روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی اسلامی شنبه 1 مرداد ماه سال 1390

نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه ی حکومتی " سپاه و سياست – 3 "

"توصیه می شود برای رفع ابهام عدم مشروعیت رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی یک همه پرسی یا نظر سنجی آزاد بر گزاری کنند تا رسوا شود هر که در او غش باشد"

از یاد نرفته که ناقوس مرگ خمینی شیاد با فریاد مرگ بر خمینی در خیابان های تهران در 5 مهر ماه سال 60 بصدا در آمد . سپس در سال 78 در کنفرانس برلین اکبر گنجی که جزو دست پروردگان خمینی شیاد بود وی را به موزه ی تاریخ سپرد . بنا براین نبش قبر کردن فسیل متحجر به موزه ی تاریخ سپرده شده نشان از اوج بحران های داخلی و خارجی و جنگ قدرت و ثروت و وحشت از وضعیت انفجاری جامعه است . اما آویزان شدن سرمقاله نویس به خمینی شیاد همانگونه مضحک و از روی استیصال و افلاس می باشد که مترادف فریاد زدن مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح نا مشروع و منفور است که از سوی مردم معترض است که در تظاهرات مردم ناراضی ایران پس از کودتای 22 خرداد 88 در سراسر ایران و منطقه طنین انداز شد آنگاه به جهان مخابره شد . مهمتر اینکه برای 18 ماه هم این تظاهرات ادامه یافت تا که با شدت ضرب سرکوب و ضرب و شتم وحشیانه همراه با اعمال ضد انسانی شکنجه و تجاوز و قتل وترور وتهدید و ربودن و اعتراف گیری و اتهام زنی و پرونده سازی معترضان بازداشت و اسیر و به گروگان گرفته شدگان این حرکت اعتراضی بطور موقت کنترل شده است . در صورتیکه از سوی دیگر ادعا می شود که وی رهبر ام القرای جهان اسلام است که رهبر قیام های ضد دیکتاتوری منطقه را هم بر عهده دارد :

"از آنجا كه سيره عملي حضرت امام خميني رضوان‌الله تعالي عليه مي‌تواند در روشن ساختن مصاديق ورود به دسته‌بندي‌هاي سياسي مفيد و مؤثر باشد، اكنون به سراغ بعضي از مواردي مي‌رويم كه بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي با روش عملي خود، آنچه را در اين مقوله بيان كرده‌اند در عمل نيز مورد تأييد قرار دادند. اين قبيل موارد زياد است ولي آنچه در اين مبحث مي‌تواند مورد استناد قرار گيرد، فقط آن بخش از سيره عملي امام است كه در آثار برجاي مانده از ايشان ثبت شده و رسماً دردسترس باشد. در اينجا از ميان ثبت شده‌ها، فقط به دو مورد اكتفا مي‌كنيم تا اختصار را نيز رعايت كرده باشيم. در مورد عدم ورود نيروهاي مسلح در مناقشات سياسي استدعا دارم به دليل ابهاماتي كه براي بعضي برادران پيش آمده است، درصورت امكان پاسخ دو سؤال ذيل را مرقوم فرماييد: 1 - مسئوليت رسيدگي به مسئله عدم ورود نيروهاي سپاه و بسيج در مناقشات سياسي براساس حكم حضرتعالي برعهده نماينده حضرتعالي و شورايعالي سپاه بوده است. آيا اينجانب به عنوان جانشين نمايندگي حضرتعالي در مورد رسيدگي به تخلفات در امر انتخابات كه مصداق روشن عدم ورود در مناقشات سياسي است مسئوليتي دارم يا خير؟ 2 - آيا اين حكم، خاص سپاه كشوري (سپاه قديم) است يا شامل نيروهاي سه گانه سپاه كه به امر حضرتعالي تشكيل شده است نيز مي‌باشد؟ امام خميني در پاسخ به اين نامه مرقوم فرمودند: در مورد مسئله اول جنابعالي مسئول مي‌باشيد. و در مورد دوم، حكم شامل همه سپاه - سپاه قديم و نيروهاي سه گانه سپاه مي‌باشد. 19/11/66 - روح‌الله الموسوي الخميني "

