی پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل تدارک دیده شد . عجیب تر اینکه مهمانانش هم همین اعضا یا نمایندگان رده پائینشورای امنیت سازمان ملل بودند ؟ مشروط بر اینکه عجیب است که این وزیر آدم ربا همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد و اربابش لوطی جماران تصور کرده است که مردم ایران همچون 31 سال هستند و فکر می کنند که تجربه عوامفریبی و وارونه گوئی دین فروشی و جنگ افروزی و بحران آفرینی حاکمان ضد بشر و نا مشروع را ندارند و دوران جنگ نعمت الهی و مین پاکن های یکبار مصرفان میادین مین جنگ خانمان بر انداز است که می توان چنین اراجیفی را به خورد مردم ایران داد و با پاک کردن صورت مسئله آدرس غلط داده است.

وزير امور خارجه كشورمان در واكنش به انتشار پيش نويس قطعنامه جديد عليه ايران از سوي آمريكا،‌ انگليس و فرانسه گفت: آن‌ها بايد توجه داشته باشند كه ما در دوره بعد از قطعنامه‌ها به سر مي‌بريم؛ اين مساله را خيلي جدي نگيريد. منوچهر متكي عصر چهارشنبه در يك نشست خبري با خبرنگاران حاضر در اجلاس وزيران خارجه عضو سازمان كنفرانس اسلامي افزود: يكي، دو كشور عضو شوراي امنيت مدتي بود كه در آشپزخانه‌هاي‌شان دنبال پخت جديدي بودند تا در شوراي امنيت ارائه دهند؛ اما تنها چيزي را كه پخته بودند بعد از صرف غذا به ميهمانان ارائه كردند. آن‌ها بايد توجه داشته باشند كه در دوره بعد از قطعنامه‌ها به سر مي‌بريم و اين مساله را خيلي جدي نگيريد.

احتمال تصویب قطعنامه بسیار ضعیف است

http://www.fararu.com/vdcfcydj.w6dctagiiw.html

حمیدرضاترقی که عضو فعال و غارتگر باند مائی دزد و چپاولگر انگلیسی مؤتلفه است گویا زیادی نشئه شده است و امید به فعالیت لابی ها وزد وبند های پشت پرده د ارد که اینگونه نظرداده چین و روسیه موافقت با تحریم نمی کنند در صورتیکه گزارش شده 5 عضو اصلی موافقت کردند که پیش نویس قطعنامه مین 10 عضو غیر ثابت دیگر توزیع شود. به نظر می رسد این عضو باند غارتگر انگلیسی مؤتلفه باور دارد که هنوز سیاست وقت کشی در دراستای دسترسی به سلاح هسته ای رو یا نخ نما نشده است و همچنان بدون پذیرش تعلیق غنی سازی اورانیوم یا انتقال آن به کشور دیگر مورد نظر اعضای 5+1 همچنان می توان سیاست وقت کشی را ادامهداد که چنین خواب لف لف خوری پنبه دانه دیده است؟

فرارو- با وجود این که پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی آمریکا برای بررسی به اعضای شورای امنیت ارائه شده است اما حمید رضا ترقی معتقد است: «با توجه به این که هم‌چنان چین و روسیه مخالف صدور هر گونه قطع‌نامه موثر عیله ایران هستند احتمال تصویب قطعنامه علیه ایران بسیار ضعیف است اما روز گذشته آمریکا اعلام کرد که پیش‌نویس چهارمین قطعنامه تحریمی شورای امنیت علیه ایران که توسط پنج عضو دائم این شورا و آلمان تدوین شده، به ده عضو غیردائم این نهاد ارائه شده است

ابطحي در گفت‌وگو با فارس:اخبار منتشر شده در سايت‌هاي ضد انقلاب را توهين به خود مي‌دانم.خبرگزاري فارس: ابطحي با بيان اينكه خبر منتشر شده در سايت‌هاي ضد انقلاب درباره فشار به وي و عطريانفر براي دادن نامه به كروبي و موسوي از اصل دروغ است آن را نوعي توهين به خود دانست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902291483

آخوند مفت خور و انگل حکومتی و وابسته بودن یعنی همین که این طلبه مدعی احساس می کند که فراموش شده است که چگونه در اوج سرکوب و خفقان و شکنجه و قتل و تجاوز که پس از 22 خرداد در سال گذشته ادامه داشت وی و عطریانفر در شوی بازار مکار تلویزیونی در حضور سر دژخیم صلواتی مجبور شدند آنچه را دژخیمان بازجو دیکته کرده طوطی وار تکرار کنند که چگونه پس از باز داشت ضمن اعتراف کردن و همه همکاران خودشان را متهم کردن و بر زیر سئوال بردن وی در کنار دژخیم سربازجویش وبلاگ خود را در زندان به روز می کرد که اکنون بدستور همان سر بازجویش مجبور شده است اینطوری انکار وهذیان گوئی کند. انگاری که خودش این اقدام تحمیلی و نمایشی را انجام نداد که چنین فشاری بر روی محمد عطریانفر برای موعظه گیری کردن علیه ی کروبی را انکار کرده است. آخر همین که مجبور به گفتگو با ارگان شکنجه گران و کودتا گران خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس پیرامون انکار کردن خبر نامه نویسی شده است و مدعی شده است که فشار نامه نویسی به کروبی و موسوی از سوی خود و عطریانفر وجود ندارد و آن را تکذیب کرده است خود بیانگر اثبات وجود همین فشار از سوی اطلاعات و بازجویان شکنجه گر پاسداران و وزارت بد نام اطلاعات می باشد.

