" از زندان اوین تا لندن دولت فخیمه در خدمت بازجویان و علیه ی مجاهدین اشرف "

در شرایطی که پاسدار گماشته احمدی نژاد بدر و دیوار می زند تا که به جای وزیر آدم ربای امور خارجه اش منوچهر متکی به سر زمین شیطان بزرگ آمریکا سفر کند تا که در دفاع از پروژه ی هسته ای بتواند موضع ضد امپریالیستی امام شیاد راحل و جانشین وی خامنه ای رهبر لوطی جماران را ثابت کند . اما قبل از این سفر به آمریکا که هم در کنگره ی آمریکا وهم در بازار مکاره ی مجلس هشتم مخالفانی دارد در روز جهانی کار گر در شرایطی که این پاسدار گماشته احمدی نژاد بطور قاچاقی وارد دانشگاه تهران شد تا در مراسمی در این دانشگاه حضور داشته باشد، ولی با موج فریاد مرگ بر دیکتاتور دانشجویان دانشگاه تهران مواجه شد که خواهان اخراج وی از دانشگاه تهران شدند . اما از طرف دیگر یک کفتر پر قیچی بخدمت بازجویان زندان اوین در آمده که بنام ابراهیم آخوند بنده است در روز جهانی کار گر در همایش خانواده های ترور کارگری یا همان کمک بازجویان یا جاسوسانی که نقش در لو دادن و اعدام شدگان بیشماران شکنجه شده و تیرباران شدگان داشتند در سالن وزارت کارحضور داشته و دست به خوشرقصی ضد امپریالیستی علیه مجاهدین زده است و از سوی حامی گزارشگر وی و خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري دروغ پرداز پاسداران فارس از ترهات این کفتر پر قیچی این چنین گزارش داده شده است :

" ابراهيم خدابنده در اولين همايش خانواده‌هاي شهداي ترور كارگري كه عصر شنبه يازدهم ارديبهشت ماه در سالن تلاش وزارت كار برگزار شد، افزود: اگر به ادبيات اين فرقه تروريستي در سال‌هاي دهه 60 مراجعه كنيد خواهيد ديد كه بيشترين شعار ضد امپرياليستي و حمايت از كارگران را آنها سر مي‌دادند در حاليكه امروز طبق اسناد از افتخاراتشان جاسوسي براي بيگانگان است. اين عضو جدا شده گروهك منافقين ادامه داد:‌ گروهك منافقين عده‌اي را تحت عنوان حمايت از كارگر جذب كرد و بعد از آنها براي ترور كارگران كشورمان استفاده كرد. خدابنده با اشاره به روش‌هاي مختلف جذب اعضا توسط اين گروهك گفت: آنها از عراق با وعده كار و حقوق خود در اروپا افراد را وارد دام خود كرده و پس از مدتي به عراق برده و در آنجا اين فريب‌خوردگان را براي رسيدن به اهداف شوم خود به كار مي‌گيرند. وي با اشاره به استفاده منافقين از هر نوع سلاح براي از بين بردن افراد گفت: آنها براي خسارت و از بين بردن مكاني با خمپاره به شهر اهواز حمله كردند كه اصابت آن به فردي بيگناه منجر به شهادت او و مصدوميت فرزند خردسالش شد. خدابنده با بيان اينكه منافقين و ساير فرقه‌هاي تروريستي براي جذب نيرو از ترفندهاي پيشرفته‌ و به روز استفاده مي‌كنند كه بايد به آن توجه كرده و جامعه را نسبت به آن آگاه ساخت، خاطرنشان كرد: بايد با آگاهي‌بخشي به خصوص در بين جوانان، آسيب‌پذيري آنها نسبت به ترفندهاي پيچيده منافقين را از بين برد. وي در پايان يادآور شد: بايد تلاش كرد تا اين پديده ريشه‌كن شده و ديگر شاهد چنين پديده‌هاي شومي نباشيم و اين مهم تنها از راه آگاهي ‌بخشي به جامعه ميسر مي‌شود"

ضریب مزدوری این کفتر پر قیچی بی اراده ی وارونه گوی خائن به طبقه ی کارگر که حتی حق ندارد بعنوان فرمالیته هم که شده نامی از کار گران در روز جهانی کار ببرد وکلامی در مورد وضعیت و شرایط بسیار سخت و طاقت فرسای کارگران در ایران بگوید . زیرا که همچون اخوی اش مسعود آخوند بنده مأمور است تا اتهام زنی با دروغ و وارونه گوئی علیه ی مجاهدین اشرف را دنبال کند .

