" فرافکنی دارابی قائم مقام سازمان صدا و سيما"

دارابی دارای سابقه ی عضویت در جمعیت ایثارگران و جانبازان دارد که همان چماقداران حرفه ای می باشند که متخصص سر کوب گری اند و هنرمند خبره در تغییر نقش از چماقداری بسیجی به سوی دانشجویان کفن پوشان دانشجوئی می باشند و نقش و مأموریت جاسوسی و سرکوب در دانشگاه ها را نیز بر عهده دارند . همچنین جزو وظایف شان می باشد تا در شرایط ضروری حضور تجمع جلوی دفتر سازمان ملل یا سفارتخانه های سایر کشور ها در تهران داشته باشند. یا اینکه تجمع دیوار گوشتی در دفاع از پروژه ی هسته ای را اجرا کنند. یا در جلوی مکان مسکونی کروبی حضور یابند و فریاد مرگ بر منافق آمریکائی سر دهند . صد البته وی عضو باند حسین فدائی وکیل الدوله در بازار مکاره است که جزو مجرمان و شکنجه گران بازداشتگاه کهر یزک است . همینطور همسوی ائتلافی با باند مافیائی غارتگر مؤتلفه ی عسگر اولادی می باشد. اکنون دارابی ضمن دفاع کردن از جنگ 8 ساله ی خانمان بر انداز ایران و عراق که موضع جنگ افروزانه ی وی می باشد . از سوی دیگر انتقاد به موضع افشاگرانه ی پاسدار گماشته احمدی نژادی در مناظره ای تلویزیونی تبلیغات ریاست جمهوری دوره ی دهم کرده است که چرا این پاسدار موضع علیه ی دولت مردان سابق اتخاذ کرد و افتخارات گذشته از جمله دوران جنگ نا مقدس ضد میهنی و ضد ملی را بر زیر سئوال برد وموجب منحرف کردن نسل جوان شد؟

مهمتر اینکه دارابی با تناقض گوئی که محور جوانان امروز نموده و اذعان کرده جوانان امروز آرمان گرا و مؤمن تر از اوایل انقلاب می باشند . البته چون تشریح نکرده ایمان و آرمان گرائی جوانان در کدام سمت و جهت می باشد ؟ پس ضرورت دارد تا که بیان شود اکنون ضریب دین گریزی نسل جوان آنگونه شده است که از رهبر لوطی جماران گرفته تا سایر مسئولان هوار می زنند که هجمه ی شبیخونی فرهنگی به خصوص در دانشگاه ها جوانان را بسوی سکولاریسم سوق داده است . ولی وی گذشته از ادعای متناقض پیرامون نسل جوان کردن، از سوی دیگر از موضع وارونه گوئی و با فرار به جلو وخود زنی قیاس به نفس کرده و راست گفته است که رسانه ها ابزاری برای طراحی جنگ به جای صلح دردنیا شده اند. زیرا که تجربه ی عملی 31 ساله در ایران دارد که چگونه همین شیوه جنگ روانی تبلیغاتی از سوی رسانه های ایران دنبال شده است . چونکه در ایران رسانه های گروهی در خدمت حاکمان دین فروش و غارتگر و جنگ افروز قرار گرفته است. طوری که دین ومذهب و اسلام را هم ابزار قدرت و ثروت و سرکوب گری خود کرده اند.

بهر حال وقتی که رسانه های حکومتی از جمله صدا و سیمااز سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور ها از جمله در عراق و افغانستان جانانه و سیستماتیک حمایت و تبلیغ می کنند . همچنین تبلیغ برای سیاستی می کنند که گفته می شود اسرائیل نا بود باید گردد ویا تبلیغ برای حزب الله لبنان و حماس می کنند. زیرا که اینان عامل پیش برنده ی سیاست بحران آفرینی و جنگ افروزی پاسداران و بیت جماران در خاورمیانه می باشند .از سوی دیگر رسانه های گروهی حکومتی دشمنی آشکا رابا روند مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین را تبلیغ می کنند . جالب و مهمتر اینکه از پروژه ی هسته ای و تلاش برای دسترسی سلاح هسته ای دفاع می کنند . بدتر اینکه به جای پاسخگوئی به انتقادات گسترده ی داخلی و خارجی پیرامون اعدام 5 زندانیان سیاسی اخیر که شده است تلویزیونی حکومتی اعلام کرده است که می خواهد مستندات یا پرونده سازی های سر بازجو حسین شریعتمداری دروغ نامه ی کیهان علیه یی قربانیان اعدام شده و جواب به منتقدان را پخش کند .

