گزیده خبر های 4 مرداد 90 قسمت 3

سردار خوشنواز در گفت‌وگو با فارس عنوان كرد؛اعلام آمادگي سپاه براي آموزش حفاظت هواپيمايي به ديگر كشورها.خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده سپاه‌حفاظت‌هواپيمايي با بيان اينكه "تمام برنامه‌هاي آموزشي ما بومي و مربوط به درون كشور است "، گفت: آمادگي برگزاري دوره‌هاي آموزش براي كشورهاي دوست و برادر را داريم

لابد ارگان فاشیستی پاسداران می خواهد آموزش حفاظت حمل سلاح و مواد مخدر به برون مرز و چگونگی به سقوط کشانیدن یا هواپیما ربایی به به دیگران منتقل کند . چون غیر از اینکه پاسداران ترویست نه هواپیمای مدرن ونه تجربه مثبت و مفید دیگری دارند که با یک مشت هواپیما های فرسوده و از رده خارج شده چنین ادعای کمدی کرده اند؟

تشييع پيكر شهيد در ملكان

این خبر که ادامه خبر قبلی می باشد بازگو کننده ی این واقعیت است که باز هم بر تعداد کشته شد گان پاسداران درتهاجم نظامی و اقدامات تروریستی درر وستا های عراق افزوده شده است.

پيكر مطهر سرباز شهيد «اكبر زماني» در شهر ملكان تشييع شد.به گزارش ايرنا از ملكان پيكر اين شهيد با حضور همرزمان، ايثارگران، خانواده هاي معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در شهر ملكان تشييع و پس از اقامه نماز، به زادگاهش روستاي «يوزباشكندي» منتقل شد تا در كنار ديگر شهداي اين روستا آرام گيرداكبر زماني» شنبه شب هفته جاري در درگيري با گروهك تروريستي پژاك در منطقه مرزي سردشت به شهادت رسيد.شهرستان ملكان با 105 هزار نفر در 150 كيلومتري تبريز مركز استان آذربايجان شرقي واقع شده است

وزير امور اقتصادي و دارايي خبر داد:جذب 3.6 ميليارد دلار سرمايه‌گذاري خارجي جهان در ايران با رشد 124 درصديخبرگزاري فارس: وزيراموراقتصادي‌ودارايي گفت: آمار جذب سرمايه‌گذاري‌خارجي درايران با رشد 124درصدي نسبت به دو سال قبل به 3.6 ميليارد دلار رسيده است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9005040771

با این این حساب این سرمایه گذاران خارجی در ایران اکنون پس از دوسال صاحب بیش از 8 میلیاردد لار سرمایه شده اند . خوب سئوال است به سپرده های بانکی داخلی چند در صد بهره یا سود داده می شود؟

سپاه: ضربات مهلك ديگری بر پژاك وارد شد

اعتراف آشکار رگان فاشیستی و جنگ افروز به تجاوز به خاک عراق چرا نوری مالکی مزدور دست نشانده نفسش در نمی آید؟ آمریکا چرا سکوت معنی دار کرده است؟ اتحادیه کشور های عربی چرا واکنش نشان نمی دهد؟ بالاخره سازمان ملل چرا در این مورد اقدامی نمی کند؟

نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از وارد شدن ضربات مهلك ديگري بر پيكر گروهك تروريستي پژاك در شمال غرب كشور خبر داد. به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي؛ در ادامه عمليات تعقيب اشرار و تروريست هاي گروهك پليد و جنايتكار پژاك، شب گذشته در منطقه قنديل و حاجي ابراهيم پيرانشهر و دولتو سردشت در آذربايجان غربي چندين تيم از عناصر اين گروهك در دام دسته هايي از بسيجيان كرد و بومي گرفتار و منهدم شدند. اين گزارش مي افزايد: اشرار و تروريست هاي پژاك با تحمل تلفات سنگين از مهلكه گريختند و اجساد مزدوران هلاك شده نيز در منطقه باقي مانده است. اين گزارش مي افزايد: رزمندگان غيور قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع) نيروي زميني سپاه و بسيجيان كرد و بومي منطقه، تا پاكسازي كامل مناطق مرزي از لوث وجود ضد انقلاب و مزدوران بيگانه، اقدامات مقابله اي، آفندي و امنيت آفرين خود را ادامه خواهند داد.

