دوستانه با دوست (نكته)"شغال بیشه ی مازندران را ، ندرد جز سگ مازندرانی"

گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ، ندرد جز سگ مازندرانی . اکنون سرباز جو پاسدار سربازجوی شکنجه گر پرونده ساز یقه ی پاسدار انگلیسی رئیس بازار مکاره را گرفته و به شیوه ی بازجویی زندان اوینی درازش کرده است که چرا بر خلاف خواست و میل خودت علیه ی دولت یا سازمان پشم و شیشه صحبت می کنی یا حرف می زنی تاکه گفته های تو آذین بند تیتر درشت صحفه های اول مطبوعات زنجیره ای حامی جریان فتنه ی 88 و رسانه های برون مرزی دشمن شود و افزوده از پاسدار آزمون پس داده ای همچون توکه در خدمت رژیم ضد بشری وقرون وسطایی هستی، بعید است که محور انتقاد به طرح هدفمند یارانه های نقدی دولت و بلند گوی دولتی شدن سازمان پشم و شیشه مرتکب چنین اشتباه تأسف بر انگیزی شوی! ناگفته نماند که سربازجو پاسدار شکنجه گر پرونده ساز همچون ولی وقیح نا مشروع منفور حق دفاع و انتقاد کردن را بطور انحصاری برای خودش قائل می باشد که هرزمان دوست دارد و عشقش می کشد از دولت حمایت و انتقاد می کند و دیگران همچون پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازار مکاره گرچه جزو باند های مافیایی اصول گرای منتقد پاسدارگماشته احمدی نژاد رئیس جمهور است. از این حق انتقاد مشابه کردن بر خور دار نیست . چون وی رقیب ریاست جمهوری احمدی نژاد بوده است و لا اقل انتظار واگذاری پست وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه ی درون دولت نهم را داشت . البته هنوز هم موازی پاسدار سردار قالیباف شهر دار تهران رقیب پاسدار گماشته احمدی نژاد است و چشم به قبضه ی احتمالی کرسی ریاست جمهوری یازدهم دوخته است . پس با این حساب وی حق ندارد که دست به انتقاد طرح هدفمند کردن نقدی یارانه های دولتی بزند تا بهانه تبلیغاتی برای رقیب فتنه گر و رسانه های دشمن بیگانه آماده نماید. بهر حال سرباز جو پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز برای اینکه پاسخ دندان شکن به انتقاد پاسدار علی لاریجانی داده باشد. بنابراین این چنین با انتقاد از پاسدار لاریجانی و دفاع از سازمان پشم و شیشه پاسدار ضرغامی و دولت دهم و طرح هدفمند کردن یارانه های نقدی دولت کرده است :

"«مجلس هرگز فكر نمي كرد كه قانون يارانه ها به شكل فعلي اجرا و يارانه هاي نقدي به شيوه جاري پرداخت شود» يا، آنجا كه مي گويند ؛ «صدا و سيما نبايد تريبون دولت شود»... متاسفانه بايد گفت، اظهارات ايشان درباره «اجراي طرح هدفمندي يارانه ها» و يا «تبديل صدا و سيما به تريبون دولت» بي آن كه جناب لاريجاني بخواهند و يا توجه داشته باشند، بازي در ميدان دشمن است و دقيقا به همين علت با استقبال گسترده روزنامه هاي زنجيره اي و سايت هاي حامي فتنه در داخل و خارج كشور روبرو شده است. آقاي دكتر لاريجاني به خوبي مي دانند و كيهان نيز با توجه به رصد دائمي رسانه هاي داخلي و خارجي در اين باره كمترين ترديدي ندارد كه دشمنان بيروني و دنباله هاي فتنه گر آنها در داخل كشور، بعد از شكست و رسوايي در فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 به ناكارآمدي طرح هدفمندي يارانه ها دل بسته و پروژه تعريف شده اي را براي زير سؤال بردن اين طرح بزرگ و سرنوشت ساز كليد زده و دنبال مي كردند. بنابراين از رياست محترم مجلس كه خود از نزديك شاهد تلاش بي وقفه دولت در عملياتي كردن طرح هدفمندي يارانه ها بوده اند انتظار نمي رود، به خاطر شماري از پي آمدهاي طبيعي طرح ياد شده، اين اقدام بزرگ و حماسي دولت كه هيچيك از دولت هاي سازندگي و اصلاحات جرأت انجام آن را نداشته اند به زير سؤال بكشد.اظهارنظر آقاي دكتر لاريجاني درباره تبديل صدا و سيما به تريبون دولت نيز، ضمن آن كه با واقعيت فاصله دارد زمينه ديگري براي سوءاستفاده دشمن است. دشمنان تابلودار بيروني و دنباله هاي داخلي آنها، پنهان نمي كنند كه در جريان فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 از روشنگري ها و برنامه هاي مستند صدا و سيما، ضربات خرد كننده اي دريافت كرده اند و از آنجا كه اسناد ارائه شده در اين روشنگري هاي مستند را غير قابل انكار مي ديدند به تخطئه صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران روي آوردند و رسانه ملي را به يكسونگري و خودداري از انعكاس نظر مخالفان متهم كردند و حال آن كه هيچ يك از آنها جرأت رودررويي و مناظره با حاميان نظام را نداشتند و دعوت هاي مكرر صدا و سيما براي حضور در اينگونه برنامه ها را بي پاسخ مي گذاشتند. از سوي ديگر، دولت عهده دار امور اجرايي كشور است و به طور طبيعي و منطقي حجم انبوهي از اخبار و گزارش هاي صدا و سيما و ديگر برنامه هاي آن به اقدامات عمراني، علمي، رفاهي و... دولت اختصاص پيدا مي كند و در بسياري از موارد نيز برخي از مواضع و عملكردهاي دولت به نقد كشيده شده است"

