گزیده خبر های 6 و 5 خرداد - 89

تلاش كانون فتنه براي برگزاري مراسم در برج ميلاد.خبرگزاري فارس: فتنه گران تصميم گرفته‌اند با برگزاري مراسمي در سالن همايش‌هاي برج ميلاد با حضور برخي سران فتنه، پيشاپيش برنامه‌هاي حضور مردم در گراميداشت ياد امام راحل و حماسه تاريخي مشاركت 85 درصدي مردم ايران را در انتخابات22 خرداد تحت‌الشعاع قرار دهند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903051204

اگر در نماییش خیمه شب بازی تقلباتی کودتائی 22 خرداد 88 اینگونه که ادعا شده 85 %مردم ایران شرکت کردند که تا از نظام ضد بشری کودتاگران پاسدار حمایت کنند . پس وقایع پس از 22 خرداد 88 تا کنون که همه اش فریاد مرگ برد یکتا تور و خامنه ای و اصل و لایت فقیه گفتن بوده است برای چیست؟ ضرب و شتم و سرکوب و بازداشت و شکنجه و اعتراف و تجاوز و قتل احکام زندان و اعدام ها ناشی از چیست؟ سران رقیب که حداقل 13 میلیون آرای شان برسمیت شناخته شده برای چه متهم به جاسوس و خان و ستون پنجم دشمن بیگانه می شوند؟ بسیج پاسداران به روستا ها بر ای گرد آوری روستائیان و عشایر ساندیس خور و گسیل شان به تهران و جماران و گور خمینی شیاد در 15 خرداد روز ر سال مرگ خمینی شیاد برای چیست؟ مهمتر اینکه رژیم کودتائی نا مشروع ضد مردم که مدعی بر خورداری از 85% پشتیبان می باشد برای چه وحشت از تجمع رقیب دارد که اتفاقاً نوه ی خمینی شیاد هم جزوشان می باشد که قرار است درسالن برج میلاد باشد . بلی این مخالفت هممراه با ترس و وحشت ناشی از چیست؟ برای چه هم نوه ی خمینی شیاد و هم ه شهردار تهران سردار قالیباف تهدید شده اند که اولی نباید شرکت کند و دومی هم نباید مجوز گرد همآئی در برج میلاد برای این برنامه دهد به خصوص آنکه 2 روز جلوتر از سال مرگ دجال و شیاد خمینی این گرد همآئی قرار است به مناسبت تولد حضرت زهرا بر گزار شود . آخر این چگونه ادعای 85% پشتیباننی مردم ایران کردن ااست که به خاطر یک جلسه ححضضوور در یک سالن در برج میلاد موجب شده است تا که اینگونه کک برتوی تنبان پاسداران و بسیجیان کودتا گر برنامه ریز اجرای مراسم معرکه گیری 15 خرداد در سال مرگ خمینی شیاد انداخته شودت ؟ اگر لشکر کشی بد است و خوب نیست پس برای چه کودتا گران پاسدار و بیت جماران خود دست به گرد آوری ساندیس خوران از روستا ها و شهر ستان ها و اعزام شان به تهران زده اند؟

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، اين مراسم براي پنج‌شنبه 13 خرداد مصادف با ولادت حضرت زهرا و با حضور برخي سران فتنه داخل و شكست‌خوردگان انتخابات پيش بيني شده است. سران فتنه در جلسه‌اي پيشنهاد كرده اند، يكي از اعضاي بيت امام از جمله سيدحسن خميني يا محمد‌علي انصاري براي سخنراني دعوت شود. هنوز از موافقت اين افراد اطلاعي در دست نيست. همچنين بعيد به نظر مي رسد شهرداري تهران براي اعلام حضور جريان شكست خورده فتنه مجوز صادر كند. مقرر شده از شهرستان ها نيز نيروهايي براي پوشش مراسم به تهران عازم شوند تا خلأ كمبود نيرو محسوس نباشد. كليه هزينه هاي ميليوني اياب و ذهاب و اسكان شركت كنندگان پذيرفته شده و پيگيري هاي كانون فتنه در حال انجام است. همچنين از برخي شهرستان ها نيز خواسته شده تا خود مراسم مشابهي برگزار كنند. فتنه گران گفته اند پيگيري و برگزاري اين مراسم تا لحظه انجام بايستي مخفي باشد.در غير اين صورت قادر به انجام آن نخواهند بود.

اجمالي/انتقاد شديد احمدي‌نژاد از رييس جمهور روسيه:روسيه كاري نكند ملت ايران آنها را در صف دشمنان تاريخي خود قرار دهد.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور با انتقاد از عملكرد روسيه در قبال ايران گفت: رهبران روسيه اجازه ندهند كه ملت ايران آنها را در صف دشمنان تاريخي خود به حساب بياورند

قرار نیست که پس از 30 سال اتخاذ موضع گیری سیاست موافقت اشغال سفارت روسیه در تهران به جای اشغال آمریکا در تهران جواب داشته باشد . چونکه اکنون روس ها نقش لابی های اعزامی مقیم آمریکا با زد و بندهای پشت پرده با شیطان بزرگ را می دانند. بنابراین بعید است با اینگونه شکلک ها و ادا و اطوار های مشابه اسرائیل نا بود باید گردد در مورد روسیه انتظار داشت کار برد مؤثری داشته باشد که روس ها مجبور شوند از پروژه ی هسته ای دفاع کنند آنهم پس از دور زدن روس ها با جانشینی ترک ها برای منتقل کردن اورا نیوم غنی شده روس ها چرخش حمایتی از اهداف دسترسی به سلاح هسته ای حاکمان کودتاگر تروریستی شود.

اولین واکنش روسیه به انتقادات احمدی نژاد

http://www.fararu.com/vdceff8e.jh8voi9bbj.html

مشخص است که رهبران هرکشوری منافع کشور خودش را می بیند و دنبال می کند و قراار نیست که شبیه حاکمان عوامفریب و دین فروش و غارتگر و خائن وطن فروش ایران باشند که به خاطر حفظ قدرت و انباشت ثروت باد آورده چوب حراج و تاراج بر منابع و ذخایر کشور بزنند تا برای بقای ننگین حاکمیت شان با دوز و کلک و شیادی و باج دادن و فرصت طلبی و سیاست وقت کشی صاحب سلاح هسته ای شوند