جلوگیری از خروج سید محمد خاتمی از کشور

اکنون مدیر کل وزارت امور خارجه بخش خاور میانه ی آمریکا که مدعی شده است مجاهدین پایگاه اجتماعی ندارند بگوید پس چه جریانی در داخل کشور دارای پایگاه اجتماعی می باشد؟ جاییکه از سوی همین وزارتخانه امور خارجه به خاطر دفاع از و حمایت از خاتمی نام مجاهدین بر توی لیست تروریست ها گذاشته شد تا جریانی قدرت بگیرد که اجازه خروج به تدار کاتچی سابق رژیم ضد بشری ند هد؟ وقتی ولی وقیح نا مشروع نمی تواند سفر خارجی کند . دلیل ندارد که خاتمی بتواند سفر خارجی داشته باشد.

جهان نوشت: محمد خاتمی موفق به خروج از ایران و سفر به اروپا نشد. خبر جدیدی كه چند روز پیش درباره سید محمد خاتمی منتشر شد از عزم او برای خروج از كشور حكایت می كرد. بر پایه این خبر، رئیس بنیاد باران تصمیم داشت كه برای دیدار با فرزندانش به یك كشور اروپایی سفر كند. فرزندان آقای خاتمی در آمریكا و اروپا زندگی می كنند. همچنین شركت در سمیناری در كشور ایرلند از دیگر برنامه های سفر او بوده است. خبر جدید حاكی است كه آقای خاتمی موفق نشده از كشور خارج شود و برنامه خود را اجرایی كند. گفته شده است رئیس بنیاد باران ممنوع الخروج است و اجازه ترك ایران را ندارد. گفتنی است تلاش خاتمی در فروردین سال گذشته هم برای خروج از كشور و سفر به ژاپن ناكام ماند و از همان زمان بود كه موضوع ممنوع الخروجی وی رسانه ای شد.

چرا فقط آقاي رئيس‌جمهور گرسنگان را نمي‌بيند؟

خوب وقتی که پاسدار گماشته احمدی نژاد باور و ادعا دارد که در کشور حتی یک فقیر وجود ندارد چگونه باید وی فقیر به بیند که یادداشت نویس وابسته به سایت شهر دار تهران با سناریو سازی کردن از عدم بصیرت و بینائی وی سئوال کرده است؟ چگونه مدعی یادادداشت نویس منتقد پرسشگر متوجه ترفند نشده است که پاسدار گماشته احمدی نژاد گفته یک فقیر وجود ندارد منظور این نیست که بیشتر ازک نفر مثلاً چندین ده میلیون فقیر وجود ندارد؟

سردبير "شفاف" در يادداشتي نوشت: دو، سه شب پيش، جلوي خانه‌امان با يكي از دوستان مسجدي گپ مي‌زديم و مي‌خنديدم كه پيرمردي فرتوت و كمرخميده آرام آرام به سمت ما آمد. باتوجه به لباس‌هاي مندرس و رنگ چهره‌اش كه به چيزي بين سياهي و زردي متمايل شده بود احتمال دادم معتادي است مثل ديگر معتادان و كارتن خواب‌ها كه براي تامين هزينه مواد مخدرش مي‌خواهد با اصرار و خواهش و تمنا پولي دستي بگيرد. اما نه اين پيرمرد معتاد بود و نه چنين خواسته‌اي داشت. پيرمرد كم كم به ما نزديك شد و گفت: آقا من دو، سه شبه از بيمارستان مرخص شده‌ام و حالا گرسنه‌ام. باز براي اينكه شكم بر طرف شود پرسيدم خوراكي مي‌خواهي؟ طوري پرسيدم كه يعني از پول خبري نيست‌ها. گفت: بله. رفتم داخل منزل و مقداري ميوه و شيريني برايش آوردم پايين دادم دست پيرمرد و گفتم بفرما ميوه‌ها رو بشور و همين جا داخل حياط بخور. پيرمرد كمي به ميوه‌ها و من نگاه كرد و گفت: اگر مي‌شود اين‌ها را ببرم خانه با زن و بچه هام بخورم. پيرمرد رفت و باز حرفي از پول به ميان نياورد. پيرمرد رفت و ما ديگر نخنديدم! امروز در خبر‌ها خواندم: رئيس‌جمهور كشورمان با بيان اينكه وجود فقر در كشور عيب است فرموده‌اند: خوشبختانه با اجراي طرح يارانه‌ها و پرداخت نقدي كسي محتاج نان شب نيست. پرينت اين خبر را بايد براي آن دوست مسجدي‌ام كه از طرفدارهاي آقاي احمدي‌نژاد هم است ببرم. فكر نمي‌كنم ماجراي دو سه شب پيش را از ياد برده باشد