بلی در شرایط فرو رفتن در بن بست و غوطه وری بحران ها که پاسداران کودتا گر قرار گرفته اند. طوریکه فرا گیر شدن گند مداخله گریشان در امور عراق در آمد ه است . آنگونه که عجیب موجب رسوا شدن حاکمان تهران و آلت دست شان نوری مالکی در عراق شده و موجب درد سر ها و آبرو ریزی های چند جانبه شده است به خصوص اینکه با همه اقدامات تروریستی و انتحاری و انفجاری و آدم ربائی که در عراق مرتکب شده اند وتوطئه و تهدید و دسیسه های مشترکی که با نخست وزیر عراق نوری مالکی دست نشانده علیه ی مجاهدین اشرف طراحی و اجرا نموده اند اما هنوز شرایط آنچنان مساعد و مناسب نشده است تا که نوری مالکی دوباره نخست وزیر شود . آنگونه که این نوری مالکی دست نشانده بفرمان بیت جماران مجبور به باز شماری دستی آرای انتخابات حوزه ی انتخاباتی بغداد شده است بامید آنکه بشود از تعداد کرسی های لیست العراقیه کاسته شود و وی نخست وزیر آینده ی عراق شود . پس بیت جماران و پاسداران کودتا گر نامشروع از روی ناچاری و در ماندگی به ضربه زدن به مجاهدین اشرف روی آورده اند و بازجویان سازمان اطلاعات پاسداران کودتا گر آخرین تیر ترکش خود را رو کرده اند چونکه از طریق یک ربوده شده از سوریه و کفتر پر قیچی شده در زندان اوین که بنا بر توصیه و رهنمود ی که اخوی اش مسعود آخوندبنده در لندن دولت فخیمه به وی داد و با دیدار همسر وی که در زندان اوین داشت . این کفتر پر قیچی ابراهیم آخوند بنده تشویق و تر غیب به همکاری مشابه مسعود آخوند بنده شد و در سر فصل های حساس علیه مجاهدین بکار گرفته می شود و دست به خوشرقصی می زند. بنابراین اکنون ابراهیم آخوند بنده بر حسب مأموریت در روز کار گر بعنوان سخنران کارگری دولتی وی وارد صحنه همکاری و همتازی موازی با مسعود آخوند بنده شده است وهمچون خامنه ای رهبر لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد از موضع ضد امپریالیستی و شیطان بزرگی علیه مجاهدین لغز خوانی و چرند گوئی ضد امپریالیستی کارگری کرده است تا بوضوح ثابت شود سر نخ اصلی سناریو سازی و گرد آوری مزدوران به خدمت گرفته و گسیل شده به بغداد و تجمع شان در جلوی درب کمپ اشرف کجاست؟

حال متوجه شدید هر که در دام جنایتکاران حاکم بر ایران اسیر شود حتی بی ارزش تر از دستمال کا غذی می شود . زیرا که این مردگان سیار تا نفس می کشند می باید در کسوت مزدور بودن انجام وظیفه نمایند و هر گز هم نمی توانند از اینگونه مأموریت شان کوتاهی کنند. حتی اگر در بند باشند . البته فرق اینگونه خود فروختگان بی هویت و پوچ شده با امثال بهروز جاوید تهرانی ها در زندان اوین با همین اختلاف عملکرد ها برجسته می شود.

در خاتمه اینکه فراموش نشود که اکنون پیوند زندان اوین شیخ تا لندن دولت فخیمه ی انگلیس یاد آور طنز واقعی اوایل انقلاب است که میان مردم گفته می شد اگر ریش زیر گلوی آخوندهای حکومتی تراشیده شود (made in England)بلافاصله خال کوبی ساخت انگلیس نمایان می شود .

هوشنگ – بهداد

12 اردیبهشت ماه سال 1389

همايش خانوده‌هاي شهداي ترور كارگري- 5خدابنده: منافقين به اسم مبارزه با امپرياليسم در راستاي اهداف آن حركت مي‌كنند.خبرگزاري فارس: يك عضو جدا شده گروهك منافقين گفت:‌ منافقين به نام مبارزه با دشمن براي دشمن كار كردند و به نام مقابله با امپرياليسم در خدمت اهداف آن قرار گرفتند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902111618