گزیده خبر های 25 تیر 90

این 3 ضمیمه شده که شامل فیلم وگزارش خبر ی مرتبط به همدیگر می باشد . زیرا که ارتباط به سوریه و رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم به ایران دارد که حامی سوریه می باشند که شامل کمک های مالی 6 میلیاردی حاکم ایران به سوریه می باشد تا که هم کمک به بقایش شده باشد. هم اینکه بتواند حامی حزب الله لبنان و حماس باشد تا که سیاست اهداف بحران آفرینی و جنگ افروزی و ناامن وبی ثبات کردن منطقه از طریق اینان پیش برده شود . مهمتر اینکه بشار اسد بتواند مردم معترض و ناراضی سوری را به سبک پاسداران سرکوب نماید . پس برای رفع ابهام ابتدا فیلم را نگاه کنید که تظاهر نند گان سوری چه می گویند و مبارزه می کنند و جان می بازند؟ آنگاه با ادعای مزدور حاکمان ایران و سپاه قدس در عراق مقایسه کنید که چه می گوید تا بهتر بدانید هذیان ووارونه گویی چگونه می باشد؟ زیرا که سر نوشت حاکمان رژیم ضدبشری و قرون وسطایی عوامفریب و وارونه گوی با بشار اسد رئیس جمهور دیکتاتور و قاتل سوریه بهم گره خورده است . برای همین چون حاکمان تهران وحشت از سقوط بشار اسد و از دست دادن پشت جبهه و هم پیمان دارندت به خصوص اینکه در پی سقوط بشار اسد سقوط نوری مالکی مزدور وخائن دست نشانده حاکمان تهران را بدنبال دارد . صد البته که سقوط دولت لبنان وحذف حزب الله لبنان از صحنه هم بخشی دیگر از پیآمد سقوط بشار اسد است که در مجموع موجب سرعت بخشیدن فروپاشی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران می شود. برای همین است که رهبران و مسئولان و رسانه های خبررساتی و مطبوعاتی رژیم ضد بشری قرون وسطایی و کودتایی حاکم بر ایران مجبور به حمایت همه جانبه از بشار اسد با دروغ و وارونه گویی می باشند.

فیلم / در تظاهرات و اعتراضات روز جمعه 24 تیر ، 15 جولای در سوریه دست کم 20 نفر کشته شدند (4 فیلم)
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=35559

به گزارش روزنامه‌ای فرانسوی، ایران حدود ۶ میلیارد دلار به سوریه کمک می‌کند

رادیو فردا : به نوشته‌ی نشریه‌ای فرانسوی، ایران قصد دارد برای تقویت اقتصاد سوریه شش میلیارد دلار به آن کشور کمک کند.
روزنامه‌ی فرانسوی لزکو (Les Echos) در شماره‌ی روز جمعه با اشاره به گزارشی که در مرکز تحقیقات استراتژیک ایران تهیه شده، نوشته است که آیت‌الله خامنه‌ای با پیشنهاد کمک حدود شش میلیارد دلاری به سوریه موافقت کرده است.به نوشته‌ی لزکو، از کمک پنج میلیارد و هشتصد میلیون دلاری، یک و نیم میلیارد دلار آن وام سه ماهه خواهد بود. همچنین از ماه آینده‌ی میلادی ایران ۲۹۰ هزار بشکه نفت در روز در اختیار سوریه خواهد گذاشت.تایید گزارش این روزنامه‌ی فرانسوی به طور مستقل امکان‌پذیر نیست.

رئيس مركز مطالعات جنوب عراق در گفت‌وگو با فارس:دستان واشنگتن و تل‌آويو پشت صحنه حوادث سوريه هويداست.خبرگزاري فارس: رئيس مركز مطالعات جنوب عراق گفت: آمريكا و اسرائيل در حال جذب و هدايت برخي از نيروهاي منطقه از جمله 14 مارس و سعودي‌ها هستند تا با ايجاد اغتشاش دمشق را ناامن جلوه دهند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004240825

85 درصد زندانيان درگير مواد مخدرند

اما این خبر هم نمی تواند ار تباط به گزارش خبر کمک 6 میلیارد دلار های نفتی کمک به سوریه نداشته باشد . زیرا که پولی که قرار است اختصا ص به طرح و برنامه های اقتصادی و تولیدی و کشاورزی و صنعتی و خدماتی و بهداشتی و رفاهی و خلاصه اشتغال کامل در ایران شود به سوریه باج داده می شود تا مکمل سیاست صدور تروریسم و بحران ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و همسایه گردد . همچنین بقیه دلار های نفتی هم صرف سرکوب داخلی زیر پوشش طرح های گوناگون ضربتی مبارزه با بی حجابی و فساد اخلاقی و اراذل اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر و معادین می شود که راندمان ه 33 ساله اش اعتراف 85 زندانیان در گیر مواد مخدر می باشند که مرتبط با رکورد اول جهانی ایران در مصرف مواد مخدر می باشد .