محمدعلي ابطحي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، با تكذيب برخي اخبار منتشر شده مبني بر تحت فشار قرار دادن وي و محمد عطريانفر براي نوشتن نامه به موسوي و كروبي با بيان اينكه بنده از وجود چنين نامه اي اطلاع ندارم اينگونه اخبار را نوعي جنگ رواني در مورد افرادي مانند خود و عطريانفر دانست

در گفتگو با فارس؛عطريانفر خبرسازي سايت‌هاي ضد انقلاب را تكذيب كرد.خبرگزاري فارس: محمد عطريانفر خبرسازي سايت‌هاي ضد انقلاب درباره ارسال نامه به موسوي و كروبي را تكذيب كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902291456

این تکذیب کردن هم مکمل تکذیب گزارش خبر قبلی می باشد که مفهوم آن تأئید مضاعف واقعیت فشار برروی این دو نفر می باشد که ضمن فشار گاز انبری برروی کروبی و موسوی وارد می شودتا که هر چه بیشتر منزوی شوند و ناچار شوند دست به هیچگونه ا قدام واکنشی نزنند و تسلیم شوند تا که فراخوان یا دعوتی پیرامون سالگرد کودتای پاسداران در 22 خرداد 88 ندهند . بنابراین بدون شک فشار های وارده بر روی این دو نفر برای نامه نویسی به موسوی و کروبی بی ربط از وحشتت واکنشی مردم معترض و خشمگین در 22 خرداد نمی باشد.

محمد عطريان‌فر عضو سابق شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به مطالب منتشر شده در برخي سايت‌هاي ضدانقلاب مبني بر فشار به وي و ابطحي براي صدور نامه به موسوي و كروبي، گفت:‌بنده براي اولين‌بار است كه چنين چيزي را مي‌شنوم و هيچ سابقه‌ ذهني هم در اين مورد ندارم

حمید رضا ترقی در گفت‌وگو با فرارو

توهین به اصول گرایان میانه رو منتقد؛تندروها شمشیر را از رو بستند

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=110593

رژیم کودتائی تروریستی فاشیستی مذهبی آنگونه منقبض و تحمل ناپذیر ووحشت زده و متزلزل شده است که حتی نزدیک ترین مهره های پاسدار و خودی مدعی اصول گرائی را نیز نه تحمل نمی کند ، بلکه از طریق امثال چماقداران سر شناسی چون حسین الله کرم مورد تهدید قرار می دهد.

این نشریه در دانشگاه علم و صنعت توزیع شده، علی لاریجانی، محسن رضایی، احمد توکلی، ناطق نوری، علی مطهری و محمد باقر قالیباف را مورد اهانت قرار داده است.

القاعده می‌خواهد در جام‌جهانی «حمام خون» درست کند

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=110830

برای اینکه سرنخ همکاری مشترک پاسداران با اعضای القاعده و طالبان مشخص شود . با ید توجه داشت که چگونه است پس از اینکه بحران هسته ای حاد شده و بیانیه ی 3 جانبه ی در تهران با شکست مواجه شده و پیش نویس قطعنامه ی تحریم توزیع شده است . شاهدیم که ناگهان پس از اوج گیری اقدامات تروریستی در عراق که به القاعده نسبت داده شده است طالبان هم در افغانستان به کاروان ناتو حمله ی انتحاری می کند .اکنون هم اینگونه القاعده تهدید کرده است که جام جهانی آفریقا را تبدیل به حمام می کند که بدون شک طراح اصلی بیت جماران و پاسداران کودتا گر می باشد . البته از سوی دیگر این محصول سیاست خائنانه و کثیف غرب با حاکماان جنایتکار ضدبشری ایران در 31 سال گذشته است.

در یکی از پيغام‌ ها عنوان شده اگر جام جهانی محلی برای خون ریزی نباشد، القاعده را تمام شده فرض كنيد .گروه القاعده تهديد كرد جام جهانی 2010 آفريقای جنوبی را به آتش و خون خواهد کشید.به گزارش «فردا» و به نقل از بی‌بی‌سی، سران القاعده در فيلم های ويدئویی اخير خود مدعی شده اند كه آمريكا و اروپا در جريان جام جهانی بيش از گذشته مطمئن خواهند شد كه آفریقا جای مانور ناتو و نیروهای وابسته شان نیست.