يك مقام روسي در واكنش به بيانات انتقاد آميز رئيس جمهوري اسلامي، در موضعي غيرشفاف تاكيد كرد كه روسيه تنها به منافع خود مي‌انديشد. "سرگئي پريخودكو " دستيار رييس جمهور روسيه روز چهارشنبه در تفسير بيانات انتقاد آميز "محمود احمدي نژاد " رييس جمهور ايران در رابطه با روسيه اعلام كرد كه موضع روسيه درباره برنامه هسته‌اي ايران نه در راستاي طرفداري از آمريكاست و نه جانبداري از ايران. پريخودكو گفت: "روسيه بدون ترديد از منافع ملي دراز مدت خود پيروي مي‌كند. موضع ما دقيقا موضع روسيه است و در آن منافع ملت روسيه منعكس مي‌شود به همين خاطر نمي‌تواند در طرفداري آمريكا و يا جانب داري ايران باشد ". وي افزود كه براي روسيه هرگونه غيرقابل‌پيشبيني بودن، هرگونه افراط‌گرايي سياسي، عدم شفافيت و غيرقابل پيگيري كردن در اتخاذ تصميمات مرتبط به جامعه جهاني كه موجبات نگراني را فراهم مي‌آورد، غير قابل قبول است. دستيار رييس جمهور روسيه خواستار آن شد كه كساني كه از طرف ملت دوست ايران صحبت مي‌كنند، اين مسائل را به ياد داشته باشند. پريخودكو گفت: "هيچكس هنوز نتوانسته كه با عوام‌فريبي سياسي اعتبار خود را حفظ كند ".

انتقاد بی‌سابقه احمدی نژاد از روسیه پایان دلدادگی!

http://www.fararu.com/vdchzqnk.23n66dftt2.html

عاقبت سیاست چوب حراج و تاراج بر منابع کشور زدن و منافع ملی را نا دیده گرفتن و به مردم ایران دروغ گفتن و سیاست کثیف زد و بند پشت پرده دنبال کردن به امید آنکه صاحب سلاح هسته ای شد ولی اکنون منتهی به سیاست دشمنی جای دالدگی ناشی از جزم اندیشی و عقده ی خود بینی بلند پروازانه حاکمان نالایق شده است که دودش فقط به چشم مردم محروم ایران رفته است .

فرارو- محمود احمدی نژاد امروز انتقادات بی‌سابقه‌ای را به رویکرد روسیه نسبت به ایران وارد کرد. رییس جمهور طی اظهاراتی با گلایه از مسئولان روسی گفت: «مردم ايران نمي‌دانند كه روس‌ها با ما دوست هستند يا بر عليه ما به گزارش فرارو، احمدی‌نژاد در جمع مردم کرمان اظهار کرد: «مسوولان روسيه نبايد كاري كنند كه ملت ايران آن‌ها را در صف دشمنان تاريخي خود به حساب بياورند پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران این شدید‌ترین موضع‌گیری مقامات بلند پایه ایران علیه دیپلماسی روسیه بوده است. رییس دولت دهم برخلاف گذشته موضع گیری کرد و به روس ها توصیه کرد که در تصمیم‌گیری درباره مواردی که مربوط به ایران است با احتیاط عمل کند. وی عنوان کرد: «نبايد ببينيم كه همسايه‌ ما درمواقع حساس در كنار كساني است كه ‌‌٣٠ سال است با تمام توان عليه ملت ايران دشمني كردند احمدی نژاد با اشاره به موضع‌گیری روسیه در قبال بیانیه تهران و قطعنامه احتمالی شورای امنیت علیه ایران تصریح کرد: «اگر قبلا مي‌گفتند غربي‌ها فشار مي‌آورند حرفي بزنيد و كار مهمي صورت دهيد ما حرف مهمي زديم و كار مهمي نيز انجام داديم. ديگر بهانه‌اي وجود ندارد. نگويند كه ما تحت فشاريم رییس جمهور ادامه داد: «ما هم تحت فشار هستيم. آيا مي‌توانيم به صرف اين كهچون تحت فشاريم عليه ملت روسيه كار كنيم؟ نبايد اين باور در ملت ايران ايجاد شود كه ظاهر قضيه دوستي و باطن چيز ديگري است وی خطاب به مسوولان روسيه تاكيد كرد كه اظهاراتش از روي دوستي است و گفت: «آ‌ن‌ها نبايد اجازه دهند كه ملت ايران آنان را در سطح دشمنان تاريخي خود به حساب بياورد این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که موضع‌گیری‌های روسیه در پرونده هسته‌ای ایران در ماه‌های اخیر به غرب متمایل شده‌است. به نظر می‌رسد روس‌ها با تحریم بین المللی ایران از سوی شورای امنیت موافقت نمایند. از طرف دیگر روسیه تاکنون به تعهداتش درباره تکمیل نیروگاه اتمی بوشهر و ارسال سامانه ضد موشکی اس 300 به ایران خودداری کرده است و همین مسئله نارضایتی ایران را در پی داشته است.

سید احمد خاتمی هنگام صرف ناهار با وزیر ارشاد چه گفت؟

آخر چه این رژیم ضد بشری می باشد که عملکردش در همه سطوح متناقض می باشد .ز یرا از یک سو سینماگر جعفر پناهی را زندان می کند . از سوی دیگر دامنه ی انتقادات خودی هایش پیرامون سینما اینگونه گسترده است؟

حجت الاسلام سید احمد خاتمی به جمع منتقدین وضعیت سینمای ایران پیوست به گزارش جهان وی طی دیداری که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هنگام صرف ناهار در نمایشگاه کتاب داشته، از وضعیت کنونی سینمای ایران به شدت انتقاد کرده است.گفتنی است چندی پیش نیز "آیت الله امینی" امام جمعه قم در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با انتقاد از مناسب ‌نبودن وضعیت سینما در کشور گفت: هنرمندانی که در زمینه سینما فعالیت می‌کنند طبق سلیقه خودشان هنر را ظاهر می‌کنند و خیلی وقت است که وضعیت سینما مطلوب نیست و محتوای آن چیزی نیست که قابل توجه باشد

تروريست انتحاري ناتو اين بار نگران مراجع و علما شد! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890305/2.htm#other209

واقعاً اگر آن زمانکه خمینی شیاد گفته بود که هر گز عقد اخوت با کسی نبسته ام با اینکه قطب زاده راقربانی کرد و بنی صدر را آواره نمود . سپس مهدی هاشمی برادر داماد منتظری را اعدام و خودش را خانه نشین کرد. هنوز ابعداد این فتوا بطور کامل باز نشده بود تا جائیکه فرزندش احمد نیز قربانی همین این فتوا شد . آنگاه قاتل وی سعید امامی نیز واجبی خور شدتا با اطلاعات شسسته و رفنته رخت بر بندد و بررود تا بیشتر محتوای این پیام فاش شود . اما اکنون آنگونه که سرباز جو پاسدار حسین شریعتمدداری با عبدالکریم سروش بر خورد کرده است که چرا از اینگونه پیروان خممینی شیاد فاصله گرفته است و بخش آخوندهای تقیه پیشه کردن را نیش زده است تاکه به خود آیند و مقابل آخوندهای حکومتی موضع گیری کنند . اما سربازجو حسین شریعتمداری برآشفته شده و هرچه خواسته نثارش کرده است تا ناگفته های پیام خمینی شیاد را بیان و کاملش کرده باشد

