گزیده خبرهای 8 مرداد 90 قسمت - 2

پسر شهيد كرمي از شهداي اخير كردستان:پدرم ! اگر تو در ميان ما نيستي اما پدري مهربان به نام سيدعلي خامنه اي داريم
http://www.kayhannews.ir/900508/3.HTM#other312

برای توجیه گری جنایا ت تجاوز گرانه اخیر پاسداران به خاک کردستان عراق و مظلوم نمایی و ماستمالی کردن خون مزدوران ریخته شد که جزو به خدمت گرفته شدگانی اند که اعتراف به یتیم بودن و پدرش و خودش کرده است که افشاگر شیوع ی استفاده ی پاسداران از مزدوران عقده ای و کینه ای در راستای اهداف سرکوبگرانه و جنگ افروزانه شان می باشد. بنابراین اکنون دستگاه تبلیغات جنگ روانی پاسداران کودتاگر و غارتگر و سرکو بگرو تجاوز گر چنین نامه ای از یک کشته شده ی اخیر اقدامات تروریستی در کردستان عراق وصیت در مدح و ثنا و دفاع از خمینی شیاد و جانشین منفور و نا مشروع وی خامنه ای منفور آماده و در دروغ نامه ی کیهان سربازجو شریعتمداری کنجه گر به نمایش گذاشته شده است.

پسر شهيد اسماعيل كرمي از شهداي اخير كردستان در نامه اي به پدر شهيدش نوشته است: پدرم اگر تو در ميان ما نيستي اما ما پدري مهربان به نام سيدعلي خامنه اي داريم هماني كه به ايشان مي گفتي «آقا».به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، محمدباقر كرمي در ادامه اين نامه كه در مراسم گراميداشت شهداي اخير كردستان در سنندج، قرائت شد، آورده بود: سلام بر شهدا، سلام بر دست هاي قطع شده عباس، سلام بر سيدعلي و سلام بر پدرم؛ باباي مهربانم نمي دانم از كجا شروع كنم، نمي دانم از چه بگويم؛ يتيمي درد بيدرمان. باباي عزيزم خودت يتيم بودي و يتيم بزرگ شدي ما را هم يتيم گذاشتي، امروز چند روزي است كه من را به گونه اي ديگر نگاه مي كنند و مرا با ترحم مي نگرند.وي افزوده است: پدر مهربان! باباي عزيزم! مي دانم سنم قد نمي دهد اما بارها به معناي اسمت -اسماعيل- فكر كرده بودم، اما هرچه فكر مي كردم به نتيجه اي نرسيدم به جز اينكه اسماعيل يعني كسي كه در راه خدا قرباني مي شود.اي پدر خوشا به سعادتت كه در راه معبودت قرباني شدي و امروز مهمان سالار شهيداني، پدرجان تازه مي فهمم كه چرا مي گويند، شهادت لاله ها را چيدني كرد.فرزند شهيد كرمي ادامه داده است: باباي عزيزم ديگر من به وجود تو افتخار مي كنم، باباي خوبم من گفتم يتيمم، اشتباه كردم معذرت مي خواهم، درست است كه ديگر تو در ميان ما نيستي اما ما پدري مهربان به نام «سيدعلي خامنه اي» داريم هماني كه به ايشان مي گفتي«آقا». اي پدر عزيزم! ما به تو افتخار مي كنيم كه تو را فداي رهبر و آقايمان كرده ايم.بابا جان! عزيزم در غم پرپر شدن تو مادر دل شكسته ات مدام اشك مي ريزد و مي گويد: «مگر اسماعيل من از بچه هاي حسين بالاتر است، مگر خون اسماعيل من رنگين تر از خون حسين«ع» است؟مادر بزرگ اشك مي ريزد و مي گويد: اسماعيل من فداي حسين«ع»، فداي علي اصغر و فداي امام و فداي رهبر عزيزمان.پدر جان عزيز و مهربانم وقتي مادرت اينگونه مي گويد، من كه فرزند و پرورش يافته تو هستم، چه بگويم، پدر مهربانم اين پيام فرزند تو و فرزند ديگر شهداي انقلاب به دشمنان است.دشمنان بايد بدانيد اينجا ايران است، محل و زادگاه فرزندان خميني(ره)، اينجا كردستان است جايي كه در بلنداي آن ايستاده و فرياد مي زنند السلام عليك ايها الانصار الحسين، اينجا كردستان است جايي كه با شهيدانش شناخته مي شود، پس دشمنان بدانيد تا زماني كه اسماعيل ها بر اين خاك راه مي روند، نمي توانند هيچ غلطي بكنند، چرا كه تمامي فرزندان اين مرز و بوم تنها هدف و شعارشان اين است كه رهبرا از تو به يك اشاره از ما به سر دويدن.پدر خوبم شهادت غيور مردانه ات را به تو تبريك مي گوييم و تنها هدفمان ادامه راه پرافتخارات است.