فرمانده ناجا تصريح كرد: حدود نيمي از زندانيان سراسر كشور به جرم موادمخدر دستگير شده‌اند و بررسي‌ها نشان مي‌دهد 85 درصد زندانيان نيز درگير موادمخدر بوده‌اند ايسنا: سردار اسماعيل احمدي‌مقدم اجراي قوانين جديد راهنمايي و رانندگي و توجه بيشتر مردم به قوانين و مقررات را به عنوان دو عامل مهم در تحقق اين امر دانست و گفت: شمار تلفات انساني ناشي از تصادفات جاده‌اي در سه ماهه نخست سالجاري حدود 900 تن كمتر از مدت مشابه در سال گذشته بوده است.وي كاهش حدود 900 نفري تلفات انساني ناشي از تصادفات را به عنوان يك ركورد بزرگ در كشور قلمداد كرد و ابراز اميدواري كرد اين روند با همراهي و همكاري مردم تا پايان سال استمرار داشته باشد.فرمانده ناجا از راه‌اندازي آزمايشگاه‌هاي پليس فتا تا پايان سالجاري در سراسر كشور خبرداد و اظهاركرد: اين آزمايشگاه‌ها به منظور كشف جرم راه‌اندازي مي‌شوند و با راه‌اندازي آنها پيشرفت قابل توجهي در اين حيطه خواهيم داشت.احمدي‌مقدم با بيان اينكه در حال حاضر جرايم اينترنتي در كشور وسعت زيادي ندارد، به مسئله حقوق شهروندي اشاره كرد و گفت: اين بحث يكي از چالش‌هاي پيش روي ماست و در اين زمينه مبادله اطلاعات به خوبي صورت گرفته و مردم با حقوق خود آشنايي پيدا كرده‌اند و به خوبي از آن دفاع مي‌كنند.به گزارش ايسنا، فرمانده ناجا تصريح كرد: حدود نيمي از زندانيان سراسر كشور به جرم موادمخدر دستگير شده‌اند و بررسي‌ها نشان مي‌دهد 85 درصد زندانيان نيز درگير موادمخدر بوده‌اندوي در پايان به طرح جمع آوري تجهيزات گيرنده ماهواره اشاره كرد و گفت: رويكرد اصلي ما در اجراي اين طرح برخورد با نصابان و فروشندگان دريافت از ماهواره است كه لازم است در اين راستا فرهنگسازي شود چرا كه بنيان بسياري از خانواده‌ها به خاطر اين عامل مخرب، سست و ويران مي‌شود

ثبت مشخصات کاربران اینترنت در کافی نت‌ها

تا کجا حاکمان رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع می توانند با باج دادن های میلیاردی به سوریه تا بشار اسد دیکتاتور بتواند همچون حاکمان تهران معترضان ناراضی را سرکوب کند . از سوی دیگر همگام با سیاست سرکوب و رعب و وحشت و این چنین سانسور را در داخل کشور اجرا کنند که ناشی از وحشت عریان از فضای انفجاری است که تلاش می شود مبارزه از آگاهی و مدافع تفتیش عقیده جامعه کنترل شود که دلیل آشکار وحشت حاکمان از قیام عمومی می باشد . اما از سوی دیگر بطور مضحک مدعی می شود که امن وآزاد ترین کشور جهان است.

با تغییر رئیس اماکن عمومی، سرهنگ خلیل هلالی به عنوان رئیس پلیس جدید اماکن عمومی اقداماتی از سوی وی جهت محدودیت کاربران اینترنت در کافی نت‌ها صورت گرفت.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران طبق بخش نامه‌ای جدید از سوی اداره اماکن عمومی وبا توصیهٔ پلیس امنیت سایبری به اتحادیهٔ صوتی و تصویری و صنف کافی نت داران، تمامی صاحبان کافی نت‌ها ملزم به نصب دوربین مداربسته و ثبت تمامی مشخصات فردی کاربران اینترنت شدند.طبق این بخشنامه از هریک از اعضای اتحادیه مبلغ ۱۵۰۰۰۰ ریال دریافت و یک جلد دفتر ثبت اطلاعات فردی کاربران کافی نت به ایشان اعطا می‌شود، کافی نت داران بایستی تمامی اطلاعات کاربر اعم از مشخصات سجلی و کارت ملی و تاریخ وساعت استفاده از سیستم را در دفتر ثبت کنند.

فیلم / حضور خانواده های جانباختگان راه آزادی به مناسبت سالگرد جانباختن امیر جوادی فر در کهریزک - ۲۳ تیر
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=35557

این فیلم هم دیده شود . سپس مقایسه با حضور نمایشی محمدی و پاسدار رضایی و منوچهر متکی و... در مراسم دومین سالگرد روح المین و امیر جوادی فرد که دو تن از جان باختگان بازداشتگاه کهریزک 88 شود تا که مشخص شود اختلاف گزارش رسانه های حکومتی و مستقل تا کجاست؟

جهت اطلاع

بدون شک این خط دیکته شده از سوی حاکان تهران به مزور خائن دست نشانده نوری زاده است تا که به وزیر دادگستری آلت دستش دستور دهد که مأمور اجرای این حکم شود تا شاید به شیوه ی سیاست رعب و وحشت تجربه ی شده ی حاکمان تهران بشود با این چنین زهر چشم گیری کردن مانع از تظاهرات ضد نوری مالکی مزدور شد . همچنین واکنش وحشت از صدور حکم دادگاه اسپانیا می باشد.

* ديروز سخنگوي وزارت دادگستري عراق اعلام كرد دو برادر ناتني صدام تا يك ماه ديگر اعدام مي‌شوند. تلويزيون عراق اعلام كرد: وطبان ابراهيم الحسن و سبعاوي ابراهيم الحسن التكريتي برادران ناتني ديكتاتور سابق عراق همچنين سلطان هاشم احمد وزير دفاع سابق، حسين رشيد التكريتي ژنرال سابق و عزيز صالح النومان از مسئولان سابق حزب بعث عراق به وزارت دادگستري اين كشور تحويل داده شده و در جلسات محاكمه مختلف به مرگ محكوم شده‌اند. اين افراد قرار است تا 5 روز ديگر اعدام شوند.