عبدالكريم سروش در نامه اي سرگشاده به مراجع مدعي شد حرمت و اعتباري براي فقه نمانده و مراجع گرفتار استبدادديني شده اند.وي در راستاي پروژه لو رفته سازمان سيا مبني بر ضربه زدن به جريان روحانيت شيعه از درون و از طريق اختلاف افكني به قلم فرسايي پرداخت و از علما خواست از كشور مهاجرت كنند. متن نامه سروش انباشته از فحاشي و عقده گشايي هاي چاله ميداني عليه جمهوري اسلامي و ولايت فقيه است و از غيض و غضب منافقين فراري حكايت مي كند.سروش در اين بيانيه كه به نيابت از سازمان سيا صادر شده بي آن كه متذكر شود اصل قرآن را حالات شاعرانه پيامبر، نامقدس، غير الهي و تجربه خطاپذير بشري! معرفي كرده است، طرفدار علي(ع) شد و نوشت: حديث حكومت شيعي و خط زوال آن هم بهانه و افسانه اي بيش نيست. اين حكومت چه شباهتي به سيره عدالت علي(ع) دارد.با وجود كينه توزي مكرر و علني عليه فقه و فقاهت، سروش مشخصاً از آقاي منتظري به خاطر حمله عليه جمهوري اسلامي تمجيد كرد. او در ادامه نامه پرتناقض خود، به ستايش از شيوه كليسايي دينداري پرداخت و نوشت: از «هجمه كفر» باك نداريد. دينداران برهان هاي قاطع دارند.

مديون رضاخان و شرمنده بي بي سي (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890305/2.htm#other210

سربازجو حسین شریعتمدارری در خبر ویژه ی دیگر صادق زیبا کلام را زیر شیوه ی فحاشی و لمپنی بازجوئی خود گرفته است که چرا انتقاد به خفقان و سانسور داخلی کرده که موجب شده مردم از روی اجبار روی به پیگیری شبکه ی خبر پراکنی بی بی سی و صدای آمریکا آورند؟

صادق زيبا كلام در آخرين افاضات خود، بيگانه خواندن رسانه هايي مانند بي بي سي و صداي آمريكارا، احمقانه و ناشي از تئوري توهم توطئه معرفي كرده است.او كه چندي قبل در يك برنامه، ضمن خدوم معرفي كردن رضاخان پالاني، خود را مديون او دانسته و گفته بود؛ «من به شخصه افتخار مي كنم كه هويت ملي و ايراني ام را از رضاخان دارم!»، اينبار در نشست بررسي و عملكرد شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان با تاكيد بر عملكرد شبكه بي بي سي در مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام، گفت؛ «در موضوع شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان مشكل از آنجايي آغاز مي شود كه ما آنها را رسانه بيگانه خطاب مي كنيم و اين لقب ناشي از يك نگاه تاريخي، سياسي و ايدئولوژيك است و از همان تئوري احمقانه توهم توطئه نشات مي گيرد در حالي كه بايد از خود بپرسيم كه بي بي سي و صداي آمريكا به دنبال آن هستند كه اتفاقات و حوادث را صادقانه بيان كنند يا اينكه خودشان اتفاقات و حوادث را به وجود مي آورند.»!!

خداحافظي غفوري‌فرد و باهنر از كرسي هيئت رئيسه پارلمان/ليست كامل اعضاي جديد هيئت رئيسه مجلس هشتم در سال سوم.خبرگزاري فارس: اعضاي هيئت رئيسه جديد مجلس هشتم براي سومين سال فعاليت مجلس در حالي انتخاب شدند كه حسن غفوري‌فرد و محمدرضا باهنر نمايندگان تهران از كرسي هيئت رئيسه پارلمان خداحافظي كردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903050409

پاک سازی باند منفور و غارتگر انگلیسی مؤتلففه از اعضای هیئت ئ رئیسه بازار مککااره که نشان از عمق اختلافات باندهای مافیائی کودتاگران حااکم اسست

5 عضو جديد ‌هيئت امناي دانشگاه آزاد معرفي شدند.خبرگزاري فارس: 5 عضو جديد هيئت امناي دانشگاه آزاد از سوي دبير شورايعالي انقلاب فرهنگي معرفي شدند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903050143

ادامه ی سناریو و پرونده سازی علیه ی رفسنجائی و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد کردن برای قالب کردن این اسامی که متعلق به باند مافیائی کوداگران حاکم بوده است.

سيدشهاب‌الدين صدر رئيس سازمان نظام پزشكي و نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي، نسرين سلطانخواه معاون علمي فناوري رئيس جمهور و رئيس بنياد ملي نخبگان، محمدحسن شجاعي‌فرد رئيس دانشكده مهندسي خودرو دانشگاه علم و صنعت، فرهاد دانشجو رئيس سابق دانشگاه تربيت مدرس و فرهاد رهبر رئيس دانشگاه تهران از سوي دبير شورايعالي انقلاب فرهنگي به عنوان اعضاي جديد هيئت امناي دانشگاه آزاد معرفي شدند

افزایش عجیب آمار زنان مطلقه در کشور

http://www.fararu.com/vdcb0zba.rhbwzpiuur.html

درافزایش رشدآمار زنان مطلقه نقش جنگ نعمت الهی و عدم آزادی و عدالت و وجود تبعیض و رشد فقر و اعتیاد و بیکاری و تورم و گرانی و حکومت مرد سالارانه و تبلیغ و رایج شدن چند همسری و صیغه بازی همراه با رشد و ترویج خرافات و درجه 2 بودن زن در جامعه چیست؟

یک منبع آگاه در سازمان ثبت احوال از ثبت 890 هزار و 208 فقره ازدواج در سال گذشته خبر داد. به گفته وی در فروردين امسال نيز بيش از 100 هزار فقره ازدواج به ثبت رسيده است . همچنین سال گذشته 125 هزار و 747 و در فروردين امسال نيز 9150 فقره طلاق به ثبت رسيده است .گفته می شود بیش از 6 میلیون زن مطلقه در کشور زندگی می کنند. وي گفت: در سال گذشته يک ميليون و 348 هزار و 546 و در فروردين امسال 115 هزار و 635 مورد تولد به ثبت رسيده است. گفتنی است چندی پیش یک جامعه شناس از افزایش طلاق میان افراد با سنین بالا خبر داده بود و اینکه افرادی پس از 20 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. دکتر حسین باهر با اشاره به اینکه طلاق قدرت مربوط به جدایی زوجینی است که چند سال با یکدیگر دوست بوده و زندگی آنها پس از۶ ماه به شکست منجر شده است، گفت: این نوع آشناییها بیشتر از خیابانها آغاز شده و با درگیری عواطف، جوانان ناچار به ازدواج می شوند اما بعد از مدت کوتاهی به این نتیجه می رسند که قادر به ادامه زندگی با یکدیگر نیستند. اواخر سال گذشته موسوی مدیر کل دفتر آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از افزایش ۱۵ درصدی آمار طلاق در کشور خبر داده و عنوان کرده بود که ۹۳ هزار و ۷۶۹ فقره طلاق در سال ۸۸ به وقوع پیوسته است.

