اشک تمساح ریختن شرکای قاتلان و دژخیمان . 24 تیر 90

دومين سالگرد درگذشت روح الاميني، جوادي فر و كامراني.عصر امروز در مسجدنور؛مراسم دومين سالگرد قربانيان بازداشتگاه كهريزك برگزار شد.خبرگزاري فارس: مراسم دومين سالگرد قربانيان بازداشتگاه كهريزيك با حضور شخصيت‌هاي مختلف عصر امروز در مسجدنور تهران برگزار شد.

http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=9004230509

گفته می شود تمساح وقتی مشغول خرد کردن طعمه ی خود بر زیر دندان های تیزش می باشد از بس زور می زند اشک های چشمانش جاری می شود . اکنون اشک ریختن محمدی های نماینده بیت ولی وقیح نا مشروع منفور و پاسدار محسن رضایی و منوچهر متکی آدم ربا و وزیر ترور و جاسوسی امور خارجه اخراج شده ی دولت دهم همچون اشک ریختن تمساح می باشد . زیرا که اینان جزو همکاران و شرکای قاتلان و دژخیمان حاکم هستند که عوامل دژخیمانان شان در سال 88 بازداشتگاه کهریزک مرتکب جنایت علیه ی بشریت شدند . اما اکنون اینان برای نمک پاشیدن برروی زخم خانواده های داغدار و عزادار در دومین مراسم ختم دو تن از 4 تن جان باختگان بازداشتگاه کهریزک 88 حضور یافته اند تا نشان دهند که گویا اینان با دژخیمان و قاتلانی همچون سعید مرتضوی و پاسدار رادان و اعضای بازار مکاره ی هشتم حسین فدایی و پرویز سروری و... فرق دارند . همچنین بازگو کنند که اینان همچون قاتلان و دژخیمان بفرمان ولی وقیح نا مشروع منفور و حمایت پاسداران کودتا گر دست به این اقدام جنایتکارانه ی ضد انسانی و مشابه نزدند . همینطور در بازار مکاره ی هشتم که رئیس آن پاسدار انگلیسی علی لاریجانی می باشد .تلاش برای کش دادن و سر و ته بهم آوردن پرونده ی این جنایت نشد تا که قاتلان و دژخیمان اصلی از زیر تیغ رها شوند . سپس دستگاه آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض قضاییه هم با بر پایی نمایش مضحک بی دادگاه و صدور چند حکم برای چند مهره ی مأمور دست چندم اقدام نکرد و قاتلان و مجرمان و دژخیمان اصلی راتبرئه ننمود؟! اما کمیک و تراژدیک اینکه گزارش برپایی این مرثیه خوانی تصویری را گزارشگر دروغ پرداز پاسداران فارس گزارش داده است که خود نقش بسزایی در وارونه جلوه دادن وقایع پس از کودتای 22 خرداد 88 به خصوص محور ماستمالی کردن درز خبر جنایت علیه ی بشریت بازداشتگاه کهریزک بر عهده داشت . از سوی دیگر ه گزارشگرش بعنوان دستیار سر دژخیم قاضی صلواتی همراه با فیلم برادران سازمان پشم و شیشه پاسدار ضرغامی در بی دادگاه های سفارشی و نمایشی بازداشت شدگانی حضور داشت که پس از کودتای 22 خرداد بازداشت و شکنه و مجبور به اعتراف شدند. سپس این متهمان بصورت فله ای 100 نفره بر دست و پا زنجیر در بی دادگاه شوی تلو یزیونی حضور یافته و محاکمه شدند و گزارشگران این دروغ نامه و سازمان پشم و شیشه بطور مشترگ گزارشش را بازتاب می دادند. ولی اکنون گزارشگر این خبر گزاری وارونه گوی پاسداران فارس همچون منوچهر متکی و پاسدار رضایی با اشک تمساح ریختن گزارش تصویری از دومین سالگرد مراسم ختم دو تن از جان باختگان باز داشتگاه کهریزک گزارش داده است . فراموش نشود که پس از لو رفتن باز داشتگاه کهریزک که کروبی هم در دامن زدن خبر درز شده ی این جنایت نقش داشت .اکنون با حصر شدن خانگی هزینه اش را می پردازد. البته پس از آن جنایت بازداشتگاه کهریزک زنجیر وار جنایات بس فراوانی درون سیاه چال ها و برون از آن رخ داده شده است که دو مورد تازه ی آن مر بوط به قتل زندانی سیاسی هاله سحابی در مراسم دفن پدرش مهندس عزت الله سحابی و دیگری قتل زندانی سیاسی رضا هدی صابر می باشد که در حال اعتصاب غذای اعتراضی به قتل هاله سحابی در زندان اوین با تهاجم سبعانه دژخیمان زندان اوین دچار ایست قلبی شد و جان باخت . بدتر اینکه اجازه بر پایی آزادانه ی مراسم دفن و سوگواری و مراسم هفتم و چهلم به خانواده های این قربانیان داده نشده است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، دومين سالگرد قربانيان حادثه كهريزك عصر امروز پنج‌شنبه در مسجدنور تهران برگزار شد. در اين مراسم كه دومين سالگرد محسن روح‌الاميني، محمد كامراني و امير جوادي‌فر بود، شخصيت‌هاي مختلف از جمله منوچهر متكي، محسن رضايي، آيت‌الله علوي، دانش‌جعفري و حسين محمدي كه از دفتر مقام رهبري حضور داشتند برگزار شد. روح‌الاميني، كامراني‌فر و جوادي‌فر از بازداشت‌شدگان حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوري در سال 88 بودند كه در بازداشتگاه كهريزيك قرباني بدرفتاري و سهل‌انگاري مأموران و مسئولان اين بازداشتگاه شدند.