واكنش هوشيار زيباري به مبارزه ايران با گروهك تروريستي پژاك

همچنین این خبر هم بی ارتباط به خبر قبلی نمی باشد . زیرا که پاسخ وزیر امور خارجه ی عراق به سیاست توبره و آخور کردن پاسداران است . برای اینکه از یک سو آب رود خانه ی مرزی برروی اهالی شهر خانقین عراق قطع شده است . از طرف دیگر روستا های کردستان عراق روزانه مورد گلوله باران پاسداران واقع می شود . همزمان هم به کردستان عراق تهاجم نظامی شده و تعدادی کشته و مجروح بر جای گذاشته است . عجیب اینکه پاسداران بدلیل سکوت نخست وزیر خائن و دست نشانده ی نوری مالکی چنین طلبکارانه با مسئولین کردستان عراق بر خورد کرده اند .

هوشيار زيباري با وجود تاكيد ايران مبني بر اين كه در مقابله با اعضاي گروهك تروريستي پژاك به خاك عراق تجاوز نمي‌كند، خواستار توقف اقدامات ايران در اين مناطق شد. به گزارش ايسنا، خبرگزاري فرانسه گزارش داد: هوشيار زيباري ـ وزير امور خارجه عراق ـ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد كه بار ديگر از دولت ايران مي‌خواهيم گلوله‌باران مستمر (مواضع پژاك) را متوقف كند زيرا اين اقدام براي روابط عراق ـ ايران سازنده نيست و به روابط خدشه وارد مي‌كند. وزير امور خارجه عراق افزود: گلوله‌باران پنج سال است كه (به طور پراكنده) ادامه داشته است اما اين بار مدت آن طولاني‌تر از دفعات قبل است. او ادعا كرد اين گلوله‌باران تصادفي است و به زمين‌هاي كشاورزي در اين مناطق خسارت مي‌زند.

درگذشت 3 دانشجوي بسيجي طرح جهادي در املش

این خبر هم می تواند با گزارش قبلی یک جورایی مرتبط باشد چونکه این بسیجیان هم به شیوه ی دیگری کشته شدند اما نوع عمل کرد جهادگری بسیجیان در سال جهاد اقتصادی نامیده شده هم می باشد البته جاد گری به سبک الگو گرفته شده از طرح های جهادی اقتصادی پاسداران کودتا گر و زائده اش بسیجیان می باشد.

رشت و رودسر- خبرنگاران كيهان:سه دانشجوي بسيجي طرح جهادي در حادثه سقوط از پل در منطقه شيشارستان شهرستان املش كشته شدند.به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس گيلان اين دانشجويان در هنگام انجام مأموريت در حادثه تصادف به شهادت رسيدند.3 دانشجوي بسيجي طرح جهادي املش در هنگام مراجعت از مأموريت با موتورسيكلت از جاده منحرف و با سقوط از پل در منطقه شيشارستان اين شهر جان باختند.عبدالرضا حاجي پور، مجتبي غياثي و ميثم دهقانپور دانشجويان دانشگاههاي رودسر و آستانه اشرفيه در ايام تابستان به منظور انجام كار فرهنگي و قرآني و نيز امور خدماتي در مناطق روستايي و محروم استان و شهرستان املش در طرح جهادي ثبت نام و به صورت رايگان خدمت مي كردند كه دچار حادثه شدند.مراسم تشييع جنازه دانشجويان جان باخته با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري و مسئولان شهرستان املش و مردم محلي در اين شهر برگزار و در قطعه ايثارگران گلزار شهدا به خاك سپرده شدند

رشد 101 درصدي سفر ايرانيان به "آنتالياي" تركيه

بازهم گزارش خبری دیگری است که مر تبط به پیام جهاد اقتصادی نو روزی ولی و قیح نامشروع و منفور است . به خصوص اینکه امسال هم بهمین نام نام جهاد اقتصادی نا میده شده است . البته آنسوی معادله ی صدور سرمایه ها از کشور و ورود واردات در حال افزایش است که شامل بیش از یک میلیارد دلاری واردات خربزه و هندوانه می شود.