رسایی: كواكبيان مدير "مردم‌سواري" است

http://www.fararu.com/vdcbzzba.rhbw0piuur.html

خوب از این شفاف تر اعتراف شود که چگونه آخوندهای شیاد غیر مولد انگل مفت و مرده خور که موج سواری بقدرت رسیدند اکنون پس 31سال حکومت شان خود اذعان دارند که به مردم سواری رسیده اند؟! با این جانوارا حیوان صفت چگونه باید بر خورد شود؟

پس از آنكه تلاش رسايي براي تذكر دادن در صحن علني ناكام ماند، وي براي نشان دادن اعتراض خود خطاب به كواكبيان وي را مديرمسوول روزنامه مردم‌سواري خواند.

در جلسه علني امروز مجلس، نطق مصطفي كواكبيان نماينده سمنان موجب اعتراض حميد رسايي نماينده تهران شد. كواكبيان در نطق خود از تقدير فراكسيون انقلاب اسلامي از پايگاه خبري رجانيوز كه توهين‌هاي بسياري را در طول چند وقت اخير به بيت امام خميني(ره) داشته بود انتقاد كرد.


ابوترابي‌فرد در واكنش به فريادهاي رسايي، پاسخ داد: شما بايد اينقدر به ما محبت داشته باشيد كه وقتي از شما مي‌خواهم تذكر ندهيد و با توجه به آنكه عدد نداريم درخواست تذكر ندهيد. وي به رسايي يادآور شد: خود شما مكررا به من تذكر داده‌ايد كه وقتي مجلس حد نصاب لازم را ندارد، به تذكرات گوش ندهيد. الان هم بنده به همين توصيه شما عمل مي‌كنم! رسايي نيز در اين لحظه خطاب به ابوترابي‌فرد فرياد زد آقاي ابوترابي براي شما متاسفم. رسايي در اين لحظه گفت: آقاي كواكبيان به من توهين كرده است و اين چه ربطي به ما دارد كه كواكبيان مديرمسوول روزنامه «مردم‌سواري» است و از VOA خوشش مي‌آيد. كواكبيان نيز با فرياد به اين اظهار نظر رسايي اعتراض كرده و گفت: آقاي رسايي شما يك روحاني هستيد و بايد از اين حرف‌ها خجالت بكشيد.

کودک‌آزاری و معضلات همیشگی مبارزه با آن:بی‌قانونی، بی‌فرهنگی

http://www.fararu.com/vdcewf8e.jh8vei9bbj.html

وقتی که در بازار مکاره ی مجلس هشتم آشکارا اعتراف می شود که حاکمان و عوامل شان دارند مردم سواری می کنند . طبیعی است که در چنین نظامی کودک آزاری کردن موضوعی بس عادی و پیش وپا افتاده باید باشد.

فرارو- انتشار گزارش جدید یونیسف و وزارت بهداشت درباره کودک‌آزاری نشانه تغییراتی در آمار مربوط به این معضل است. ودک‌آزاری از مشکلاتی است که به دلیل ضعف شدید زمینه‌های فرهنگی و لوازم قانونی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست. به گزارش فرارو؛ کودک‌آزاری عبارت است از هرگونه فعل یا ترک فعلی که باعث آزار روحی و جسمی و ایجاد آثار ماندگار در وجود یک کودک شود، برخی از این آثار می‌تواند مخفی باشد. بر خلاف تصور رایج حتی ممکن است رفتارهای عادی پدر و مادر نیز به گونه‌ای کودک‌آزاری به حساب بیاید. بسیاری ازتنبیه‌های عادی و معمولی نیز از این سنخند تنبیه بدنی و تجاوز جنسی به کودک هم از انواع کودک‌آزاری فیزیکی است. با این حال بسیاری در ایران وقتی حرف از کودک‌آزاری می‌زنند، تنها به آزار جنسی کودکان می‌پردازند، حال آن‌ که امر فراتر از این‌هاست و در صورتی که آموزش صحیحی به والدین داده نشود، ممکن است آن‌ها ناآگاهانه و بدون قصد موجبات آزار کودک خود را، با همان تعریفی که در ابتدا آورده شد، فراهم آورند.


متن مناظر جنجالی كواكبيان و ذوالنور

http://www.fararu.com/vdcbs0ba.rhbw9piuur.html

ژست و قیافه های فوقق العا ده هنری و کمدی در این مناظره بسیار جالب ودیدنی است .حتماً نگاهش کنید چون برای خنده و رفع خستگی و دلخوری خوبست . البته طلبه پاسدارذوالنور یک از فرمانده پاسدار و جانیان آدمکش فاشیست حرفه ای می باشد

مصطفي كواكبيان نماينده مجلس شوراي اسلامي و حجت‌الاسلام و المسلمين ذوالنور جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در مناظره‌اي كه در قالب سلسله جلسات كرسي‌هاي آزادانديشي در تالار شهيد آويني دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران با عنوان "خط امام، توهم يا واقعيت" برگزار شد، به مناظره با يكديگر پرداختند. كواكبيان در ابتداي اين مناظره تصريح كرد: مگر خط امام غير واقعيت هم مي‌شود؟ ممكن است عنوانادعاي خط امام صحيح‌تر باشد، زيرا خود خط امام قطعا واقعيت است.

مشاجره نمايندگان به خاطر سفرهاي خارجي

http://www.fararu.com/vdcg7u9t.ak97z4prra.html

حتما منافع باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه به خطر افتاده است که اینگونه دست به گزینه برداری از ورق پاره های دولتی همسو ویا شاید رقیب زده است . به خصوص اینکهدر انتخابات نمایشی جدید دو عضوش از اعضای هیئت رئیسه ی بازار مکاره ی مجلس هشتم کنار گذاشته شده است .