دستگيری سارقان افغانی در پايتخت

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=110820

مشخص است که اینگونه اقداات واکنشی و انتقامی می باشد .زیرا که جبران و تلافی کردن به تظاهرات اعتراضی افغان ها در جلوی لانه ی جاسوسی حاکمان تروریست و قاتل ایران پیرامون اعدام افغانی ها است .

با مراجعه صادق به کلانتري 166 لشگرک و تشکيل پرونده مقدماتي، پرونده براي رسيدگي تخصصي جهت شناسايي و دستگيري متهمان، دراختيار کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت ایسنا: سارقان افغاني كه با ورود به يك خانه در لواسان اقدام به سرقت كرده بودنند، توسط پليس آگاهي تهران دستگير شدند.

خیر وقایع سال گذشته به روایت وزیر کشور

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=110852

پاسدار نجار که وزیر دفاع دولت نهم و وزیر کشور دولت نا مشروع دهم اعتراف کرده است که کودتای تقلباتی 22 خرداد موجب شدکه رقیب مغلوب دوم خردادی پس از 30 سال شناسائی و سرکوب و حذف گردد . یعنی اینکه اذعان کرده است که طرح توطئه ی کودتا گران پاسدار برای حذف رقیب تاریخچه 30 ساله دارد .

وزیر به فتنه بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت: وقایع بعد از انتخابات تجربه جدیدی برای ما و نظام ایجاد کرد که درون آن خیر بود و خیر این وقایع آن بود که توانستیم دست کسانی که 30 سال در کشور فعالیت می کردند رو کنیم و امروز متوجه شدیم که فاتحه دشمنان خارجی و ایادی داخلی بسیار پیچیده و عجیب بود

احتمال تغییر و تحول در ایران و ایرنا

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=110845

در روند جنگ قدرت درون باندهای مافیائی کودتائی مدعی اصول گرائی دامنه ی آن اکنون به رسانه های خبررسانی و تبلیغاتی دولتی کشیده شده است . چونکه پس از کنار گذاشتن پاسدار محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ازشاد دولت نهم اکنون عوامل وی از ورق نامه ی دولتی ایران و خبر گزاری دولتی دروغ ساز ایرنا نیز بر کنار می شوند و زیر نظر نهاد رئیس جمهور قرار می گیرند تا دستان تربیت وآموزش یافتگان سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان از این دو رسانه قطع گردد.

برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که یک پارچه کردن خبر رسانی و افزایش فعالیت های رسانه ای دولت بهانه ای برای اجرای این تصمیم بوده است جهان: روزنامه دولتی ایران و خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به زودی تحت مدیریت دفتر رئیس جمهور قرار می گیرد.در حال حاضر روزنامه ایران و خبرگزاری ایرنا زیر مجموعه و تحت مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند.

نظر رحیم مشایی درباره نیما یوشیج

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=110838

واقعاً که چقدر اوضاع حاکمیت در ایران خرت و خر و آشفته و مسخره شده است که مأمور اطلاعاتی وزارت بد نام اطلاعات سابق رحیم مشائی که حتی مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد آخوندمتحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی هم وی را قبول ندارد. اکنون مدعی شده است که زبان فارسی آنگونه الهی شده است است که می تواند نیما یوشیج را همچون مدعیان اصول گرا حامی حزب الله چمماقدار و اسلام طللبانی کرده باشد!

زبان فارسي اين قابليت و زيبايي را دارد که پيام الهي و انساني را بر مبناي ارزش‌هاي اسلامي و شيعي در مقياس ملي و جهاني به گوش جهانيان برساند ایرنا: رييس دفتر رييس جمهوري گفت: جامعه جهاني هم اکنون تشنه پيام‌هاي الهي است."اسفنديار رحيم ‌مشايي" روز چهارشنبه در همايش ادبي "نيما و ميراث نو" در دانشگاه مازندران در بابلسر و در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي افزود: جامعه جهاني در شرايط فعلي به سمتي مي‌رود که خود را براي پذيرش پيام‌هاي الهي، اسلامي و شيعي آماده مي‌کند.وي اظهار داشت: زبان فارسي اين قابليت و زيبايي را دارد که پيام الهي و انساني را بر مبناي ارزش‌هاي اسلامي و شيعي در مقياس ملي و جهاني به گوش جهانيان برساند.رييس نهاد رياست جمهوري تصريح کرد: تجليل از مقام نيما يوشيج تجليل از کسي است که به فرهنگ ايراني و اسلامي اهميت مي‌داد و گواه اين مسئله نيز استقبال پرشور جوانان از همايش گراميداشت ياد و نام نيما است