روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دو شنبه 3 مرداد ماه 1390

نقد و بررسی : سرمقاله ی روزی نامه ی حکومتی " اتحاديه‌اي كه نماينده ملت‌ها نيست "

"قیام های ضد دیکتاتوری منطقه به سوریه و عراق سرایت کرده است آنچنانکه تصاویر و پرچم رهبر ولی وقیح نامشروع منفور و رژیم قرون وسطایی و ضد بشری پاره و به آتش کشیده می شود "

سر مقاله نویس باز دست سناریو سازی زده است و همچون همیشه نماینده ملت های منطقه شده است و سیاست مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه را پیگیری کرده است . به خصوص به موضوع صلح فلسطین پرداخته است و از موضع ضد اسراییلی دشمنی با اتحادیه ی عرب به ویژه دبیر کل آن نبیل العربی کرده است. آنگاه از موضع طلبکاری با متهم کردن کشور های عربی چنین اینان را به سازشکاری متهم کرده و نوید تغییر شان راداده است:

"نبيل العربي كه ماه گذشته به عنوان هفتمين دبيركل اين اتحاديه آغاز به كار كرد در سخناني منفعلانه و مورد پسند رژيم صهيونيستي و حاميان غربي اين رژيم تأكيد كرد سياست‌هاي اين اتحاديه در مورد قضيه فلسطين، اقدام عليه اسرائيل نمي‌باشد. نبيل العربي قبل از اين نيز در سمت وزير خارجه دولت انتقالي مصر، در اظهاراتي مشابه با تأكيد بر تعهد خود در قبال حفظ روند سازش، گفته بود دولت جديد قاهره به دنبال لغو مشروعيت اسرائيل نيست.نبيل العربي، درحالي خواستار پايان يافتن اختلافات اعراب و اسرائيل شده است كه رژيم صهيونيستي نه تنها هيچ گونه تغييري در سياست‌هاي تجاوزكارانه و توسعه طلبانه خود پديد نياورده بلكه سران اين رژيم با روي كار آوردن افراطي‌ترين سياستمداران صهيونيست به جنايات و تجاوزات بيشتر مي‌انديشند. اكنون رژيم صهيونيستي با بكارگيري عده‌اي از تندروترين و جنايتكارترين افراد، مكرراً مرتكب كشتار فلسطيني‌ها مي‌شود، ميليون‌ها فلسطيني را در محاصره مرگبار قرار داده، هزاران فلسطيني را در سياه چال‌ها زنداني نموده و با شدت درحال احداث شهرك‌هاي صهيونيست نشين جديد و يهودي سازي سرزمين‌هاي اشغالي مي‌باشد. در چنين شرايط اسفباري، سياستمداران عرب، آنهم در جايگاه حساس و مهمي چون دبيركلي اتحاديه عرب، به جاي اينكه انعكاس دهنده خواست و اراده ملت‌هاي انقلابي منطقه باشند و از موضع قدرت و قوت درصدد احقاق حقوق غصب شده ملت فلسطين و ساير ملت‌هاي منطقه برآيند دم از دوستي و رفع اختلاف با صهيونيستهاي غاصب مي‌زنند و خواستار ادامه روند سازش مي‌شوند!پشت پرده اين تلاش سازمان يافته مثلثي را مي‌توان ديد كه دو ضلع آن رژيم صهيونيستي و غرب به سركردگي آمريكا و ضلع سوم آن نيز حكام مرتجع عرب به نمايندگي عربستان مي‌باشد. بي‌دليل نيست كه نبيل العربي در اولين ديدار خارجي خود پس از تصدي دبيركلي اتحاديه عرب به عربستان رفت و با مقامات رياض به رايزني پرداخت."
در خاتمه اینکه در شرایطی که جنگ قدرت و ثروت درون ایران با شدت ادامه دارد . طوریکه هرروز ابعداد گسترده تری به خود می گیرد . به خصوص اینکه برگزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم در اسفندماه در پیش است و از هم اکنون رقابت و صف آرایی های باندی با اتهام وتوهین و پرونده سازی همراه با تهدید کردن شروع شده است . به خصوص اینکه اکنون ادامه قیام های ضد دیکتاتوری منطقه به سوریه و عراق سرایت کرده است آنچنانکه تصاویر و پرچم رهبر ولی وقیح نامشروع منفور و رژیم قرون وسطایی و ضد بشری پاره و به آتش کشیده می شود . در صورتی که این دو کشور هم پیمان و حیات خلوت و پشت جبهه ی حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی می باشند . بنابراین رژیم فرو رفته در بحران و بن بست گیر کرده که در گیر جنگ قدرت و ثروت است و متزلزل شده است از موضع فراربه جلو و پیگیری سیاسنت صدور بحران و تروریسم و ار تجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه می شود و در پوشش اشک تمساح ریختن برای ملت فلسطین پیگیری می شود که هدف دشمنی با روند مذاکرات صلح فلسطین و اسراییل می باشد تا که با ناامن و بی ثبات کردن منطقه امکان تلاش حضور برای عبور از بحران هسته ای وجود داشته باشد . برای همین سرمقاله نویس فرصت طلبانه کوشش کرده است تا که با فراموش کردن بی عدالتی و عدم آزادی همراه با دیکتاتوری عریان مذهبی که 33 سال است در سراسر ایران نهادینه شده است . اما وی دست به موج سواری از موضع ضد اسراییلی و رهبران کشور های عربی زده است و اذعان کرده كه منطقه درحال يك دگرديسي كامل است چونکه اتفاقات پرشتاب و گسترده كنوني، نويد دهنده شرايطي است كه در آن عدالت و آزادي بر كليه كشورهاي منطقه حاكم خواهد شد و در چنين فضايي، برای اسرائیل و حاميان آنها و عوامل منطقه‌اي شان براي حفظ شرايط ظالمانه و مناسبات ناعادلانه حاكم بر منطقه سودي نخواهد داشت. برای اینکه شتاب و سرعت تحولات منطقه موجب شده است كه به زودي مناصب و مسندها از جمله در اتحاديه عرب، در اختيار نمايندگان واقعي ملت‌هایی قرار خواهند گرفت که وی سخنگو و رهبرشان هم ولی وقیح نا مشروع رهبر ام القرای جهان اسلام در جماران می باشد که می خواهد ملت فلسطين را به حق و حقوق شان برساند !

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900503/13900503_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دو شنبه 3 مرداد ماه 1390

اتحاديه‌اي كه نماينده ملت‌ها نيست