مروری بر اخبار ویژه مطبوعاترسالت> مشاجره نمايندگان به خاطر سفرهاي خارجي رئيس کميسيون امنيت ملي يک نماينده مجلس را مامور ساماندهي و نوبت دهي به اعضاي کميسيون براي سفرهاي خارجي کرد. شنيده شده دو هفته قبل هنگامي که رئيس مجلس عازم سفر به ترکيه بود در کميسيون امنيت ملي در خصوص اينکه کداميک از نمايندگان بايد همراه رئيس مجلس عازم ترکيه شوند بحث هايي همراه با مشاجره صورت گرفته است. برخي نمايندگان که کمتر به سفر خارجي رفته اند به نمايندگاني که پاي ثابت سفرهاي خارجي رئيس مجلس و گروه هاي دوستي پارلماني تبديل شده اند اعتراض کرده اند که چرا بايد تعدادي از نمايندگان هميشه در سفر خارجي باشند و تعدادي نمايندگان جور حضور آنهارا در جلسات کميسيون بکشند. پس از توضيحات رئيس کميسيون امنيت ملي درباره نحوه اعزام نمايندگان در سفرهاي خارجي و قانع نشدن نمايندگان معترض قرار شد جواد کريمي نماينده مردم مشهد مسئول ساماندهي و نوبت دادن به نمايندگان عضو کميسيون امنيت ملي در سفرهاي خارجي شود. جمهوری اسلامی> تبلیغات شرکت‌های داخلی در فارسی1شبكه صهيونيستي فارسي وان، با مراجعه توليد كنندگاني از داخل ايران كه با دادن آگهي به اين شبكه درصدد جذب مشتري از يك طرف و كمك مالي به اين شبكه از سوي ديگر هستند. به گزارش جهان، پخش اين آگهي همراه با اعلام شماره تلفن سفارش دهنده داخل كشور مي‌باشد و پيرو تماس با فرد مذكور مشخص گرديد كه شركت سفارش دهنده آگهي، با در اختيار قرار دادن شماره حساب از يكي از بانكهاي رسمي كشور اقدام به فروش پستي اين محصول مي‌نمايد. اين سايت مي‌افزايد: مشابه اين اقدام، مدتها پيش بدنبال غفلت و سهل‌انگاري برخي مسئولين مرتبط، در بسياري از شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان گسترش يافته است و هم اكنونبسياري از محصولات مضر در داخل كشور درحال فروش مي‌باشد. کیهان> سروش تروريست انتحاري ناتو فرهنگی است.مهره نشاندار ناتوي فرهنگي در ستيزه جويي عليه فقاهت، فحاشي هاي ساليان اخير عليه فقه و فقها و اصل دين را از ياد برد و براي علما و مراجع اظهار دلسوزي كرد. عبدالكريم سروش در نامه اي سرگشاده به مراجع مدعي شد حرمت و اعتباري براي فقه نمانده و مراجع گرفتار استبدادديني شده اند. وي در راستاي پروژه لو رفته سازمان سيا مبني بر ضربه زدن به جريان روحانيت شيعه از درون و از طريق اختلاف افكني به قلم فرسايي پرداخت و از علما خواست از كشور مهاجرت كنند. متن نامه سروش انباشته از فحاشي و عقده گشايي هاي چاله ميداني عليه جمهوري اسلامي و ولايت فقيه است و از غيض و غضب منافقين فراري حكايت مي كند. سروش در اين بيانيه كه به نيابت از سازمان سيا صادر شده بي آن كه متذكر شود اصل قرآن را حالات شاعرانه پيامبر، نامقدس، غير الهي و تجربه خطاپذير بشري! معرفي كرده است، طرفدار علي(ع) شد و نوشت: حديث حكومت شيعي و خط زوال آن هم بهانه و افسانه اي بيش نيست. اين حكومت چه شباهتي به سيره عدالت علي(ع) دارد. با وجود كينه توزي مكرر و علني عليه فقه و فقاهت، سروش مشخصاً از آقاي منتظري به خاطر حمله عليه جمهوري اسلامي تمجيد كرد. او در ادامه نامه پرتناقض خود، به ستايش از شيوه كليساييدينداري پرداخت و نوشت: از «هجمه كفر» باك نداريد. دينداران برهان هاي قاطع دارند.4 قرن است كه در مغرب زمين گزنده ترين و كوبنده ترين حمله ها را به دين كرده و مي كنند اما چراغ كليسا هنوز روشن است و «رونق اين كارخانه كم نشده است» و دينداري معرفت انديش در بالندگي است و كتابهاي محققانه در تاريخ و فلسفه و تفسير دين بسي بهتر و بيشتر از كشور ما به بازار مي آيند. بلي روحانيان ديگر سروري نمي كنند و سقف حكومت را بر ستون شريعت نمي زنند. دين در جاي خود نشسته است. نه در رأس امور است نه در ذيل امور. اين مزدبگير رسمي نهادهاي اطلاعاتي آمريكا البته اين حقيقت را باز نگفت كه واتيكان هم اينك در خدمت توجيه سياست هاي ضد انساني و وحشيانه استبدادهاي دموكراتيك آمريكايي و اروپايي قرار دارد. در واقع سروش از علما مي خواهد در برابر حكومت ديني وارد سياست شوند اما در عرصه سياست وارد نشوند و مانند سران كليسا به حاشيه بروند و كار را به قيصران و اربابان وي بسپارند! تظاهر سروش به تكريم علما و مراجع در حالي است كه وي 20 ارديبهشت سال 88 در گفت وگو با نوشابه اميري سردبير سلطنت طلب سايت روز آن لاين اصل فقه و فقاهت را «طالباني گري» معرفي كرد و مشخصاً به فحاشي عليه فقيه و مجاهد وارسته و معلم بزرگ اخلاق حضرت آيت الله مشكيني- رضوان الله تعالي عليه - پرداخت. وي در آن مصاحبه گفته بود «حكومت فقه، مهلك ترين و موحش ترين استبداد است. اتفاق بدي كه در كشور ما افتاد اين بود كه اسلام را از دريچه فقه ديدند. طالبان هم حكومت اسلامي را همين طور معني كردند. پاره اي از فقيهان مانند فقيهي كه رئيس مجلس خبرگان بود، هيچ فرقي با طالبان ندارند»! مجيد محمدي همكار فراري سروش در حلقه كيان، پيش از اين در سايت راديو فردا نوشت «مجتهدان در ايران منتظري و صانعي هستند كه جمهوري اسلامي را مشروع نمي دانند.» شعار «مجتهد واقعي- منتظري، صانعي» اولين بار توسط برخي آشوبگران روزه خوار در آشوبگري روز قدس سر داده شد، يعني در همان تجمعي كه روي شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل هم خط كشيده شد و جاي جمهوري اسلامي، جمهوري ايراني علم شده بود! برخي خبرها حاكي از اين است كه گردانندگان آمريكايي سروش، او را مهره اي سوخته تلقي مي كنند و از اين جهت وي را در فهرست نيروهاي انتحاري نظير اكبرپونز، محسن كديور و مجيد محمدي قرار داده اند كه مأمور شده اند با علني ترين فحاشي ها، به پيامبر مكرم اسلام(ص)، ائمه معصومين به ويژه امام زمان(عج)، امام خميني و حضرت آيت الله خامنه اي و نيز علما و مراجعي كه در خط مقدم دفاع از كيان اسلام و انقلاب قرار دارند، حمله كنند. سيا و سازمان ناتوي فرهنگي مهره هاي فراري مورد اشاره را در رديف تروريست هاي انتحاري فرهنگي رده بندي كرده است.

