روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی چهار شنبه 5 خرداد ماه سال 1389

نقد و بررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری " جايزه به متجاوز! "

"معلوم نیست که به چه دلیل جنگ افتخار آامیز33 روزه حزب الله و 22 روزه حماس با اسرائیل وارونه جازده شده است؟!"

مگر سران رژیم فاشیستیی تروریستی کودتائی نامشروع سالیانه کلی بودجه به اقدامات سیاست برون مرزی صدور تروریسم و بحران و ارتجاع خود اختصاص نمی دهند؟ مگر کمک های مالی هنگفت به حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی فلسطین وهم پیمانش سوریه نمی کنند تا که هم دشمنی با روند مذاکرات صلح خاور میانه کنندهم اینکه دست به بحران آفرینی و جنگ افروزی بزنند که باید در خدمت پیگیری هدف امپراتوری اسلامی در منطقه خاور میانه و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای حاکمان تهران باشد؟ اکنون معلوم نیست که برای چه از سوی سرمقاله نویس این سیاست فراموش و نا دیده گرفته شده است. ولی کمک مالی آمریکا به هم پیمان خود اسرائیل اینگونه در زیر ذره بین نقاد ی وپرسش گری برده شده است؟

"كمك‌هاي آمريكا به رژيم شرور و جنگ‌افروز اسرائيل در كنار حمايت‌هاي ديپلماتيك و سياسي، اصلي‌ترين منبع تداوم شرارتها و تجاوزگريهاي اين رِژيم محسوب مي‌شود و اگر اين كمك‌ها نبود قطعا رژيم صهيونيستي امكان بقا و ادامه حيات نداشت"

. واقعاً که سیاست مسخره ی شترگاو پلنگی با روش سیاست از توبره و آخوری فقط ااز عهده آخوندهای هفت خط حوزوی بوقلمون صفت در حال دگریسی بر می آید . زیرا که همچون گربه های بو کش مرتضی علی می مانند که هر طوری اینان را بهر سو پرتاب کنی با چهار دست وپا فرود می آیند و زانو می زنند و بو کشیدن گوشت را دنبال می کنند . برای اینکه تا کنون سرمقاله نویس از جنگ 33 روزه حزب الله لبنان و 22 روزه ی حماس در نوار غزه بعنوان برگ برنده یاد می کرده است و تأکید بر شکست اسرائیل و پیروزی حزب الله لبنان و حماس می نموده است . تا جائی که در زمان جنگ 33 روزه در طول این مدت هرروز نوید نابود شدن اسرائیل خبرش با آب و تاب گزارش داده می شد . اما اکنون برای اینکه آمریکا و اسرائیل محکوم شوند پیرامون این دو جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه ی حماس اسرائیل چنین متهم به جنگ افروزی و متجاوز گرجنگی شده است :

" صهيونيستها در يورش وحشيانه به لبنان در تابستان 1385 و حمله به غزه در زمستان سال 1387، همچون موارد گذشته، آغازگر جنگ بوده‌اند و كمك به چنين رژيم شروري تحت عنوان دفاع در برابر تهديدها، توجيهي بي‌شرمانه و اهانت به شعور و درك جامعه جهاني است"

اما در ادامه ی سیاست وارونه و تناقض گوئی و آمیخته به فراموشکاری عمدی شده است تا که گفته نشود چه میزان حماس و سازمان جهاد اسلامی به دشمنی کردن با آتش بس و مخالفت کردن با روند مذاکرات صلح با اسرائیل از سوی حاکمان تهران تشویق می شدند تاجائیکه نه محمود عباس رهبر حکومت خود مختار فلسطین متهم به خیانت شده که چرا مدافع صلح واقعی با اسرائیل می باشد و تلاش برای استقرار یک کشور مستقل فلسطین می کند ؟ همینطور رهبران کشورهای عربی که خواهان ادامه ی مذاکرهات صلح خاورمیانه هستند. هم تهدید وهم متهم به خیانت وهمسو با اسرائیل و آمریکا شده اند . و لی اکنون سرمقاله نویس مثل همیشه با سخنگوی مردم فلسطین شدن و اشک تمساح ریختن برای شان اینگونه از کودنی و حماقت آمریکائی هایاد کرده که چرا کمک مالی به اسرائیل کرده و مردم فلسطین را فراموش نموده است و در نهایت بازهم نماینده همه کشور ها شده و از عدم برسمیت شناختن اسرائیل از سوی جامعه جهانی یاد کرده است :

