گزیده چند خبر از خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس 26 اردیبهشت - 89

در گفت‌وگويي تفصيلي بيان شد.توضيحات دادستان تهران درباره 5 تروريست اعدامي و حمايت سران فتنه از آنها.خبرگزاري فارس: جعفري دولت آبادي با تشريح زمان، علت و شيوه دستگيري 5 تروريست ضد انقلاب كه اخيرا اعدام شده‌اند، به يكي از كانديداهاي شكست خورده انتخابات هشدار داد حمايت وي از اين افراد يك جرم جديد است و روزي كه وقت محاكمه سران فتنه فرا برسد به همه موارد توجه خواهد شد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902250640

هر چه زمان به جلو می رود و هرچه و ضعیت بحرانی پاسداران کودتا گران نامشروع آشکار تر می شود نقش جانشین سعید مرتضوی آدمکش و اهرم فشار اطلاعات پاسداران علیه ی رقیب مغلوب بیشتر برجسته تر می شود که بدون شک و بدون چون وچرامی بایست اکنون مشخص شده است که عباس جعفری جانشین یک قاتل بد نام حرفه ای شده سعید مرتضوی همان نقش وی را این مترسک آدمکش اجرا کند.

20خرداد ماه؛مجمع عمومي جبهه پيروان خط امام و رهبري برگزار مي‌شود .خبرگزاري فارس: مجمع عمومي جبهه پيروان خط امام و رهبري پنجشنبه20 خرداد ماه سال جاري برگزار مي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902251534

اینهم یک حرکت توطئه آمیز دیگر باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه است که علیه ی رقیب و مردم معترض طراحی و اعتراف شده است که قرار است پس از نمایش توطئه آمیز سال مرگ خمینی دجال و شیاد خمینی در 15 خرداد در 20 خردادزیرا نام پیروان وی چگونه توطئه ی سرکوب علیه ی رقیب مغلوب و مردم معترض در آستانه ی سالگرد کودتای 22 خرداد 88 تدارک دیده شود و باهم دیگر مشورت و بحث و تبادل نظر کنند که چگونه برای سیاست سرکوب در 22 خرداد آمادگی داشته باشند؟

سيد كمال‌الدين سجادي سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: در مجمع عمومي جبهه پيروان خط امام و رهبري، حبيب‌الله عسگراولادي دبيركل جبهه و باهنر معاون دبير كل طي سخناني آخرين مواضع جبهه پيروان خط امام و رهبري را بازگو خواهند كرد. وي با بيان اينكه دبيران 14 تشكل جبهه پيروان خط امام و رهبري در اين كنگره حضور دارند، افزود: نمايندگان استاني جبهه پيروان خط امام و رهبري استثائاً در اين مجمع حضور خواهند داشت.

براي شركت در اجلاس G15؛روساي جمهور برزيل و سنگال امشب وارد تهران مي‌شوند.خبرگزاري فارس: روساي جمهور برزيل و سنگال امشب براي شركت در اجلاس G15 وارد تهران مي شوند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902251530

حاکمان کودتاگرپاسداران شکست خورده از اجلاس تهران زیرا که آنگونه که طرح ریزی شده بود که این اجلاس می تواند پشتوانه ی زد و بند های پشت پرده از یک سو واز طرف یگر تلاش برای خنثی یا به تعویق انداختن تصویب قطعنامه ی تحریم های اقتصادی در شورای امنیت سازمان ملل شود . ولی چون برنامه ریزان با عدم حضور برخی از رؤسای جمهور و یا وزاری خارجه این کشور ها در این اجلاس برنامه ریزان مواجه شدند. بنابراین تلاش کرده اند کههر طوری شده رئیس جهور برزیل را به تهران بکشانند . لذا در آخرین لحظات وی را به این اجلاس کشانیده اند تا با عدم حضور نخست وزیر ترکیه در این اجلاس که قرار بود در کنار رئیس جمهور برزیل تبدیل به سرپل یا محلل بحران انتقال اورانیوم غنی سازی شوند . اما آن یکی نخست وزیر ترکیه به جای تهران به یونان رفت ولی رئیس جمهور برزیل به تهران آورده شد تا زیاد مایه سر شکستی برنامه ریزان کودتائی این اجلاس دو روزه ی تهران نشود. زیرا که دولت نا مشروع به خاطرش شنبه و یکشنبه تهران را تعطیل کرده است تا با اتخاذ این تصمیم مانع تجمع هرگونه اعتراضی در دانشگاه ها و یا .... در زمان اجلاس دو روزه ی تهران شود .

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، لولا داسيلوا رئيس جمهور برزيل و عبدالله واد رئيس جمهور سنگال امروز در راس هيئتي بلند پايه وارد تهران مي‌شوند تا در اجلاس G15 شركت كنند. همچنين قرار است لولا داسيلوا رئيس جمهور برزيل با محمود احمدي نژاد ديدار و گفتگو كند

در گروگانگيري مسلحانه در شمالغرب پاكستان؛75 غيرنظامي پاكستاني توسط افراد مسلح ناشناس ربوده شدند.خبرگزاري فارس: پليس پاكستان تصريح كرد كه تعدادي از افراد مسلح ناشناس ملبس به يونيفرم پليس پاكستان، بيش از 75 تن از افراد غيرنظامي شمالغرب پاكستان را به گروگان گرفتند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902251548

مگر هنوز پس از 31 سال تجربه ی بحران آفرینی و جنگ افروزی و جنگ را نعمت الهی نامیدن جای ابهامی باقی مانده یا وجود دارد که دست کدام کشور همسایه ی پاکستان افغانستان در کار است که عراق و افغانستان پاکستان و یمن و خاور میانه و شبه جزیره عربستان و شمال آفریقا نا امن کرده است؟ زیرا که بمب گذاری ها و اقدامات تروریستی در عراق و افغانستان و پاکستان وتهدید کردن حزب الله لبنان و حماس فلسطین به مخالفت و دشمنی کردن با اسرائیل و روند مذاکرات صلح خاور میانه مرنتبط بهم دیگری می باشد و طراح آن بیت جماران و پاسداران کودتا گر است که اهداف شوم خود را باهمکاری طالبان و اعضای القاعده پیش می برند که ار تباط مستقیم با بحران هسته ای و دسترسی به سلاح هسته ای دارد.