الف>دروغگويي رحيمي در هيات دولت اثبات شد

http://www.fararu.com/vdcepf8e.jh8v7i9bbj.html

خوب وقتی معاون اول رئیس جمهور اختلاس گر میلیاردی و دروغگو می باشد . بدتر اینکه رئیس جمهور تحمیلی تقلبی خودش از این بدتر است . حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

سایت الف نزدیک به احمد توکلی نوشت: كامران دانشجو وزير علوم تحقيقات و فناوري گزارش تحقيقات خود درباره مدرك تحصيلي محمدرضا رحيمي را به هيات دولت ارايه كرد. در جلسه اخير هيات دولت وزير علوم براساس تحقيقات خود اعلام كرد آقاي محمدرضا رحيمي، مدرك دكتري ندارد و مدرك ارايه شده از سوي ايشان فاقد صحت و اعتبار است. در اين جلسه آقاي احمدي نژاد پس از استماع گزارش وزير علوم اعلام كرد آقاي رحيمي از مدرك دكتري استفاده نمي‌كنند و ديگران هم نبايد ايشان را دكتر خطاب كنند. يادآوري مي‌شود محمدرضا رحيمي در زمان رياست بر ديوان محاسبات نامه‌هاي خود را با عنوان دكتر امضا مي‌كرد و در زمان حضور در دولت هم سايت رسمي دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری(president.ir) وي را «دكتر محمدرضا رحيمي» مي ناميد. وي در سال1382 با عنوان «دكتر محمد رضا رحيمي»، رياست دانشكده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران را به عهده داشته است. در جريان پيگيري هاي مدرك مرحوم كردان، محمدرضا رحيمي مدرك دكتر آن مرحوم را معتبر دانسته و خواستار عدم پيگيري ماجرا توسط رسانه ها شده بود. الياس نادران، احمد توكلي و عليرضا زاكاني به دلايليفراتر از دروغگويي عليه محمدرضا رحيمي به كميسيون اصل 90مجلس شكايت كرده و پيگير رسيدگي به پرونده ايشان در قوه قضائيه هستند. پيگيري وزير محترم علوم و موضعگيري آقاي رئيس جمهور درباره مدرك دروغين رحيمي قابل تقدير است اما جاي اين سوال باقي مي‌ماند كه كسي كه سالها به دروغ خود را داراي مدرك دكتري معرفي مي‌كرده و از مزاياي آن بهره برده، آيا صلاحيت مديريت در دولت جمهوري اسلامي ايران را دارد؟ در كشورهايي كه ادعاي دينداري و حكومت ديني هم ندارند، با افشاي دروغگويي سياستمداران، آنها را رسوا و از صحنه سياسي و دست درازي به اموال عمومي دور مي‌كنند.

50 میلیون ایرانی در معرض خطر

http://www.fararu.com/vdcivya5.t1avr2bcct.html

وقتی که اقتصاد ورشکسته ی دولت در اختیار مشتی دلاال وواسطه گر غارتگر حکومتی می باشد که روزانه بس کلان پول های باد آورده بر جیب می زنند که تابع و ناشی از شتاب گرفتن بیش از 3 برابر واردات کالا در برابر صادرات می باشد . البته بخشی هم بطور قاچاق از طریق باند ای مافیائی همچون پاسداران و اسکله های غیر مجازشان در بنادر جنوب وارد می شود . چون هدف غارتگری هرچه بیشتراست بنابراین دیگر چه کسی در فکر سلامت جان مردم می باشد که در این نظام انسان اصلاً ارزش ندارد؟

50 میلیون ایرانی روزانه گوشیهایی را در دست می گیرند که بیش از 90 درصد آن به صورت قاچاق وارد کشور می شود بنابراین هیچ اطمینانی از استاندارد بودن آنها وجود ندارد و کاربران نیز آنچنان که باید نسبت به عواقب ناگوار امواج و غیر استاندارد بودن این وسیله اطلاعی ندارند. سالانه اخبار بسیاری از جدی بودن خطر استفاده از گوشیهای غیراستاندارد و امواج مضر آن به گوش می رسد و حتی برخی اخبار از بروز مشکلات جسمی و روانی متعدد استفاده از گوشیهای همراه منتشر می شود.

فیلم / درخواست مادر مجید توکلی برای کمک برای جان پسرش
مصاحبه سايت خودنويس با مجيد توکلی khodnevis.org

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=17264

وقتی در گزارش خبری قبلی فاش شد که به خطر افتادن جان وامنیت سلامتی50 میلیون جمعیت کشور برای حاکمان غارتگر و شرکای شان ارزشی ندارد . مشخص است که با داننشجوی معترض زندانی چگونه بر خورد می شود؟

بازداشت 17 تن از فعالین دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان

بازداشت کردن فله ای داننشجویان قبل از سال گرد کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 آیا نشان از قدرت است و بیان گر ادعای برخورداری پشتیبانی 85 % مردم می باشد یا نه نشان از ترس و وحشت رژیم پاسداران کودتاگر متزلزل شده است؟

در بامداد روز ورود احمدی نژاد به کرمان 17 تن از فعالین دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان بازداشت شدند و بیش از 30 نفر از فعالین مورد تهدید قرار گرفتند که در صورت حضور در دانشگاه و یا هر گونه حضور در مسیر استقبال مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.گفتنی است که روز گذشته مطابق 4 خرداد هماهنگی هایی جهت تجمع اعتراض آمیز به ورود احمدی نژاد در دانشگاه صورت گرفته بود.بازداشت شدگان توسط نیروهای امنیتی به نقاط نا معلومی منتقل شده اند و از محل آنان خبری در دست نیست. چند از فعالین که به رغم تهدید خود را به دانشگاه رسانده بودند نیز بازداشت شدند.

بازداشت 35 دانشجو در يک پارتی

بدلیل اینکه ماه خرداد است و وحشت بیش از حد نسبت به دانشجویان است . بنابراین طراحی توطئه از هر سو علیه ی داشجویان طراحی می شود . حال چه بصورت مبارزه با بی حجابی و یا دخترانه و پسرانه کردن دانشگاه ها یا مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد باشد یا حضور شان در پارتی باشد چون هدف ایجاد خفقان و رعب ووحشت همراه سانسوردر جامعه می باشد.