تزريق كمك‌هاي بي حد و حصر مالي و لجستيكي به رژيم صهيونيستي درحالي صورت مي‌گيرد كه طرف مقابل آنها، يعني فلسطيني‌ها به دليل محاصره نظامي و فشارهاي اقتصادي حتي از دستيابي به نيازهاي اوليه معيشتي نيز محروم هستند و در وضعيت بسيار رقت‌باري به سر مي‌برند. اين دلالت بر كودني و حماقت آمريكايي‌ها دارد كه عليرغم بي‌نتيجه بودن چند دهه حمايت‌هاي كوركورانه و بي حد و حصر از رژيم صهيونيستي و هزينه كردن ميلياردها دلار از جيب ماليات دهندگان آمريكايي، كماكان به اين سياست جاهلانه اصرار دارند. آمريكايي‌ها بايد اين واقعيت را بپذيرند كه رژيم صهيونيستي برپايه جعل، دروغ، تجاوز و اشغالگري بنا شده و جامعه جهاني هرگز حاضر نمي‌شود اين موجود نامشروع را به رسميت بشناسد. آينده از آن ملت فلسطين است هرچند كه معادله نظامي، اقتصادي و سياسي، با اقدامات آمريكا، به نفع رژيم صهيونيستي باشد. اين واقعيتي است كه تاكنون نيز صحت آن به اثبات رسيده است"

در خاتمه اینکه بدون شک سیاست پیگیری شده ی سرمقاله نویس ادامه ی همان سیاست جنگ خانمان برانداز 8 ساله ی ایران و عراق نعمت الهی خوانده شده و صدور انقلاب یا صدور تروریسم و بحرا ن به برون مرز خمینی شیاد است .زیرا که این سیاست جزو فلسفه ی وجودی بقای رژیم کودتائی نا مشروع ضد بشری می باشد. همچنین ادامه ی سیاست خامنه ای رهبر لوطی جماران جانشین خمینی شیاد است که پیوسته بر دشمنی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه تأکید کرده است و ازطریق فراخوان دادن به حضور و دیدار رهبران حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی فلسطین دربیت جماران برای حمایت سیاسی و تر غیب و تشویق پشتیبانی مالی و نظامی کردن اینان بر ادامه ی بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاور میانه براین سیاست تأکید شده است. به خصوص اکنون رژیم کودتائی پاسداری نامشروع دربدترین شرایط ممکن قرار دارد. چونکه که برای عبور از بحران های درونی همچون شکاف و تضادی که در رأس است . یاعدم مشروعیت که همراه با وحشت از وضعیت انفجاری جامعه است. به خصوص بحران هسته ای هم که بسیار حاد وبا اجرای تحریم های اقتصادی خطری شده است . از سوی دیگرکودتاگران پاسدار با بیت جماران با سیاست شکست پیگیری توطئه برای برنده و نخست وزیر کردن نوری مالکی دست نشانده در عراق مواجه شده اند. بنابراین از یک طرف که در داخل احکام اعدام ها را افزایش داده اند . از سوی دیگر می بایست همزمان که شیخ حسن نصرالله بر روی صحنه می آوردند تا که لغزخوانی علیه ی اسرائیل کند . سر مقاله نویس هم مجبور است زیر چتر دفاع از حماس موضع گیری خصمانه علیه اسرائیل را دنبال کند تاهر طوری شده نه مذاکرات صلح خاورمیانه موفق نشود،بلکه فضا بسوی دشمنی دربسترسازی جنگی دیگر پیش رود . زیرا که رژیم کودتائی نامشروع وحشت زده و تزلزل بدون بحران آفرینی و جنگ افروزی قادر به ادامه ی بقای ننگین خود نمی باشد.

هوشنگ - بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1389/13890305/13890305_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی چهار شنبه 5 خرداد ماه سال 1389