همین نقل قول کردن از خمینی شیاد تناقض آشکار با ادعای تهدید آمیز رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری با فتوای خمینی شیاد دارد که به خوبی گواه بر اثبات بیشتر به موزه ی تاریخ فرستاده شدن خمینی شیاد است که فقط مصرف مترسک و چماق جناح و باند های متخاصم شده است که علیه ی هم دیگر بطور ابزاری و چماق استفاده می شود. ولی سرمقاله نویس با فراموش کردن اینکه خمینی شیاد گفته بود من هر گز عقد اخوت با کسی نبسته ام . اکنون جانشین وی و پاسداران کودتا گر با وصیت خمینی شیاد را آویزه ی گوش خود کرده اند و نزدیکان و پیروان اینان با این حربه عدم عقد اخوت بستن بر خورد می کنند . اما سر مقاله نویس برای اینکه رقبای حاکم که فرصت طلبانه به خمینی شیاد آویزان شده و از نام وی برای حذف رقیب و پیشبرد اهداف خودشان را دنبال می کنند وی همچنان با دست آویز کردن برخی از گفته و وصیت خمینی مورد های دیگری از گفته ی وی که از جمله اینکه مربوط به کار کنان بیت رهبری می شود. مخاطبین خود را چنین مورد مخاطب قرار داده است که نمی بایست از نیروهای مسلح درر استای اهداف خودشان و علیه ی رقبا استفده کنند :

"من اخطار مي‌كنم به تمام كساني كه در دفتر هستند و يا در دفتر و منزل اينجانب مي‌آيند كه بايد با كمال بيطرفي و بي‌نظري عمل كنند، و هيچ گفتار يا كرداري كه از آن انتزاع طرفداري از اشخاص يا گروهها و مخالفت با اشخاص، يا گروهها گردد به جا نياوردند؛ و تخلف از اين امر، مخالف شرع و مصلحت انقلاب اسلامي است. و كساني كه بخواهند تخلف كنند نبايد در دفتر يا منزل اينجانب بمانند. و نيز به پاسداران اطراف منزل اخطار مي‌كنم كه حق ندارند تعرض و خلاف آداب اسلامي با اشخاص از هر گروهي هستند، روحانيون معظم و شخصيتهاي دولتي و انقلابي، رفتار كنند."همه دنيا كه دنبال اين هستند كه ارتششان از امور سياسي كنار باشد، آنها يك چيزي مي‌فهمند كه مي‌گويند اين را - ما كه مي‌خواهيم كه سپاه و ارتش جندالله باشند و دسته بندي نداشته باشند و جهات سياسي را كنار بگذارند، براي اينكه اگر جهات سياسي و مناقشات سياسي در سپاه رفت و در ارتش رفت، بايد فاتحه اين سپاه و ارتش را ما بخوانيم." "من تا آخر، پشتيبان ارتش و سپاه و بسيج خواهم بود و تضعيف آنان را حرام ميدانم"در پايان، تأكيد بر اين نكته را لازم مي‌دانم كه حفظ اعتبار سپاه و ساير نيروهاي مسلح آرزوي همه وفاداران به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است و اين آرزو درصورتي تحقق خواهد يافت كه هيچ فرد و گروهي توقع نداشته باشد نيروهاي مسلح از عمل كردن به وظايف قانوني خود كوتاه بيايند و خود نيروهاي مسلح نيز فقط در چارچوب قانون حركت كنند"

در خاتمه اینکه آنگونه تق حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی حاکم بر ایران که بنیانگذارش خمینی شیاد بود در آمده است . چونکه تظاهرات ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد 88 فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و ولایت وقیح ثابت شد که عمر حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی تحمیل شده به مردم ایران به پایان رسیده است و مردم معترض ایران دیگر خواهان حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی نیستند. زیرا که مشتاق تغییرات دمکراتیک در ایران هستند . گرچه کودتا گران با ضرب و شتم و سرکوب و رعب و وحشت ضد انسانی بطور موقت موفق به خاموش کردن صدای اعتراضی معترضان شده است و این خشم فرو ورده شده تبدیل به آتش زیر خاکستر شده است که مترصد روزنه برای برکشیدن این شعله های خشم می باشد. اگر چنانچه ولی وقیح و پاسداران کودتا گر و سرمقاله نویس ودیگر مفت خوران و غارتگران شریک شان باز هم مدعی اند که در 22 خرداد 88 تعداد 40 میلیون رأی به این رژیم قرون وسطایی و ضد بشری داده شد و شکی در این مورد ندارند. توصیه می شود برای رفع ابهام عدم مشروعیت رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی یک همه پرسی یا نظر سنجی آزاد بر گزاری کنند تا رسوا شود هر که در او غش باشد . بهر حال اوضاع حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی آنگونه بحرانی شده است و جنگ قدرت و ثروت بالا گرفته است که ناشی از شکاف و اختلاف در رأس می باشد که اکنون رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری نه تره ای برای وصیت خمینی شیاد خرد نمی کند ، بلکه ضد آن اقدام به تهدید و تحقیر پیروان سابق خمینی شیاد کرده است که سرمقاله نویس هم به این مورد اشاره کرده است و تذکرداده چگونه نیروهای مسلح تبدیل به ابزار قدرت و تهدید و سرکوب باند های مافیایی حاکم حامی ولی وقیح نامشروع و منفور علیه ی رقبای مغلوب یا منتقد شده است .

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900501/13900501_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی اسلامی شنبه 1 مرداد ماه سال 1390

سپاه و سياست – 3