آخرین نیوز : 35 دانشجو که در يکي از شهرهای استان یزد مشغول رقص و پايکوبي و برگزاری پارتی بودند ، توسط نهادهای نظارتی دستگير شدند.به گزارش آخرین نیوز 20 نفر از دستگير شدگان زن هستند و گفته می شود دستگير شدگان بيشتر از استان تهران و تعدادي هم يزدي هستند .دستگير شدگان با وضع نامناسب در یکی از باغ های اطراف تفت در حال رقص بودند .آمار دستگیری های افراد شرکت کننده در پارتی های شبانه در شهرستان ها نشان می دهد که برخلاف برخی گزارش ها بازار این نوع پارتی ها در شهرستان ها و حتی شهرهای کوچک به طرز هشدار دهنده ای نسبت به تهران در حال افزایش است.با بازداشت این گروهها کارشناسان نسبت به گسترش قابل تامل این گونه برنامه ها در شهرهای کوچک ابراز نگرانی کردند. این درحالی است که پیش از این یک گروه پارتی 72 نفره شامل 25 زن و 47 مرد جوان نیز در یکی از شهرستان های استان خراسان دستگیر شده بود.اسفندماه گذشته گروههای متعددی به جرم شرکت در پارتی بازداشت شده بودند که اکثر این افراد در گروه سنی زیر 25 سال قرار داشتند.بنا به اخبار رسیده یک پارتی 44 نفره در یکی از شهرستان های استان مازندران، پارتی 30 نفره در یکی از شهرستان های استان یزد، پارتی 45 نفره در یکی ازشهرستان های استان سمنان و گرگان و ... گزارش شده بود.چندی پیش مجله اشپیگل آلمان در گزارشی با عناون" لاس زدن های خطرناک در خیابان های جردن "به تشریح وضعیت پارتی های شبانه در تهران پرداخت و مدعی شده بود نسل جدید در ایران گرایش شدیدی به گردهمایی از نوع پارتی به سبک غربی پیدا کرده اند

كارگران گندله سازي اعتصاب كردند

به جز غارتگران حاکم و آقااده ا و شرکای شان دیگر کدام قشار جامعه هست که از شرایط موجود و عملکرد حاکمان عوامفریب و دین فروش و دزد و غارتگر رضایت داشته باشند؟

گفتارنو:جمعي از كارگران كارخانه گندله سازي سيرجان دست به اعتصاب و اعتراض زده اند.به گزارش گفتارنو يك منبع آگاه با تائيد اين خبر گفت:بعد از اعلام نتايج آزمون استخدامي كارخانه گندله سازي كه در آن تنها 20 نفر از كارگران فعلي پذيرفته شده اند تعدادي از كارگران دست به اعتصاب زده اند.برپايه اين گزارش مسئولان به كارگرانقول داده بودند كه اولويت در پذيرش نيرو با كساني باشد كه داراي تجربه عملي هستند.كارخانه گندله سازي كه چندي پيش توسط احمدی نژاد افتتاح شد 420 نيروي جديد مي پذيرفته كه از بين كاراگران فعلي تنها 20 نفر پذيرش شده اند و چنانچه در اين روند تغييري ايجاد نشود تعدادي زيادي از كارگران اخراج خواهند د.شنيده هاي گفتارنو حاكي از آن است كه مسئولان در حال مذاكره با اعتراض كنندگان براي حل مشكل هستند.همچنين قرار بود محمد جلال مآب مديرعامل گل گهر سيرجان پنج شنبه گذشته در يك مصاحبه مطبوعاتي شركت كند اما اين مصاحبه چند ساعت قبل از برگزاري لغو شد.

عکس : تجمع مقابل دادستاني تهران براي محاكمه "سران فتنه" / زمین خاکی فوتبال کودکان محروم فریدونشهر اصفهان

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=17260

سرنوشت کودکانی که خمینی شیاد قول داده بود تا که پدران شان که جزو محرومان و پابرهنگانی بودند که می بایست در حاکمیت باشند تا فرزندان شان اینگونه پا برهنه در سنگلاخ و زمین خاکی ورزش نکنند. مسخره تر اینکه عده ای جییرره خوار همچون بسیجیان چماقدار خواهان محاکمه سران فتنه هستند گو که اینان هنوز حاکم می باشند.

بیانیه پایگاه مقاومت بسیج باهنر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامشهر درباره قانون‌شکنی، بی‌حرمتی و ایجاد درگیری بین دانشجویان توسط رسایی"
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=17253

اینهم اقدام خود سرانه ی وکیل الدوله ی بازار مکاره مجلس هشتم در دانشگاه که با اعتراض دانشجویان معترض مواجه شده است . البتته وی جزو شاگردان آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی است که مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد و پاسسدداران کودتا گر می باشد

در پی سخنرانی حمید رسایی نماینده تهران (هوادار احمدی نژاد که تلاش بسياری برای دستگير شدن موسوی و کروبی ميکند) در مجلس شورای اسلامی و حواشی این سخنرانی،پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر در نامه‌ای به حوزه مقاومت بسیج 476 زهیر(ادارات) توضیحاتی در این خصوص ارائه كرد.به گزارش ایلنا،متن این نامه بدین شرح است:احتراما گزارش حوادث پیش آمده در دانشگاه را به شرح ذیل به حضور ارسال می‌گردد. مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از ساعت 14:30 دقیقه در دانشگاه شروع گردید و بسیار مراسم خوب و معنوی بود و در حین سخنرانی یكی از مدعوین آقای رسایی وارد سالن شدند ظاهرا ایشان بدون هماهنگی قبلی و بدون اخذ مجوز از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اصرار به سخنرانی داشته‌اند كه با توضیحات مكرر رئیس دانشگاه در جلسه مبنی بر لزوم اخذ مجوز از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ایشان اظهار داشته‌اند كهدر هر شرایطی سخنرانی خواهند نمود و در مورد دانشگاه مطالبی خواهد گفت این موضوع ایجاد حساسیت بین دانشجویان و كاركنان در سالن شد ایشان بعد از خروج از سالن در راهرو اقدام به طرح مطالبی علیه دانشگاه آزاد نموده‌اند و طرح این مطالب باعث درگیری بین دانشجویان می‌شود و در این هنگام انتظامات دانشگاه وارد عمل شده و به حل و فصل مسئله و خروج دانشجویان اقدام نموده‌ است. البته شایان ذكر است كه تعداد كلدانشجویانی كه در درگیری حضور داشتند از 30 نفر تجاوز نمی‌كرده است و طی اطلاعات كسب شده ایشان روز شنبه مورخ 89.3.1 نیز اصرار به سخنرانی در دانشگاه را داشته‌اند و این مطلب طی یك نامه از طرف رئیس دانشگاه به مجلس شورای اسلامی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز اعلام شده است كه هر گونه سخنرانی سیاسی در دانشگاه نیاز به هماهنگی و اخذ مجوز می‌باشد. در این خصوص نظر رئیس‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را نیز می‌توان اخذ نمود.از سوی دیگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیر در نامه‌ای به علی لاریجانی نسبت به نوع رفتار رسایی انتقاد كرد.در این نامه آمده است:رسایی در تاریخ 89.3.3به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی و سپس از مجروح نمودن نیروی انتظامی درب ورودی وارد دانشگاه گردیده و در بین برگزاری مراسم گرامیداشت آزادی خرمشهر وارد سالن آمفی تئاتر دانشگاه شد و با اصرار فراوان جهت سخنرانی علیه دانشگاه آزاد اسلامی و موضوع وقف دانشگاه و عدم موافقت اینجانب به دلیل عدم وجوددرخواست قبلی و عدم تایید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نامبرده با رفتاری ناشایست بدون دعوت با عجله خود را به بالای جایگاه و پشت تریبون رساند كه مورد استهزاء و واكنش دانشجویان قرار گرفته و اجازه سخنرانی نیافت سپس به راهرو ساختمان اداری دانشگاه رفته و با بیان مطلب علیه دانشگاه موجب تحریك دانشجویان و كاركنان و ایجاد درگیری بین دانشجویان گردیده كه با تلاش انتظامات و حراست دانشگاه فورا نظم حاكم ولی آقای رسایی با سرعت دانشگاه را ترك نمود حال سئوال اینجاست چگونه یك نماینده مجلس با لباس روحانیت به خود اجازه چنین قانون‌شكنی و بی‌حرمتی به ساخت دانشگاه را داده و موقعیت حساس كنونی كشور كه همواره مقام عظمای ولایت تاكید بر آرامش دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی دارند آقای رسایی به راحتی منجر به بی‌نظمی و عامل درگیری بین دانشجویان می‌گردند. لذا این واحد دانشگاهی ضمن اعلام شكایت خواهان پیگیری جدی موضوع و برخورد قانونی با نامبرده می‌باشد