به خصوص اینکه تلویزیون سابقه ی طولانی از تشکیل و پخش شوی های اعتراف گیری زندانیان سیاسی و شکنجه شده و اعتراف کرده در سیاه چال ها را دارد که از سال 60 شروع تا سال 88 ادامه داشت که در سال گذشته همراه با پخش نمایش تلویزیونی حاکمه ی گله ای – فله ای 100 نفره بود که از سوی سر دژخیم صلواتی نسبت به قربانیان رقیب مغلوب دوم خردادی ها اعمال واجرا شد. همچنین دوباره پخش گزارشات فتوا های گوناگون علیه ی زنان و جوانان به خصوص دانشجویان ناراضی را تلویزیون پخش می کند و بازتاب می دهد که زیر چتر چماق مبارزه با بی حجابی و اراذل و اوباش دنبال می شود . به خصوص اینکه صدا و سیما بلند گوی تبلیغاتی خامنه ای رهبر نامشروع و پاسداران کودتا گر جنگ افروز و دولت تحمیلی و نامشروع دهم شده است که فقط پیام جنگ افروزی وتهدید و سرکوب و دروغ شده است و هر گزصدای اکثر مردم ناراضی در آن نه حضور و نه جائی دارد .

درخاتمه اینکه در کنا یاد آوری های شده ی فوق وقتی مطبوعات مدام بر زیر تیغ سانسور و توقیف و تعطیلی هستند چگونه می توان ادعای وارونه دارابی قائم مقام پاسدار ضر غامی رئیس سازمان صدا و سیما را پذیرفت که بادفاع از نگ افروزی عریان و با فرافکنی و وارونه گوئی و کتمان کردن واقعیت های موجود از سوی رسانه ای گروهی که در ایران می شود برای چه آمریکا و رسانه های دیگر جهان را متهم به تبلیغ جنگ افروزی کرده است ؟

هوشنگ - بهداد

خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس – 24 اردیبهشت ماه سال 1389

دارابي:امروز رسانه‌ ابزاري مهم براي طراحي جنگ و صلح در دنياست .خبرگزاري فارس: قائم مقام سازمان صدا و سيما گفت: در عصر حاضر تعبير از جنگ، نبرد در ميدان نيست بلكه جنگ و صلح در حوزه رسانه طراحي مي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902230872

قائم مقام سازمان صدا و سيما تصريح كرد: جوانان امروز از جوانان صدر انقلاب آرمان‌گراتر و مؤمن‌تر هستند و هر زمان احساس كنند انقلاب به حضور آنان نياز دارد در صحنه حضور پيدا مي‌كنند و اين يك امتياز براي كشور ماست.با توجه به هجمه‌هاي وسيع رسانه‌هاي غربي خصوصاً در 2 سال اخير، تمام ظرفيت‌هاي خود را به منظور جلوگيري از هويت‌سازي نسل جوان به دست دشمنان به كار بنديد. در واقع جهاني‌سازي به معناي آمريكايي كردن دنياست و متأسفانه با گسترش آن زبان‌ها به شدت آسيب ديده‌اند؛اشكالي كه در جامعه ما وجود دارد، اين است كه با روي كار آمدن يك جريان، درصدد بر مي‌آييم گذشته كار نظام را حذف كنيم و اين ايراد بسيار بزرگي است. بنابراين پارادايم حاكم بر جوانان ما بايد اين‌گونه تعريف شود كه آنان نسبت به گذشته احساس غرور داشته و به آينده اميدوار باشند. وي با اشاره به ظرفيت‌‌هاي رسانه بيان داشت: وقتي از رسانه ملي سخن مي‌گوييم صحبت از 110 شبكه راديو و تلويزيوني است كه به بيش از 32 زبان فراملي، برنامه توليد و پخش مي‌كند. دشمنان قسم‌خورده انقلاب، هر لحظه به فكر ضربه زدن به ما هستند و در بين آنها افرادي با نگارش تاريخ دروغين از نكساني سخن مي گويند كه جز با ننگ و بي‌ارزشي نمي‌توان از آنها ياد كرد و مي‌خواهند آنها را به خورد جوانان ما دهند؛ متأسفانه در اين زمينه كم‌كاري داشته‌ايم كه بايد تمام تلاش خود را به كار بنديم