خبرگزاري "آناتوليا" اعلام كرده است كه ميزان سفر ايرانيان به شهر توريستي "آنتالياي" تركيه امسال نسبت به سال گذشته رشدي 101 درصدي را تجربه كرده است. به گزارش "تابناك"، نشريه "تودي زمان" خبري را منتشر كرده كه بر اساس آن، ايرانيان، تركيه را به عنوان اولين مقصد سفر‌هاي توريستي خود در خارج از كشور انتخاب مي‌كنند، به گونه‌اي كه ميزان مسافرت ايرانيان به آنتاليا در بازه زماني يك ماهه، از اول ژوئن سال جاري تا پايان همين ماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 132 درصد رشد داشته است، و فقط در ماه ژوئن امسال، 14242 نفر از ايران به شهر آنتاليا در تركيه سفر كرده‌اند و آمار سفر ايرانيان به اين شهر در 6 ماه نخست سال نيز حدود 62500 نفر بوده است. براساس اين گزارش، در سال‌هاي گذشته، دوبي به عنوان اولين مكان گردشگري براي سفر خارج كشور ايرانيان معروف بود، در حالي كه اخيرا آنتاليا، جاي دوبي را گرفته است و ايرانيان عمدتا به اين شهر سفر مي‌كنند. براين اساس ايرانيان در حال حاضر به عنوان سومين مليتي هستند كه بيشترين سفر را به تركيه داشته‌اند و در اين بين مقام اول را روسيه و پس از اين كشور، شهروندان آلماني از حيث ميزان سفر به تركيه در اختيار دارند.

عضو هيئت اتاق بازرگاني ايران خبر داد:10 ميليارد دلار حجم مبادلات ايران و تركيه.خبرگزاري فارس: عضو هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني ايران گفت: حجم مبادلات بازرگاني ايران و تركيه 10 ميليارد است.

وقتی که رشد101% سفر توریست های ایرانی بسوی ترکیه افزایش یافته است . چرا نباید که رقم باج دادن به ترکیه به اینگونه حجم مبادلات 10 میلیارد دلاری منتهی نشود تا که ترکیه علیه ی هم پیمان حاکمان ایران سوریه شود؟

به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد به نقل از روابط عمومي دبيرخانه سومين گردهمايي توليدكنندگان و صادركنندگان نمونه كشور، رضا كامل در حاشيه اين گردهمايي اظهار داشت: طي برنامه بايد اين 10 ميليارد صادرات ايران به 30 ميليارد برسد كه با توجه به ظرفيت‌هاي موجود در دو كشور اين امكان وجود دارد. دبيركل شوراي مشترك بازرگاني ايران و تركيه يادآور شد: از اين ميزان، 3 ميليارد دلار صادرات تركيه به ايران است كه كه مابقي آن حجم صادرات ايران به تركيه است.وي تصريح كرد: با توجه به سهم زياد صادرات ايران به تركيه 85 درصد آن را نفت و گاز به خود اختصاص داده است و سهم ناچيز آن محصولات غيرنفتي است. به گفته كامل، بين تجارت ايران و تركيه موانع قانوني و گمركي وجود دارد كه بايد توجه ويژه‌اي در حل آن شود.

اختلاس 12 ميليارد ريالي كارمند بانك رفاه كشف شد.خبرگزاري فارس: با تلاش بازپرس دادسراي ناحيه 22 امور اقتصادي، پرونده اختلاس 12 ميليارد ريالي كشف و متهم دستگير شد..

