گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 خرداد - 89

شليك (گفت و شنود)

گفت : چه عرض کنم یاروگفت رفتم جنگل دید م یک شیر

شلیک کردم خطا رفت هی شلیک کردم تا شدم زمین گیر

بالاخره شیر آمد مرا خورد ، پرسیدند پس چرا زنده ای؟

مدعی گفت آخه اینهم شد زندگی، با تمسخر وخنده ای

گفت: خانواده هاي برخي از بازداشت شدگان فتنه 88 شديداً به سران فتنه اعتراض مي كنند كه چرا با دروغ بافي ها و آشوب افكني هاي خود باعث فريب فرزندان و همسران ما شده ايد و خودتان آزادانه به زندگي مشغوليد.
گفتم: به خاطر همين اعتراض ها، خانم زهرا رهنورد با راديو فردا، ارگان فارسي زبان سازمان سيا، مصاحبه كرده و گفته است كه موسوي و خاتمي و كروبي هم به شدت تحت فشار هستند!
گفت: جمهوري اسلامي كه به آنها فشاري وارد نكرده است. فعلا كه در خانه هاي چند ميليارد توماني به خور و خواب و كيف و كوك مشغولند.
گفتم: شايد منظورش فشار ناشي از رسوايي سران فتنه به خاطر دروغ پردازي ها و همكاري لو رفته آنها با سازمان هاي جاسوسي است. از حق نگذريم، تاخير در مجازات آنها خيلي بركت داشته است.
گفت: سران فتنه از يك طرف بايد به زودي در دادگاه به خاطر جنايات و آدم كشي ها و جاسوسي هاي خود براي بيگانگان محاكمه و مجازات شوند و از سوي ديگر به خاطر وطن فروشي مورد خشم همه مردم و حتي طرفداران فريب خورده خود قرار دارند.
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو مي گفت؛ رفته بودم جنگل كه ناگهان يك شير به من حمله كرد. به طرف او شليك كردم ولي تيرم به خطا رفت، دفعه دوم و سوم هم به شير اصابت نكرد و خلاصه، شير آمد و بنده را خورد! به او گفتند ولي تو كه هنوز زنده اي؟ و يارو با عصبانيت گفت؛ آخه اين هم شد زندگي؟!

گفت: خانواده های برخی از بازداشت شدگان سال گذشته

گفت و شنودشان سربازجو ضبط و تدوین کرده بطور نوشته

نقل کرده گفتند چرا فرزندان مازیر شکنجه در زندان کردند اعتراف؟

چرا رهبران رقیب مغلوب آزادند ، خاتمی هم شده است حراف؟

گفتم : آخه رهبران رقیب مغلوب هستند مسئول

گویند اطاعت کردن از قانون اساسی را دارند قبول

اینان شدند سوپاپ اطمینان گویندنمی خواهند سرنگونی

فقط نقش اپوزیسیون ایفامی کنند برای تحول و دگرگونی

تادری به تخته بخورد نصیب شان شود سهمی از قدرت

شریک باند رقیب غالب شوند، تا عایدشان شوداز ثروت

اما چون رهبر جماران همراه با پاسداران کودتاگر

زیادیخواه انحصار طلب هستند ، هم توطئه گر

گویند نیاز به شریک موی دماغ ندارند و بازیگر

پس برای رقیب مغلوب شدند بازجوی شکنجه گر

هر روز با ترفند و تاکتیک اینان می کنند تهدید

بر بازداشت و محاکمه رهبران رقیب می کنند تأکید

در بازار مکاره مجلس و نماز جمعه می دهند نوید

کپی می کنند اتهامات زده شدبه رقیب سربازجوی پلید

گفت: آخه از توی خانه چند میلیارد تومانی می زنند صدا

گویند زیر فشارند به ارگان تبلیغاتی آمریکا رادیو ی فردا

بایددستگاه قضائیه فاسد و آلوده اینان کند محاکمه و مجازات

محکوم به زندان کنندوطن فروشان تانتوانند دیگرکنند تبلیغات

گفتم : ولی وطن فروش و خائن آنست که کرده است کودتا

مدعیست هست رئیس جمهور کشور آزاد و قوی و بی همتا

آشکارا قتل می کند باشکنجه برای تجاوز می کند اقدام

برای غیر ناد م زندانی، صادر می کند گروهی احکام اعدام

دروغ می گوید آسان ،عوامفریبی می کند با هذیان گوئی

اتهام زند، بپرونده سازی می کند باتحریف گری و بازجوئی

گفت : چه عرض کنم یاروگفت رفتم جنگل دید م یک شیر

شلیک کردم خطا رفت هی شلیک کردم تا شدم زمین گیر

بالاخره شیر آمد مرا خورد ، پرسیدند پس چرا زنده ای؟

مدعی گفت آخه اینهم شد زندگی، با تمسخر وخنده ای