گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 23 ارردیبهشت - 89

زنگوله (گفت و شنود)

گفت : از جناب بز ریش به ملا قرض داده شد سئوال

مگه زنگوله نداری که با صدا تو می کنی قیل و قال؟

بز گفت مدرن شدم زنگوله ام را گذاشتم روی ویبره

تا همچون ملا توانم هم از آخور خورم هم از توبره

گفت: حيوونكي ها سران فتنه هر روز رسواتر از ديروز مي شوند.
گفتم: اي ول... يادت هست كه مدعيان اصلاحات و سران فتنه چقدر عليه خشونت شعار مي دادند؟!
گفت: بر منكرش لعنت، ولي در جريان آشوب هاي خياباني پته نفاق خودشان را بدجوري روي آب انداختند.
گفتم: حالا ديگر كار را به جايي رسانده اند كه از تروريست هايي كه دهها تن از مردم بي گناه و عزاداران حسيني(ع) را به شهادت رسانده بودند هم آشكارا حمايت مي كنند.
گفت: سران فتنه از اول هم دستشان با تروريست ها و عوامل قتل عام مردم توي يك كاسه بود ، ولي تا چند ماه قبل، صدايش را در نمي آوردند.
گفتم: از جناب بز پرسيدند؛ مگه زنگوله نداري كه اينجوري بي صدا حركت مي كني؟ گفت؛ زنگوله ام رو گذاشتم روي ويبره!

گفت : شکنجه گر بلند گوی سپاه

چون دیگ به دیگ گفته رویت سیاه

گفتم : باز این بازجوی سرطانی مرده سیا ر

چه لغزخوانی کرده یا چرندی گفته این بیمار ؟

گفت : چون سران فتنه، اعدام های اخیر

محکوم کرده اند، علیه شان کرده تفسیر

گفته اینان بااین افشاگری خود کردند رسواتر

فراموش کردندخودشان قبلاً می کردند بدتر

چون در آمده گند شعار ضد خشونت گرائی شان

در آشوب گرائی های خیابانی بودندمشوق شان

حال که تروریست ها را پاسداران کردند اعدام

همسو مخالفان اینان محکوم کرده انداین اقدام

تانشان دهند از اول دست شان بودتوی دست تروریست

ولی متهم کنند قاتل هست پاسداران نام رفته توی لیست

گفتم : هرقدرسربازجو گرده بر زمین سایدکند گرد وخاک

محال است به تواند تا ننگ جنایت را با رنگ کند پاک

یعنی با هذیان و وارونه گوئی ،رقیب را کردن تهدید

نمی توان پرونده قاتلان و جانیان حاکم، نمود سفید

گفت : از جناب بز ریش به ملا قرض داده شد سئوال

مگه زنگوله نداری که با صدا تو می کنی قیل و قال؟

بز گفت مدرن شدم زنگوله ام را گذاشتم روی ویبره

تا همچون ملا توانم هم از آخور خورم هم از توبره