بالاخره سربازجو پاسدار شریعتمداری در پایان نکته سنجی یا مچ گیری انتقادی خود که ا ز رئیس بازار مکاره پاسدار علی لاریجانی کرده با شیوه ی چماق و حلوا با وی بر خورده است و از یک سو از موضع گیری پاسدار علی لاریجانی علیه ی رقیب متهم به فتنه گر دفاع کرده و برایش هورا کشیده است و تعریف و تحسین از دوران رئیس سازمان پشم و شیشه بودن وی علیه ی مدعیان اصلاح طلبان کشیده است و گفته که چه خوب آن زمان مقابل اینان ایستاد و مقاومت نمود و از روش سانسور ووارونه گویی همراه با ضد آمریکایی با اینان رفتار کرد. از طرف دیگر سیاست سکوت وعدم آنتنی کردن اختلافات میان نهاد ها را به وی توصیه کرده است تا در نهایت توانسته باشد به وی چنین تفهیم کرده باشد که بازار مکاره هم عاری از خطا و انتقاد نمی باشد :

"الف: اصرار رياست محترم مجلس به مرزبندي با جريان انحرافي، اقدامي ضروري و درخور تمجيد است، همانگونه كه تاكيد همزمان اين مرزبندي با عوامل پنهان و آشكار فتنه 88 نيز به منظور پيشگيري از سوءاستفاده دشمنان ضروري است. ب: سران قواي سه گانه كه فرصت ملاقات حضوري با يكديگر را دارند نبايد برخي از مسائل ابهام آفرين را به رسانه ها بكشانند و براي مردم دغدغه آفريني كنند. مخصوصا مواردي كه يك سويه مطرح مي شود كه البته، اين نمونه ها از جانب دولت نيز به فراواني ديده شده است.ج: به قول حكيمانه حضرت آقا، نقد دلسوزانه بايد، نقاط مثبت نقد شونده را نيز دربر داشته باشد.د: برخي از اقدامات مجلس محترم نيز خالي از انتقاد نبوده و به گونه اي در شمار اقدامات تضييع كننده حق ملت قابل ارزيابي است كه شرط فوق ليسانس براي نامزدهاي نمايندگي مجلس و بر زمين ماندن طرح نظارت بر نمايندگان از جمله آنهاست و انتظار مي رفت رياست محترم مجلس كه مي دانيم مخالف اين نمونه ها بوده اند، از انتقاد نسبت به اين موارد نيز دريغ نمي ورزيدند.و بالاخره جناب لاريجاني در دوران اصلاحات به عنوان رئيس صدا و سيما و پس از آن در قامت يك اصولگراي متعهد با حملات گسترده دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها روبرو بوده است و اين وجيزه با هدف پيشگيري از سوءاستفاده دشمنان براي القاي تفرقه در جبهه اصولگرايان قلمي شده است"

در خاتمه اینکه برگزیدن شیوه خاموشی و ساکت ماندن به جای انتقاد کردن که پاسدار شکنجه گر پرونده ساز سر باز جو شریعتمداری به پاسدار رقیب منتقد اصول گرای رئیس بازار مکاره تو صیه کرده است . نشان می دهد که ادامه جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف میان ولی وقیح نا مشروع و منفور با پاسدار گماشته احمدی نژاد به جای حساس و خطیری رسیده است . آنگونه که فضا آنچنان منقبض و انفجاری شده است که کودتاگران حاکم حتی کوچکترین انتقاد اصول گرایان منتقد را بر نمی تابد یا تحمل نمی کند . زیرا که وحشت از تبدیل شدن هرگونه انتقاد به بهانه برای بیشتر آسیب پذیر کردن شرایط متزلزل کودتا گران می باشد . به خصوص اینکه ادامه ی قطره چکانی و مستمر روشنگری با ضرب فشار و تهدید های گاز انبری اطرافیان و مشاوران و یاران پاسدار گماشته احمدی نژاد درون دولت که اکنون منجر شده که پاسدار گماشته احمدی نژاد وزارت نفت را به پاسداران واگذار کند . پس ادامه انتقاد بیشتر به دولت می تواند تبدیل به بهانه ای برای رقبای منتقد اصول گرا و رقیب مغلوب شود. هم اینکه عاقبت منتهی به شکستن دیوار یا پاره کردن تور اختناق و باز شدن روزنه برای وزیدن نسیم و شعله وری سرکش شعله های آتش خشم زیر خاکستر شود که اگر چنین شود . آنگاه حرکت اعتراضی جدید از منظر محتوایی و سمت و سوی فریاد ها و حرکات اعتراضی اختلاف کیفی با گذشته خواهد داشت . برای اینکه دیگر هیچگونه ابهامی در اذهان عمومی نسبت به جریانات غالب و مغلوب و تغییر و اصلاح نا پذیری رژیم قرون وسطایی و ضدبشری حاکم بر ایران باقی نمانده است .

هوشنگ بهداد

2 مرداد ماه سال 1390

دوستانه با دوست (نكته)
http://www.kayhannews.ir/900502/2.htm#other206