تا درخت از ریشه گندیده نباشد میوه ی فاسد هم تولید نمی شود . اگر هدف مبارزه با مفسدان اقتصادی می باشد . چرا دانه درشت های فاسد معرفی نمی شوند؟ یا اینکه چرا به سراغ لیست 44 نفره دانه درشت ها از سوی عباس پالیزبان نه رفته نشد؟ بلکه خود این افشاگر به جرم افشاگری باز داشت و متهم و زندانی شد؟ چرا

به گزارش خبرنگار قضايي فارس،‌ شعبه سوم بازپرسي دادسراي ناحيه 22 امور اقتصادي يكي از كارمندان رسمي بانك رفاه كارگران را مجرم شناخت. متهم پرونده كه يكي از كارمندان بانك رفاه كارگران بوده است با ايجاد حساب‌هاي صوري و تغيير در سيستم حسابداري بانك با بدهكار و بستانكار كردن حساب‌ها مبالغي را به حساب بستگان و دوستان خود واريز كرده است. اين فرد سپس اقدام به برداشت و خروج اين مبالغ هنگفت از بانك كرده‌است. براساس اين گزارش با شكايت اداره حقوقي بانك رفاه، پرونده مذكور در دستور كار دادسراي ويژه جرائم اقتصادي قرار گرفته و پس از تحقيقات لازم و اظهارات متهم، مجرميت نامبره محرز و كيفرخواستي عليه وي صادر شده است. بديهي است در اجراي مقررات ماده 188 قانون آيين دادرسي كيفري مشخصات كامل متهم پس از رسيدگي در دادگاه و قطعيت حكم اعلام خواهد شد.

مجتمع قضايي امور اقتصادي منتشر كرد:جزئيات 5 پرونده اختلاس و كلاهبرداري در 5 بانك كشورخبرگزاري فارس: مجتمع قضايي امور اقتصادي جزئيات 5 پرونده اختلاس و كلاهبرداري در 5 بانك كشور شامل ملي، ملت، سپه، تجارت و رفاه كارگران را منتشر كرد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005080509

مگر امکان دارد در رژیمی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و اختلاس و رانت خواری می باشد با بازداشت کردن دزدان رده چندم که هدف مصونیت ایجاد کردن برای کلان دزدان و غارتگران می باشد . با اینگونه نمایشان قربانی کردن شان این معضل نهادینه شدن فساد در این رژیم تغییر و اصلاح نا پذیر حل شدنی باشد؟

اختلاس 12 ميليارد ريالي كارمند بانك منجر به صدور كيفرخواست شد .*اختلاس 27 ميليارد ريالي كارمند بانك تجارت شكايت اداره حقوقي بانك ملي ايران عليه يك كلاهبردار شعبه سوم بازپرسي پنج متهم يك پرونده اقتصادي رامجرم شناخت

احمدی‌نژاد: هر كس كنار ما بنشيند دستگيرش می‌كنند!

http://www.fararu.com/vdcjo8eo.uqeiazsffu.html

عجب جایگاه مهمی رژیم ضد بشری قرون وسطایی مدعی اصول گرایی یافته است که مشاورر ئیس جمهور جرأت نمی کند کنارش بنشیند؟ عجیب تر اینکه چه آسان زیرآب جوک کمدی ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است زده شده است؟
اسفنديار رحيم مشايي در اين جلسه حضور داشت و وقتي دوربين‌هاي خبرنگاران وارد جلسه شدند مشايي جلسه را ترك كرد. احمدي نژاد وقتي در مقام رياست جلسه قرار گرفت از بقايي خواست كه كنارش بنشيند و به طعنه گفت: «البته هر كس كنار ما بنشيند دستگيرش مي‌كنند»!نشست مشترك هيئت دولت و مسئولان اجرايي كشور كه چهارشنبه با حضور استانداران، معاونين و 2 نفر از مسئولين اجرايي هر استان در محل مجلس سابق برگزار گرديد، داراي حواشي جالبي بود.

انتصاب

البته گزارشگر گزارشی از خواهر زاده ی مدیر مسئول و نماینده ی ویژه ی ولی وقیح نا مشروع منفور در دروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار شکنجه گر شریعتمداری گزارش نداده است که چگونه همچون داعی اش از دیوار آهنین انیتی بر خور دار می باشد و فقط اشاره ای کوتاه به انتصاب خواهر همسرش از سوی خواهر وزیر بهداشت و در مان شده است .

طي حكمي از سوي دكتر محمد رزاقي، رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، دكتر الهه وحيد دستجردي به سمت رياست دانشكده دندانپزشكي منصوب شد. پيش از اين نامبرده سمت معاونت پژوهشي دانشكده دندانپزشكي اين دانشگاه را برعهده داشت