مستند وزارت اطلاعات درباره مرگ "ندا"

چرا وزیر احمق وزارت بد نا اطلاعات نمی داند که با اینگونه سناریو سازی های مضحک ووارونه تداعی کننده با چیز بد بو وبیشتر بوی گند در آوردن است که ریش بازیگر سناریو را بیشتر رنگین و بد بو می کند؟

در پی تلاش مستمر نهادهای امنيتی به همراه صدا و سيما برای القای اينکه قتل ندا آقا سلطان برنامه ای از قبل طرح ريزی شده از سوی مخالفان رژيم اسلامی بوده، وزارت اطلاعات فيلم ديگری آماده نمايش کرده است.به گزارش خبرگزاری فارس ، طي روزهاي آينده وزارت اطلاعات در يك برنامه مستند به تكميل آنچه "سناريوي ساختگي قتل ندا آقاسلطان" ناميده پرداخته و اسناد جديدي از "سناريوي غربي ها" را منتشر مي كند.بنا به اين، "مواردي چون فيلمبرداري از دو زاويه متفاوت و همچنين انتشار سريع و بي وقفه فيلم مرگ آقا سلطان از جمله نكاتي است كه جعلي و ساختگي بودن قتل آقاسلطان را تاييد مي كند ."!

رد پای مافیای دارو در وزارت بهداشت

مگر می توان غیر از این انتظار داشت . زیرا که مگر سربازجو برای چندین سال متوالی که پرونده سازی کرد ه تا توانسته رقبا را از صحنه حذف کند تا شرایط برای همسرش فراهم شود که وزیربهداشت شود . مجموعه ی توطئه و پرونده سازی های وی در دروغ نامه ی کیهان همینگونه صلواتی بوده که سناریو سازی کرده است و همچون سایر همکارانش به افزایش و انباشت ثروت کلان باد آورده از طریق دست داشتن در رد مافیای ورود وتوزیح دارو چشم طعمه ندوخته است؟

جهان نیوز : در ماه هاي اخير در سياستگذاري دارويي كشور تحولات پنهاني در شرف انجام است. اين تحولات عمدتا با هدف حفظ تفوق جمع محدودي كه تاكنون بر مناصب نيمه دولتي توليد و توزيع و واردات دارو تسلط داشته و با تاسيس شركت هايي از همين طريق ثروت هاي در خور توجهي كسب كرده اند در حال شكل گيري است. به گزارش خبرنگار اجتماعی جهان اين عده براي حفظ استيلاي خود از طريق برخي از شركاي سابق كه در حال حاضر مسؤوليت هايي در بخش دارويي وزارت بهداشت دارند تلاش ميكنند با تصويب مقررات جديدي در قالب تجديد نظر در آيين نامه هاي دارويي وزرات بهداشت كه از عمر برخي از آنها هنوز يك سال هم نگذشته مجددا نسبت به برقراري انحصار در سامانه توزيع و واردات دارو اقدام كنند.هم زمان روند صدور مجوز براي توليد دارو هاي جديد نيز به نحوي در حال تغيير است كه بخش خصوصي غير وابسته به اين گروه توان حضور در اين عرصه را نيابد. روند تعيين قيمت دارو نيز از محور هاي آتي اقدامات اين گروه ميباشد.اين در حالي است كه اغلب اعضاي اين گروه درانتخابات اخير رياست جمهوري منابع شركت هاي نيمه دولتي را كه در اختيار داشتند به نفع كانديداي شكست خورده انتخابات به كار گرفته بودند و حتي بعضي مستقيما نيز به حمايت از او وارد صحنه تبليغات انتخابتي شده بودند.اين گروه تا مدتها پس از حماسه 22 خرداد 88 نيز از آشوب طلبان به انحاي مختلف حمايت ميكردند و در حال حاضر نيز پذيراي شكست خوردگان انتخاباتي درمناصب مهم اين شركت ها با حقوق هاي بالا مي باشند.با توجه به عزم دولت دهم به ويژه رييس جمهور محترم در مبارزه با مفاسد اقتصادي و رفع انحصار هاي ناعادلانه و آثار بسيار سوء اين تصميمات بر روند دسترسي مردم به داروها اين اقدامات به نوعي برنامه ريزي براي ناكارمد نشان دادن دولت نيز ميتواند محسوب گردد.خبرنگار ما براي اطلاع از كم و كيف اين موضوعات با وزير سابق بهداشت و درمان و آموزش پزشكي تماس گرفت . دكتر لنكراني ضمن ابراز نگراني از روند برخي از تصميم سازي هاي اين عرصه گفت ترجيح ميدهد در اين خصوص اظهار نظري نكند تا مراتب از طريق دستگاه هاي نظارتي و وزير محترم فعلي پيگيري شود

عکسهای خبری

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=17250

مقایسه ی قیافه جعفر پناهی قبل از بازداشت پس از آن یعنی در مدت چند ماه که وی زندان بوده نشان می دهد که در سیاه چال ها چه خبر است و چه می گذرد؟ همچنین فضای قم چگونه شده است که مشتی کلاغ سیاه را جمع آوری کرده اند تا همچون دین ابزاری شده علیه ی زنان با بهانه بی حجاب شعار دهند. ازسوی دیگر در تصویر قیافه پاسدار گماشته احمدی نژاد در کناار فرد دیگری که حالت فیل و فنجان دارد این هم جالب است . همانگونه که فضا سازی علیه ی وقف کردن دانشگاه آزاد هم که در صحنه سازی دیگری نشان داده شده این هم کمدی است.